![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Трета Македонска Бригада |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 10> |
Author | ||
LEPI ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Dali ima nekoj informacija za 2 faza od prosiruvanje na Bulevarot,imeno posle silnite najavi sega nesto rabotava mi izgleda mlitavo
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
РАСПИШАН ОГЛАС ЗА ВТОРАТА ФАЗА ОД „ТРЕТА МАKЕДОНСKА БРИГАДА“
ГРАДОТ СЕ ПОДГОТВУВА ЗА БУЛЕВАР ОД 2,5 КИЛОМЕТРА ВО АЕРОДРОМ Јорданка Ивановска По неодамнешното пуштање во употреба на првиот дел од реконструираниот булевар Трета македонска бригада во Аеродром, градската власт се подготвува за проширување на втората етапа од делницата, во која ќе се градат две нови ленти кон Тутунскиот комбинат. Веќе е распишан оглас за изработка на проектот што се однесува на потегот од точката од каде заврши првата фаза, а тоа е бензинската пумпа близу средното училиште „Димитар Влахов“ во Мичурин до раскрсницата кај Тутунскиот комбинат. Должината на која и овој пат ќе се работи изнесува околу 1,2 километар. Можен почеток до Нова година По завршување на работите ќе се добие целосно ново булеварско решение од вкупно 2,5 километра во источниот дел од градот, кое ќе овозможи брз и непречен проток на возилата од Лисиче и Аеродром кон централното подрачје. Проектот треба да даде сообраќајни решенија за две нови ленти, велосипедски патеки, тротоари, канализација и ново осветление. Огласот за изработка на проектот трае до денеска. Првата фаза од претворањето на улицата во булевар заврши во минатиот месец. Улицата беше проширена на потегот од булеварот Србија до бензинската во Мичурин. Градежните работи се одвиваа во должина од 1,3 километар, при што сообраќајницата доби две нови ленти со целосно нова инфраструктура, особено патеки за пешаци и велосипеди. Сумата што градската власт ја инвестира е 147 милиони денари, нешто над два милиона евра. Во врска со почетокот на градежните работи од втората фаза, во Градот се надеваат дека сите технички работи ќе завршат брзо, по што ќе може да се фокусираат на изградбата. - Се надеваме градежните работи да почнат до Нова година, но во секој случај тоа зависи од проектот и изборот на изведувач - изјавија од Одделението за односи со јавноста. Во моментов, на наведената траса од Лисиче до бензинската пумпа во Мичурин, возилата се движат по четири ленти, а потоа патот се стеснува и возењето се одвива по две коловозни ленти. Тоа создава тесно грло на семафорите кај Тутунскиот комбинат, каде што се приклучуваат и возила од улицата кај Транспортниот центар. Таму каде што допрва треба да се проширува и реконструира нема никакви тротоари, а од другата страна тие се испокршени, па по нив едвај може да се движат пешаците. http://dnevnik.mk/?ItemID=8696D10254F3604A9CB6DCDDE104E163 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Колку ви е лесно вака да давате произволни и непроверени информации чудо едно. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
echrlich
извини и од мене ако било лично, ама и мене ми е собрана фрустрација од велосипедисти поради кои милион пати сум требал да возам слалом со кочење по улица, и кои ме прошишале со стотка на сред пешачка патека, на места каде велосипедските патеки може не се совршени, ама доволно се широки, рамни и неиспрекинати со рабници, за да можеш да возиш по нив па дури и да не се: знам каква хаотична ситуација има во градов во тој поглед и дека нема една комплетно извршена патека, ама мора да се знае дека не сме сите жртви тука, за хаосот во сообраќајот се одговорни сите, и несовесните пешаци, и возачи и велосипедисти, и дека мора некако да се разбираат меѓу себе и да имаат осет за другиот, нити сме сите жртви, нити пак треба да обвинуваме некого, пред самите себе еве уште еден пример, на кејот во Аеродром, каде што има велосипедска патека, а нема спортска патека за трчање и вежбање (а на делови нема и пешачка патека) велосипедистите се први кои се бунат и протестираат за тоа што луѓе пешачат и трчаат на велосипедската патека, ама на 100 наврати до сега, сум сретнал велосипедисти кои возат на пешачката патека на насипот, каде едвај се разминуваат двајца затоа, полека малце, размисли дека иако си обесправен, има и други во сообраќајот, дури и ако треба со велосипедот да заобиколуваш, да подзастануваш и да се симнуваш со него... знам дека е фрустрирачки, ама фрустрации трпат и другите луѓе, и барем додека не се средат работите, треба да имаме меѓусебно разбирање... како некоја раскрсница во тајланд, каде нема семафори и по 100 возила во минута се разминуваат, ама нема никакви сообраќајки |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Така е тоа кај нас. Простите и будалите се негуваат. Премногу треба да си будала за да почитуваш правила. И во принцип во Европа секаде велосипедска патека е спуштена до улицата односно е на исто ниво со улицата и секако е физички одвоена. Од една страна нема препреки како тротоари и разни чуда и неможат возила да попречуваат. Меѓутоа кај нас проблемот е во главите. Се се менува ама во глава за промени требаат по неколку децении...
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Очигледно ти никогаш не си се качил на велосипед и не си се возел низ Скопје. Претпоставувам дека и овде како и на 90% од сите улици/булевари во Скопје, РАБНИЦИТЕ не се во соодветна линија на улиците, па извини, ама никој не сака своето возило (во овој случај велосипед) да си го крши на рабниците на секои 20 метри. Па дури и да има едно возило на патеката, тебе тоа целосно те попречува, бидејќи јас треба да се симнам од велосипедот, да го заобиколувам, па потоа пак да се качам. И во краен случај, аман веќе со критикиве за велосипедистите, ко божем ние имаме обезбедени патеки во цел град и ред други поволности, па ајде за секоја ситница, ама знаеш ти тоа така не треба. За културата на возачите, може да се види на организираните Критични маси низ Скопје, кога не можат да почекаат ни 5 минути за да помине групата безбедно, па неретко настануваат кавги помеѓу велосипедистите и возачите. На крај, извини, не е ништо лично, ама ова е насобраната фрустрација од возење со велосипед низ Скопје. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
да, на патеката има пешаци (нема возила освен тоа полото) ама тие се во многу мал број и велосипедистот може да се размине со нив... едноставно кај нас фали култура, велосипедистите ова го прават и на улици каде имаат чисти велосипедски патеки, а возат по коловозот или пешачката патека а и во гужва мислам дека може да се функционира, барем додека не добиеме нешто подобро, како решението на гитардемон горе... проблемот е што нема култура и меѓусебно разбирање, ни кај велосипедисти, ни кај пешаци, ни кај возачи... а тоа не се решава ни со закони и физички оградувања, туку едноставно треба да е вроден осет кај луѓето |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
DejanKLM ![]() Newbie ![]() Joined: 09-Sep-2014 Location: Austin-Boston Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
|
Za zelenata povrsina so cvekinja, imaat li integrirano resenie za navodnuvanje?
Se nadevam ke mozat da go odrzat kako sto izgleda sega.... Avtobuskata postoja isto izgleda premnogu mala... izgleda deka avtobusot ke zazema del od kolovozot kade sto se dvizat vozilata i so toa ke kreira nepotreben zastoj na soobrakajot. Edited by DejanKLM - 09-Sep-2014 at 16:20 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Алудирав на тоа дека луѓето што ќе чекаат автобус, ќе го прават тоа стоејќи токму на велосипедската патека (како и што прават на сликата). Затоа, можеле да одат со нешто што не го ограничува автобускиот патник (дури и мене природно ми доаѓа да чекам поблиску до асфалтот), и да ја заобиколат постојката со велосипедска патека отпозади. Нешто вакво е применето во Аеродром: ![]() А нешто вакво кај нас е научна фантастика: ![]() Мислам дека имаше простор и можност ова последното решение за велосипедска патека да се изведе долж целиот булевар, при што и од визуелен и од безбедносен карактер би било полн погодок! Edited by гитардемон - 09-Sep-2014 at 11:57 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
мислам дека од шилци многу подобро ќе си ја научат лекцијата
![]() |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Зошто не се примени многу поедноставно решение - наместо коси да се постават вертикални рабници? ![]() |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
![]() но, полека ме обзема и мене незаинтересираноста на јавното мислење, па ќе кажам дека е добро што се потрудиле барем од едната страна на булеварот да изградат велосипедска и пешачка патека со солидни димензии... НО, сепак можеа слободно да го жртвуваат средишното зеленило за патека и од другата страна, и да стават некој појас на ниско злеленило измеѓу патеката и коловозот |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
втора фаза кога ќе се почнува до после железничкиот мост? Практично почнати се ископи ако не се лажам околу атмосферата/канализација од после бензинската па надоле.
|
||
![]() |
||
dimemk ![]() Newbiе ![]() Joined: 21-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
VELOSIPEDSKA PATEKA NE SE PRAVI OD PAVER ELEMNET , TUKU OD MAZEN BETON....
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Јас сеуште си стојам на ставот дека место столбови треба да има шилци на тротоарите кои ќе ги бушат гумите на автомобилите. Тоа според мене е најприфатливо и најефикасно решение. Само така може да се спречи лудилото со паркирањето.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Па постојката ќе се стави позади патеката нема на самата патека.
Edited by jyvation - 08-Sep-2014 at 18:56 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 10> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |