build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 27-May-2016 at 09:00
Реално земено, со новите деловни возови меѓу Скопје и Велес, меѓу Скопје и Прилеп, како и меѓу Скопје и Битола ќе се стигнува побрзо од автобусите. Возовите се нови, чисти и со сите потреби што може да ги има денешниот човек (со исклучок на велосипедистите). И повторно, превозот ќе биде 30%, а можеби и повеќе проценти поевтин од автобускиот. Тоа се значајните предности.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 27-May-2016 at 01:56
технички гледано, колку што сум јас информиран, на рамна делница и дизелките електричните локомотиви што ги имавме досега можеа да ја постигнат таа брзина, проблемот не беше во брзината на возовите, туку во самата траса и фактот дека еден воз поминува нис еден куп населени места
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 27-May-2016 at 00:11
А и на кој дел од пругата би возеле со таа брзина, исто така, не ми е јасно.

Воедно, дали ова значи и дека ниеден деловен воз повеќе нема да застанува во Богомила?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 26-May-2016 at 17:24
Ајде сега да не се лажеме, јас ги пофалив новите возови, ама дека ќе возат со 120 километри на час, во најмала рака, е утопистички. Мислам, секој може да се качи во еден воз наутро и да провери дали навистина одат со 120 км. на час.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 26-May-2016 at 16:21
Од Битола до Скопје ќе се стигнува со 7 воза и 45 минути побрзо – Брзина 120км на час!



Од 1 јуни Скопје ќе биде „поблиску“ до Битола за 45 минути, дневно ќе се слуша свирката на седум воза, кои ќе доаѓаат од метрополата до Битола и ќе се враќаат назад. Најголемиот дел од нив ќе бидат нови гарнитури, кои ќе го скратат патувањето од три часа и 15 минути на два и пол часа. Директорт за маркетинг и продажба на „Македонски железници“, Kире Диманоски, најави дека од 1 јуни ќе стартува новиот возен ред на релација Скопје – Битола и обратно.

– Од 1 јуни планот на „Македонски железници“ е да се воведе нов возен ред, во кој ќе има седум воза од Битола за Скопје и обратно. Покрај таа постојана линија, која не сообраќаше одреден период поради недостиг од возни гарнитури, воведени се уште три линии со нов воз – изјави Диманоски.

– „Македонски железници“ со заменувањето на старите гарнитури ќе воведе и нови деловни линии на релација Скопје –Битола, која е една од најрентабилните, односно најголем број патници патуваат на оваа линија. Овие нови линии сите ќе бидат деловни. Сегашните постојни возови, кои сега патуваат во ранг на патнички возови ќе останат такви, а сите нови дополнителни линии ќе бидат деловни, односно брзи, кои стигнуваат за два и пол часа до Скопје, што е брзо во споредба со другите модалитети на транспорт и безбедно – додава Диманоски. Освен во брзината, патниците ќе имаат можност да уживаат во комфорот на новите железнички композиции.

– Максималната брзина на новите возови е 120 километри на час, а планираме деловните возови да застануваат само на станиците Битола, Прилеп, Велес и Скопје, што значи дека многу побрзо ќе се патува од Битола до Скопје. Освен што возот е брз, комфорен е и со повеќе удобности за патниците како што се телевизори, клима-уреди, слободен интернет-пристап – изјави Никола Kостов, генерален директор на „Македонски железници-Транспорт“ .

pelagonija.mk
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 23-Apr-2016 at 20:03
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by WolfLeader

Сакам да прашам дали некој од новите возови кој што се донесени или што ќе се донесат , се обраќаат до Белград или Солун , или се само за во Македонија настрана не излегуваат од државата ?

Eдино со меѓудржавен договор (обично реципроцитетно)


https://www.youtube.com/watch?v=jeXIlfCsIXg Со истите овие вагони се имам возено македонски се гарнитурите , на истата релација се возев , па за тоа си мислев дали овие постарите ќе се тргнат од оваа релација а на нив да се стават од новите тоа ми беше мислењето ... а и овие новите што пристигаат како што знам немаат кабини за спиење , туку се само со столчиња ?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 23-Apr-2016 at 18:40
Originally posted by WolfLeader

Сакам да прашам дали некој од новите возови кој што се донесени или што ќе се донесат , се обраќаат до Белград или Солун , или се само за во Македонија настрана не излегуваат од државата ?

