![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 54> |
Author | ||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Да, дефинитивно е Брждани, еве еден корисен документ на кој наидов:
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/zeleznica/_k8/pismo za namera kicevo-al.pdf Еве мапа, значи за делницата 1 е избрана варијантата 2 ![]() Реално колкаво ограничување претставува големиот број на кривини со радиус од 500m?
Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 14:05 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Јас мислам дека е забуна со името на селото (не треба да е Брежани туку Брждани)
Еве каде е Брждани - 41°26'46.56"N 20°54'44.25"E А еве каде е следната спомната точка, Сливово - 41°24'15.24"N 20°50'34.25"E Со оглед на рељефот, можеме да очекуваме еден солуден тунел измеѓу. Не колку Буковик, но солиден ![]() Edited by Cloverstack - 21-Oct-2010 at 13:04 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Направиле некоја забуна со трасава. Сливово, Издеглавје и Мешеишта се дел од трасата на коридорот 8. Но Брежани не е дел од трасата на коридорот, туку е дел од онаа траса што треба да се затвори прстенот Кичево-Битола односно од страна на Прилеп пруга има до Сопотница. Од Сопотница треба да се пробие до Брежани како потежок терен и после тоа некаде помеѓу Издеглавје и Ботун треба да се спои со Коридор 8 со што ќе се затвори западниот прстен. Веројатно Издеглавје ќе биде разводната станица. Е сега всушност ќе има алтернативна траса на Коридорот 8, односно ќе има две можни патеки од Скопје до Издеглавје. Наместо преку Тетово, Гостивар, и Кичево, ќе може да се оди и преку Велес, Прилеп и Демир Хисар. Ако има некој информација со должината на пругите па да каже колку е таа разлика меѓу двете можни патеки од Скопје до Издеглавје.
Edited by lslcrew - 21-Oct-2010 at 10:29 |
||||
![]() |
||||
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
|||
Брз воз ќе татне во охридско и струшко
![]() Експертите ги усогласија ставовите за трасата по која треба да поминува пругата од Коридорот 8, која охридско стушкиот регион треба да го поврзе со пристаништата на исток и запад. Изготвена е и студијата за оцена на влијанието на пругата врз животната средина, која вчера беше презентирана на јавна расправа во Струга. Железничката пруга „Еуробалкан“ која треба да ги поврзе пристаништата Бургас и Драч, преку Кичево ќе поминува низ селата Брежани, Сливово, Издеглавје и Мешеишта, по што продолжува кон Струга, која е предвидено да се поврзе со албанскиот град Лин. Вкупната должина на трасата од Кичево до Лин е 62,6 километри. Пругата претежно ќе биде наменета за товарен сообраќај, проектираната максимална брзина е 100 километри на час, а предвидено е да има повеќе мостови и тунелски решенија. Почетокот на изградбата на пругата е неизвесен и зависи од изнаоѓање на финансиски средства, посочија експертите, според кои проектот е еколошки издржан и нема да има значајно влијание врз животната средина. Реализацијата на овој проект ќе значи многу за економскиот развој на Охрид и Струга, бидејќи регионот железнички ќе биде поврзан со Европа. http://ohridnews.com |
||||
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||
Коридорот 8 на слеп колосек15.08.2010 16:14
Огромен број декларации за значењето на коридорот 8 стојат потпишани во функционерските фиоки. Но, на терен само проекти на хартија за железничка траса кон Албанија, кон Бугарија пак недовршени остануваат мостовите и тунелите. „Треба да се најдат начини тоа да се реализира, посебно да се поврзе бугарија , македонија со албанија“, вели Касам Зендели од северозападната комора на Македонија. Пругата кон бугарија е предизборен адут на сите политичките партии - инвестицијата за која се потрошени 123 милиони долари пропаѓа. Неколкуте тунели низ кој возовите треба да стигнат до Бугарија се недовршени, овде изградени се само 100 метри, работите се стопирани пред шест години, а машините и опремата оставени на забот на времето. Овие луѓе биле главни во надзорот, но сега кога изграденото пропаѓа не сакаат да зборуваат. Се уште стојат и импровизираните населби, каде престојувале работниците, на нив се присетува и оваа жена која секојдневно им готвела. „Работев шест години од 96 до 2003 година во кујна, добро беше додека имаше финансии се работеше, одеднаш се прекина“, вели Лиле Стојановска. Локалните жители сега крадат цели арматури од недовршените мостови, што се оставени незаштитени и опасни за детската игра. Само еден од овие бетонски носачи чини 20 илјади евра, направени се во 2001 година, но наместо да бидат поставени на мостот, тие стојат далеку од него, оставени надвор, некои дури и паднати и прашање е дали воопшто може да се употребуваат. На Македонската страна недовршени се 23 километри, а на Бугарска два километри. Недостигаат неколку стотици милиони долари. „Подобрување на инфраструктурата било да е патна било да е железничка инфраструктура ќе биде еден позитивен сигнал за внатрешните и за надворешните инвеститори, освен економската и политичката клима во земјава“, рече Касам Зендели. Коридорот 8 обединува неколку земји,од Италија, преку Албанија и Македонија до Бугарија и претставува една од најсилните транспортни врски, но Македонија е заробена во својата финансиска немоќ да ги доизгради. http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=126393 Edited by La Linea - 15-Aug-2010 at 19:19 |
||||
![]() |
||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||
Во 2011. реално може да се обезбедат средства за железничката пруга кон БугаријаКон крајот на 2011 и почетокот на 2012 година се очекува да се обезбедат средства за изградбата на делот од железничката пруга од Куманово до Бугарија. - Се надевам дека во 2011 година реално може да ги обезбедиме финансиските средства и потоа да почнеме со изградбата и реконструкцијата на постоечкиот дел од железничката мрежа од Коридорот 8, изјави денеска во Софија министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески по средбата со неговиот бугарски колега, Александар Цветков. Се очекува кон средината на септември да се изработи физибилити студија и студија за влијание врз животната средина за што се обезбедени средства во висина од 500 илјади евра од Европската банка за обнова и развој. - Тоа е првичен чекор за обезбедување на финансиски средства за да почне изградбата на Коридорот 8, најпрво кон Бугарија, а потоа и кон Република Албанија, нагласи министерот Јанакиески. На средбата со Цветков било разговарано и за либерализацијата на железничкиот соообраќај во Бугарија каде во моментот оперираат десет компании, како и за гасификацијата и авиосообраќајот. Министерот Јанакиески го информирал својот бугарски колега и за прогресот што државата го прави во делот на концесијата на патиштата каде се очекува кон крајот на август и почетокот на септември да бидат познати компаниите кои ќе одат во втората фаза. Договорено е да се обноват и мешовитите работни групи за размена на искуства. Коридорот 8 е значаен не само за трите балкански држави туку и за европските земји затоа што е предвидено тој да ги поврзува пристаништата во Бари во Италија и Бургас и Варна во Бугарија. На македонска страна припагаат 313 километри од кои постоечки се 154 километри од Кичево до Куманово, додека од бугарска страна недостигаат околу два и пол километри за поврзување со Македонија. За комплетирање на железничкиот дел од овој паневропски коридор Македонија, Бугарија И Албанија имаат потпишано Меморандум за заедничко лобирање пред меѓународните финансиските институции за обезбедување на потребните средства. http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/vo-2011-realno-moze-da-se-obezbedat-sredstva-za-zeleznichkata-pruga-kon-bugarija |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Деновиве заврши рокот од 1 година за студијата за коридорот 8 од страна на бугарската фирма „Евротранс проект“, се надевам дека ќе го презентираат.
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Добри вести за генералниот урбанистички план на Крива Паланка, кој директно го тангира коридорот 8:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=79&PID=60795#60795 |
||||
![]() |
||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||
Ај можи ќе почнат со градење... ама јас искрено се сомневам :S
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Ова веќе е трета студија, па ....
![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||
Дали е точно дека до мај-јуни годинава, ќе биде готов планот и испитувањата на теренот, за железницата која треба да се гради кон албанија, и само планот чини 1 000 000 евра ??? Edited by Danielbtmk - 18-Feb-2010 at 00:31 |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Еве и видео на железницата од таа страна на Охрид
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Навистина спектакуларна траса покрај Охридското езеро
![]() |
||||
![]() |
||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||
Првите две слики неможам да ги сфатам, како ѓубре да носат наместо луѓе. А втората слика е ''wow'' вистински пејзаж... |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Еве и нешто многу поубаво - Охридско езеро од другата страна
![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|||
Ау, па ова е за превоз на стока!!
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Сепак мора двете страни да се согласат за нова траса, иако твојот предлог на тој терен е преамбициозен.
Еве неколку слики од грдата реалност на некој локални правци во Албанија. ![]() ![]() А Clov ги даде другите разлози |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Ама дали е погоден теренот особено од албанска страна, па и од Кичево до Дебар? Плус тоа Охрид и Струга би останале и понатаму отсечени, а поготово Охрид мислам може да генерира голем патнички сообраќај.
Добра страна на планов е што би се оформил прстен, но прстенот секако треба да го оформиме без разлика на коридор 8. Edited by Cloverstack - 17-Feb-2010 at 19:42 |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |