![]() |
![]() |
![]() |
Тунел под Кале |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Вреди да се дискутира и за неговата идеја, но сметам дека би било нереално да се прифати. Не за друго. Локацијата кај Соборна е прегусто исполнета со објекти, просторот е пополнет од сите страни и не знам каде воопшто би можело да се вденат едни такви столбови. Искрен да бидам, не гледам ниту потреба за такво нешто на таа локација. Попрво би рекол за такво решение од страна на Пластичарската улица, каде што протокот на возила е отежнат и има густ сообраќаен метеж. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
А бе, ние не сме способни за една улица рамно да ја асфалтираме и шахти да изнивелираме, а вие разговарате тука за тунел под Кале, што е научна фантастика за неандерталското ниво на градење во државава. Дај, бидете малку посериозни.
Edited by Џоле - 25-Jan-2018 at 19:46 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Ова е реплика на мојата објава? Не се бунам за тунелот, напротив, туку за проектот на Лазо Чакаровски кој вели дека треба да има сообраќајница на столбови паралелна на св. Климент Охридски кај Соборна. Ова решение воопшто не ми се допаѓа; мислам дека би било многу подобро за новиот мост+тунел да се припои на веќе постоечките булевари и да има крстосница со Илинденска. Против тунелот под ридот кај Кале немам ништо. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Zelenikovo, твојот став не може да биде потежок од цела дузина на докажани експерти од урбанизмот и транспортот. Тунелот под Кале не е фикс идеја на Шилегов, туку исклучително добар предлог за решавање на сообраќајниот метеж кај Бит-пазар и Мавровка. Друга работа е што ние имавме пари за глупости, како „Скопје 2014“.
Овој проект стои од периодот по земјотресот и досега не сум слушнал некаква реална критика за неговата реализација. Те молам изјасни се во детали, да слушнеме кои се алтернативите. Изградбата на надземна траса од истиот овој проект некако ми се чини нелогична во случај кога имаме рид на самата траса. |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Ни јас немам ништо против, проектот за тунел под Кале е одлична идеја. Не ми се допаѓа да се гради нова улица издигната на столбови кај Соборна црква и поврзувањето на новата улица кај Џон Кенеди наместо Пластичарска. Останатото е во ред.
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
Сетете се на Мостот на Пенов и шиканата на него, тоа една куќа не можеа да изместат, та Дуќанчик ќе го напраеле тепсија за да има прав излез некаде ваков Тунел, и ајде до пред некое време пред легализацијата на дивоградбите ова можеше да се стори, во случај тоа таму да беа дивоградби, што не ми се верува, но и да е така, после дополната на законот, сето ова е празен муабет, освен ако на тие такви ~10к диви објекти изградени врз патни коридори им го поништат дополнувањето на законот, нели за да си отворат sds простор за реализирање на оваа предизборна идеја не дека нема опции http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1938&PID=223336#223336 хм дрскост и небулоза е што воопшто ова околу Тунелот под Кале и го немале во предвид кога некој од експертите им го предложил како ас идеја, бар да беа малку отворени та може и да дојдеа до некакво реално решение и во овие околности, но нели чаламот им е појак од разумот сеуште, ајде може ќе почнат да се менуваат, во спротивно пак ќе ја глават и тупат дека сакале ама не можеле |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно никаква негативна забелешка немам за проектот, единствено што очекувам е да се реализира. Ако тунелот под Кале се изгради, заедно со Јужниот булевар под земја кај Рамстор, Скопје ќе може да го растерети сообраќајниот метеж на клучните места во градот.
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Не верувам дека ќе градат паралелна надземна сообраќајница од Соборна до Џон Кенеди. Многу поверојатно, поефтино, а според мене и попрактично и поефикасно е да се изгради мост на крајот на Свети Климент Охридски (позади Влада), да се изгради тунел лево од МСУ, а со Никола Карев и Македонско Косовска бригада да се спои со клучка.
Да се реализираа во минатото, сега ќе немавме проблеми со возењето низ Скопје и аерозагадувањето – “Партизанска” под плоштад и тунел под Кале – решенија за сообраќајниот јазол во центарот
http://vecer.press/%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%81%D0%B5%D0%B3%D0%B0-%D1%9C%D0%B5-%D0%BD%D0%B5/ |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Еве од наменската тема за тунелов:
Со изградба на овој булевар, логично би било и проширување на Втора Македонска Бригада и Никола Карев (Пластичарска). Прилично корисен проект за Скопје. Доколку добро се сеќавам, Шилегов во една ТВ дебата спомна цифра од 220 милиони евра, но не ми текнува дали тоа се однесува на прстенот околу Скопје или на сите инфраструктурни проекти коишто ги планира. Препоставувам дека е второто. Околу тунелот под Водно, мислам дека тоа е апсолутно непотребна инвестиција. Би бил прескап, а од другата страна на Водно нема речиси ништо, така што не знам која е логиката позади ова. Освен доколку Скопје не стане двамилионски град кој би се ширел и од другата страна на Водно. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Откаде ќе почнуваат и завршуваат тие тунели под Кале? Кај Старата Чаршија или Бит-Пазар?Претпоставувам дека еден тунел ќе следи во продолжение на булеварот Свети Климент Охридски кој допрва треба да се изгради.
Еве некои ориентациони цени: https://www.greaterauckland.org.nz/2016/10/05/the-costs-of-tunnelling/ Инаку, треба и тунел под Водно, но ми се чини дека ем ова е преголем залак за Скопје, ем не им никаков приоритет на локалните власти, кога веќе не се нафаќаат да решат далеку понекомплексни проблеми како што се јавниот сообраќај, градска железница и изградба на паркинзи или катни гаражи кај Хиподром и Сарај за нескопјаните да си ги оставаат своите возила и да продолжат со градски превоз кој Коце поради своите каприци им го ускрати. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Колку отприлика би чинел тунелот под Кале?
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Со тунели под Кале сообраќајно ќе го споиме градот
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetail?title=%D0%A1%D0%BE-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B4-%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B5-%D1%81%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%9C%D0%B0%D1%98%D0%BD%D0%BE-%D1%9C%D0%B5-%D0%B3%D0%BE-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B8%D0%BC%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%82&id=3a3d33cd-80c1-49d1-9896-f5deb82362c5 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Де бре луѓе, како се фативте за тој насип
![]() Па јас само реков можеби насип на дел од трасата. ![]() Значи само евентуално доаѓа во предвид насип и тоа на деловите каде што не би бил премногу висок и гломазен, за да се скрати должината на мостовската конструкција и за да се намали цената. Сето ова треба да го израчунаат стручни лица кои ќе ги имаат потребните податоци, а јас само ја спомнав можноста во склоп на тоа што кажав дека веројатно коловозот ќе треба да се издига по целата должина од кај „Жабар“ па до влезот во тунелот. |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
А има ли воопшто потреба од насипи? Неможе ли да се реши мостов како надвозникот кај Кале?
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Не сум прочитал дека пишувало некаде 7 метри.
Од Св. Климент Охридски до Лазар Личеноски има точно 500 метри. И уште некои дополнителни 20-тина метри до влезот на тунелот. Тоа е повеќе од пола километар маневарски простор освен функционално, Скопје да добие и репрезентативен мост. Во врска со висините, одприлика страната од кај Св. Климент Охридски е метар два повисока од Лазар Личеноски, уствари и тоа не е битно толку. Ако тунелот треба да влегува 7 метра над Лазар Личеноски тогаш тоа и не е така мала висина за да биде премостувана со насип. Тоа е безмалку три спрата. Прво за 7 метри висок насип треба голема ширина, од друга страна со тек на време може да легне и да биде како дупка на среде пат, а и ќе треба де факто да се градат два моста не еден и само дополнително би била трн во целава работа. Тука може со некои интересни скали или цикцак нагиби увртени околу столбовите да се добие интересна конекција на тротоарите од мостот со кејот и СРЦ Кале. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ alexgizh & lslcrew
Момци, веќе беше споманто во вестите за ДУП-от дека Климент Охридски треба да влегува во тунел на 7 метри над Лазар Личеноски. alex, ова меѓудругото би значело и дека пред тунелот би бил мост, а со оглед на вкупната висинска разлика можеби мостовска конструкција би била потребна на целиот потег од кај „Жабар“ до влезот во тунелот... не премногу висок мост, но сепак веројатно е неопходна некаква конструкција по целата таа должина или делумно насип. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Висините што предходно ги споменав беа земени од гоогле еартх и далеку се од точни. ДУП-от го има на општинската интернет страница на Општина Центар и ги има висинските коти на улиците така да се обидов да склопам некоја аматерска пропорционална скица од страничен пресек како би изгледало ова. Нормално конфигурацијата на теренот на кале е произволно земена.
![]() Со зелено е варијантата под претпоставка дека тунлеот од страна на Вардар влегува на најдолно можно ниво, а излегува од странаа на Дуќанџик на највисоко можно ниво. Ваквиот нагиб ниту на паинт скица не ми изгледа логичен, така да со кафеаво е трасата под претпоставка дека уште дел од висината се постигнува со мостот што е пологична и поверојатна варијанта. Edited by lslcrew - 18-May-2010 at 02:14 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Всушност и немора никаков дополнителен пешачки мост кога ќе се земе во предвид дека горе треба да проаѓа новопроектирана улица за нововцртаните објекти. Така да таа улица ќе има и тротоари и нема потреба од никаков дополнителен мост. Калето ќе ќе се оддржи како еден континуум. Потпорните ѕидови ги вцртав така без врска, незнам ни каков е теренот детално ниту какви нагиби треба да има. Но по сите изгледи до сега ми се чини дека подобро решение и попрактично би било вертикален ископ. Edited by lslcrew - 16-May-2010 at 22:37 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Усвари предлогов со паркло-то што го пишав сега колку што гледам и нема некоја голема потреба од тоа. Уствари ни во ГУП нема нешто такво вцртано. За едно маало и не се исплати цела клучка, посебно на специфичен терен. Нема потреба од вкрстување, Гоце Делчев мостот сосема ги задоволува потребите на тоа маало и целата дипломатија за поврзување со центар.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Во контекст на дискусијата http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=923&PID=65560#65560
Колку што гоогле еартх е точен во однон на висините и колку тие може прецизно од сателит да измерат се обидав да добијам некоја висинска разлика од најниската и највисока точка на Кале. Значи сега идам со груба проценка. 15-тина метри е висината на ридот во тој дел. Ако еве груба проценка тунелот влегува на половина од тој тунел нека биде тоа на 8 метри и висина на тунелот од некои 5 метри (4 и нешто ситно висина над коловоз + дополнително уште еден оставам поради плочи и инсталации) се доаѓа до 13. Два метри висина воопшто не се исплати туку дополнително треба да се плати цена за изградба на комплетен тунел, инсталации, константно осветлување што е трошок, намалена безбедност и видливост. А со ископ единствено ќе треба да се направат два потпорни ѕида од страна и завршена работа. А незнам што би добиле со тунел. Стварно мислам дека некаков континуитет на ридот не вреди таа цена. Нормално би можело над ископот да се направи некаков пешачки мост преку кој кога ќе се проаѓа би се имало одличен поглед на новиот некој репрезентативен мост за Скопје. Ах како незнаев малку да рчнам нешто 3д, милијарда идеи низ глава ми се свртеа. Edited by lslcrew - 18-May-2010 at 14:31 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |