build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Трета Македонска Бригада

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 10>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
LEPI View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 22-Feb-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote LEPI Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 21-Nov-2014 at 14:50
Dali ima nekoj informacija za 2 faza od prosiruvanje na Bulevarot,imeno posle silnite najavi sega nesto rabotava mi izgleda mlitavo
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 13-Oct-2014 at 09:49
РАСПИШАН ОГЛАС ЗА ВТОРАТА ФАЗА ОД „ТРЕТА МАKЕДОНСKА БРИГАДА“

ГРАДОТ СЕ ПОДГОТВУВА ЗА БУЛЕВАР ОД 2,5 КИЛОМЕТРА ВО АЕРОДРОМ

Јорданка Ивановска

По неодамнешното пуштање во употреба на првиот дел од реконструираниот булевар Трета македонска бригада во Аеродром, градската власт се подготвува за проширување на втората етапа од делницата, во која ќе се градат две нови ленти кон Тутунскиот комбинат. Веќе е распишан оглас за изработка на проектот што се однесува на потегот од точката од каде заврши првата фаза, а тоа е бензинската пумпа близу средното училиште „Димитар Влахов“ во Мичурин до раскрсницата кај Тутунскиот комбинат. Должината на која и овој пат ќе се работи изнесува околу 1,2 километар.

Можен почеток до Нова година

По завршување на работите ќе се добие целосно ново булеварско решение од вкупно 2,5 километра во источниот дел од градот, кое ќе овозможи брз и непречен проток на возилата од Лисиче и Аеродром кон централното подрачје. Проектот треба да даде сообраќајни решенија за две нови ленти, велосипедски патеки, тротоари, канализација и ново осветление. Огласот за изработка на проектот трае до денеска.

Првата фаза од претворањето на улицата во булевар заврши во минатиот месец. Улицата беше проширена на потегот од булеварот Србија до бензинската во Мичурин. Градежните работи се одвиваа во должина од 1,3 километар, при што сообраќајницата доби две нови ленти со целосно нова инфраструктура, особено патеки за пешаци и велосипеди. Сумата што градската власт ја инвестира е 147 милиони денари, нешто над два милиона евра.

Во врска со почетокот на градежните работи од втората фаза, во Градот се надеваат дека сите технички работи ќе завршат брзо, по што ќе може да се фокусираат на изградбата.

- Се надеваме градежните работи да почнат до Нова година, но во секој случај тоа зависи од проектот и изборот на изведувач - изјавија од Одделението за односи со јавноста.

Во моментов, на наведената траса од Лисиче до бензинската пумпа во Мичурин, возилата се движат по четири ленти, а потоа патот се стеснува и возењето се одвива по две коловозни ленти. Тоа создава тесно грло на семафорите кај Тутунскиот комбинат, каде што се приклучуваат и возила од улицата кај Транспортниот центар. Таму каде што допрва треба да се проширува и реконструира нема никакви тротоари, а од другата страна тие се испокршени, па по нив едвај може да се движат пешаците.

http://dnevnik.mk/?ItemID=8696D10254F3604A9CB6DCDDE104E163
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 10-Sep-2014 at 21:14
Ајде сега убаво прочитајте го целиот текст..

Ќарот на додавање велосипедска лента
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 09-Sep-2014 at 23:43
Originally posted by one1

И во принцип во Европа секаде велосипедска патека е спуштена до улицата односно е на исто ниво со улицата и секако е физички одвоена.


Колку ви е лесно вака да давате произволни и непроверени информации чудо едно.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 09-Sep-2014 at 23:40
echrlich
извини и од мене ако било лично, ама и мене ми е собрана фрустрација од велосипедисти поради кои милион пати сум требал да возам слалом со кочење по улица, и кои ме прошишале со стотка на сред пешачка патека, на места каде велосипедските патеки може не се совршени, ама доволно се широки, рамни и неиспрекинати со рабници, за да можеш да возиш по нив
па дури и да не се:
знам каква хаотична ситуација има во градов во тој поглед и дека нема една комплетно извршена патека, ама мора да се знае дека не сме сите жртви тука, за хаосот во сообраќајот се одговорни сите, и несовесните пешаци, и возачи и велосипедисти, и дека мора некако да се разбираат меѓу себе и да имаат осет за другиот, нити сме сите жртви, нити пак треба да обвинуваме некого, пред самите себе

еве уште еден пример, на кејот во Аеродром, каде што има велосипедска патека, а нема спортска патека за трчање и вежбање (а на делови нема и пешачка патека) велосипедистите се први кои се бунат и протестираат за тоа што луѓе пешачат и трчаат на велосипедската патека, ама на 100 наврати до сега, сум сретнал велосипедисти кои возат на пешачката патека на насипот, каде едвај се разминуваат двајца

затоа, полека малце, размисли дека иако си обесправен, има и други во сообраќајот, дури и ако треба со велосипедот да заобиколуваш, да подзастануваш и да се симнуваш со него... знам дека е фрустрирачки, ама фрустрации трпат и другите луѓе, и барем додека не се средат работите, треба да имаме меѓусебно разбирање... како некоја раскрсница во тајланд, каде нема семафори и по 100 возила во минута се разминуваат, ама нема никакви сообраќајки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 09-Sep-2014 at 22:18
Така е тоа кај нас. Простите и будалите се негуваат. Премногу треба да си будала за да почитуваш правила. И во принцип во Европа секаде велосипедска патека е спуштена до улицата односно е на исто ниво со улицата и секако е физички одвоена. Од една страна нема препреки како тротоари и разни чуда и неможат возила да попречуваат. Меѓутоа кај нас проблемот е во главите. Се се менува ама во глава за промени требаат по неколку децении...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 09-Sep-2014 at 19:55
Originally posted by zabegan


Originally posted by Џоле

Мислам дека горнава слика зборува многу. Додека еден куп луѓе и коли стојат на велосипедската патека на новоизграден булевар, кутриот велосипедист го ризикува животот и вози на самата улица.
сликата зборува многу, ама не го зборува тоада, на патеката има пешаци (нема возила освен тоа полото) ама тие се во многу мал број и велосипедистот може да се размине со нив... едноставно кај нас фали култура, велосипедистите ова го прават и на улици каде имаат чисти велосипедски патеки, а возат по коловозот или пешачката патекаа и во гужва мислам дека може да се функционира, барем додека не
добиеме нешто подобро, како решението на гитардемон горе... проблемот е
што нема култура и меѓусебно разбирање, ни кај велосипедисти, ни кај пешаци, ни кај возачи... а тоа не се решава ни со закони и физички оградувања, туку едноставно треба да е вроден осет кај луѓето


Очигледно ти никогаш не си се качил на велосипед и не си се возел низ Скопје. Претпоставувам дека и овде како и на 90% од сите улици/булевари во Скопје, РАБНИЦИТЕ не се во соодветна линија на улиците, па извини, ама никој не сака своето возило (во овој случај велосипед) да си го крши на рабниците на секои 20 метри.

Па дури и да има едно возило на патеката, тебе тоа целосно те попречува, бидејќи јас треба да се симнам од велосипедот, да го заобиколувам, па потоа пак да се качам.

И во краен случај, аман веќе со критикиве за велосипедистите, ко божем ние имаме обезбедени патеки во цел град и ред други поволности, па ајде за секоја ситница, ама знаеш ти тоа така не треба.

За културата на возачите, може да се види на организираните Критични маси низ Скопје, кога не можат да почекаат ни 5 минути за да помине групата безбедно, па неретко настануваат кавги помеѓу велосипедистите и возачите.

На крај, извини, не е ништо лично, ама ова е насобраната фрустрација од возење со велосипед низ Скопје.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 09-Sep-2014 at 18:43
Originally posted by Џоле

Мислам дека горнава слика зборува многу. Додека еден куп луѓе и коли стојат на велосипедската патека на новоизграден булевар, кутриот велосипедист го ризикува животот и вози на самата улица.
сликата зборува многу, ама не го зборува тоа
да, на патеката има пешаци (нема возила освен тоа полото) ама тие се во многу мал број и велосипедистот може да се размине со нив... едноставно кај нас фали култура, велосипедистите ова го прават и на улици каде имаат чисти велосипедски патеки, а возат по коловозот или пешачката патека
а и во гужва мислам дека може да се функционира, барем додека не добиеме нешто подобро, како решението на гитардемон горе... проблемот е што нема култура и меѓусебно разбирање, ни кај велосипедисти, ни кај пешаци, ни кај возачи... а тоа не се решава ни со закони и физички оградувања, туку едноставно треба да е вроден осет кај луѓето
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 09-Sep-2014 at 18:03
Мислам дека горнава слика зборува многу. Додека еден куп луѓе и коли стојат на велосипедската патека на новоизграден булевар, кутриот велосипедист го ризикува животот и вози на самата улица.
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 09-Sep-2014 at 17:59
Originally posted by dimemk

VELOSIPEDSKA PATEKA NE SE PRAVI OD PAVER ELEMNET , TUKU OD MAZEN BETON....






Back to Top
DejanKLM View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 09-Sep-2014
Location: Austin-Boston
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote DejanKLM Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 09-Sep-2014 at 16:18
Za zelenata povrsina so cvekinja, imaat li integrirano resenie za navodnuvanje?
Se nadevam ke mozat da go odrzat kako sto izgleda sega....

Avtobuskata postoja isto izgleda premnogu mala... izgleda deka avtobusot ke zazema del od kolovozot kade sto se dvizat vozilata i so toa ke kreira nepotreben zastoj na soobrakajot.


Edited by DejanKLM - 09-Sep-2014 at 16:20
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 09-Sep-2014 at 11:53
Originally posted by jyvation

Па постојката ќе се стави позади патеката нема на самата патека.




Алудирав на тоа дека луѓето што ќе чекаат автобус, ќе го прават тоа стоејќи токму на велосипедската патека (како и што прават на сликата). Затоа, можеле да одат со нешто што не го ограничува автобускиот патник (дури и мене природно ми доаѓа да чекам поблиску до асфалтот), и да ја заобиколат постојката со велосипедска патека отпозади.

Нешто вакво е применето во Аеродром:


А нешто вакво кај нас е научна фантастика:


Мислам дека имаше простор и можност ова последното решение за велосипедска патека да се изведе долж целиот булевар, при што и од визуелен и од безбедносен карактер би било полн погодок!

Edited by гитардемон - 09-Sep-2014 at 11:57
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 09-Sep-2014 at 02:10
мислам дека од шилци многу подобро ќе си ја научат лекцијата Wink
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 09-Sep-2014 at 01:59
Originally posted by kultuzin

Јас сеуште си стојам на ставот дека место столбови треба да има шилци на тротоарите кои ќе ги бушат гумите на автомобилите. Тоа според мене е најприфатливо и најефикасно решение. Само така може да се спречи лудилото со паркирањето.


Зошто не се примени многу поедноставно решение - наместо коси да се постават вертикални рабници?

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 09-Sep-2014 at 00:59
Originally posted by dimemk

VELOSIPEDSKA PATEKA NE SE PRAVI OD PAVER ELEMNET , TUKU OD MAZEN BETON....

да не збориме па за квалитетот на изведба на павер кај нас Roll%20eyes

но, полека ме обзема и мене незаинтересираноста на јавното мислење, па ќе кажам дека е добро што се потрудиле барем од едната страна на булеварот да изградат велосипедска и пешачка патека со солидни димензии... НО, сепак можеа слободно да го жртвуваат средишното зеленило за патека и од другата страна, и да стават некој појас на ниско злеленило измеѓу патеката и коловозот

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 08-Sep-2014 at 23:40
втора фаза кога ќе се почнува до после железничкиот мост? Практично почнати се ископи ако не се лажам околу атмосферата/канализација од после бензинската па надоле.
Back to Top
dimemk View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dimemk Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 08-Sep-2014 at 19:27
VELOSIPEDSKA PATEKA NE SE PRAVI OD PAVER ELEMNET , TUKU OD MAZEN BETON....

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 08-Sep-2014 at 19:01
Јас сеуште си стојам на ставот дека место столбови треба да има шилци на тротоарите кои ќе ги бушат гумите на автомобилите. Тоа според мене е најприфатливо и најефикасно решение. Само така може да се спречи лудилото со паркирањето.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 08-Sep-2014 at 19:01
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 08-Sep-2014 at 18:52
Па постојката ќе се стави позади патеката нема на самата патека.

Edited by jyvation - 08-Sep-2014 at 18:56
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.168 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.