build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 26-Jun-2011 at 10:49
Лесно е да се копира белградски ГСП:
http://www.gsp.rs/naslovna.htm

Но тешко е да се работи според истите принципи според кои работи белградски ГСП.
Така на пример, белградски ГСП на секои 1 до 2 години нарачува 10 до 15 нови автобуси, лесно може да се забележи и од извештаите за месечното работење на белградски ГСП закачени на официјалниот веб сајт на претпријатието во *.pdf формат.
 
Е сега, прво нешто што ЈСП Скопје би рекле во своја одбрана би било:
 
"Ама Белград е над 1 милион народ, Скопје е речиси 1 милион народ, но официјално според последниот попис, во Скопје живеат нешто околу 600.000 - 700.000 жители",
 
"Ама белградски ГСП во својот возен парк има и трамваи и тролејбуси",
и уште многу други оправданија кои можат да ги измислат, но факт е тоа дека за ЈСП Скопје не се нарачани нови автобуси повеќе од 10 години, а овие сега што пристигнуваат не ги има нарачано ни ЈСП Скопје ни градот Скопје, туку Владата на Република Македонија.
 
Под претпоставка дека на ЈСП Скопје ќе му тргне подобро бизнисот со новите автобуси и со жичарницата на Водно и под претпоставка дека ќе успее да дојде до пари за нови автобуси, следува прашањето:
 
Дали доколку ЈСП Скопје стои добро финансиски, би нарачувале ли нови автобуси на секои 1 до 2 години, или ако се премалку 1 до 2 години за да обезбедат доволно финансиски средства, би нарачувале ли нови автобуси на секои 3 до 4 години ?
 
Јас лично, се сомневам, ЈСП Скопје веќе покажа и докажа на дело дека го менува влакното, но карактерот му останува ист, сеуште кај некои од новите автобуси не се конфигурирани електронските дисплеи, па се користат старите идиотски картони на кои се запишани бројот на линијата и релацијата на која автобусот сообраќа, на еден од новите автобуси му е пукнато предното ветробранско стакло и наместо истото да биде сменето, покриено е со леплива трака за да не се забележува, некои од возачите сеуште не се запознаени со начинот на кој функционира автобусот, па има нагли кочења, во некои автобуси климатизерот воопшто не е вклучен, или уште полошо, вклучен е за да грее наместо за да лади среде летниве горештини, само затоа што возачот не знае како да го подеси климатизерот, и после толку месеци, информационите дисплеи внатре во автобусите наместо да прикажуваат која е следната станица на која треба да застане автобусот, постојано прикажуваат една иста порака, како на пример:
 
"Почитувани патници:", понекогаш и "Драги патници:", проследено со пораки од типот:
 
"Добредојдовте во новите автобуси на ЈСП Скопје", или

"Автобусот е климатизиран. Ве молиме затворете ги прозорците",
и било какви други пораки кои и не се баш од суштинско значење.
 
Се на се, после толку месеци, се појасно е тоа дека волкот го менува влакното, но карактерот му останува ист, ќе имаме среќа доколку за 2 години автобусиве и понатаму продолжат да изгледаат како нови, а ако ЈСП Скопје одлучи од свој џеб да плати за нови автобуси после 2, 3 или 4 години, е тоа ќе ме изненади, ама дебело ќе ме изненади.
 
ЈСП Скопје може само да учи од белградски ГСП, не и да споделува искуства, бидејќи не му е ни малку дораснат на ГСП.


Edited by Dexter26 - 26-Jun-2011 at 15:03
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 26-Jun-2011 at 09:46
Ништо не ме чуди, за жал и кога копираме тоа е најчесто од Белград.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 26-Jun-2011 at 09:34
Ви изгледа и звучи познато?



И да изразам благодарност до членот на нашиот форум Александар чии сигуестии за јавниот превоз во Белград беа од голема помош.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 23-Jun-2011 at 21:14
Јас само се надевам дека покрај автоматите ќе набават и 40 камери, бидејќи нашите „цивилизирани“ сограѓани веднаш сопствениот бес, забава или спреј ќе го насочат кон ова јавно добро.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 23-Jun-2011 at 10:40
Предмет на јавно приватното партнерство (ЈПП) е финансирање, инсталирање, одржување и трансфер на системот за автоматска локација и електронски систем за наплата, во 450 автобуси на ЈСП СКОПЈЕ, вклучувајќи и 40 автомати за издавање и дополнување на билети поставени на автобуските постојки во градското подрачје.

Системот се состои од два система (подсистема):

 • систем за автоматска локација на возилата, регулација и контрола на транспортната услуга, и

 • електронски (интелигентен) систем за наплата со т.н. смарт билети, во кој се вклучени и 40 автомати за издавање и дополнување на билети .


 

Аха, значи сепак ќе нарачуваат и автомати за продажба, па дури и за надополнување на билети, одлично Thumbs%20Up.

Па, 40 автомати како за почеток не е лошо, да се надеваме дека ќе успеат од прва да одберат приватен партнер за ова, за да не заврши ова како уште многу други тендери во минатото кои завршија поништени.



Edited by Dexter26 - 23-Jun-2011 at 10:43
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 23-Jun-2011 at 08:32
Originally posted by гитардемон


А за системот за наплата, интересно е што бараат и 40 електронски билетарници низ градот. А критерум има само еден, а тоа е процентот кој фирмата изведувач ќе го бара од продажбата на билети. Не пишува на колкав рок ќе добиваат пари? До крајот на светот ли?


Според Законот за концесии и други видови јавно приватно партнерство, концесија може да се додели за период од максимум 35 години. По истекот на тој период, концесионерот ќе му ги предаде во владение објектите од концесијата на ЈСП.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 22-Jun-2011 at 23:01
За пофалба е, да се надеваме дека ќе успеат овој пат, за разлика од порано, кога на крајот тендерите завршуваа поништени.
 
Само штета што кај постојките нема да има автомати за продажба на билети кои ќе работат 24/7, а плаќањето да може да се врши со монети и банкноти, исто како кај автоматите за пијалоци, а исто така плаќањето да може да се врши и со кредитни и дебитни картички.
 
Ова не е ама баш никаква филозофија, кристално исто како банкомат, со разликата што нема да прима само картички, туку ќе прима и монети и банкноти, а нема да враќа пари, туку ќе враќа билети, само треба да му текне на некој да ги воведе ваквите автомати.
 
Има луѓе кои ги чекаат првите автобуси во најраните утрински часови, а ретко се случува тоа време билетарниците да работат (ако воопшто има билетарница кај постојката кај која чекаат луѓето), а билетите во автобус се поскапи од билетите во билетарниците, а и згора на се, не е лесно кога повеќемина чекаат на ред пред билетарница, а во меѓувреме може автобусот да помине и да мора да се чека на нареден, само затоа што е гужва пред билетарницата.
 
Истото се случува и во автобусот, наместо возачот да се држи до возниот ред, ќе мора да доцни со тргнувањето од постојката, бидејќи е зафатен со продавање билети на патниците, вработување на уште едно лице кое ќе продава билети во автобусот ама воопшто не е исплатливо, повеќе пари ќе отидат на платата за продавачот на билетите, отколку за одржување на автобусите.
 
Од 2 до 5 автомати кај постојките со мала фреквенција на патници, од 5 до 8 автомати кај постојките со средна фреквенција на патници, од 10 до 15 автомати кај постојките со најголема фреквенција на патници, во овие последниве спаѓаат постојките кај Битпазар, како и Рекорд, каде што ем нема билетарници (исклучок е билетарницата кај Битпазар која ја има само во еден правец), ем ова е поисплатливо, бидејќи нема да мораат да вработуваат продавачи на билети, а и нема да мораат да отвораат билетарници, поставување на вакви автомати е многу поисплатливо наместо отворање на билетарници, каде што има потреба од овозможување на нормални услови за работа за вработените, како и плата за истите, а ќе повторам: за разлика од автоматите, билетарниците не работат 24/7.


Edited by Dexter26 - 22-Jun-2011 at 23:14
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 03-Jun-2011 at 19:28


Ми изгледа дека ги сменале условите за постојките. 50 бода носи времетраењето, 40 бода изгледот, а 10 надоместокот. Најпаметно! За бројот на постојките не сум сигурен, ама мислам дека останаа истите побарувања. Па ај аирлија нека е, до 6 јули ќе знаеме! Башка за 8 месеци се обврзани да завршат со работите.

А за системот за наплата, интересно е што бараат и 40 електронски билетарници низ градот. А критерум има само еден, а тоа е процентот кој фирмата изведувач ќе го бара од продажбата на билети. Не пишува на колкав рок ќе добиваат пари? До крајот на светот ли?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 03-Jun-2011 at 19:20
Јавен повик
За доделување на договор за јавно приватно партнерство за финансирање, инсталирање, одржување и трансфер на систем за автоматска локација и електронски систем за наплата во возилата на јсп скопје

http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=9

Јавен повик
За доделување на договор за јавно приватно партнерство за поставување на автобуски стојалишта (постојки) и електронски информациони дисплеи на подрачјето на град скопје

http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=8
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 01-Jun-2011 at 10:46
Originally posted by UrbanFreak

Би било интересно, кога би добиле податок од ЈСП како воведувањето на новите автобуси влијае врз бројот на превезени патници. Односно дали Скопјани повеќе користат сега јавен транспорт, откако е понов, почист, поефикасен отколку порано. Ова би бил убав параметар да се види во која насока да се развива и планира јавниот сообраќај.


И дали потрошувачката на гориво и трошоците за одржување се намалиле.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 01-Jun-2011 at 08:39
Би било интересно, кога би добиле податок од ЈСП како воведувањето на новите автобуси влијае врз бројот на превезени патници. Односно дали Скопјани повеќе користат сега јавен транспорт, откако е понов, почист, поефикасен отколку порано. Ова би бил убав параметар да се види во која насока да се развива и планира јавниот сообраќај.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1172 Posted: 01-Jun-2011 at 08:33
Хемиско чистење на автобусите

ЈСП распиша тендер за избор на фирма која ќе изврши комплетно хемиско чистење на автобусите. Намерата е да се исчистат седиштата на новите автобуси и тоа да се прави на секои два месеца. Од ЈСП тврдат дека засега немаат поплаки во врска со однесувањето на патниците и тие внимаваат на внатрешноста на возилата и тоа како на хигиената, така и на инвентарот. „Засега се покажа дека патниците ги чуваат автобусите и не кршат делови од внатрешноста, како што се случуваше во старите возила. Тендерот што го објавивме е со цел да не губиме време во моментот кога ќе се јави потреба, туку избраната фирма да ни биде на располагање. Наместо да чекаме, добро е одвреме-навреме да ги освежиме возилата. Избраната фирма ќе ги чисти и новите кинески и украински автобуси што треба да пристигнат“, објасни Билјана Јанкуловска, одговорна за информирање во ЈСП.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2261802F8E9BD14D861D27AB1634690A
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1173 Posted: 14-May-2011 at 15:08
Originally posted by IN_MOTION

Дечки јас пред некој ден кога се возев во 8 ца ( лаз), кога врнеше многу внатре капеше од 2 места од кровот. Confused
  
     Па сигурно.  Ако може да очекуваш Таврија да биде како Мерцедес во автомобилската индустрија, тогаш можеш да очекуваш и ЛАЗ да биде како Мерцедес или МАН.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #1174 Posted: 14-May-2011 at 14:57
Дечки јас пред некој ден кога се возев во 8 ца ( лаз), кога врнеше многу внатре капеше од 2 места од кровот. Confused
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1175 Posted: 14-May-2011 at 14:47
Originally posted by FoSsiL


Јас, незнам колку гледам, или не гледам... ама колку што видов, а што е навистина срамота е тоа што новиве Лаз немаат таков систем. Тие имаа копчиња, ама еднаш видов во една 15 некој го извадил копчето (што е друг проблем од сферата на вандализмот) но, така извадено копчето, можеше да се види дека внатре нема никаква инсталација, односно дека копчињата најверојатно стојат така како декор. Освен ако не го собрал со се кабли, што не верувам...

Неверувам дека се толку мрднати за да стават само копчиња а да нема таков систем. Сепак од Украинциве може да се очекува такво нешто, чим кочниците почнаа да шкрипат после 2 месеци. А и ако има таков систем за стопирање на автобусот, мислам дека многу малку копчиња има. Како што забележав има само по две на секоја врата, а покрај седиштата нема. Тоа е проблем затоа што патниците би требао да станат пред да застане авотусот на станицата.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1176 Posted: 14-May-2011 at 13:43
Јас, незнам колку гледам, или не гледам... ама колку што видов, а што е навистина срамота е тоа што новиве Лаз немаат таков систем. Тие имаа копчиња, ама еднаш видов во една 15 некој го извадил копчето (што е друг проблем од сферата на вандализмот) но, така извадено копчето, можеше да се види дека внатре нема никаква инсталација, односно дека копчињата најверојатно стојат така како декор. Освен ако не го собрал со се кабли, што не верувам...


Edited by FoSsiL - 14-May-2011 at 13:43
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1177 Posted: 14-May-2011 at 13:22
Незнам дали имало до сега ваква идеја на форумов, но сепак ќе ја предложам.

Зошто не се воспостави систем во автобускиот превоз во Скопје, каде што автобусите ќе застануваат само ако се притисне на копчето за застанување, односно ако има патници за симнување, или ако некој од патниците што чекаат на автобуската подигнат рака. Ваков систем традиционално функционира во Лондон.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1178 Posted: 11-May-2011 at 23:08
     Има ли некаква можност од новите автобуси од LAZ, Владата да подари барем по 5-6 автобуси на Куманово, Битола и Тетово. За Битола и Тетово не сум толку запознаен, па ќе зборувам само за Куманово.
    Добро би ни дошла една донација од барем 6 автобуси (на линиите 2, 3, 5 и 8 како најоптоварени), со тоа што  државата или општината, зашто не знам под чија надлежност е, ќе оформи Јавно Сообраќајно Претпријатие.
    Ова го барам, бидејќи сегашните градски линии ги држат  приватни превозници (линиите 5 и 5а ги делат дури пет приватни превозници, линија 8 -тројца, линија 2 - двајца), кои врска немаат од превоз. А страдаме ние, обичните патници. Пуштаат на линиите најискршени таканаречени автобуси и комбиња, качиле цена од 20 денари за линии од по 6 километри и сл. И на сето тоа нередовни се со превоз.
    Инаку, порано, градскиот превоз го држеше Југ-Турист (имаше осум линии), но бидејќи поаѓањата им беа ретки, на еден час, зашто за секоја линија имаа само по еден автобус, ги загубија патниците и начисто се повлекоа од градскиот сообраќај.
    Сега, кога гледам дека овие квазипревозници одат по истата удолница по која се стрмоглави Југ-Турист, ќе ве замолам овој предлог за донација на барем 6 автобуси и за формирање на јавно претпријатие да се разгледа.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1179 Posted: 06-May-2011 at 01:28
Трет обид на ЈСП за воведување електронска наплата



Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ (ЈСП) по трет пат почна постапка за јавно-приватно партнерство за воведување систем за автоматска локација на возилата, како и за воведување интелигентен систем за наплата во возилата на ЈСП. Истовремено, по втор пат е објавена е и одлука за почнување постапка за исто такво партнерство, но за одржување на автобуските стојалишта и на електронските информациони дисплеи на линиите во градот Скопје.

Според директорот на ЈСП, Мишо Николов, системот на автоматска локација на возила ќе значи следење на возилата со помош на ГПС-уреди и формирање нов диспечерски центар, каде што на големи екрани ќе се следат возилата на ЈСП. За електронската наплата, потсети дека таа ќе се воведе во 450 автобуси, а тоа ќе значи модернизација на системот на наплата во ЈСП. Новина е што ЈСП одлучил да има два вида картички, персонализирани со слика од корисникот и без слика, кои ќе се надополнуваат со пари, изјави Николов.

- За возврат, на партнерот ќе му отстапиме дел од рекламниот простор, како и дел од приходите - истакна директорот Николов. Јавно-приватното партнерство ќе трае 10 години, од склучувањето на договорот. Воведувањето на овој систем во автобусите на ЈСП се очекува да биде до крајот на годинава или почетокот на наредната.

За разлика од ЈСП, приватните превозници воведоа електронски картички и читачи уште во септември 2008 година, но с` уште системот не се користи во сите автобуси. (А.П.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E7EFA8D3795D1A4C892961E0E0C23862
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1180 Posted: 29-Apr-2011 at 22:34
Уф, минатиот пат ме збунија приватниците. Имаат неколку црвени автобуси слични на ЛАЗ-овите од ЈСП.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.678 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.