build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 26-Jul-2012 at 22:55


Преминато им е во навика. Лажеа и за Теодосиј Гологанов каде излегоа со податок за 1.100 метри, а всушност се работи за 650 до 700 метри:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1300&PID=131551#131551

Исто така лажеа и за друга улица (ми се чини улицата Козле), каде што ги изманипулираа должините на поединечните сегменти, односно неостварениот дел од една фаза автоматски го префрлија во друга фаза, ама спорниот сегмент според нивната „математика“ остана евидентиран во обете фази.

Чим тоа се случува со бројки кои лесно можат да се проверат, којзнае ли што им прават на бројките кои навистина тешко се проверуваат...


Edited by Cloverstack - 26-Jul-2012 at 22:57
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 26-Jul-2012 at 17:58
Поголеми ботови од новинариве наши НЕМА! COPY --- PASTE
Ако тој поглавицата на градот лупа броеви како му дојде има ли некој медиум кој проверува што објавува!? Ја прочитав веста на 6-7 медиуми/портали и сегде истата бројка од 1500 метри. Дури и оние медиуми кои не се баш владини не им текнало да отворат GoogleEarth.

1500 метри има до НИКОЛА ПАРАПУНОВ
А до ЉУБЉАНСКА има не повеќе од 950-1000 метри МАКСИМУМ, тука додавам и 110 метри за крстосницата во правец никола парапунов.

Исто и за МАНАПО не е 500 туку 440-450, 50 метри не е мала разлика кога ќе израчунаш во пари.

На овој дел Илинденска ќе имала по 3 ленти во правец, така рече Коце, се надевам не е и ова маркетиншки лапсуз.

Во говор од 30 секунди ни "украде" 600 метри и никој од новинарите тоа не го забележа нели???
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 26-Jul-2012 at 14:48
Вистинските бројки: 1100 метри за Илинденска, 440 метри за МАНАПО.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 26-Jul-2012 at 14:36

Булеварот „Илинден“ продолжува да се шири. Премиерот Никола Груевски и таткото на градот Коце Трајановски, денеска го означија почетокот на градежните активности од третата фаза за реконструкција и проширување на „Илинден“, на потег од бензинската пумпа Макпетрол до улицата Љубљанска во должна од 1500 метри.

Ilinden-Manapo500-

Реконструирана и проширена ќе биде и улицата „Манапо“ на потег од крстосницата со булевар „Партизански одреди“ до крстосницата со булеварот „Илинден“ во должина од 500 метри.

-Градот Скопје продолжува со проширувањето и реконструкцијата на булеварите и улиците во градот. Изградбата на овие две сообраќајници на територијата на општина Карпош ќе придонесат за подобар, побезбеден, поефикасен и поеколошки сообраќај во овој дел од Градот, изјави градоначалникот Трајановски при означувањто на почетокот на градежните активности.

Со проектот е предвидено „Илинден“ да се прошири со четири коловозни ленти, а од двете страни ќе бидат поставени нови тротоари. Во средишниот дел ќе се изгради жардиниера, а по должината на булеварот ќе биде поставено комплетно ново осветлување.

44-500

Улицата „Манапо“ исто така ќе се прошири со четири коловозни ленти, а ќе бидат поставени нови тротоари и улично осветлување.

Рокот за изведба на третата фаза од булеварот „Илинден“ и „Манапо“ е 90 работни денови, а Град Скопје во овој градежен зафат ќе вложи околу 92 милиони денари.

Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 26-Jul-2012 at 11:57
Конечно, продолжуваат со проширување на Илинденска.


Илинденска продолжува да се шири

Третата фаза од проширувањето и реконструкцијата на булеварот Илинден, официјално ќе се означи денеска, во 14 часот, на крстосницата меѓу булеварот Илинден и улицата Манапо (кај ресторан Имес).
Првиот дел од реконструкцијата на Илинденска на потегот од крстосницата со булеварот Свети Климент Охридски до крстосницата со булеварот 8-ми Септември беше реконструиран и пуштен во употреба во пред две години.
Почетокот на градежните работи за проширување и реконструкција на булеварот Илинден и улицата Манапо ќе го означи градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски.


Извор
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 13-Jun-2012 at 22:06
Веста како е објавена изгледа како од утре да ќе се гради.
Ваква иста може да објават утре и за мостот кај МЗТ, кај Владата...
Сите знаеме дека на тоа место е предвиден мост многу пред опозициониве советници да иницираат разговор на оваа тема.
Но во ред, нека се одржува барем идејата за овој мост во живот.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 13-Jun-2012 at 17:40
Нов мост на Вардар ќе ги спојува Карпош и Ѓорче Петров
Објавено: пред 3 часа
Прочитано: 668
Печати

Изградбата на мост на Вардар кон населбите Карпош и Ѓорче Петров, како продолжение на булеварот Илинден, иницирана од социјалдемократите на минатата седница на Градското собрание, ќе се гради, но, не годинава.
Од Градот информираат дека мостот е предвиден во стратегијата за сообраќај и е во постапка на реализација на булеварот Илинден.
- Мостот на булеварот Илинден и поврзувањето со булеварите Црна Гора и Словенија е составен дел на Генералниот урбанистички план 2001-2020 година. Секторот за планирање и уредување на просторот во соработка со Секторот за сообраќај, има изработено идејно сообраќајно решение, но, поради тоа што на самата локација за мостот ЈП „Водовод и канализација“ има бунари кои со идните градежни зафати би биле загрозени. Конечниот профил на булеварот Илинден зависи од сообраќајното решение на ГУП-от кој е во фаза на измена- информираат од градската власт.
Точното решение и постапката за изработка на проектна и техничка документација ќе биде по усвојување на ГУП-от, а Градот има обврска да ги дефинира профилите на сообраќајните коридори за мостот.
http://www.plusinfo.mk/vest/46054/Nov-most-na-Vardar-kje-gi-spojuva-Karposh-i-Gjorche-Petrov
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 04-Jun-2012 at 23:42
Датум: 04.06.2012, 16:40
ИНИЦИЈАТИВА НА ОПОЗИЦИЈАТА ВО СОВЕТОТ НА СKОПЈЕ

Kарпош и Ѓорче да се спојат со мост

Идејата за изградба на мост преку Вардар е стара 10 години, уште од времето на Ристо Пенов, но досега никој не се нафати за негова реализација

Најавата на градската власт за скоро проширување на булеварот Илинден со две нови ленти во делот на Kарпош 4, повторно го актуализира и прашањето за изградба на мост преку Вардар. Предвидено е тој да биде продолжение на булеварот, да почнува од свиокот во Kарпош 4 и овој дел да го спои со населбите Влае и Ѓорче Петров. Реализацијата на ваква инвестиција би значела скратена сообраќајна врска за околу 30.000 граѓани.

Точката вчера се најде и на дневен ред на Советот на Скопје, како иницијатива на опозициската СДСМ, но беше повлечена за некоја наредна седница, поради отсуство на градоначалникот Kоце Трајановски.

-Нема да имаме квалитетна расправа. Немаме информации од градоначалникот за овој проект, иако е од суштинско значење. Мостот е битен за урбаниот развој на Ѓорче и на Kарпош, но и за Општината Сарај. Исто така и за локалниот-економски развој на индустриските зони во Ѓорче Петров и можноста за инвестиции кон заобиколницата. Вака се создава тесно грло на две места - по Тетовска трошарина - Злокуќани, бидејќи не се користи заобиколницата и Порта Влае кон Ѓорче Петров с` до излезот на Скопје од запад - рече Александар Наумовски.

Kоординаторот на советничката група на ВМРО-ДПМНЕ, Дафинка Саздова, му одговори дека градската власт за мостот има изработено идејно решение, но дека проблем е новиот Генерален план на Скопје (ГУП), кој во моментов се изработува и набрзо се очекува да биде усвоен.

- Со донесувањето на новиот ГУП се наметнува обврската идејното решение да се разработи и да се дефинираат сите профили на сообраќајни коридори, чиј составен дел е мостот - истакна Саздова.

За оваа нова сообраќајна врска се зборува веќе десетина години. Беше еден од предизвиците кои градоначалникот Ристо Пенов обожаваше да ги споменува, но никогаш не се нафати да ги реализира. Неопходноста од негова изградба пред две години ја потенцираше и градоначалникот на Ѓорче Петров, Сокол Митровски со акцент дека овој дел од градот нема алтернативна сообраќајна комуникација со центарот, освен надвозникот по црквата „Свети Петар и Павле“.

