build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 22-Mar-2011 at 22:24
Се надевам брзо ќе ја видиме во ново руво



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 02-Mar-2011 at 01:56
Почна реконструкцијата на еден вагон од туристичкитот воз...Applause
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 28-Feb-2011 at 07:53
Se gleda deka i nasta 33 go imala znameto na SFRJ na spojlerite.
Zacuduva toa sto oznakite se direktno vpisani/ofarbani na lokomotivata a ne kako sto e slucaj
so ostanatite lokomotivi od toa vreme oznakite da se odlieni vo metalni ploci koi potoa se "zakacuvaat"
na lokomotivata.
 
Inaku, prekrasni fotografii juventino!
Ti blagodaram mnogu sto gi spodeli so nas, ce ima castenje!
Cheers
 
Stavi uste fotografii dokolku imas.
Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 28-Feb-2011 at 00:57

Еве слики од локомотивата пред халата у ''КОЛСКА''...


Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 26-Feb-2011 at 01:14

  Како што тргнало ништо од нашиот туристички воз уште не е ни почнато,другава недела нема да биде сигурно значи како што се мислеше да ке биде готово за 2-3 месеци ТЕШКО

Еве ја во погон Nuts



Edited by juventino - 27-Feb-2011 at 01:42
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 25-Feb-2011 at 09:24
Vladimir, moze po nekoja fotografija vo vakov stil i od drugite vagoni koi ce se restavriraat
kako i fotografija na lokomotivata?
 
PS: Ti prativ PP pred nekoj den... 
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 24-Feb-2011 at 22:49
%#$&^**(^#%#@*^

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 24-Feb-2011 at 22:10
Владимир до каде е работата со вагоните?
Кога кје имаме слики?Big%20smile
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 18-Feb-2011 at 07:48
Според законот за воени резерви во Велес во осумдесеттите имаше барем 4 парни локомотиви во совршена работна состојба и со совршен надворешен изглед, секогаш чисти и спремни за употреба . Дури и беа покриени за да се заштитат од атмосферски влијанија. Во разговор со велешани пред повеќе години добив податок дека „во почетокот на деведесеттите ги однеле во железара“.

Нешто околу управувањето во минатото. Синхронизацијата на 2 локомотиви се врши со помош на звучни сигнали.  Машиновозачот на водечката локомотива дава звучни сигнали а вториот го потврдува приемот (го повторува истиот звучен сигнал) и ја извршува наредбата од првата локомотива. Не е баш синхронизација во вистинска смисла на зборот но системот функционирал. Постојат и сигнални табли „почеток на потиснување“ и „крај на потиснување“ кои се поставуваат на места каде што редовно се врши потиснување.


Edited by polval - 18-Feb-2011 at 08:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 17-Feb-2011 at 22:42
- За жал или за среќа Македонија прва од екс-ЈУ републиките ги укина парните локомотиви уведувајќи дизелки и во `75-тите почна со елекрификација на пругите. Но политиката беше погубна за сите парни локомотиви кој најголем дел отидова кон Риека нешто на топење нешто се губи трагот.
Иначе во тоа време постоеше закон за војни резерви каде мораше да се има одредена количина на такви влечни средства, па тоа што е останато највероватно е само некој случаен остаток од тоа.

- Иначе тие, да ги наречам фатачи на воздух служат за усмерување-контролирање на димот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 17-Feb-2011 at 21:20
А добро, што се случило со парните локомотиви кај нас, па што останале толку малку? Ги стопиле како старо железо?


Originally posted by polval

Процедурите за синхронизација на 2 локомотиви на еден воз се утврдени многу пред времето на мобилните и радиото Се разбира, модерната технологија од денешно време помага, меѓутоа може и без неа.
Те молам ако знеш малку подетално објасни околу тоа како се вршела синхронизација во минатото.



И дали некој ја знае функцијата на оние странични панели (каде што е знамето):

Originally posted by Vladimir P



фото: Slobodan Ilic

Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 17-Feb-2011 at 15:54
Таа во ЖУЦ е за колосек 760 мм, немаме колосек за неа. Имаше една серија 62 во Битола , ако е преживеана. Треба да ги прашам роднините
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 17-Feb-2011 at 15:37
Таа у ЖУЦ е во добра состојва и таа може да се искористи.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 17-Feb-2011 at 15:31
Originally posted by juventino



И кајнас има доста парни локомотиви би требало барем 2-3 да ги реконструираат.

За жал немаме.

Велес МЖ 33-090 и МЖ 01-046, Гевгелија МЖ 61-011, и уште една но за неја со време
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 17-Feb-2011 at 14:50
И кајнас има доста парни локомотиви би требало барем 2-3 да ги реконструираат.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 17-Feb-2011 at 11:10
Се може да се замени , дури и котелот. Во крајна линија проблемот се состои во пари а не во технологија. Овие локомотиви се изработени во над 7000 примероци и ништо не е проблем да се направи на нив. Особено често се избираат како локомотиви за атракциони возови затоа што се вистински „Голфови“ меѓу локомотивите. Типичен доказ за германската техника, правени се да послужат само додека трае војната а некои од нив и ден денес се во секојдневна употреба (Босна, возат возови со јаглен). Во DDR  беа во секојдневен сообраќај до почетокот на деведесетите. Локомотива која со години го обезбедувала сообраќајот во многу земји и една од најдобрите парни локомотиви воопшто.

Во врска со синхронизацијата, Cloverstack претпоставувам дека мислиш на управување на 2 локомотиви од една кабина. На 642 тоа не е можно. Тоа го може на пример  „Шпанецот“ ; од едно место може да се управуваат до 3 гарнитури. Процедурите за синхронизација на 2 локомотиви на еден воз се утврдени многу пред времето на мобилните и радиото Се разбира, модерната технологија од денешно време помага, меѓутоа може и без неа.


Edited by polval - 17-Feb-2011 at 11:47
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 17-Feb-2011 at 11:00
Котелот е срцето на секоја парна локомотива и може да се рече дека едини дел кој скапува со време, за разлика од клиповите, лагерите, вентили ... кој се делови кој лесно се обновуват - поправат - заменуваат и не се голем финансиски издаток.

Еве како изгледа котелот на нашата МЖ 01-046, за жал немам фотографија од нашата 33-ка



Словенија ја има истата локомотива SZ 33-037 во нивниот музејски воз




фото: cokla





И Србија со нивната Романтика ја имаат ZS 33-087




фото: Slobodan Ilic





Иначе мислам некаде веќе спомнав, во окружувањето секоја држава има од 2-6 парни локомотиви во употреба за историско - туристички - музејски возови, а во европските земји секоја од 20-тина па нагоре.

За синхронизацијата, не би можел точно да ти одговорам за маневарките но кај електричните кабелот е тој кој овозмозува упарување на повеќе локомотиви.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 16-Feb-2011 at 23:27
Ме интересира како се одразува корозијата на виталните делови... Дали може да го загрози котелот на пример? Еве цефки мефки вентили тоа може да се смени, ама котелот на пример? Или пак клиповите, разноразните лежишта и клизни површини...? Во каква состојба е генерално локомотивата, какви постапки би се примениле за репарација и дали кога ќе биде обновена сепак ќе работи со посериозни ограничувања на притисокот, брзината и слично?

Патем, какви се грубите проценки за финансиите потребни за обновата? И дали има информација колку локомотиви од овој тип се репарирани и возат во други земји (зборувам за сите што се сродни, без разлика на помали модификации)?


Originally posted by Vladimir P

имаат можност на целосна синхронизација. А тука е и постојната комуникација, од радиостаници и мобилни.
Како се остварува целосна синхронизација? Преку радио сигнал?
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 16-Feb-2011 at 21:44
Malce kasno no, bravo i sekoja cest za onie koj sto se zalagaat da uspee ovoj prekrasen proektBig%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 16-Feb-2011 at 19:52
Прво да се заблагодарам од мене и сите вклучени во ово проект за Вашата подршка која секако многу ни значи и дава поголем елан да продолжиме понатаму.

И да пробам да одговорам на поставените прашања

Originally posted by BOJAN

Неколку прашања:
1. Кога се предвидува да заврши репарирањето и оспособувањето на локомотивата и вагоните?
2. На која делница би се обраќал туристичкиот воз после снимањето на филмот?
3. Што опфаќаше специјалниот режим при транспортот на вагоните до Колска, и зошто било потребно една локомотива да ги влече, а друга да ги турка?
4. И едно офтопик прашање - како се остварува координација помеѓудве 642-ки?

1, На локомотивата и 4 вагони репарирањето се предвидува во рекордни 2.5 месеци (ако се успее, а мора поради почетокот на снимањето, ќе биде рекорд и секако огромно пожртвување од страна на вработените од Колска)
Во овој период парната локомотива, ке се оспособи за нејзино лесно движење и секоко нејзина темелна заштита и фарбање. (рокот не дозволува повеќе). А по снимањето се надевам со помош на наменски меѓународни фондови за заштита, ке се оспособи котелот и пуштање под пареа. Иначе МК не поседува никаква техничка документација од истата по распадот на ЈУ се е останато најповеќе во Шиновоз Србија, но се надевам дека Германија или ... ќе ни излезе во пресрет.

2, За среќа на Македонија буквално сите историски локалитети кој се едни од таргетите се буквално на самите пруги, Скупи, Стоби, Хераклеа, Вардарски руд, ... секако тука се и винските визби, врзани меѓународни тури за кој веќе има итерес, и ....

3, Не сум некој познавач на точните прописи но накратко, контролорите ја одредуваат трасата, времето на тргнување, пролазите низ станиците и брзината на движење нис целата делница. Конкретно по прегледот на самата конструкција, нејзиното вешање, квалитетот-истрошеноста на бандашите и бидејки вагоните немаа кочионен систем се одредува како ќе се транспортираат. Во случајов со максимум 20 км/час и проверка на одределни делници. Тука доѓа и помошно особје кое е пратња за предвидливи интервенции.

4. Локомотивите имаат можност на целосна синхронизација. А тука е и постојната комуникација, од радиостаници и мобилни.

Originally posted by lslcrew

A kade stoeja predhodno vagonite i lokomotivata?
Kolku vreme sekoe stoelo nemrdnato?
Dali lokomotivata ke raboti na jaglen povtorno ili ke pushta parea varka a motorot da si bide na nafta?
Koi deneska seushte proizveduva delovi za vakvi lokomotivi ili ke treba da se improvizira so starite delovi?


1. Во просек 30 - 43 години, рачунајќи ги нивните задните упишани ревизији, а друго е самата старост на истите. Но за наша среќа тоа е германски челик на шасиите деловите кој буквално се како нови, секако не рачунајќи ги обложните плехови.

2. Како што кажав со набавка на документација, замена на парниот котел (срцето на секоја локомотива) одредени делови и секако финансии, локомотивата ке работи ко во старите времиња, па тоа е и атракцијата за денешните туристи, кој се буквално во експанзија во целиот свет за овој тип на патување

3. Германија е земја за која слободно можам да кажам со илјадници обновени локомотиви, комплетни документации и делови.

Originally posted by juventino

За информации од  колска  јас ќе можам да давам и тоа од прва ракаBanana

Еве уште една убава вест.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.117 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.