Eдино со меѓудржавен договор (обично реципроцитетно)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 22-Apr-2016 at 22:39
Сакам да прашам дали некој од новите возови кој што се донесени или што ќе се донесат , се обраќаат до Белград или Солун , или се само за во Македонија настрана не излегуваат од државата ?
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 21-Apr-2016 at 16:49
Zeleznicari: tocno e deka denes e blago izmenet vozniot red? (nosat izvesni lugje na ednodnevna ekskurzija vo glavniot grad)


Edited by gorazd - 21-Apr-2016 at 16:49
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 17-Apr-2016 at 21:38
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 17-Apr-2016 at 18:09
Да, ама има услови, кои секоја железничка компанија си ги уредува. Имаш и Inter Rail, ама никогаш не сум користел, веројатно има некои кои ги користеле овие картички, па ќе ти објаснат.
Back to Top
Antonov View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 10-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 72
  Quote Antonov Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 17-Apr-2016 at 17:21
Едно прашање...
Дали имате некоја информација за тоа дали во Европа во железничкиот превоз се издаваат неделни/месечни билети за млади/студенти со соодветен попуст?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 08-Apr-2016 at 20:53
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Џоле

Наскоро 7 дневни железнички линии на релација Скопје-Битола

Новите возови кои по после историски долг период го обновија возниот парк на Македонски Железници, ја зголемуваат и дневната понуда на железнички превоз помеѓу поврзаните со пруга градови.

Од Македонски Железници информираат дека од 1-ви јуни на релација Скопје – Битола и Битола – Скопје ќе сообраќаат 7 линии, или на секои 2 до 3 часа по еден воз.

Ќе сообраќаат 3 патнички и 4 експресни гарнитури.

Ова е од огромно значење за жителите на Пелагонискиот регион, кои ќе имаат плус поврзаност со главниот град.

http://markukule.mk/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE-7-%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5/


Има една сообраќајна студија изработена од Техничкиот факултет во Битола за развој на железничкиот сообраќај на релација Скопје-Битола-Скопје. Во овие амбициозни планови е наведено дека на овој регион му се потребни од шест до осум возови дневно, како оптимална бројка со која би се насочиле граѓаните кон користење на возот.

Искрено, покрај меѓу Скопје и Битола, се надевам дека во претстојните месеци ќе проработи линија Скопје-Кичево-Скопје. Пругата на овој потег е во одлична кондиција, а воедно има и големи градови крај неа. Во бивша Југославија сообраќале и по 10 воза дневно на оваа релација. Се надевам дека со новите гарнитури ќе може барем да се достигне бројката од 3-4 возови дневно.


Можеби ако стават блиндирани прозорци. Реално, оштетувањата се присутни сегде, но овој реон е далеку пред другите, за жал.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 08-Apr-2016 at 19:28
Originally posted by Џоле

Наскоро 7 дневни железнички линии на релација Скопје-Битола

Новите возови кои по после историски долг период го обновија возниот парк на Македонски Железници, ја зголемуваат и дневната понуда на железнички превоз помеѓу поврзаните со пруга градови.

Од Македонски Железници информираат дека од 1-ви јуни на релација Скопје – Битола и Битола – Скопје ќе сообраќаат 7 линии, или на секои 2 до 3 часа по еден воз.

Ќе сообраќаат 3 патнички и 4 експресни гарнитури.

Ова е од огромно значење за жителите на Пелагонискиот регион, кои ќе имаат плус поврзаност со главниот град.

http://markukule.mk/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE-7-%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5/


Има една сообраќајна студија изработена од Техничкиот факултет во Битола за развој на железничкиот сообраќај на релација Скопје-Битола-Скопје. Во овие амбициозни планови е наведено дека на овој регион му се потребни од шест до осум возови дневно, како оптимална бројка со која би се насочиле граѓаните кон користење на возот.

Искрено, покрај меѓу Скопје и Битола, се надевам дека во претстојните месеци ќе проработи линија Скопје-Кичево-Скопје. Пругата на овој потег е во одлична кондиција, а воедно има и големи градови крај неа. Во бивша Југославија сообраќале и по 10 воза дневно на оваа релација. Се надевам дека со новите гарнитури ќе може барем да се достигне бројката од 3-4 возови дневно.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 08-Apr-2016 at 18:31
Наскоро 7 дневни железнички линии на релација Скопје-Битола

Новите возови кои по после историски долг период го обновија возниот парк на Македонски Железници, ја зголемуваат и дневната понуда на железнички превоз помеѓу поврзаните со пруга градови.

Од Македонски Железници информираат дека од 1-ви јуни на релација Скопје – Битола и Битола – Скопје ќе сообраќаат 7 линии, или на секои 2 до 3 часа по еден воз.

Ќе сообраќаат 3 патнички и 4 експресни гарнитури.

Ова е од огромно значење за жителите на Пелагонискиот регион, кои ќе имаат плус поврзаност со главниот град.

http://markukule.mk/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE-7-%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5/
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 10-Dec-2015 at 11:37
Знам дека темава делува смешно во моментов, со оглед на проблемите со мигрантите со кои се соочуваме, но морам да прашам што станува со новиот возен ред на Македонски железници, кој треба да стапи на сила од оваа недела. Има ли некои промени, откажувања или вметнувања на нови возови за 2016 година. Наредната година ќе се пуштат новите гарнитури, па редно е да се постави оваа тема на дневен ред.

Она што се знае е дека од Скопје за Белград и догодина ќе има два воза дневно. Времетраењето на патување не е променето, иако годинава србите санираа десетици километри од нивната пруга меѓу Ниш и Белград. Не знам единствено дали ќе остане возот на релација Скопје-Солун-Скопје поради мигрантиве. Пред две недели патував кон Солун со воз, организиран е автобуски превоз од Гевгелија до Солун со грчки автобус, во кој патуваат од 8 до 10 патници.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 26-Sep-2015 at 22:38
Од новиот возен ред може да се надеваме на кратење на возниот ред на возовите меѓу Скопје и Белград за околу еден час:

Završeni radovi na rekonstrukciji deonice Sopot Kosmajski-Kovačevac, na pruzi Beograd – Mladenovac – Niš iz ruskog kredita

U Srbiji će u naredne tri godine biti modernizovano 500 kilometara pruga, izjavila je danas u stanici Sopot Kosmajski potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevine, saobraćaja i infrastrukture prof. dr Zorana Mihajlović na otvaranju rekonstruisane pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac na železničkom Koridoru 10, a na toj deonici brzina saobraćaja vozova je povećana sa 30 na 120 kilometara na sat.
Mihajlović je tom prilikom čestitala železničarima Dan zelezničara Srbije 15. septembar, a pruga je otvorena na tradicionalan železnički način tako što je otpravnik vozova železničke stanice u Sopotu Kosmajskom dao signal nakon čega je kroz stanicu prošao i prvi voz.
"Dragi železničari, čestitam vam vaš dan i nadam se da ćemo ga još dugo slaviti i svake godine otvarati modernizovane i novoizgrađene pruge" rekla je Mihajlović.
Ministarka je podsetila da je prva pruga Beograd-Niš otvorena pre 131 godinu i da je tada povezivala Srbiju sa Solunom, Peštom i Carigradom, kao i da sada železnica na tom pravcu, na kome je deonica Sopot Kosmajski-Kovačevac, spaja istok, zapad, sever i jug.
"Konačno srpske železnice staju na svoje noge i posle 20 godina mi možemo da kažemo da ćemo u naredne tri godine modernizovati 500 kilometara pruga u Srbiji", poručila je Mihajlović.
Data/Images/img_8820_s.jpg
Deonica Sopot Kosmajski - Kovačevac je duga 18,4 km, a vrednost radova je 11, 8 miliona dolara i oni su finansirani sredstvima ruskog kredita namenjenog srpskoj železnici ukupne vrednosti 800 miliona dolara.
Ona je takođe istakla da je vrednost trenutnih železničkih projekata veća od jedne milijarde evra.
Ona je poručila da treba zajedno da se borimo za svakog putnika i svaku tonu robe i istakla da je Vlada u prethodnih godinu i po dana postavila železnicu kao jedan od prioriteta.
Ministarka je takođe poručila da će ministarstvo koje vodi pomoći železnicama u realizaciji svih projekata.
Data/Images/img_8896_s_no1.jpg
Data/Images/img_8836_s.jpg
Ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Čepurin je takođe čestitao prisutnima Dan železničara Srbije ističući da je železnica jedan od stubova privrede svake zemlje.
„Za oko nedelju dana u posetu Srbiji će doći novi predsednik ruskih železnica Oleg Belozjorov koji će prisustvovati otvaranju saobraćaja na još jednoj deonici koja se finansira ruskim kreditom, od Rume do Golubinaca“ najavio je Čepurin.
On je rekao da radovi koji se finansiraju ruskim kreditom teku po planu, a na nekim mestima i bolje od predviđene dinamike, kao i da je primetno da postoji visok nivo profesionalizma u realizaciji ugovorenih projekata.
Čepurin je podsetio da kompanija "RŽD Internešnl" pomaže i obnovu škola duž pruga koje se grade, kao i da su već obnovljene dve osnovne škole u Pančevu i Golubincima.
Generalni direktor preduzeća Infrastruktura železnice Srbije Goran Maksić je rekao da bi i radovi na tri deonice na jugu Srbije trebalo da počnu krajem februara ili početkom marta sledeće godine.
Data/Images/img_8895_s.jpg
Data/Images/img_8843_s.jpg
„Nakon završene rekonstrukcije brzina vozova na deonici Sopot Kosmajski – Kovačevac je podignuta na 120 km na čas, čime je značajno skraćeno putovanje“ istakao je on.
Prema njegovim rečima, završetkom rekonstrukcije te pruge predviđeno je da njome saobraća oko 70 pari vozova dnevno, a na pravcu od Resnika do Kovačevca vreme putovanja biće skraćeno za 25 minuta.
„Završetkom radova na ovoj pruzi stvaraju se uslovi da već 1. oktobra počnu radovi i na rekonstrukciji deonice Mala Krsna -Velika Plana u dužini od 29, 5 km“ naveo je Maksić.
Odgovarajući na pitanja novinara, Maksić je izrazio očekivanje da će u decembru početi radovi na modernizaciji pruge Stara Pazova - Novi Sad, kao i da bi obnova Barske pruge mogla da počne 2016. godine.
On je rekao da je okvirni plan za otvaranje pruge Ruma-Golubinci 22. septembar ove godine.
Zamenik direktora "RŽD Internešnl" Mansurbek Sultanov izrazio je očekivanje da će narednih dana biti potpisan ugovor za modernizaciju još tri deonice na Koridoru 10 na jugu Srbije.
On je istakao da ruske železnice kvalitetno izvode radove i ispunjavaju predviđene rokove, i da će tako biti i u narednom periodu.
„Pruge spajaju ne samo železnice, već i narode kao što je to slučaj sa Srbijom i Rusijom“ rekao je Sultanov.
Inače, srpske železnice danas proslavljaju Dan železničara i obeležavaju 131 godinu postojanja, odnosno dan kada je 1884. puštena u saobraćaj pruga Beograd - Niš.
To je bila prva pruga u javnom saobraćaju u Srbiji, pa se taj dan obeležava i kao Dan železničara Srbije.
Kada je otvorena pruga Beograd-Niš 1884. godine prosečna brzina vozova bila je 35 km na sat, a putovalo se više od osam sati.
Rekonstrukcija pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac je započeta 6. aprila ove godine, a modernizacijom je bila obuhvaćena kompletna građevinska i elektrotehnička infrastruktura na toj deonici.

Наскоро треба да биде пуштена во употреба уште една делница на пругата Ниш-Белград: Gilje-Ćuprija-Paraćin во должина од 10,5 километри, на која максимална брзина на возовите ќе биде 167 километри на час. До крајот на годинава делницата ќе се пушти, а тоа ќе го скрати патувањето со воз барем за уште 30 минути.

За наредна година ќе се реконструираат дури три делници на пругата Ниш-Прешево во должина од 48 километри. Со оваа реконструкција, од 2017 година од Скопје до Белград е речиси сигурно дека ќе се патува идентично или побрзо од автобус :

"Infrastruktura železnice Srbije" i "RŽD Internešnl" potpisale ugovor o remontu tri deonice na južnom delu železničkog Koridora 10
Utorak, 22. septembar 2015.

-Danas smo otvorili za saobraćaj 18 kilometara rekonstruisane deonice Ruma-Golubinci na kojoj je projektovana brzina nakon radova 120 km/h, a pre sedam dana završeni su radovi na modernizaciji deonice Sopot Kosmajski-Kovačevac. Time se nastavlja modernizacija srpske železnice, rekla je potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture prof. dr Zorana Mihajlović prilikom današnjeg potpisivanja Aneksa 2.2 osnovnog ugovora o ruskom državnom kreditu za modernizaciju srpskih železnica.
Data/Images/potpisicvanje1_s.jpg
Ugovor koji se odnosi na rekonstrukciju i modernizaciju tri deonice na južnom delu železničkog Koridora 10 kroz našu zemlju potpisali su generalni direktori novoformirane železničke kompanije „Infrastruktura železnice Srbije“ i ruske firme „RŽD Internešnl“ mr Goran Maksić i Sergej Aleksejevič Pavlov. Potpisivanju je prisustvovao i novi predsednik ruskih železnica Oleg Valentinovič Belozjorov i ambasador Ruske Federacije u Srbiji Aleksandar Vasiljevič Čepurin.
Belozjorov, koji je prvi put u poseti Srbiji, rekao je da se već vidi rezultat saradnje srpskih i ruskih železnica i da očekuje da će se saradnja nastaviti i na novim projektima.
Čestitajući potpisivanje ovog aneksa, ambasador Čepurin je istakao da železnica zauzima važno mesto u razvoju bilateralnih veza ovih dveju zemalja, povezuje ih i doprinosi razvoju ekonomije.
Data/Images/potpisicvanje2_s.jpg
Data/Images/potpisicvanje3_s.jpg
Data/Images/potpisicvanje4_s.jpg
Vrednost radova na rekonstrukciji ove tri deonice ukupne dužine 46 kilometara je oko 26,4 miliona dolara, a planirani početak radova na deonicama Vranjska Banja- Ristovac (17,7 km) je prvi kvartal naredne godine i Bujanovac- Bukarevac (13,7 km), dok će radovi na deonici Vinarci-Đorđevo (15 km) početi u trećem kvartalu 2016. godine. Remontom ovih deonica u potpunosti će biti zamenjeni donji i gornji stroj pruge i modernizovani sistemi za signalizaciju, telekomunikaciju i kontaktna mreža.
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 28-Mar-2015 at 00:12
Нека возат Шпанци за да има Кенедиевки за обичните
Back to Top
ile97 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Oct-2014
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote ile97 Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 27-Mar-2015 at 19:42

Повторно вози брзиот воз за Битола

27.03.2015 год.

Од 1 април годинава повторно се воведуваат во редовен железнички сообраќај времено укинатите патнички возови 541 кој сообраќа на релацијата Скопје-Битола со тргнување од Скопје во 16,55 часот и возот 540 на релацијата Битола-Скопје кој од Битола тргнува во 5,18 часот.

Возовите ќе сообраќаат според важечкиот возен ред со тоа што (поради технолошка организација на сообраќајот) возот 541 (Скопје-Битола) за првпат во повторен сообраќај ќе се вклучи на 01.04.2015, а возот 540 (Битола-Скопје) на 2.04.2015.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 10-Dec-2014 at 10:34
Железница го скрпи возниот ред за 2015 година

Нема никакви промени во возниот ред на македонските возови за наредната година. Од Македонски железници најпрво ќе ги дочекаат ветените нови возови, а дури потоа ќе размислуваат за воведување на дополнителни поаѓања меѓу градовите во земјава. Од недела, 14 декември 2014 стапува на сила новиот возен ред на возовите, кој е со важност до 12 декември 2015 година. На релацијата Скопје – Гевгелија – Скопје се предвидени три пара возови дневно, со поаѓање од Скопје во 4:45, 6:20 и 16:40 часот. Меѓу главниот град и Битола ќе сообраќаат четири пара возови дневно, со поаѓање од Скопје во 6:42, 14:30,16:55 и 20:00 часот, додека линијата Скопје – Кичево – Скопје ќе се одржува со два пара возови дневно, со тргнување од Скопје во 8:05 и 16:50 часот.




Од МЖ информираат дека на релацијата Скопје – Кочани – Скопје ќе сообраќа еден пар возови дневно, со поаѓање од Скопје во 15:22 часот, додека на релацијата Скопје – Табановце – Скопје ќе сообраќаат шест пара возови дневно. Како и секоја година, најмногу возови за патниците ќе има меѓу Скопје и Велес, линија која ќе се одржува со 12 пара возови во текот на едно деноноќие. Во делот на меѓународниот возен ред, предвидени се еден пар возови дневно кон Солун, со поаѓање од главниот град во 4:45 часот, два пара возови дневно кон Белград, со поаѓање во 8:20 и 22:14 часот, како и еден пар возови дневно кон Приштина, со тргнување од Скопје во 16:20 часот. Како новина за граѓаните кои имаат обврски во Солун или пак ги користат услугите на тамошниот аеродром, поаѓањето на возовите од овој грчки град е поместено неколку часа подоцна, односно тие ќе поаѓаат секој ден во 18:30 часот.

По потреба од патниците, Македонски железници – Транспорт предвидува и кушет – вагон на релација Скопје – Будимпешта – Скопје, кој факултативно би сообраќал со експресниот воз за Белград со поаѓање во 8:20 часот. На релацијата Скопје – Будимпешта – Скопје еднаш неделно ќе сообраќа и кушет вагон на Унгарските државни железници, во периодот од 12 јуни до 19 септември 2015 година. Со воспоставените железнички врски кон Белград, македонските патници ќе можат директно оттаму да патуваат кон Загреб, Љубљана, Цирих, Виена, Будимпешта, Букурешт и други европски градови.

http://www.build.mk/?p=41547
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.215 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.