![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960 86> |
Author | ||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Некаде низ оваа нишка или низ некои од поврзаните за автобускиот превоз во Скопје, имаше напишано дека за приватниците како солуција е земена портокаловата боја, но беше споменато повеќе како пример отколку како некоја сериозна намера.
Иначе не зборете така дека приватниците во последните 5 години не го промениле својот возен парк, па видете ја 45-ката произведена во Санос од пред 3-4 години, значи една има нова искочена од фабрика. ![]() Затоа после обновата на возниот парк на ЈСП градот мора да изгласа и донесе регулатива со која ќе се обврзат приватниците на возен парк најстар до 10 години како за почеток, унифицирање на боите и воведување на смарт-тикетинг, наместо зимање пари на рака, со што сигурно би се слевале и повеќе пари преку данок, затоа што секој билет односно патник би бил регистриран. |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Проблемот лесно се решава со Такси компаниите кои имаат фирми, но тешко се решава со дивите таксисти ,кои ги има многу повеќе за разлика од тие што се лиценцирани што нивниот број ке биде 3.000 , а диви таксисти има сигурно над 5.000 , засега со доделените лиценци мислам дека градот ги даде таблите без пари , и плакатите што ке се лепат на возилата со утврден број на таксистот ,но сепак прво следуваат уплатување на фискални таксимтери значи прво треба фискализација потоа давање лиценци, ја мислам дека требаше прво фарбање ,после фискализација, како и да е мислам дека проблемот со регуларните такси компании ке се реши но ипак ке има проблем со дивите таксисти и на некој начин се прави дискриминација бидејки тие плаќаат давачки данок на државата и пак не се превзема ништо за дивите таксисти ,се надевам и тоа ке се реши во скора иднина, гледам дека и Коце Трајановски дава напор за тоа ,али не колку што треба, а лиценците се даваат веќе по 2-ор или 3-ет пат зависи од Градоначалникот,сите се обидоа ,собраа пари ,и ништо не направија, убав ти беше примерот со Охрид, треба многу повеќе градот да помогне за да се постигне ефикасност.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() По тоа што јас го имам слушнато, автобусите на ЈСП Скопје треба да бидат во целост црвено обоени, а автобусите на приватните превозници исто така треба да бидат во целост црвено обоени, со разликата што треба по должината на автобусот да има бела линија со која ќе се разликуваат од автобусите на ЈСП Скопје. А за ова со таксистиве, мислам дека треба да се следи охридскиот пример, во 2007 кога се одржуваше форумот на НАТО во Охрид, сите таксисти мораа да ги офарбаат возилата во комбинација од бела и плава боја, но таксистите потенцираа дека не располагаат со доволно финансиски средства за да го финансираат фарбањето на возилата, поради што градот направи исклучок и плати за фарбањето, но затоа, сите нови такси возила кои во иднина ќе бидат пуштани во сообраќај ќе мораат да бидат обоени во комбинација од бела и плава боја, во спротивно следуваат казни или нема да им биде доделена лиценца, не помнам точно што како, но знам дека следуваат ригорозни последици. Колку такси возила има во Скопје, колку и да ги има, најверојатно не се повеќе од 10.000 со сила, за волја на вистината, најверојатно не ги има ни 5.000 возила, но еве, да заокружиме песимистички дека се 10.000 возила. Шкодите на Наше Такси се веќе обоени во жолта боја, за сите останати такси возила кои не се обоени во жолта боја, градот нека направи исклучок и нека обезбеди финансиски средства за фарбање на возилата, а сите нови такси возила кои во иднина ќе бидат пуштани во сообраќај да мораат да бидат обоени во жолта боја или во спротивно да не им бидат издавани лиценци за такси превоз. Ако еден Охрид имаше пари за своите таксисти, тогаш би требало и главниот, а меѓу другото и најголемиот град во Македонија и по големина на територија и по број на жители, да може да го финансира фарбањето на скопските такси возила, или кога веќе Владата на Република Македонија стана толку дарежлива кон Скопје, со нови автобуси, со споменици, со нов театар, музеј, нови згради за државната и јавната администрација итн. нека го финансира и фарбањето на скопските такси возила, сигурно нема да ги чини повеќе од 1 (еден) од новите градски автобуси кои ги нарачуваат за главниот град. Edited by Dexter26 - 27-Jun-2011 at 22:01 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
За автобусите не знам дали треба да се регулираат боите, но за такси компаниите се работи во процесот ,до нова година треба сите да бидат жолто-бели, се доделуваат и нови лиценци со табли што пишуваат горе само ТАКСИ , фискален таксиметар, на таблата има 2 мали сијалици(семафори) кога е зелено покажува дека е слободен, кога е црвено значи дека е зафатен , и др, треба да побараме низ интернет за Автобусите дали тогаш кога се доделија лиценци од градот имаа некакви услови.
Edited by mitatos - 27-Jun-2011 at 21:25 |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Хаха, значи, ќе повторам: Не сме ни малку дораснати за да се споредуваме со Белград, не поради големината на градот по територија, не поради бројот на жители, туку баш поради организацијата на јавниот автобуски превоз. Помни ли некој од вас некој од приватњациве наши да обновил возен парк во период од 5 години ? Па овие поволниве автобуси што ги купија им се еден вид обнова на возните паркови за прв пат после повеќе од 10 години, а кој знае дали воопшто ќе им текне да направат обнова за 5 години. Ама што зборувам, кај нас не можат да ги натераат таксистите сите такси возила да имаат иста боја, истото е и кај автобусите, а камо ли па да зборуваме за задолжителна обнова на возниот парк. Инаку, Александар, Моја карта се користи за електронска наплата на превозот во автобусите на приватните превозници во Скопје, но ниту е задолжителна за приватњаците, ниту ја користат сите приватњаци. Еден од приватните превозници користи сопствени билети, но за жал, ништо не е регулирано со закон, ни наплатата на превозот, ни обновата на возните паркови. |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
![]() То је страница на којој се објављују такве вести, које су помало комичне, али иначе често критика правог стања ![]()
Наравно да је далеко, не можемо поредити Лондон или Беч и Београд у Србији који после 10 година санкција и на крају бомбардован од стране НАТО-а са неким другим градовима. Београд је имао врло амбициозне планове изграње осамдесетих година. Сама чињеница да смо још тада имали дисплеје на стајалиштима на неким линијама који су показивали када долази следећи аутобус је довољна, јер многи градови у Европи то нису имали. У Београду је био јако напреднији систем наплате, дневне, полумесечне и разне друге карте. Потпуно нови возни парк трамваја. Тада су се наши чудили када су одлазили у земље бившег Источног блока како они и даље имају механичке аутомате који буше карте ![]() Тачно је да се све мења, купујемо трамваје, уводе GPS, нове карте, климе, али кажем, још доста каскамо... Да се вратим на приватнике. Ево како то функционише у Београду. Приватни превозници не плаћају граду лиценцу за линију, већ град плаћа њима. Дакле, отвори се тендер где се приватницима додељују линије. Бирају се превозници који имају најбоље услове, где се оцењује:старост возила, који Евро стандард задовољава итд. Затим инфраструктура, сервиси и гараже итд. (У принципу увек има корумпције, па добијају погрешни линије ![]() Е сада, како се додељују. Приватници обично остварајују сваки други полазак на некој линији, док између њих иде ГСП. Постоје изузеци где приватници одржавају целе линије. Ово се примењује како би се бар делимично онемогућило непоштовање реда вожње. Како зарађују приватници. За разлику од Скоља у Београду приватници немају ништа са наплатом и контролом карата. Идентичне карте важе као у ГСП возилима, а њима се накнадно исплаћује за сваки обрт (полуобрт) који остваре, или једноставније према броју возила на улицама. Шта су обавезе превозника. Они морају да имају адекватно место где стоје аутобуси и сервис. Такође морају да имају резервна возила у случају да нека испадну. Такође после 5 година морају да обнове возни парк, јер ако је возило старије од 5 година превознику се исплаћује сума умањена за 20%, за сваку следећеју годину се смањује за око 5%, па им се и не исплати да држе таква возила. Углавном, сада сви приватници обнављају возни парк до краја године ће бити више нових аутобуса. Сви досад купљени су Евро 5 и ”Евро 6”, јер се за мање загађење исплаћује више новца. Сви нови имају клима уређаје, јер такође за поседовање тог уређаја такође исплаћује по посебној тарифи. Међутим, приватници као приватници покушавају да ескивирају и не укључују климе, иако су у обавези, тако да је отворен телефон где се све неправилности пријављују инспекцији која ће то решити ![]() Претпостављам да постоје планови да се и код вас уведе интегрисани тарифни систем, не знам докле се стигло, али сам читао да се уводи систем ”Моја карта” или тако нешто? Edited by Александар - 27-Jun-2011 at 18:38 |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Нисам те добро разумео шта кажеш!
Јеси ли рекао да ће аутобуси током лета укључавати гријање, а током зиме хлађење? Или то је неки јако паметан новинар добио написану репортажу, у ком се неко спрдао са њим, а овај као прави професионалац није стигао ни да је прочита... |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
GSP: Neće biti restrikcija grejanja u vozilima tokom leta
BEOGRAD, 24. jun 2011, (Njuz) – Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) saopštilo je danas da tokom leta neće biti restrikcija grejanja u vozilima tog preduzeća te da je sve spremno za predstojeću grejnu sezonu. U GSP-u kažu da je izvršen remont svih grejnih tela u vozilima gradskog prevoza, kao i da su tokom proleća izvršene tople probe koje su protekle „izuzetno uspešno“. - Građani mogu da očekuju da će cela grejna sezona, koja traje od 1. jula do kraja septembra, proteći u najboljem mogućem redu. Obezbedili smo dovoljne količine energenata koje će biti dovoljne da temperatura u vozilima javnog prevoza konstantno bude na optimalnih 55 stepeni. Ukoliko eventualno dođe do iskakanja pojedinih grejnih jedinica iz sistema, naše ekipe će otkloniti sve kvarove u najkraćem mogućem roku – navedeno je u saopštenju gradskog prevoznika. Ipak, na osnovu ranijeg iskustva, očekuje se da će najbolje grejanje biti u starijim vozilima koja, uprkos lošoj toplotnoj izolaciji, uspevaju da dostignu najviše temperature zahvaljujući izuzetno jakim grejačima proizvedenim u Rusiji i Ukrajini, a koji se sami aktiviraju čim spoljna temperatura pređe 32 stepena. Kada je reč o novijim vozilima, kod pojedinih je konstatovano da tokom vožnje dolazi do hlađenja unutrašnjosti, što je, kako kažu u GSP-u, anomalija fabričke prirode, tako da stručnjaci ovog preduzeća trenutno rade da otklanjanju kvarova i uvođenju problematičnih vozila u zacrtane grejne standarde. - Gradsko saobraćajno preduzeće neće dozvoliti da se ponovo dese slučajevi promrzavanja putnika tokom letnje sezone, kao što se to desilo prošle godine. Naši putnici moraju da budu zaštićeni od svake mogućnosti da im zdravlje bude ugroženo na bilo koji način tokom vožnje, pa id mogučnosti da promrznu u izuzetno nepredvidljivim mesecima kao što su jul ili avgust – zaključuje se u saopštenju GSP-a. Grejna sezona u vozilima GSP-a, trajaće do 1. oktobra, kada će se preći na zimski režim koji podrazumeva rashlađivanje unutrašnjosti vozila. Nenad Milosavljević Izvor: http://www.njuz.net/gsp-nece-biti-restrikcija-grejanja-u-vozilima-tokom-leta/#ixzz1QUpGRugI ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јавните сообраќајни претпријатија низ светот можат да бидат пример за добро или лошо менаџирана компанија, денешната состојба на ЈСП - Скопје е загубар кој најмногу зема пари од градскиот буџет, а кои индиректно се одлеваат во приватни џебови, т.е. во џебовите на приватните превозници. Тоа е суштинскиот проблем!
Инаку постојат градови кои имаат приватни превозници во јавниот превоз, но истовремено и огромни буџети на градските власти па така состојбата со возниот парк се решава. ЈСП - Скопје последните 81 или 84 автобуси ги има купено во 1997-98 година од фабриката Санос, само не можам да кажам дали тие беа купени од средства на компанијата, од градскиот буџет или од државниот буџет. Го знае ли некој овој податок? Edited by BOJAN - 27-Jun-2011 at 17:14 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Никој не вели дека ЈСП и Приватниците се цвеќе за мирисање, ЈСП ајде да речеме во последниве 40 ГОД од тоа што имал работа + од тоа што не уложил ништо сигурно нешто се собрало или пак некој тука нешто лапнал,40 год работа ,ниеден автобус тоа е малку сумливо,тука се става вината на ЈСП дека во последните години ништо не направи во Јавниот Автобуски превоз, едино што беа купени тие 15-20-тина МАН-ови од САНОС ,иако незадоволувачки без КЛИМА и ред др опрема, да да нормално е некој краде 30 години ,после вината ја префрла кај другите, па после бара помош од државата, значи тука има проблем со менаџирањето на компанијата, додека од другата страна имаше интерес са вложување на приватен капитал во јавниот превоз ,скапи беа прво линиите за купување ,објаснив и нагоре колку се скапи ,и нормално некој инвеститор ке изгуби еден цел автобус за 2 линии ,и тоа кој знае дали некогаш ке ја поврати инвестицијата ,Приватњаците правеа конкуренција на цена, али не и во секоја линија ,имаа да стари автобус Канти од Канти али сиромавиот иде на поефтина варијанта ,средношколци , вработени и др што повекее имаа рачун на слободна картичка плакаа месечна ,и не се разбраа со приватниците за таа да важи во сите автобуси ,не знам кој е спорот, дали не ги пуштаат парите или пак нешто трето ,не сакам да навлегувам ,Приватњаците направија еден чекор напред што сменија нешто од возниот парк ,далеку се подобри од старите автобуси ,климатизирани и ред др опрема, потоа следеше владата со новите украински и двокатните, тука се криви највеќе Градот Скопје, ЈСП, потоа следува вината малку кај Приватњаците за работите што некој ги напомена во претхидните постови ( не ги пуштаат средношколци и т.н што е нормално никој никого не пушта без пари ) ,најголемата вина сепак е кај нас лугето ,не ги чуваме како што треба, не плакаат карти повекето итн.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Немојте да ја фрлате вината само у ЈСП! Прво почнете редовно да плаќате карти наместо да се возите гага па ќе тргне и превозот напред. Лесно е на приватњациве со линии како 22, 23, 45, 20, 19 и 9. И впрочем зашто само критика до ЈСП за зглобните, а не и до приватните? Па у 4-5 саат е гунгула и у 23-ка, ама пак никој не противречи за нив, зашто секогаш само се очекува државата нешто да среди. Се возел ли некој петок-сабота у 23 у 12 на полноќ? Катанга. И пак никој приватниците не ги критикува, него све на ЈСП. ЈСП се катастрофа, тоа е несомнено, но тоа е градско претпријатие и без добар менаџмент нема напред. А приватниците имаат и менаџмент и пари и пак не улагаат. Купија канти за 10 000 евра. Возете се во пола од нив и ќе забележите дали има разлика меѓу овие половниве канти или оние канти од пред 30 години. Ниту економски не може да се прави анализа помеѓу јавен и приватен субјект. А овде едини за критика се приватњаците, затоа што во градскиот превоз, особено на линии до селата речиси и никој да не купува карта, освен оние кои имаат годишни и инцидентно по некој залутан патник. А реално на приградските линии се трошат најмногу пари за бензин кои според некоја моја лаичка проценка не можат да се вратат преку продадените билети за тие линии.
|
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Respekt! Ne znaeme podaleku od Belgrad da gledame. Do koga Belgrad ke ni bide reper i tema za voshituvanje. Mozebi e ponapred Belgrad ne samo nekoj stepen, no e daleku od evropska metropola kon koja treba da se stremime! By the way ocekuvajte reportaza od London denovive. Sekako na javniot prevoz ke se zadrzam ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Виновници за купувањето на новите автобуси не барај кај ЈСП, туку кај Министерството за транспорт и врски. Дури и синдикатот на ЈСП кога требаше да се купуваат автобуси предупреди за капацитетот на автобусите, но се разбира никој не слуша што се говори. Вината за хаосот во превозот во Скопје треба да се бара кај градските власти и приватните превозници. Јас да сум одговорен, со поголемиот број работни места што ќе ги донесат новите автобуси на ЈСП, веднаш би им ги одзел линиите и лиценците(оние кои ги имаат!) на приватните превозници и би ги вклучил во рамките на ЈСП - Скопје. И јавниот транспорт ќе мрдне и во овој град! За на крај, дали си слушнал за синдикат кај приватните превозници? |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
![]() Дали и сега ако приватниците започнат да купуваат зглобни автобуси, ЈСП не ќе може да го обновува возниот парк? Повторно виновници ќе бараат насекаде, само не кај нив? Да не мислат случајно дека Лаз-овите и Јутонзите ќе покриваат такви гужви какви што се на 57,5,41,50,2? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Причината зошто ЈСП - Скопје имаше стари автобуси се приватните превозници. Возат по најрентабилни релации најмногу во шпицовите од денот, а ЈСП вози на сите линии и секогаш. Профитот го собираат приватниците и редно е бар да купат нови автобуси, а не само да ги чистат. Од друга страна, јас сум многу задоволен од сегашната чистотија на новите автобуси на ЈСП. Пак ќе кажам, со висок градски буџет или со единствен јавен градски превоз и кај нас ќе се купуваат автобуси секоја година, а не на секои 15 години.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Се согласувам, дефинитивно сите превозници си прават што си сакаат, најмногу ме револтира кога ќе слушнам дека приватњаците им бараат пари за превоз на средношколците, во спротивно ги симнуваат од автобус, а сето тоа бидејќи градот не им платил финансиски надоместок на приватните превозници. Средношколците си ги имаат подмирено своите долгови, имаат слободни карти со маркици за тековниот месец и тука завршуваат нивните обврски околу јавниот превоз. Што мајка бараат приватњаците да им ги бараат на средношколците парите кои што градот им ги должи на приватните превозници, па уште и да ги бркаат од автобусите ? Тие си имаат проблеми со градот, а не со средношколците. Но за волја на вистината, автобусите на приватњаците, особено старите канти кои ги возат и очигледно не планираат да ги менуваат, сепак се почисти и поуредни во споредба со старите канти на ЈСП Скопје. Исто така да не забораваме да додадеме дека приватњаците први почнаа да ги обновуваат сопствените возни паркови со нови автобуси кога стапи на сила привремената мерка со која се дозволуваше увоз на постари возила. Зошто не им текна и на ЈСП Скопје нешто такво ? Факт е тоа дека знаеја и очекуваа нови автобуси како подарок од владата, но сепак истовремено знаеја и дека можат да набават со сопствени финансиски средства, нови исправни и многу поквалитетни автобуси од стариве канти кои ги имаат, благодарејќи на привремената мерка со која се дозволуваше увоз на постари возила, но очигледно воопшто и не ни помислиле на тоа во ЈСП Скопје. Тешко ми е ова да го признаам, но приватњаците, какви идиоти и да се во однос на средношколците и во однос на фактот дека возат стари канти постари дури и од старите канти на ЈСП Скопје, сепак почисти и поуредни се, па дури и поевтини, најевтиниот билет на ЈСП Скопје од билетарница се продава по цена од 25 денари, а најевтиниот билет на ЈСП Скопје од автобус се продава по цена од 30 денари, додека во приватните автобуси цената за превоз постојано изнесува 25 денари, нека ме демантира некој доколку грешам околу цените на приватњаците, не се возам со нив често, но секој пат кога сум се возел со нив цената на превозот изнесувала 25 денари. Edited by Dexter26 - 26-Jun-2011 at 16:12 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() А какви обврски имаат во моментов приватните превозници и до какви правила се придржуваат? Далеку се, предалеку, и ЈСП и приватните од нешто што би личело на среден јавен превоз. Правилата не треба да создаваат нелојална конкуренција, но тоа не се однесува само за начинот на откуп на линија (ако се точни податоциве што ги изнесе). Во овој момент нема логика да зборуваме за обесправеност на приватните субјекти, бидејќи си прават што си сакаат. Edited by Cloverstack - 26-Jun-2011 at 15:40 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Па јас мислам дека се купува еднаш таа линија зависи која ја купуваш се добива некаква лиценца која кошта многу не знам дали е за една година, или за неколку години ,но ЈСП сигурно ги има безпари, а за конкурентот треба да се плаќа линијата од 60 илјади евра нагоре, а кога ке видиш од страна 10.000 евра ке купиш од странство 100 пати подобар автобус од тие старите канти,а + 60.000 евра ке се земе нов автобус, така да никој не ризикува да конкурира пошто ке го кошта многу.
Edited by mitatos - 26-Jun-2011 at 15:13 |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Да речеме дека јас имам свој возен парк, да речеме од 10 нови градски автобуси.
За да воведам сопствена приватна линија која ќе конкурира на паралелна линија на ЈСП Скопје, ќе треба нешто дополнително да плаќам ? Еве на пример, 45 е приватна конкуренција на 65 на ЈСП Скопје, иако 45 сообраќа од Ченто до Железничка и назад, додека 65 сообраќа од Црешево, Стајковци, Страчинци и други села до Железничка и назад, но сепак останува фактот дека 45 е приватна конкуренција на 65 на ЈСП Скопје. Ќе ми треба нешто посебно да плаќам или некоја посебна дозвола за да воведам сопствена приватна линија, како на пример 30 да конкурира на 50 на ЈСП Скопје ? Наместо да сообраќа на релација Хиподром - Државна болница и назад, автобусот би сообраќал на релација Ченто - Државна болница и назад, значи нема да биде директна конкуренција на 50 на ЈСП Скопје, но сепак ќе биде каква-таква, сепак некаква конкуренција. Се плаќа само еднаш, или редовно на месечно или годишно ниво ? Edited by Dexter26 - 26-Jun-2011 at 12:44 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Jас познавам луге што имаат многу пари ,и се заинтересирани да бидат конкуренти на ЈСП ,но има други проблеми ,една линија да се купи од градот во зависност од линијата кошта од 60 илјади евра нагоре, доколку овие бројки се намалат,сигурно ќе има повеќе конкуренти, и поубави автобуси во нашите улици конкурентни на ЈСП.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |