build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 54>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1001 Posted: 21-Oct-2010 at 13:53
Да, дефинитивно е Брждани, еве еден корисен документ на кој наидов:
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/zeleznica/_k8/pismo za namera kicevo-al.pdf

Еве мапа, значи за делницата 1 е избрана варијантата 2




Реално колкаво ограничување претставува големиот број на кривини со радиус од 500m?
- Делница 1 Варијанта 2

При повлекувањето на траста на оваа варијанта проектантот водел сметка за новопредвиднета брана Подвис и проектниот услов зададен од браната да котата на нивелетата во пределот на браната биде на кота 780. Од станица Кичево проектантот ја води трасат по долината на Бржданска река во правец на југ до селото Брждани каде со подолг базен тунел трасата се насочува на запад и кон трасата на првата варијанта. Во с. Брждани предвидена е првата вкрсница после станица Кичево. Вкупна должина на првото меѓустанично растојание е 10,2 km на кое има 13 хоризонтални кривини од кои 7 се со радиус од 500m. Второто меѓустанично растојание е помеѓу вкрсница Брждани и вкрсница Пресека кое е со вкупна должина од 9,2 km. На оваа делница проектиран е базен тунел со должина од 5625 m во правец, а последните 300 m на излезниот портал се проектирани во кривина со радиус од 500 m. Вкрсницата Пресека е службено место каде се спојуваат варијантите на првата и втората варијанта. Од вкрсницата Пресека до крајот на оваа втора варијанта од Делница 1, трасата се поклопува со трасата на првата варијанта и нејзината вкупна должина од вкрсницата Пресека до станица Струга е 50,76 km што дава пократка траса за 2880 m од онаа во првата варијанта. Максималниот наклон на нивелетата е 22,76‰ на делница пред влез во базниот тунел Бигла во кој се врши ублажување на нивелетата заради тунелски отпори и во тунелот истата е сведена на 14,00‰. Бидејќи е предложен попречен пресек на тунел поголем од 50m2, согласно швајцарските стандарди може да се смета дека не се јавуваат 7 тунелски отпори за ваков светол отвор на тунелите. Проектантот во идејните проекти може да направи оптимизација на трасата со занемарување на отприте од тунели за попречен пресек на тунел над 50m2 и водење на трасата со наклон на нивелетата кој би бил поголем од проектираниот. Разликата во ископаниот и насипаниот материјал за оваа варијанта е околу 1,4 мил. m3 што значи дека треба да се предвидат соодветни места за депонии на ископаниот вишок на земјан материјал. Вкупната должина на тунели 13 тунели за оваа варијанта е 9000 m, односно 17,73% од вкупната должина на трасата. Вкупната должина на мостови е 2,94 km (5,79% од должината на трасата).



Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 14:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1002 Posted: 21-Oct-2010 at 13:02
Јас мислам дека е забуна со името на селото (не треба да е Брежани туку Брждани)

Еве каде е Брждани -  41°26'46.56"N  20°54'44.25"E
А еве каде е следната спомната точка, Сливово -  41°24'15.24"N  20°50'34.25"E

Со оглед на рељефот, можеме да очекуваме еден солуден тунел измеѓу. Не колку Буковик, но солиден


Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 13:04
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1003 Posted: 21-Oct-2010 at 10:20
Направиле некоја забуна со трасава. Сливово, Издеглавје и Мешеишта се дел од трасата на коридорот 8. Но Брежани не е дел од трасата на коридорот, туку е дел од онаа траса што треба да се затвори прстенот Кичево-Битола односно од страна на Прилеп пруга има до Сопотница. Од Сопотница треба да се пробие до Брежани како потежок терен и после тоа некаде помеѓу Издеглавје и Ботун треба да се спои со Коридор 8 со што ќе се затвори западниот прстен. Веројатно Издеглавје ќе биде разводната станица. Е сега всушност ќе има алтернативна траса на Коридорот 8, односно ќе има две можни патеки од Скопје до Издеглавје. Наместо преку Тетово, Гостивар, и Кичево, ќе може да се оди и преку Велес, Прилеп и Демир Хисар. Ако има некој информација со должината на пругите па да каже колку е таа разлика меѓу двете можни патеки од Скопје до Издеглавје.

Edited by lslcrew - 21-Oct-2010 at 10:29
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #1004 Posted: 21-Oct-2010 at 07:47
Брз воз ќе татне во охридско и струшко

http://ohridnews.com/sliki/vesti1/2010/10/20/19-34-08_5776/voz2.jpg

Експертите ги усогласија ставовите за трасата по која треба да поминува пругата од Коридорот 8, која охридско стушкиот регион треба да го поврзе со пристаништата на исток и запад. Изготвена е и  студијата за оцена на  влијанието на пругата врз животната средина, која вчера беше презентирана на јавна расправа во Струга.

Железничката пруга „Еуробалкан“ која треба да ги поврзе пристаништата Бургас и Драч, преку Кичево ќе поминува низ селата Брежани, Сливово, Издеглавје и Мешеишта, по што продолжува кон Струга, која е предвидено да се поврзе со албанскиот град Лин. Вкупната должина на трасата од Кичево до Лин е 62,6 километри.

Пругата претежно ќе биде наменета за товарен сообраќај, проектираната максимална брзина е 100 километри на час, а предвидено е да има повеќе мостови и тунелски решенија. Почетокот на изградбата на пругата е неизвесен и зависи од изнаоѓање на финансиски средства, посочија експертите, според кои проектот е еколошки издржан и нема да има значајно влијание врз животната средина.

Реализацијата на овој проект ќе значи многу за економскиот развој на Охрид и Струга, бидејќи регионот железнички ќе биде поврзан со Европа.


http://ohridnews.com
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1005 Posted: 14-Oct-2010 at 19:27

Ќе се разгледува повторно пругата кон Бугарија

Иако со години се најавува, па дури делумно почна и да се гради, за железничката пруга кон Бугарија дури сега ќе се прави студија за да се утврди дали ќе има финансиски ќар и дали воопшто е изведлива. Студијата ќе треба да покаже и во каква состојба се неколкуте железнички мостови кои беа изградени пред десетина години и потоа заборавени од властите. Ќе се утврди и крајната сума за овие 89 километри пруга. Како што денеска беше договорено меѓу претставниците на Европската инвестициска банка и министерот за финансии Зоран Ставревски, половина од парите за изградбата ќе ги даде банката.

„ Околу Кордорот 8 што се однесува до железницата ние сме задоволни од напредокот што се постигнува во овој проект и секако финансиските средства за него ќе бидат брзо реализирани. Околу енергетиката ние сме навистина заинтересирани да го поддржиме искористувањето на хидропотенцијалот на вашата земја“Дарио Сканапиеко, Европска инвестициска банка

Проценките направени во текот на изминатите години се дека железницата кон Бугарија ќе чини околу 150 милиони евра. Инаку од ЕИБ велат дека ќе го кофинансираат и довршувањето на автопатот на Коридорот 10 од Демир Капија до Смоквица, гасификацијата, браната и системот за наводнување во проектот Злетовица... Од банката најавија и дека ќе го продолжат кредитот за малите и средните фирми кој беше потпишан минатата година во износ од 100 милиони евра од кои пак досега бизнисмените искористиле околу 54 проценти.    

„Уште еднаш ги охрабруваме малите и средните претпријатија да ја искористат кредитната линија која им стои на располагање со субвенционирана камата и во тој контекст ветуваме дека врз база на она што го слушнав денеска од потпретседателот на ЕИБ дека ќе има и нови средства над тие 100 милиони евра за македонските претпријатија“Зоран Ставревски, министер за финансии

Ставревски инаку вчера се врати од годишните средби на Меѓународниот монетарен фонд и Светската банка во Вашингтон со отворена понуда земјава да земе кредит во износ од вкупно 600 милиони долари со ниска камата. Тој најави дека за понудата прво ќе треба да се изјасни стручната јавност, стопанството и владата по што евентуално ќе се определи и во што ќе се инвестираат.

http://alsat.mk/ekonomija/1408887.html
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #1006 Posted: 15-Aug-2010 at 17:15

Коридорот 8 на слеп колосек

15.08.2010 16:14
 

 

Огромен број декларации за значењето на коридорот 8 стојат потпишани во функционерските фиоки. Но, на терен само проекти на хартија за железничка траса кон Албанија, кон Бугарија пак недовршени остануваат мостовите и тунелите.

„Треба да се најдат начини тоа да се реализира, посебно да се поврзе бугарија , македонија со албанија“, вели Касам Зендели од северозападната комора на Македонија.

Пругата кон бугарија е предизборен адут на сите политичките партии - инвестицијата за која се потрошени 123 милиони долари пропаѓа.

Неколкуте тунели низ кој возовите треба да стигнат до Бугарија се недовршени, овде изградени се само 100 метри, работите се стопирани пред шест години, а машините и опремата оставени на забот на времето.

Овие луѓе биле главни во надзорот, но сега кога изграденото пропаѓа не сакаат да зборуваат. Се уште стојат и импровизираните населби, каде престојувале работниците, на нив се присетува и оваа жена која секојдневно им готвела.


„Работев шест години од 96 до 2003 година во кујна, добро беше додека имаше финансии се работеше, одеднаш се прекина“, вели Лиле Стојановска.

Локалните жители сега крадат цели арматури од недовршените мостови, што се оставени незаштитени и опасни за детската игра.

Само еден од овие бетонски носачи чини 20 илјади евра, направени се во 2001 година, но наместо да бидат поставени на мостот, тие стојат далеку од него, оставени надвор, некои дури и паднати и прашање е дали воопшто може да се употребуваат.

На Македонската страна недовршени се 23 километри, а на Бугарска два километри. Недостигаат неколку стотици милиони долари.

„Подобрување на инфраструктурата било да е патна било да е железничка инфраструктура ќе биде еден позитивен сигнал за внатрешните и за надворешните инвеститори, освен економската и политичката клима во земјава“, рече Касам Зендели.

Коридорот 8 обединува неколку земји,од Италија, преку Албанија и Македонија до Бугарија и претставува една од најсилните транспортни врски, но Македонија е заробена во својата финансиска немоќ да ги доизгради.


http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=126393



Edited by La Linea - 15-Aug-2010 at 19:19
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1007 Posted: 30-Jul-2010 at 17:08

Во 2011. реално може да се обезбедат средства за железничката пруга кон Бугарија

Кон крајот на 2011 и почетокот на 2012 година се  очекува да се обезбедат средства за изградбата на делот од  железничката пруга од Куманово до Бугарија.

- Се надевам дека во 2011 година реално може да ги обезбедиме финансиските  средства и потоа да почнеме со изградбата и реконструкцијата на постоечкиот дел  од железничката мрежа од Коридорот 8, изјави денеска во Софија министерот за  транспорт и врски Миле Јанакиески по средбата со неговиот бугарски колега,  Александар Цветков.

Се очекува кон средината на септември да се изработи физибилити студија и  студија за влијание врз животната средина за што се обезбедени средства во  висина од 500 илјади евра од Европската банка за обнова и развој.

- Тоа е првичен чекор за обезбедување на финансиски средства за да почне  изградбата на Коридорот 8, најпрво кон Бугарија, а потоа и кон Република  Албанија, нагласи министерот Јанакиески.

На средбата со Цветков било разговарано и за либерализацијата на железничкиот  соообраќај во Бугарија каде во моментот оперираат десет компании, како и за  гасификацијата и авиосообраќајот. Министерот Јанакиески го информирал својот  бугарски колега и за прогресот што државата го прави во делот на концесијата на  патиштата каде се очекува кон крајот на август и почетокот на септември да бидат  познати компаниите кои ќе одат во втората фаза. Договорено е да се обноват и  мешовитите работни групи за размена на искуства.

Коридорот 8 е значаен не само за трите балкански држави туку и за европските  земји затоа што е предвидено тој да ги поврзува пристаништата во Бари во Италија  и Бургас и Варна во Бугарија. На македонска страна припагаат 313 километри од  кои постоечки се 154 километри од Кичево до Куманово, додека од бугарска страна  недостигаат околу два и пол километри за поврзување со Македонија.

За комплетирање на железничкиот дел од овој паневропски коридор Македонија,  Бугарија И Албанија имаат потпишано Меморандум за заедничко лобирање пред меѓународните финансиските институции за обезбедување на потребните средства.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/vo-2011-realno-moze-da-se-obezbedat-sredstva-za-zeleznichkata-pruga-kon-bugarija
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1008 Posted: 22-May-2010 at 03:59

Пругата кон Бугарија чека европски кредити

Изградбата на уште 90 километри од делницата што е
дел од Коридорот 8 тапка в место десетина години

Маја Томиќ

Дали европските банки ЕБОР и ЕИБ наскоро ќе ја спасат нашата катастрофална патна инфраструктура и ќе придонесат земјава, конечно, да добие сообраќаен лик како повеќето земји од соседството? Има ли шанси наскоро од Македонија да се патува со воз за соседна Бугарија, со која земјава никогаш немала железничка врска, ниту, пак автопат, и покрај фактот што Софија е најблиска престолнина на земја-членка на ЕУ и е оддалечена само околу 200 километри. Според последната најава на ЕБОР и на ЕИБ, овие две значајни финансиски институции имаат намера да инвестираат околу половина милијарди евра во повеќе инфраструктурни проекти во земјава наредните неколку години.

Нерешената инфраструктура, секако, имала и има последици врз политичката, туристичката, а посебно врз трговската соработка и релациите меѓу двете земји.

Според некои пресметки, земјите од регионот годишно губат најмалку една милијарда евра поради се' уште неизградената транспортна мрежа од Коридор 8, што треба да ги поврзе Црното и Јадранското Море, а која оди од Бургас, преку Скопје до Валона во Албанија. Приоритет за македонските власти беше и е довршувањето на железничката пруга кон Бугарија, односно изградба на уште 90 километри пруга.

Бугарските, македонските и албанските власти во изминатите десетина години потпишаа повеќе меѓународни договори за изградба на Коридорот 8, најавуваа странска помош од повеќе фондови и институции. Но, како што стојат работите со досегашната динамика, уште неколку години коридорот сигурно нема да биде изграден. Се проценува дека неговото комплетирање ќе чини вкупно 2,7 милијарди евра.

Бугарија во последниве години го интензивираше довршувањето на нејзиниот дел од патната и од железничката мрежа од Коридорот 8, а кај нас работите тапкаат в место. Македонија досега успеа да го истрасира земјениот дел кој стасува пред Крива Паланка, да изгради неколку железнички мостови и да пробие неколку тунели. За довршувањето на железничката пруга треба да се потрошат уште најмалку 150 милиони евра. Од бугарската страна, од Ѓуешево до македонската граница останаа уште 2,5 километри без железничка линија, што не се смета за клучна пречка за реализација на проектот Коридор 8.

Од Министерството за транспорт и врски информираат дека се во тек повеќе активности за подобрување на железничката инфраструктура, пред се', на изградбата на железничкиот дел од Коридорот 8. Се очекува ЕБОР да финансира околу 18 милиони евра и за реконструкција на железничката пруга од Коридорот 10. За таа цел, оваа банка веќе обезбедила средства за изработка на физибилити студија. Според Министерството, во тек е изработка и на идеен проект и студија за изградба на железничка пруга од Кичево до Лин - граница со Албанија.

Покрај тоа, со средства од ЦЕИ е предвидена и изработка на физибилити-студија за делницата Куманово – Деве Баир. Се очекува договорот со избраната консултантска куќа да се склучи во втората половина од 2010 година, а ангажманот ќе биде 8 месеци. Во фаза на изработка е и основен проект за траса на делницата од Крива Паланка до Деве Баир.

ЕБОР досега во Македонија има финансирано повеќе од 510 милиони евра во над 40 проекти од инфраструктурата и корпоративните дејности, како и во финансискиот и енергетскиот сектор.

Во земјава со години нема никакви инвестициски активности и за сообраќајници од повисок ранг, како што се автопатишта, вклучувајќи ги и тука и патните артерии, Коридорите 8 и 10. Се' што се работи во земјава досега се само реконструкции или изградба на регионални патишта. Моментално се работи само на седум километри автопат од Табановце до Куманово.

„За изградба на делницата Демир Капија – Смоквица, во должина од 28 километри, е изработен главниот проект и следува обезбедување на финансиските средства, при што делумно ќе се искористат и средства од ИПА-фондовите“, велат од Министерството за транспорт и врски.

Токму за овој недоизграден дел од Коридорот 10, владина делегација деновиве разговараше со претставниците на ЕИБ. Беше посочено дека се потребни од 200 до 250 милиони евра за довршување на овој проект.

Кога ќе почне да се гради некоја делница и од Коридорот 8 на ниво на автопат, се' уште е непознато, затоа што се' уште се во тек многуте постапки за експропријација на земјиштето по должината на оваа траса.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=64DE66A6F14ADC439A43B369BA361C3E
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1009 Posted: 06-May-2010 at 14:59
Деновиве заврши рокот од 1 година за студијата за коридорот 8 од страна на бугарската фирма „Евротранс проект“, се надевам дека ќе го презентираат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1010 Posted: 11-Mar-2010 at 14:06
Добри вести за генералниот урбанистички план на Крива Паланка, кој директно го тангира коридорот 8:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=79&PID=60795#60795
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #1011 Posted: 18-Feb-2010 at 13:44
Ај можи ќе почнат со градење... ама јас искрено се сомневам :S
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1012 Posted: 18-Feb-2010 at 00:50
Ова веќе е трета студија, па ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #1013 Posted: 18-Feb-2010 at 00:21

Дали е точно дека до мај-јуни годинава, ќе биде готов планот и испитувањата на теренот, за железницата која треба да се гради кон албанија, и само планот чини 1 000 000 евра  ???



Edited by Danielbtmk - 18-Feb-2010 at 00:31
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1014 Posted: 17-Feb-2010 at 22:41
Еве и видео на железницата од таа страна на Охрид

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1015 Posted: 17-Feb-2010 at 22:40
Навистина спектакуларна траса покрај Охридското езеро Thumbs%20Up
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #1016 Posted: 17-Feb-2010 at 22:34

Првите две слики неможам да ги сфатам, како ѓубре да носат наместо луѓе. А втората слика е ''wow''  вистински пејзаж... (само бункерите малце ја грдат сликата ама ако)

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1017 Posted: 17-Feb-2010 at 22:12
Еве и нешто многу поубаво - Охридско езеро од другата страна

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #1018 Posted: 17-Feb-2010 at 21:49
Ау, па ова е за превоз на стока!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1019 Posted: 17-Feb-2010 at 20:26
Сепак мора двете страни да се согласат за нова траса, иако твојот предлог на тој терен е преамбициозен.

Еве неколку слики од грдата реалност на некој локални правци во Албанија.





А Clov ги даде другите разлози
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1020 Posted: 17-Feb-2010 at 19:41
Ама дали е погоден теренот особено од албанска страна, па и од Кичево до Дебар? Плус тоа Охрид и Струга би останале и понатаму отсечени, а поготово Охрид мислам може да генерира голем патнички сообраќај.

Добра страна на планов е што би се оформил прстен, но прстенот секако треба да го оформиме без разлика на коридор 8.


Edited by Cloverstack - 17-Feb-2010 at 19:42
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.