build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиосообраќај (статистики)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 70>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 21-Dec-2013 at 19:49
брат ми беше денеска на охридскиот аеродром,и слетал авионот кој го чекал,а други два полетале за кратко време.обично нема толку гужва на овој аеродром
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 21-Dec-2013 at 17:04
Originally posted by vladegf


едно е принудно слетување, а друго е пренасочување


Пренасуочување не води до принудно слетување на најблизок аеродром?

Еве не знам, на ЈФК нека ги слетаат по логикава хаха!
Traveling.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 21-Dec-2013 at 12:58
Скопје - после 3 дена повторно отворен за сообраќај...... прв слета Валахија Аир од Диселдорф а во овој момент на фајнал апроуч на висина од 2667 е и Wizz Air... Да се надеваме дека овде ќе заврши сагата иако сум песимист
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #1024 Posted: 21-Dec-2013 at 02:08
Инаку денес ако не се лажам беше рекорден ден за Охрид, ако Скопје губи во Охрид слетаа дури 8 авиони секако пренасочени авиони.
http://ohd.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=358&datum=12/20/2013
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1025 Posted: 20-Dec-2013 at 16:23
Originally posted by Danndy

Во случај на принудно слетување на авион кој веќе се упатил, не игра голема улога дали компанијата има база или лета кон одреден аеродром.
Исто и самата контрола на аеродромот кој слетуваат сноси одговорност за дозвола за слетување, доколку постои можност. На крај, самиот екпиаж како што кажа Обединета Македонија одлучува на кој алтернативен аеродром ќе се пренасочи (доколку има дозвола/можност, се разбира).
И мене не ми беше логично пренасочувањето кон Софијскиот аеродром, кога аеродромот во Приштина е поблизу до финалната дестинација, но сигурно има за тоа и одг.

едно е принудно слетување, а друго е пренасочување
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1026 Posted: 20-Dec-2013 at 16:18
Мојот одговор од погоре е базиран врз конкретни процедури во Wizz Air, не шпекулации.
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1027 Posted: 20-Dec-2013 at 15:19
Во случај на принудно слетување на авион кој веќе се упатил, не игра голема улога дали компанијата има база или лета кон одреден аеродром.
Исто и самата контрола на аеродромот кој слетуваат сноси одговорност за дозвола за слетување, доколку постои можност. На крај, самиот екпиаж како што кажа Обединета Македонија одлучува на кој алтернативен аеродром ќе се пренасочи (доколку има дозвола/можност, се разбира).
И мене не ми беше логично пренасочувањето кон Софијскиот аеродром, кога аеродромот во Приштина е поблизу до финалната дестинација, но сигурно има за тоа и одг.
Traveling.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1028 Posted: 20-Dec-2013 at 14:25
Originally posted by Obedineta Makedonija

Ve molam bez logiki.... za na koj alternativen aerodrom ke se sleta ne odlucuva menadzmentot na TAV nitu pak Kontrolorite na letanje - tuku si odlucuva samata aviokompanija potocnoo ekipazot na avionot


.. од опциите понудени во рамките на компанијата.

Така, на пример, алтернативниот аеродром за Скопје во случај на магла за Wizz Air е Софија. Охрид и Приштина не се опции поради тоа што компанијата нема договор со тие аеродроми, односно не лета од/до нив во редовен сообраќај.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1029 Posted: 20-Dec-2013 at 14:22
Originally posted by Teglarot

Originally posted by UrbanFreak

Уште еден ден отиде. Веќе сигурно изгубивме добри 5000 патника поради маглата.


Да, и сега ќе жалиме и плачеме поради тоа. Страшна работа. . .   

Да, бидејќи тоа се загубени пари како на компаниите, ТАВ така и на патниците. Да не зборуваме за нервозите и изгубеното време.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1030 Posted: 20-Dec-2013 at 13:38
Ve molam bez logiki.... za na koj alternativen aerodrom ke se sleta ne odlucuva menadzmentot na TAV nitu pak Kontrolorite na letanje - tuku si odlucuva samata aviokompanija potocnoo ekipazot na avionot

Edited by Obedineta Makedonija - 20-Dec-2013 at 13:55
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1031 Posted: 20-Dec-2013 at 13:35
Мене у целава ситуација две работи не ми се јасни.
1. Како тоа еден авион успеал да слета во 11 и 40, а други кои требале да слетаат неколку минути после него се пренасочени на други аеродроми?
2. Гледам дека неколку авиони и денес се пренасочени кон Охрид, или ќе полетаат од таму. По таа логика, зошто има толку откажани лета, наместо истите да се пренасочат кон Охрид?
23ka.wordpress.com
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #1032 Posted: 20-Dec-2013 at 12:15
Originally posted by UrbanFreak

Уште еден ден отиде. Веќе сигурно изгубивме добри 5000 патника поради маглата.


Да, и сега ќе жалиме и плачеме поради тоа. Страшна работа. . .   

Edited by Teglarot - 20-Dec-2013 at 12:15
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1033 Posted: 20-Dec-2013 at 12:09
Уште еден ден отиде. Веќе сигурно изгубивме добри 5000 патника поради маглата.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1034 Posted: 19-Dec-2013 at 19:32
Значи државава сигурно се надева на таа бројка
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1035 Posted: 19-Dec-2013 at 18:03
999.997 би било интересна бројка...
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1036 Posted: 19-Dec-2013 at 16:49
Штета што се отежнува работата околу милионот. Сепак не знам што е подобро дали да имаме некој патник над или под милион. Ако е над сите сме среќни, редно време беше, но ако е под државата ќе инкасира преку 2милиони евра. Нели таков "каубојски" договор потпишале со TAV.

*до 1 мил патници концесија од 15%, над 1 милион - 2%
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1037 Posted: 19-Dec-2013 at 14:46
Се разбира АирСрбија не ни полета од Белград кон Скопје..... Во Моментите кога треба да се забележи скок на бројот на патници - Скп губи ...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1038 Posted: 19-Dec-2013 at 14:43
Во овој момент, А319 на адрија го пренасочија кон Охрид, додека Виззаир од софија кој треба да слета во скопје уште кружи на Чашка, како и еден фокер 100 кој кружи над прилеп а доаѓа од Базел (без име на авиокомпанија).......
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1039 Posted: 19-Dec-2013 at 14:41
Originally posted by Andrej_LJ


Епа извинете ама Софија и Белград имаат системи Категорија 3б за слетувања до 75 метри видливост, а Скопје 550 метри видливост. И после како да нема откажани летови?Искрено мислев дека сме еден чекор поназад од овие два аеродрома во поглед на слетување во магла, но излегува дека сме цели 3 чекора. Кој треба ова да го надгради, Владата или ТАВ?


Колку што сум упатен, системот не може да биде надграден поради конфигурацијата на теренот. Иницијативата отсекогаш постоела. Не е полезно веднаш да се критикува пред да се знаат сите факти.

Edited by Tranquilis - 19-Dec-2013 at 14:42
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1040 Posted: 19-Dec-2013 at 14:38
Originally posted by Andrej_LJ


Епа извинете ама Софија и Белград имаат системи Категорија 3б за слетувања до 75 метри видливост, а Скопје 550 метри видливост. И после како да нема откажани летови?Искрено мислев дека сме еден чекор поназад од овие два аеродрома во поглед на слетување во магла, но излегува дека сме цели 3 чекора. Кој треба ова да го надгради, Владата или ТАВ?


Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 70>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.