build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 02-May-2021 at 12:26
Od kade sega taa tema, koga tocno se znae koj koga i kolku izgradil. Jugoslavija go imase edinstveniot avtopat "Bratstvo i Edinstvo" koja ne uspea da go izgradi go kraj vo forma na avtopat koj nie denes go znaeme. Delnicata od Gevgelija do Triglav pocna da se gradi posle vojnata vo forma na magistrala. Duri na pocetokot na 70-tite madigtralata pocna da se rekonstruira vo avtopat, taka sto togas e izgradena delnicata "Nis-Belgrad-Sr.Mitrovica" 280 km, i nesto podocna delnicata "Zagreb-Sl.Brod" 200 km. Tuka se i delnicite "Kranj-Ljubljana" 20 km i vo Makedonija "Kumanovo-T.Veles". Vo toa vreme se izgradija i prvite kilometri od atopatot "Zagreb-Split", nekade do Karlovac i toa e se sto izgradi Jugoslavija. Sekako vredi da se napomene deka magistralite od toa vreme bea dosta rasprostraneti i kvalitetno izgradeni, taka sto i den denes vozime po istite. Site neizgradeni avtopatista otidoa za potrebite na armijata i kapitalnite proekti koi denes se sruseni i unisteni.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 02-May-2021 at 12:00
Таа шашма што се шири дека Тито нешто којзнае што изградил треба конечно да престане низ просторот на екс-Ју!

Па видете само кога Хрватска и Словенија ги изградија своите автопати. Непосредно пред влезот во ЕУ, со европски фондови. Видете денес што се случува во Србија, видете што се случува во Црна Гора. Па ако сакате и во Македонија. Или па Босна која првите километри автопат ги добива 30 години после смртта на Тито. Таа Југославија не градеше инфраструктура како што треба и притоа ги лажеше своите граѓани дека намерно било така за да неможеле бугарите и германците да влезат до Босна кај што бил централниот бункер на Тито.    И глупите Југословени веруваа во тие приказни. Едвај имаше направено пруга Београд-Бар заради пристаништето и еден автопат Белград-Загреб на прав терен, ептен заради излез кон Европа и ептен пошто ги поврзувал најголемите два града во државата. Да не навлегувам во друга тематика, ама Југословените живееја со најмал просек стамбена квадртура по глава на жител. Обезбедувала државата ама на некои елитни кругови заслужни граѓани и воени лица. Со најмал просек на возила по глава на жител. Неухранети и исполажани!

Така да тие примери овде-онде по некоја современа архитектура од тоа време, по некое бруталистичко парче, секако се ОК примери, ама се далеку испод тоа што за истиот период (45та - 90та) го имаат направено другите западно европски држави.




Edited by user8642 - 02-May-2021 at 12:05
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 02-May-2021 at 11:42
Pa i Tito toa so izgradil sea nemozat da go srusat a ne pa da go iskopiraat ))
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 01-May-2021 at 15:21


Да си знаат, пред да си гнијат во затвор...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 30-Apr-2021 at 14:42
НА ПАТОТ КОЧАНИ – БРАНА КАЛИМАНЦИ МОРА ДА СЕ ВОЗИ ВНИМАТЕЛНО ОТИ УШТЕ СТОИ ГОЛЕМ ОДРОН



За време на Велигденските празници ќе се зголеми фреквенцијата на моторни возила на регионалниот пат А3 Кочани-Делчево кој води кон Бугарија. Возачите посебно треба да внимаваат на делницата од десетина километри меѓу селото Истибања и браната Калиманци каде сѐ уште на едната коловозна лента има одронети карпи, тешки по неколку тони.

Помали одрони на овие места се случуваат секојдневно, иако последните денови нема врнежи од дожд. Помали одрони има и на соседните свиоци на патот кон браната Калиманци. Затоа, на внимателно возење предупредуваат и Авто-мото сојузот на Македонија (АМСМ) и од ЈП „Македонија пат“.

Последниот одрон се случи на 12 јануари оваа година, а на 7 август минатата година на истата делница имаше уште еден голем одрон. На повеќе места има зашитни мрежи, но големите одрони ја пробиле заштитата и карпите големи колку автомобил се срушиле на коловозот. За време на одроните немало возила.

Од АМСМ велат дека се работи на остранувањето на одроните. Две работни машини на „Македонија пат“ се на самите места и работат на постепеното остранување на големите карпи од коловозот. Сега патот е проширен сѐ до коритото на реката Брегалница за да можат возилата и во двете насоки да го заобиколуваат одронот.

Пред да се прошири овој дел на патот, сообраќајот беше во прекин и лесните моторни возила се пренасочуваа кон Виница па преку Бигла да се приклучат на патот кон Делчево и Бугарија, а тешките моторнио возила се пренасочуваа преку Пехчево. Сега нема никаков прекин, но останува предупредувањето за внимателно возење.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-patot-kochani-brana-kalimantsi-mora-da-se-vozi-vnimatelno-oti-ushte-stoi-golem-odron/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 18-Apr-2021 at 13:42
Originally posted by The Wild Boy

Ова веќе го зборевме многу пати...

Значи ЈНА во 60 - те го има направено овој пат како замена за тој земјениот пат, и на почетокот (се до 80 - те години пред да се изгради Велес - Катланово) бил обичен двонасочен магистрален пат.

После од кога се изградил автопатот Велес - Катланово, е дури тогаш Катланово - Велес го имаат пренасочено во еден правец.
Катланово - Велес не бил никогаш автопат, нит експресен, а нит ни брз пат (и нема да биде), бидејки правен е по профил на магистрален пат со остри кривини, и заради тоа брзината е на многу места 50 и 60 километри на саат.

Е сега, зошто за време на Југославија кога го правеле Велес - Катланово, не го изградиле и Катланово - Велес, абсолутно незнам. Дали им било во план? Можеби, но после 80 - те Југославија се распаѓа и плановите пропаѓаат. Можеби тогаш имало и криза па немале многу пари, или пак можеби не им бил до толку голем приоритет тој дел, тоа можеме само да погодуваме, или некој што знае точно зошто не е изграден Катланово - Велес паралелно на Велес - Катланово нека каже.


Но сепак, глупаво е што имаме патарина за сегашниот Катланово - Велес, што не е ни експресен, ни брз пат, туку магистрален пат во една насока со 2 ленти.

Треба во иднина озбилно да се размислува за паралелен Катланово - Велес автопат на сегашниот Велес - Катланово, а и самиот автопат од Велес до Катланово веќе е проектиран така за да може лесно да прерасне во автопат. Само треба некоја власт да се нафати...
Paralelen pat ne e izgraden zatoa sto se nemalo dovolno sredstva ili potocno kazano prioritet imale nekoi drugi proekti. Togas mnogu se vlozuvase vo JNA taka sto samo za aerodromot Zeljava i atomskata skrivnica vo BiH se potroseni fantasticni 15 milijardi dolari. Inaku apsolutno si vo pravo. Ovaa delnica ne ispolnuva nitu eden kriterium da bide avtopat. Toa e nekoe provizorno resenie dodeka ne se izgradi paralelna avtopatska delnica od drugata strana.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 18-Apr-2021 at 13:27
Ова веќе го зборевме многу пати...

Значи ЈНА во 60 - те го има направено овој пат како замена за тој земјениот пат, и на почетокот (се до 80 - те години пред да се изгради Велес - Катланово) бил обичен двонасочен магистрален пат.

После од кога се изградил автопатот Велес - Катланово, е дури тогаш Катланово - Велес го имаат пренасочено во еден правец.
Катланово - Велес не бил никогаш автопат, нит експресен, а нит ни брз пат (и нема да биде), бидејки правен е по профил на магистрален пат со остри кривини, и заради тоа брзината е на многу места 50 и 60 километри на саат.

Е сега, зошто за време на Југославија кога го правеле Велес - Катланово, не го изградиле и Катланово - Велес, абсолутно незнам. Дали им било во план? Можеби, но после 80 - те Југославија се распаѓа и плановите пропаѓаат. Можеби тогаш имало и криза па немале многу пари, или пак можеби не им бил до толку голем приоритет тој дел, тоа можеме само да погодуваме, или некој што знае точно зошто не е изграден Катланово - Велес паралелно на Велес - Катланово нека каже.


Но сепак, глупаво е што имаме патарина за сегашниот Катланово - Велес, што не е ни експресен, ни брз пат, туку магистрален пат во една насока со 2 ленти.

Треба во иднина озбилно да се размислува за паралелен Катланово - Велес автопат на сегашниот Велес - Катланово, а и самиот автопат од Велес до Катланово веќе е проектиран така за да може лесно да прерасне во автопат. Само треба некоја власт да се нафати...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 18-Apr-2021 at 09:42
Originally posted by user8642

Originally posted by Denko

Na pocetokot od filmot ima scena od delnicata Veles-Katlanovo koga bila magistrala. Na 4:05 e prikazan tunelot kaj Veles. Inaku filmot e od 1967g.

https://www.youtube.com/watch?v=TKt26tv5Y3A

Ама во филмов ова мислам дека е движење во обратен правец према Скопје?! Снимано е во времето кога ова бил двосмерен магистрален пат пред да се направи Велес-Скопје и овојд дел да се пренамени само за према Велес.
Citas li sto sum napisaj? ...Veles-Skopje koga bila magistrala!
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 18-Apr-2021 at 09:34
Originally posted by Denko

Na pocetokot od filmot ima scena od delnicata Veles-Katlanovo koga bila magistrala. Na 4:05 e prikazan tunelot kaj Veles. Inaku filmot e od 1967g.

https://www.youtube.com/watch?v=TKt26tv5Y3A

Ама во филмов ова мислам дека е движење во обратен правец према Скопје?! Снимано е во времето кога ова бил двосмерен магистрален пат пред да се направи Велес-Скопје и овојд дел да се пренамени само за према Велес.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 18-Apr-2021 at 01:24
Na pocetokot od filmot ima scena od delnicata Veles-Katlanovo koga bila magistrala. Na 4:05 e prikazan tunelot kaj Veles. Inaku filmot e od 1967g.

https://www.youtube.com/watch?v=TKt26tv5Y3A
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 30-Mar-2021 at 14:53
Рехабилитација на регионален пат Р1202, делница Маврови Анови–Жировница
Јавното претпријатие за државни патишта отпочна со целосна рехабилитација на регионалниот пат Р1202, делница Маврови Анови-Жировница во должина од 18,46 км. Трасата на оваа делница всушност е продолжение на веќе рехабилитираната делница Бунец–Маврови Анови.
Предвидено е да се изведат следните градежни зафати:
    -Еднослојна надградба, на сегменти од трасата каде
     површинските оштетувања се незначителни,
    -Двослојна надградба, на сегменти од трасата каде
     површинските оштетувања се поизразени,
    -Нова коловозна конструкција, на сегменти од трасата каде
     коловозниот застор е деградиран, испукан со силно
     изразени локални попречни и подолжни деформации и
     депресии,
    -Санација на 8 мостови,
    -Реконструкција и доградба на постоечки потпорни ѕидови,
    -Изведба на нови потпорни ѕидови со кои ќе се обезбеди
     нормален профил на патот,
    -Обезбедување на поефикасно одводнување на патот
     (дренажа),
    -Нова сообраќајна сигнализација, обележување на патот и
     опрема.
Вредноста на инвестицијата изнесува 6,18 милиони евра.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 21-Mar-2021 at 21:24
Па вака, ајде ќе анализирам неколку можни рути на поврзување со Црна Гора:

1. Скопје-Тетово-Призрен-Кукс-Скадар-Подгорица. Според мене, мислам дека за Македонија најдобра алтернатива е да инвестира во тунел Тетово-Призрен. Ова е единственото поврзување со Црна Гора на кое можеме ние како држава да влијаеме во насока на што порано да се добие. Сите други рути захтеваат повеќе инвестиции од соседите, а не во Македонија. Ама на оваа рута иако има 3 гранични премини, сепак мислам дека е во најголем дел е развиена веќе. Скопје-Тетово има автопат, Призрен до пред Скадар има автопат, останува ова измеѓу да се врзе. Мислам дека за оваков проект би имало и политички интерес и од Косово и од Албанија. И оваа рута и нуди на Македонија дополнително алтернативно излегување на море на пристаниште. Зближување према Хрватска, према Италија, према Босна. Е сега кога гледаме колку е способна Општина Тетово и неможе врз една шака куќи да спроведе една експропријација, не се ни надевам дека се способни буквално да го пресечат градот на половина. Самиот тунел вероватно не е и толку скап, ама експропријации во Тетово и Призрен би било тоа што би ја кренало цената драстично. Од друга стрна видете и политичката способност на партиите кои владеат во овој регион и неможат еден автопат до Блаце да го избоксуваат. Овој тунел ако се направи во некаков мал локален профил само ќе повлече сообраќај и мислам дека треба да се разгледува исклучиво како автопатски профил и никако поинаку подолу од тоа.

2. Скопје-Приштина-Печ-Адријевица-Подгорица. Ова мислам дека е најмалку веројатна опција. Нема политички/геостратешки/финансиски интерес ниту Косово ниту Црна Гора да ги пробива Проклетије планините со некој ултра-скап тунел, иако на мапа добро изгледа. Приштина-Печ нема автопат, ЦрнаГора комуницира исклучиво на релација Бар-Београд, Косово комуницира исклучиво на релација Тирана и релација Скопје. Црна Гора и Косово сеуште немаат демаркација на оваа граница. Така да ова тешко дека некогаш би се извело.

3. Скопје-Приштина-Митровица-НовиПазар-Бољаре-Андријевица-Подгорица. Ова е добро да се има како алтернатива и мислам дека технички реално е изводливо, но политички тешко. Статусот на Косово и Северно Косово во тој контекст додека не се разреши сеуште нема да може од овде да има било каков проток на луѓе и стоки, а не па да се гради нешто. Ова е добро за Македонија како алтернативен пат кон Европа, поврзување со Сарајево, Бања Лука, Загреб. Од друга страна ова и не е некоја алтернатива политичка кога пак проаѓа низ иста држава (Србија), а баш Србија намерно економски го ослабува Санџак како регион со намера да го испразни етнички од Бошњаци, и уште помалку може да се очекува Србија да го поврзе Санџак со Косово во контекст на некоја "Зелена Исламска Трансферзала". Добро е да постои на мапа и да биде проточно, ама знам дека тешко би се остварил дури после решено Косово.

Така до според мене мислам дека Македонија треба што порано да си се зафати со поврзување на Тетово и Призрен и тоа со автопатско решение, едноставно анализите говорат дека тоа е најдобро и за Македонците и за Албанците, и за државите Албнаија, Македонија, Косово, Црна Гора. Може би во Македонија некои националистички кругови да гледаат инаку на оваков проект, ама ако се стават аргументите на маса, едноствано придобивките се неспорни. Баш ова може да биде добар излез према Сарајево, према Загреб од две страни (преку Сарајево и преку приморје), према Италија. Баш оваков тунел би можел да го крене значењето на некој иден коридот Тирана-Скадар-Подгорица-Даниловград-Никшич-Сарајево-БањаЛука-Загреб, а ние на тој коридор би се "прикачиле" еве овака преку Призрен-Кукс и понатака.

Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 21-Mar-2021 at 19:04
Во најголем дел добро кажано, се согласувам. Со тоа што до Илинден, Мралино, Идризово итн итн.не плаќаш патарина.
Инаку и јас ги пратам регионалните збиднувања и прогреси во оваа сфера. Ако можеш сподели го твоето видување и размислување за Скопје - Подгорица по пуштањето на Автопатот Бар - Болјаре во август. Дали после Приштина би можеле наместо према Албанија да одиме северозападно дирекно на Црногорската граница и да излеземе на новиот автопат...?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 21-Mar-2021 at 18:49
Еве еден пример од Црна Гора кој поодамна го следам, а не сме го дискутирале тука. Па би сакал да го споделам само заради една причина. Имено, властите во Црна Гора се решиле да изградат подобро патно поврзување помеѓу Подгорица и Даниловград. Даниловград не е нешто особено голем град ама е на мала дистанца до Подгорица, нешто околу 20-тина километри, и се наоѓа на патот на кој се оди према Никшич (втор поголем град во Црна Гора) и према Сарајево (најблизок град на соседна држава, јазик исти разбирлив, значи голем потенцијал за комуникација). Е сега што е важно. Патот е во профил 2+2, и тука доаѓам до поентата на овој пост: Никој од политичарите во Црна Гора не се обидува да им го продава ова на Црногорците како некаков автопат. Јасно е соопштено дека се гради булевар, нема да има клучки, ќе биде во корист на секој објект и бизнис покрај тој пат, нема патарини, и во иднина има потенцијал да прераснува ако има потреба во автопат према Никшич и према Сарајево како еден коридор кој е доста занемарен од Балканските власти иако може да се оформува една сосема добра алтернативна западна оска, алтернатива на јадранската магистрала (Игуменица-Тирана-Скадар-Подгорица-Никшич-Сараево-БањаЛука-Загреб).

Додека ние наплаќаме патарини и класифицираме нешто за автопат што едноставно нема врска со автопат, овие ново градат и не го викаат така, зашто едноставно не е. Тетово-Гостивар не е автопат по профил и треба да се отвори како булевар како овој случај баш за да извади дел од локалните сообраќај меѓу селата,д а го пренесе на автопат. Ем клучки и надвозници имаме, ем неосновано се наплаќа патарина. Од друга страна Скопје-Петровец и Скопје-Илинден се градски булевари, де факто, поврзуваат приградски населби.

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 13-Mar-2021 at 15:00
Еве ја и проектната програма. Во нејзе, исто како и во претходниот документ, стои проектирана брзина 40 kmh што исто така не наговестува дека се планира нормален регионален пат, него само проширен асфалтиран шумски пат. Да се посомнева човек дека практично им се асфалтира патот на дрвокрадците што масовно оперираат во овој регион и ништо повеќе не се постигнува, наместо да се поврзуваат два града со нормален пат.

http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/Izvestuvanja/Proektna_programa.PDF

Edited by user8642 - 13-Mar-2021 at 15:01
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 13-Mar-2021 at 14:47
Еве некој документ од ЈПДП од 2013-та. Ако јас добро разбирам од оскудните описи кои ги има во документот, нема да биде ова никаков саглам пат, него максимално ќе се следи до колку што може стариот пат, и непотребно практично ќе се "додаде" километража, односно ќе се "легализира" на некој начин постоечкиот шумски пат.

"ИЗВЕСТУВАЊЕ ЗА НАМЕРА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕНА ПРОЕКТ ЗА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА„ИЗГРАДБА НА РЕГИОНАЛНИОТ ПАТ Р2246ГАРСКИ МОСТ (врска со Р1102) – ИЗВОР (врскасо А2)"
http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/GarskiMost.pdf
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 13-Mar-2021 at 14:28
Овој пат заедно со "Rruga e Arbrit" во Албанија, на Македонија ќе и пружат значителна економска алтернатива за извоз во Албанија како и пристап до пристанште Драч. На некој начин оваа делница ги формира, ги затвара, јужниот и централниот коридор Исток-Запад.

Што се однесува на тежината на делницата, таа делница без изградба на тунел под највисокиот дел од превојот "Јама" ќе биде промашен обид зашто ќе треба да биде затворена во клучните зимски месеци кога всушност и е најдобрата алтернатива за завеаните и често непроодни патишта кон Дебар преку Маврово и далечниот преку Струга. Така да потполна поддршка за изградбата. На делницата има животописни предели како клисурата позади Кленовец/Ехловец кајшто сега има мислам само некое стовариште за неекплодирани гранати што ги наоѓаат по ниви, исто од другата страна има одличен поглед према Гарските водопади, на делницата се наоѓа и една позната пештера незнам као се викаше, тука е споменикот на Кочо Рацин на месноста Лопушник. Сум имал прилика два пати да возам преку овој патен правец пред неколку години, иако локацијата на сегашниот шумски пат ни одблиску не е таа која би била на регионалниот пат кој би се изградил. Тоа е тежок терен, со многу свиоци и голема километража за толку кратко растојание. Така да и кога би се изградил би бил еден од повисоките патишта во Македонија, и дури и со тунел 1,5 километар кој би бил на надморска висина некаде на 1400м, што незнам дали во Македонија имаме толку висок патен превој во сегашната патна мрежа (магистрални/регионални патишта), уште па помалку тунел на толку високо. Подолу скица која мислам дека ќе биде грубо трасата.

Ако сте приметиле во неколку европски држави има тековни проекти за доизградба на тунели на преку-планински патни правци баш заради истава оваа причина. Неможам да најдам сега одма пример, ама мислам дека низ Шпанија, Франција, Швајцарија, а и Грузија, Ерменија некаде имаше, има последниве неколку години баш иградба на тунели под планински превои кои иницијално биле проектирани без тунел. Ако најдам ќе постирам накнадно.

Проектот има и една политичка димензија која во Македонија не се дискутира јавно, а треба да се дискутира транспарентно и да не се табуизира, иако меѓу луѓето ги има муабетите. Иако некои националиситчки кругови во Македонија на овој проект гледаат низ етно-политичка призма, сепак мислам дека тоа е небитно и е само чекор кон "боснизација" на патната мрежа, мислам на многу непотребен политички пазар и гледање на патните проекти исклучиво преку некоја етничка призма без никаква географска и економска логика. Зборувам и за од двете "страни". Албанските политички партии со своето политичко слепило го ценат само аспектот дека Кичево ќе биде "поблиску" до Албанија и дека ќе поврзува "Албански Земји", иако патот е само чекор до побрзо и уште повеќе изселување на Албанците да аргатат по Италија. Од друга страна Македонските политички кругови го гледаат истото само од друга страна и демонстираат страв дека ќе се "Албанизираат" дополнително Кичево како и долнореканските Македонски села како Гари, Лазарополе, Тресонче, иако самите тие Македонци ги оставија ти села без еден жител и куќите ги продаваат за <10kEur, па после друг им е крив што неможат да научат како функционира светот, или па заборавија а претходно знаеја, со оглед на фактот дека селата се раселија последниве неколку децении, а претходно со векови биле населени и живи "под полна пареа".

Без разлика, како и да е, да повторам уште еднаш, поддршка за проектот и апел до админситраторите на форумов да ги присоберат дискусиите на оваа тема во посебна нишка, има што да се каже многу на оваа тема.



Back to Top
Tooold View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 84
  Quote Tooold Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 13-Mar-2021 at 12:35
• Проекти кои ќе отпочнат во 2021 година:
Изградба на регионален пат Р2246 делница, Исзвор (спој со
А2) - Гарски Мост;


Дали се мисли на проектна документација дека ќе отпочне, елаборати физибилити проекти чуда или ќе отпочне да се гради?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 12-Mar-2021 at 19:11
Годишната програма на ЈПДП

Хит на векот ми е дека во програмата е ставен патот Извор-Гари и тоа финансиран од сопствени средства. Повторно е ставен Катланово-Велес да се среди стариот пат и се надевам конечно ќе го оправат, срамота е за секоја сообраќајка да нема алтернатива.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 01-Feb-2021 at 12:07
Originally posted by elnino

не се сложувам јас, дали си свесен колкава е елевацијата од дабниште до гарниково, второ прескап проект би било тоа од околу 40милиона евра за толку стопанскисубјекти не е исплатливо за оваа држава има поприоритетни делници, мојот предлог е од југокомерц преслапот па се по срт до хлорната станица на водоводот вкупно 11км без поголеми ископи и насипи, со еден мост од 150м, поевтино побрзо и поизводливо, и цената на чинење нема да надмине 25милиони. поззз
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.609 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.