(А.П.)
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=D35CD8C4411F1F42BE453386B974954C
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 26-Mar-2012 at 23:53
Originally posted by Andrej_LJ

Не ли мислите дека е подобро парите наменети за проширување на делот на Илинденска од Воената б-ца до Карпош 4, да се наменат за продолжување на улицата од Карпош 4 кон Обиколницата и мостот над Лепенец(?). Мислам дека засега нема некакви особени застои во делот помеѓу Воена и Карпош 4 (да, тоа веројатно ќе се смени кога ќе биде пуштен Молот, но веројатно ситуацијата нема да биде критична). Наместо тоа, Скопје може да добие западен влез во градот и да се растовари метежот на улиците Партизанска и Ѓорче Петров.
Апсолутно. Проширување на оние делници на кои тоа им беше потребно е веќе направено, сега приоритет треба да биде продолжување на булеварот, а не проширување на преостанатите непроширени делници. Иако во случај на продолжување, самото тоа ќе генерира дополнителен сообраќај, но секако најдобро прво да се продолжи булеварот, а после да се прошируваат оние делници за кои ќе се јави потреба. Таквиот пристап несомнено ќе донесе неспоредливо повеќе корист. Сообраќајна врска од кај стара телевизија до обиколницата ќе врши огромна работа и ќе има најразлични позитивни ефекти.

Проблемот е во тоа што продолжувањето на булеварот и изградба на мостот ќе чини доста повеќе од проширување на преостанатите непроширени делници, а бидејќи знаеме дека со изградба на инфраструктура во најголем дел се зафаќаме опортунистички и шминкерски, не сум воопшто изненаден што сепак се форсира проширувањето, колку и тоа да не е логично.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 26-Mar-2012 at 22:00
Originally posted by Andrej_LJ

Не ли мислите дека е подобро парите наменети за проширување на делот на Илинденска од Воената б-ца до Карпош 4, да се наменат за продолжување на улицата од Карпош 4 кон Обиколницата и мостот над Лепенец(?). Мислам дека засега нема некакви особени застои во делот помеѓу Воена и Карпош 4 (да, тоа веројатно ќе се смени кога ќе биде пуштен Молот, но веројатно ситуацијата нема да биде критична). Наместо тоа, Скопје може да добие западен влез во градот и да се растовари метежот на улиците Партизанска и Ѓорче Петров.
дефинитивно ваквите проекти требаше да бидат приоритетни, можеби малку повеќе средства ќе се потрошеа, но кога ќе размислиме колку пари се фрлија на реконструкција на булевари, асфалтирање на улички со минорно локално значење и проширување на улици, ќе се сумира некако таквата цена
никој досега не сфати дека џабе е поширока улица, ако завршува слепо и имаме џворови во градот и дека после кратко време, ќе се појави истиот проблем... дефинитивно му фалат неколку пробивања на улици на градов, ама никој не се нафаќа на тоа, бидејќи не е во интерес на политиката
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 26-Mar-2012 at 19:33
Не ли мислите дека е подобро парите наменети за проширување на делот на Илинденска од Воената б-ца до Карпош 4, да се наменат за продолжување на улицата од Карпош 4 кон Обиколницата и мостот над Лепенец(?). Мислам дека засега нема некакви особени застои во делот помеѓу Воена и Карпош 4 (да, тоа веројатно ќе се смени кога ќе биде пуштен Молот, но веројатно ситуацијата нема да биде критична). Наместо тоа, Скопје може да добие западен влез во градот и да се растовари метежот на улиците Партизанска и Ѓорче Петров.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 26-Mar-2012 at 19:04
Добро... А зар не можат да го експроприираат? И така не е градежно земјиште, на него неможе да се гради, зеленило е....
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 26-Mar-2012 at 14:07
ГРА­ДОТ ЗАГ­ЛА­ВЕН ВО ИМОТ­НОП­РАВ­НИ ОД­НО­СИ

Про­ши­ру­ва­ње­то на Илин­ден­ска го ко­чи "Мак­пет­рол"

Про­ши­ру­ва­ње­то на ули­ца­та Илин­ден­ска во Кар­пош е за­ко­че­но по­ра­ди имот­ноп­рав­ни проб­ле­ми што ги има Гра­дот со "Мак­пет­рол". Дел од зем­јиш­те­то ка­де што тре­ба да ми­ну­ва но­ви­от бу­ле­вар е сопс­тве­ност на ком­па­ни­ја­та. Ста­ну­ва збор за око­лу 3.000 квад­рат­ни мет­ри. Од "Мак­пет­рол" му ба­ра­ат на Град Скоп­је по 200 ев­ра за квад­ра­тен ме­тар за го про­да­дат зем­јиш­те­то. Тоа е око­лу 600.000 ев­ра, за што од Гра­дот ве­лат де­ка е прем­но­гу. Гра­дот ба­ра на­ма­лу­ва­ње на це­на­та, но се­га-за­се­га над­леж­ни­те од "Мак­пет­рол" не по­пуш­та­ат. Од Град Скоп­је ве­лат де­ка во мо­мен­тов ги сре­ду­ва­ат имот­ноп­рав­ни­те од­но­си за про­ши­ру­ва­ње на Илин­ден­ска.

"Има­ме не­кол­ку проб­ле­ми со имот­ноп­рав­ни­те од­но­си, ме­ѓу кои е и оној со 'Мак­пет­рол'. Ба­ра­ат мно­гу по­ви­со­ка це­на за от­куп на зем­јиш­те­то од ре­ал­на­та па­зар­на це­на. Не­ма да се от­ка­же­ме од про­ши­ру­ва­њето на бу­ле­ва­рот. До­кол­ку не ус­пе­е­ме да се до­го­во­ри­ме, ќе напра­ви­ме про­ме­на на про­ек­тот", ве­лат од ка­би­не­тот на гра­до­на­чал­ни­кот Ко­це Тра­ја­нов­ски.
Не ус­пе­ав­ме да до­би­е­ме од­го­вор од "Мак­пет­рол" до ка­де се пре­го­во­ри­те со Град Скоп­је за от­куп на зем­јиш­те­то и да­ли ќе при­фа­тат по­ни­ска це­на за квад­ра­тен ме­тар.
Гра­до­на­чал­ни­кот Ко­це Тра­ја­нов­ски ла­ни ве­ти де­ка го­ди­на­ва це­ла­та тра­са на Илин­ден­ска ќе би­де про­ши­ре­на. Спо­ред се­гаш­ни­от про­ект, ули­ца­та Илин­ден­ска тре­ба да пре­рас­не во бу­ле­вар до на­сел­ба­та Кар­пош 4. Ќе има че­ти­ри ко­ло­воз­ни лен­ти, по две во два­та прав­ца и пе­шач­ки па­те­ки.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 18-Dec-2011 at 11:53
Originally posted by alexgizh

Доволно е и до таму засега, се' додека не се направи потребниот мост преку Вардар, па да се продолжи накај Волково.



Имам некое предчуство дека „Илинден“ долги години ќе си остане слепа улица која завршува во нива. Сепак, добро што се сетија да ја прошират до крстосницата со улицата на задна 15-ка, барем тој дел е среден со 2+2 ленти и ќе има капацитет да го прими сообраќајот. Треба единствено да се интервенира и да се направи посебна станица(лента) за таксистите и градскиот превоз на конкретната улица.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 18-Dec-2011 at 01:30
Доволно е и до таму засега, се' додека не се направи потребниот мост преку Вардар, па да се продолжи накај Волково.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
radem1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote radem1 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 17-Dec-2011 at 21:04
Според планот за следната година Илинденска ќе се проширува до ул. Љубљанска (последна 15-ка и 19-ка), а не до крајот со ул. Никола Парапунов.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 17-Dec-2011 at 13:10
абе ако толку се моќни Макпетрол ќе издејствуваат некое сообраќајно решение за да може да се пристапува до нивната бензиска. верувам дека тоа е не главниот проблем што сеуште не се заврши Илинденска до крај. еве 2012 има најави за довршување, па се надевам дека стварно ќе бидне конечно, со целото поврзување преку Вардар итн итн

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 16-Dec-2011 at 21:54
Исто се деси и на булевар Србија, во близина на населба Лисиче. Долги години Макпетрол имаше речиси монопол во тој дел, после тоа се изгради Макоил од другата страна, а сеа им го направија и булеварот и не можеш никако, па макар и доколку би сакал да направиш прекршок, да свртиш лево, но пак Макпетрол си работи со истата динамика. Не е толку важно дали ќе им се пресече едната страна, ако возачите се задоволни од горивото, ќе отидат уште некој метар понапред, ќе свртат лево во правец накај салата и пак ќе излезат кај Макпетрол.  
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 16-Dec-2011 at 21:47
Точно така. Баш во средата чекав автобус таму, и тој дел лентата е испрекината. Кога би било со по две ленти, би била дупла полна и не би можело да се врти. 
Back to Top
radem1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote radem1 Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 16-Dec-2011 at 21:02
Ако Макпетрол во оваа фаза го дал земјиштето тогаш пред нивната бензинска ке имаше 4 ленти, а со тоа и неможност за правецот од Карпош према центар да завртат автомобили и да наполнат гориво. Тоа значи 50% помалку заработувачка. Најверојатно во договор со градските власти си одложуваат колку можат. Ова е моја претпоставка и немора да е точна.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.316 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.