build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 54>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #981 Posted: 25-Oct-2010 at 15:27
Се сложувам дека и 100 километри на час пруга се подобри од ништо, но треба да се земе предвид фактот дека низ овој паневропски коридор нема да поминуваат пратки само од Македонија кон Драч, туку и од Турција, Романија, Израел кон Италија на пример. Не е сеедно дали пратката ќе стигне за 24 часа или за 48 часа.

Iscrew, твојата идеолошка определеност за да приватизираш СЕ не постои во ниту една држава во светот, па дури ниту во САД. Либерализација на железничкиот пазар е можна, но дај те молам прочитај како функционираат железничките претпријатија низ европски рамки, бидејќи како земја-кандидат за ЕУ треба да ги почитуваме нивните услови. Значи, инфраструктурата е на државата, а на пругите вози државното претпријатие во огромен дел(МЖ-Транспорт во земјава) плус неколку приватни претпријатија. Сите тие и плаќаат на инфраструктура за изминатите километри.

И пак ќе повторам, земја без квалитетна државна железница, образование, здравство, јавен радиодифузен сервис, социјалната политика итн. подобро да не постои.

Доколку Македонија треба да се базира само на државна полиција и судство, тогаш која е мојата полза од нејзе? Ваквата радикална идеологија е тоталитарна, барем според мене и води кон целосно угнетување на нејзините жители.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #982 Posted: 25-Oct-2010 at 12:03
Zookisk која е целта владата (државата, сеедно) да ја бејбиситува МЖ со плус километража само за да и обезбеди повеќе приходи. Нема никаква логика ниту економска, ниту сообраќајна ниту било каква. Во нормален пазар тоа се прави со регулирање на цената по километар, односно со приближување до некоја горна граница после која веќе на странските товари не би им било исплатливо да одат преку Македонија. Тоа се прави со анализа на пазар и со регулација на тарифници. А во однос на километражата секаде во свет здравата логика говори дека се иде кон секое можно ускратување на трасите, а не продолжување. Ниедна компанија во Македонија, па и секаде во свет нема логика да биде бејбиситувана на вакви неконвенционални непродуктивни начини. Како што имаше барања да тоа биде Колска, МЖ-Т, МЖ-И, еве сега и планирањето. Мислам дајте веќе да го трансформираме овој железнички сектор. До кога ќе се обидуваме во страв од новото да се фаќаме за старото кое колку толку некако живуркало. Неможеме во среде капиталистичка економија, да правиме социјалистички острови и оази, најмлаку со вакви навидум ефтини, а суштински прескапи трикови.

Edited by lslcrew - 25-Oct-2010 at 12:04
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #983 Posted: 25-Oct-2010 at 11:28
Originally posted by zookisk

Originally posted by Vladimir P


Дефинитиво ни треба алтернатива кон друго пристаниште кое е посигурно и поефтино.
Неминовност и приоритет ни е изградба кон Албанија па макар тие се движеле и со 40-50 км/ч.


Излезот кон Албанија би значело помалку приходи за МЖ...колку повеќе километри вагоните трчаат на македонска територија толку приходите се поголеми...Табановци-Гевгелија е одлична километража...а од Табановци до Албанска граница???


А колку не кошта само овие 5 дена урнебес на гевгелиска станица и низ целата мрежа, стави ги тука лежењето, пеналите, загубите не само на железницата него и на нејзините консументи кој ќе бидат принудени во иднина да потражат некој друг превоз, ... па дали не ни треба АЛТЕРНАТИВА
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #984 Posted: 25-Oct-2010 at 11:09
Jas mislam deka Mz kje ima duri promet!Ima dosta lugje sto patuvaat do albanija!Juni i juli se bas onie meseci sto bi imal promet vo MZ vo ovaa relacija!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #985 Posted: 25-Oct-2010 at 10:57
Па од Табановци до Ќафасан ништо чудно и повеќе километри да има него до Богородица. Не сфаќам како дополнителна пруга што ќе поврзува со соседна држава ќе ги намалела приходите.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #986 Posted: 25-Oct-2010 at 10:50
Originally posted by Vladimir P


Дефинитиво ни треба алтернатива кон друго пристаниште кое е посигурно и поефтино.
Неминовност и приоритет ни е изградба кон Албанија па макар тие се движеле и со 40-50 км/ч.


Излезот кон Албанија би значело помалку приходи за МЖ...колку повеќе километри вагоните трчаат на македонска територија толку приходите се поголеми...Табановци-Гевгелија е одлична километража...а од Табановци до Албанска граница???

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #987 Posted: 25-Oct-2010 at 09:29
Ние дискутираме за 20 км/ч повеќе или помалку, а денешната вест вели дека возовите ќе стојат 5 дена на железничката станица Гевгелија неможејќи понатаму.

Дефинитиво ни треба алтернатива кон друго пристаниште кое е посигурно и поефтино.
Неминовност и приоритет ни е изградба кон Албанија па макар тие се движеле и со 40-50 км/ч.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #988 Posted: 25-Oct-2010 at 05:50
Interesna diskusija, mislam deka sto pogolema brzina toa po skapo ke chini za oddrzuvanje na prugite i vozovite. Da ne zaboravime deka i poveke struja ke se trosi a se znae deka Zeleznicite se zaguba i ne moze nikako da se napravi profit na niv taka da skoro celiot tovar ke bide na drzavata. Se soglasuvam da se napravi pruga do Ohrid, ali za sporedba so sega mislam deka so 100km na cas e preubavo za nasite uslovi. Nie sme mala teritorija ne ni treba nekoja ogromna brzina, so dva sati mozes cela makedonija da ja pomines od istok-zapad ili sever-jug.

Se soglasuvam deka treba da imame po brza i po efikasna zeleznica ali kolku vredi i se isplati toa? Kako vikame kolku pari tolku muzika so 100km/chas ke bide puna kapa za site nas.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #989 Posted: 24-Oct-2010 at 22:54
Originally posted by zookisk

Владимир,максималната брзина за движење на товарните возови според возен ред е ограничена на максимум 80 km/h а не 100 km/h...

Зоки, лоше се изразив празни можат и до 100, но смислата ми беше колку на таја должина ќе се заштеди за разлика од 20 км/ч.

Ма нека се направи и нека трча бруто извоз и со 60 би бил пресреќен.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #990 Posted: 24-Oct-2010 at 21:20
Владимир,максималната брзина за движење на товарните возови според возен ред е ограничена на максимум 80 km/h а не 100 km/h...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #991 Posted: 22-Oct-2010 at 13:39
Originally posted by Cloverstack

Се слагам 100%, мада дури и со 100km/h ќе има огромен ефект и бенефит од пругава.

Секогаш товарниот сообраќај носел пари, а за него брзината е ограничена на максимум 100 км/ч.
А за патнички за толку мала земја разликата би била максимум 30-тина минути.
Да се подигне на високи брзини прв услов помеѓу другите е да има правец, што во овој планински предел би коштало премногу.

Originally posted by Cloverstack

Апсолутно Охрид треба да се поврзе, без трунка дилема. И мене ме зачуди што не фигурира во планов, ама ваљда таа врска не спаѓа формално во Коридорот 8. Ваљда се планира посебно, а и реално доколку се пробие онаа тешка траса низ планините, поврзување на Охрид (без разлика дали со Струга или со Мешеишта) би било многу полесна работа.

Тој крак е нормално дека ќе се врзе, точно не е коридор 8.

Originally posted by Cloverstack

Сигурно имале некаква математика кога ја граделе пругата во 50-тите години на минатиот век. Прво што ми паѓа на памет е Југохром (сега Силмак)... нормално е железничката мрежа во голема мерка да се планира за тешката индустрија. Плус тоа, од око тешко се проценува дали теренот покрај автопатот е баш толку поволен. Патишта многу полесно се провлекуваат отколку пруги (пругите се лимитирани со потреба за далеку помали нагиби)

А дека сега кога веќе има сосем добра пруга низ Дервенската клисура, ќе размислуваат за изградба на нова покрај автопатот, тоа нема шанси. Барем да ја планираа новата пруга после Кичево за поголеми брзини, па да останеше некој простор за размислување што помеѓу Скопје и Тетово. Вака нема ни шанси ни било каква реална потреба.



Веќе е речено се со одговорот на Clov. Плус замисли пруга на тој веќе „урбан“ дел на правецот Тетово - Гостивар.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #992 Posted: 22-Oct-2010 at 00:01
Originally posted by BOJAN

Долго сме дискутирале за оваа работа, имам замерка и за трасата и за проектираната брзина. Во 2010 година да се проектира максимална брзина од 100 километри на час за да се гради во наредните 10-тина години истата пруга е катастрофално.

Во развојните европски и светски фондови нема да не разберат сериозно, бидејќи сите пруги што денес се проектираат имаат минимална брзина од 160 километри на час, а да не говориме тоа што се работи за паневропски коридор.

Ова е како да правите автопат со коцки или макадам или да направите автопат и да ја ограничите брзината на 60 или 70 километри на час.
Се слагам 100%, мада дури и со 100km/h ќе има огромен ефект и бенефит од пругава.


Originally posted by BOJAN

Втората моја аматерска замерка е тоа што се потрудиле трасата да мине што е можно подалеку од Охрид!

Знам дека покрај сегашниот магистрален пат, треба да се гради и нов автопат во иднина има и аеродром а конфигурацијата на теренот е лоша, но барем да се потрудиле да направат и план за евентуално поврзување на Струга-Охрид со пруга која би минувала покрај езерото, барем да има план за пруга која нема да биде магистрална.

Охрид е туристички центар во пошироки рамки и тие десетина километри пруга до Охрид неколкукратно ќе се повратат од домашниот и меѓународниот патнички сообраќај барем на дестинациите од Софија, Белград и Тирана.
Апсолутно Охрид треба да се поврзе, без трунка дилема. И мене ме зачуди што не фигурира во планов, ама ваљда таа врска не спаѓа формално во Коридорот 8. Ваљда се планира посебно, а и реално доколку се пробие онаа тешка траса низ планините, поврзување на Охрид (без разлика дали со Струга или со Мешеишта) би било многу полесна работа.


Originally posted by FoSsiL

Уште една работа која ме засегна... 

Зошто не се изгради делница по автопатот Скопје - Тетово, пократко е, а и не е некој зафркнат терен.... веќе е пробиено со автопатот....

И дали има некои такви идеи, од официјалните лица....

Сигурно имале некаква математика кога ја граделе пругата во 50-тите години на минатиот век. Прво што ми паѓа на памет е Југохром (сега Силмак)... нормално е железничката мрежа во голема мерка да се планира за тешката индустрија. Плус тоа, од око тешко се проценува дали теренот покрај автопатот е баш толку поволен. Патишта многу полесно се провлекуваат отколку пруги (пругите се лимитирани со потреба за далеку помали нагиби)

А дека сега кога веќе има сосем добра пруга низ Дервенската клисура, ќе размислуваат за изградба на нова покрај автопатот, тоа нема шанси. Барем да ја планираа новата пруга после Кичево за поголеми брзини, па да останеше некој простор за размислување што помеѓу Скопје и Тетово. Вака нема ни шанси ни било каква реална потреба.



Edited by Cloverstack - 22-Oct-2010 at 00:02
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #993 Posted: 21-Oct-2010 at 22:39
Долго сме дискутирале за оваа работа, имам замерка и за трасата и за проектираната брзина. Во 2010 година да се проектира максимална брзина од 100 километри на час за да се гради во наредните 10-тина години истата пруга е катастрофално.

Во развојните европски и светски фондови нема да не разберат сериозно, бидејќи сите пруги што денес се проектираат имаат минимална брзина од 160 километри на час, а да не говориме тоа што се работи за паневропски коридор.

Ова е како да правите автопат со коцки или макадам или да направите автопат и да ја ограничите брзината на 60 или 70 километри на час.

Втората моја аматерска замерка е тоа што се потрудиле трасата да мине што е можно подалеку од Охрид!

Знам дека покрај сегашниот магистрален пат, треба да се гради и нов автопат во иднина има и аеродром а конфигурацијата на теренот е лоша, но барем да се потрудиле да направат и план за евентуално поврзување на Струга-Охрид со пруга која би минувала покрај езерото, барем да има план за пруга која нема да биде магистрална.

Охрид е туристички центар во пошироки рамки и тие десетина километри пруга до Охрид неколкукратно ќе се повратат од домашниот и меѓународниот патнички сообраќај барем на дестинациите од Софија, Белград и Тирана.
 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #994 Posted: 21-Oct-2010 at 21:25

Уште една работа која ме засегна... 

Зошто не се изгради делница по автопатот Скопје - Тетово, пократко е, а и не е некој зафркнат терен.... веќе е пробиено со автопатот....

И дали има некои такви идеи, од официјалните лица....



Edited by FoSsiL - 21-Oct-2010 at 21:26
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #995 Posted: 21-Oct-2010 at 21:20

Интересно. 

Во кој случај и да е, ако се обезбеди брзина од 100км на час (солидно) и сигурен транспорт ќе биде од одличен бенефит за цела држава...

Сум го гледал тој терен од ГЗ, навистина е зафркнат, и сум правел свои варијанти, но како што гледам овде е доста размозгано....

И ми е мило што барем има некој концепт, студија.... еден чекор напред...

Ако се обезбеди и собраќај на патнички возови, ќе биде одлично..... ~170-180 км за ~2 часа и најмногу 30 минути со се застанување....

Ако се обезбеди ова време.... мислам дека оваа линија ќе биде доста искористена и профитабилна.... многу луѓе поготово летно време би користеле воз до Охрид, за повратна, па и ~600 денари да е.... а и поатрактивно, поинтересно е со воз..... поготово младите кои би оделе.....


Е сега неколку прашања....

1. Кривина со радиус 500м? Нормално е тоа, во дозволеното и дали е пригодно за самите возови? На кратко, колку изнесува, некоја претстава ако може....

2. Кои локомотиви би влечеле.... Најверојатно и тие сега што се за Кичево, ако во меѓувреме не се подновиме со нешто ново, или пак ако се електрифицира трасата.... ?

3. ова не е прашање.... мислам дека најдобро од Струга до Ќафасан да се оди по варијанта 1, пошироко е, а и полесен терен е..... поефтино сигурно....



Edited by FoSsiL - 21-Oct-2010 at 21:28
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #996 Posted: 21-Oct-2010 at 19:53
Да, се потврдува дека акумулацијата нема врска со тунелот, но сега не ми е јасно каква врска има со втората варијанта воопшто и во кој контекст е спомнато дека се водело сметка за нејзе... хммм....
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #997 Posted: 21-Oct-2010 at 19:41
Еве мапа каде е таа акумулација. Не се гледа многу убаво од мапата, браната треба да е тука (41°28'53.77"N 20°53'41.30"E).


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #998 Posted: 21-Oct-2010 at 19:08
Ни јас не знам кај треба да е акумулацијата, ама тунелот е ради планината, не ради акумулацијата
Се работи за базен тунел кој треба да поминува под масивот специфичен за оваа варијанта, а акумулацијата се спомнува и кај варијантата 1, така да веројатно тунелот нема никаква врска со акумулацијата. Енивеј, акумулација или не, и на гугл земја се гледа дека таа планина едино со тунел може да се реши. Друга варијанта е пругата да оди по долината долж сегашната траса на магистралниот пат (официјалната варијанта 1), но таа е уште понеповолна. Ако тунел со должина од 5 километри носи значителен квалитет на трасата, тогаш јас немам забелешки, бидејќи еден едноколосечен железнички тунел сигурно не е нешто особено поскап отколку било какво друго решение за ваков терен, кое секако би морало да содржи многу тунели и мостови и сигурно не би било којзнае колку поевтино, ако воопшто.


Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 19:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #999 Posted: 21-Oct-2010 at 18:48
Незнам таа акумулација каде точно треба да биде и колкава треба да биде но трасава не ми изгледа најповолна. Не се сомневам дека не се истражило и ставило на маса секоја можна опција, сепак не ми е јасно зашто неможе да иде покрај идното езеро. 5км тунел и не е ниту мала, ниту ефтина работа во ситуација кога има можна траса што немора да иде со тунел.


Edited by lslcrew - 21-Oct-2010 at 18:50
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1000 Posted: 21-Oct-2010 at 16:01
Еве ја и студијата за оценка на влијание врз животната средина, за делот од Кичево до албанската граница. Нормално, темата е опфатена максимално широко, па во тие 454 страници може да се најдат секакви податоци. Кого го интересира нека повели

http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/zeleznica/_k8/sovzs kicevo-al.pdf




Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.402 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.