![]() |
![]() |
![]() |
Туристички воз |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Author | |||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Се надевам брзо ќе ја видиме во ново руво
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Почна реконструкцијата на еден вагон од туристичкитот воз...
![]() |
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Se gleda deka i nasta 33 go imala znameto na SFRJ na spojlerite.
Zacuduva toa sto oznakite se direktno vpisani/ofarbani na lokomotivata a ne kako sto e slucaj
so ostanatite lokomotivi od toa vreme oznakite da se odlieni vo metalni ploci koi potoa se "zakacuvaat"
na lokomotivata.
Inaku, prekrasni fotografii juventino!
Ti blagodaram mnogu sto gi spodeli so nas, ce ima castenje!
![]() Stavi uste fotografii dokolku imas.
![]() |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Vladimir, moze po nekoja fotografija vo vakov stil i od drugite vagoni koi ce se restavriraat
kako i fotografija na lokomotivata?
PS: Ti prativ PP pred nekoj den...
|
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
%#$&^**(^#%#@*^
![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Владимир до каде е работата со вагоните?
Кога кје имаме слики? ![]() |
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Според законот за воени резерви во Велес во осумдесеттите имаше барем 4 парни локомотиви во совршена работна состојба и со совршен надворешен изглед, секогаш чисти и спремни за употреба . Дури и беа покриени за да се заштитат од атмосферски влијанија. Во разговор со велешани пред повеќе години добив податок дека „во почетокот на деведесеттите ги однеле во железара“.
Нешто околу управувањето во минатото. Синхронизацијата на 2 локомотиви се врши со помош на звучни сигнали. Машиновозачот на водечката локомотива дава звучни сигнали а вториот го потврдува приемот (го повторува истиот звучен сигнал) и ја извршува наредбата од првата локомотива. Не е баш синхронизација во вистинска смисла на зборот но системот функционирал. Постојат и сигнални табли „почеток на потиснување“ и „крај на потиснување“ кои се поставуваат на места каде што редовно се врши потиснување. Edited by polval - 18-Feb-2011 at 08:09 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
- За жал или за среќа Македонија прва од екс-ЈУ републиките ги укина парните локомотиви уведувајќи дизелки и во `75-тите почна со елекрификација на пругите. Но политиката беше погубна за сите парни локомотиви кој најголем дел отидова кон Риека нешто на топење нешто се губи трагот.
Иначе во тоа време постоеше закон за војни резерви каде мораше да се има одредена количина на такви влечни средства, па тоа што е останато највероватно е само некој случаен остаток од тоа. - Иначе тие, да ги наречам фатачи на воздух служат за усмерување-контролирање на димот |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
А добро, што се случило со парните локомотиви кај нас, па што останале толку малку? Ги стопиле како старо железо?
И дали некој ја знае функцијата на оние странични панели (каде што е знамето):
|
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Таа во ЖУЦ е за колосек 760 мм, немаме колосек за неа. Имаше една серија 62 во Битола , ако е преживеана. Треба да ги прашам роднините
![]() |
|||
![]() |
|||
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Таа у ЖУЦ е во добра состојва и таа може да се искористи.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
За жал немаме. Велес МЖ 33-090 и МЖ 01-046, Гевгелија МЖ 61-011, и уште една но за неја со време ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
И кајнас има доста парни локомотиви би требало барем 2-3 да ги реконструираат.
|
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Се може да се замени , дури и котелот. Во крајна линија проблемот се состои во пари а не во технологија. Овие локомотиви се изработени во над 7000 примероци и ништо не е проблем да се направи на нив. Особено често се избираат како локомотиви за атракциони возови затоа што се вистински „Голфови“ меѓу локомотивите. Типичен доказ за германската техника, правени се да послужат само додека трае војната а некои од нив и ден денес се во секојдневна употреба (Босна, возат возови со јаглен). Во DDR беа во секојдневен сообраќај до почетокот на деведесетите. Локомотива која со години го обезбедувала сообраќајот во многу земји и една од најдобрите парни локомотиви воопшто.
Во врска со синхронизацијата, Cloverstack претпоставувам дека мислиш на управување на 2 локомотиви од една кабина. На 642 тоа не е можно. Тоа го може на пример „Шпанецот“ ; од едно место може да се управуваат до 3 гарнитури. Процедурите за синхронизација на 2 локомотиви на еден воз се утврдени многу пред времето на мобилните и радиото ![]() Edited by polval - 17-Feb-2011 at 11:47 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Котелот е срцето на секоја парна локомотива и може да се рече дека едини дел кој скапува со време, за разлика од клиповите, лагерите, вентили ... кој се делови кој лесно се обновуват - поправат - заменуваат и не се голем финансиски издаток.
Еве како изгледа котелот на нашата МЖ 01-046, за жал немам фотографија од нашата 33-ка ![]() Словенија ја има истата локомотива SZ 33-037 во нивниот музејски воз ![]() ![]() фото: cokla И Србија со нивната Романтика ја имаат ZS 33-087 ![]() ![]() фото: Slobodan Ilic Иначе мислам некаде веќе спомнав, во окружувањето секоја држава има од 2-6 парни локомотиви во употреба за историско - туристички - музејски возови, а во европските земји секоја од 20-тина па нагоре. За синхронизацијата, не би можел точно да ти одговорам за маневарките но кај електричните кабелот е тој кој овозмозува упарување на повеќе локомотиви. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Ме интересира како се одразува корозијата на виталните делови... Дали може да го загрози котелот на пример? Еве цефки мефки вентили тоа може да се смени, ама котелот на пример? Или пак клиповите, разноразните лежишта и клизни површини...? Во каква состојба е генерално локомотивата, какви постапки би се примениле за репарација и дали кога ќе биде обновена сепак ќе работи со посериозни ограничувања на притисокот, брзината и слично?
Патем, какви се грубите проценки за финансиите потребни за обновата? И дали има информација колку локомотиви од овој тип се репарирани и возат во други земји (зборувам за сите што се сродни, без разлика на помали модификации)?
|
|||
![]() |
|||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
||
Malce kasno no, bravo i sekoja cest za onie koj sto se zalagaat da uspee ovoj prekrasen proekt
![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Прво да се заблагодарам од мене и сите вклучени во ово проект за Вашата подршка која секако многу ни значи и дава поголем елан да продолжиме понатаму.
И да пробам да одговорам на поставените прашања
1, На локомотивата и 4 вагони репарирањето се предвидува во рекордни 2.5 месеци (ако се успее, а мора поради почетокот на снимањето, ќе биде рекорд и секако огромно пожртвување од страна на вработените од Колска) Во овој период парната локомотива, ке се оспособи за нејзино лесно движење и секоко нејзина темелна заштита и фарбање. (рокот не дозволува повеќе). А по снимањето се надевам со помош на наменски меѓународни фондови за заштита, ке се оспособи котелот и пуштање под пареа. Иначе МК не поседува никаква техничка документација од истата по распадот на ЈУ се е останато најповеќе во Шиновоз Србија, но се надевам дека Германија или ... ќе ни излезе во пресрет. 2, За среќа на Македонија буквално сите историски локалитети кој се едни од таргетите се буквално на самите пруги, Скупи, Стоби, Хераклеа, Вардарски руд, ... секако тука се и винските визби, врзани меѓународни тури за кој веќе има итерес, и .... 3, Не сум некој познавач на точните прописи но накратко, контролорите ја одредуваат трасата, времето на тргнување, пролазите низ станиците и брзината на движење нис целата делница. Конкретно по прегледот на самата конструкција, нејзиното вешање, квалитетот-истрошеноста на бандашите и бидејки вагоните немаа кочионен систем се одредува како ќе се транспортираат. Во случајов со максимум 20 км/час и проверка на одределни делници. Тука доѓа и помошно особје кое е пратња за предвидливи интервенции. 4. Локомотивите имаат можност на целосна синхронизација. А тука е и постојната комуникација, од радиостаници и мобилни.
1. Во просек 30 - 43 години, рачунајќи ги нивните задните упишани ревизији, а друго е самата старост на истите. Но за наша среќа тоа е германски челик на шасиите деловите кој буквално се како нови, секако не рачунајќи ги обложните плехови. 2. Како што кажав со набавка на документација, замена на парниот котел (срцето на секоја локомотива) одредени делови и секако финансии, локомотивата ке работи ко во старите времиња, па тоа е и атракцијата за денешните туристи, кој се буквално во експанзија во целиот свет за овој тип на патување 3. Германија е земја за која слободно можам да кажам со илјадници обновени локомотиви, комплетни документации и делови.
Еве уште една убава вест. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |