![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5758596061 86> |
Author | ||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Лесно е да се копира белградски ГСП:
http://www.gsp.rs/naslovna.htm Но тешко е да се работи според истите принципи според кои работи белградски ГСП. Така на пример, белградски ГСП на секои 1 до 2 години нарачува 10 до 15 нови автобуси, лесно може да се забележи и од извештаите за месечното работење на белградски ГСП закачени на официјалниот веб сајт на претпријатието во *.pdf формат. Е сега, прво нешто што ЈСП Скопје би рекле во своја одбрана би било: "Ама Белград е над 1 милион народ, Скопје е речиси 1 милион народ, но официјално според последниот попис, во Скопје живеат нешто околу 600.000 - 700.000 жители", "Ама белградски ГСП во својот возен парк има и трамваи и тролејбуси", и уште многу други оправданија кои можат да ги измислат, но факт е тоа дека за ЈСП Скопје не се нарачани нови автобуси повеќе од 10 години, а овие сега што пристигнуваат не ги има нарачано ни ЈСП Скопје ни градот Скопје, туку Владата на Република Македонија. Под претпоставка дека на ЈСП Скопје ќе му тргне подобро бизнисот со новите автобуси и со жичарницата на Водно и под претпоставка дека ќе успее да дојде до пари за нови автобуси, следува прашањето: Дали доколку ЈСП Скопје стои добро финансиски, би нарачувале ли нови автобуси на секои 1 до 2 години, или ако се премалку 1 до 2 години за да обезбедат доволно финансиски средства, би нарачувале ли нови автобуси на секои 3 до 4 години ? Јас лично, се сомневам, ЈСП Скопје веќе покажа и докажа на дело дека го менува влакното, но карактерот му останува ист, сеуште кај некои од новите автобуси не се конфигурирани електронските дисплеи, па се користат старите идиотски картони на кои се запишани бројот на линијата и релацијата на која автобусот сообраќа, на еден од новите автобуси му е пукнато предното ветробранско стакло и наместо истото да биде сменето, покриено е со леплива трака за да не се забележува, некои од возачите сеуште не се запознаени со начинот на кој функционира автобусот, па има нагли кочења, во некои автобуси климатизерот воопшто не е вклучен, или уште полошо, вклучен е за да грее наместо за да лади среде летниве горештини, само затоа што возачот не знае како да го подеси климатизерот, и после толку месеци, информационите дисплеи внатре во автобусите наместо да прикажуваат која е следната станица на која треба да застане автобусот, постојано прикажуваат една иста порака, како на пример: "Почитувани патници:", понекогаш и "Драги патници:", проследено со пораки од типот: "Добредојдовте во новите автобуси на ЈСП Скопје", или "Автобусот е климатизиран. Ве молиме затворете ги прозорците", и било какви други пораки кои и не се баш од суштинско значење. Се на се, после толку месеци, се појасно е тоа дека волкот го менува влакното, но карактерот му останува ист, ќе имаме среќа доколку за 2 години автобусиве и понатаму продолжат да изгледаат како нови, а ако ЈСП Скопје одлучи од свој џеб да плати за нови автобуси после 2, 3 или 4 години, е тоа ќе ме изненади, ама дебело ќе ме изненади. ЈСП Скопје може само да учи од белградски ГСП, не и да споделува искуства, бидејќи не му е ни малку дораснат на ГСП. Edited by Dexter26 - 26-Jun-2011 at 15:03 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ништо не ме чуди, за жал и кога копираме тоа е најчесто од Белград.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јас само се надевам дека покрај автоматите ќе набават и 40 камери, бидејќи нашите „цивилизирани“ сограѓани веднаш сопствениот бес, забава или спреј ќе го насочат кон ова јавно добро.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Аха, значи сепак ќе нарачуваат и автомати за продажба, па дури и за надополнување на билети, одлично Па, 40 автомати како за почеток не е лошо, да се надеваме дека ќе
успеат од прва да одберат приватен партнер за ова, за да не заврши ова како уште многу
други тендери во минатото кои завршија поништени. Edited by Dexter26 - 23-Jun-2011 at 10:43 |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Според Законот за концесии и други видови јавно приватно партнерство, концесија може да се додели за период од максимум 35 години. По истекот на тој период, концесионерот ќе му ги предаде во владение објектите од концесијата на ЈСП. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
За пофалба е, да се надеваме дека ќе успеат овој пат, за разлика од порано, кога на крајот тендерите завршуваа поништени.
Само штета што кај постојките нема да има автомати за продажба на билети кои ќе работат 24/7, а плаќањето да може да се врши со монети и банкноти, исто како кај автоматите за пијалоци, а исто така плаќањето да може да се врши и со кредитни и дебитни картички. Ова не е ама баш никаква филозофија, кристално исто како банкомат, со разликата што нема да прима само картички, туку ќе прима и монети и банкноти, а нема да враќа пари, туку ќе враќа билети, само треба да му текне на некој да ги воведе ваквите автомати. Има луѓе кои ги чекаат првите автобуси во најраните утрински часови, а ретко се случува тоа време билетарниците да работат (ако воопшто има билетарница кај постојката кај која чекаат луѓето), а билетите во автобус се поскапи од билетите во билетарниците, а и згора на се, не е лесно кога повеќемина чекаат на ред пред билетарница, а во меѓувреме може автобусот да помине и да мора да се чека на нареден, само затоа што е гужва пред билетарницата. Истото се случува и во автобусот, наместо возачот да се држи до возниот ред, ќе мора да доцни со тргнувањето од постојката, бидејќи е зафатен со продавање билети на патниците, вработување на уште едно лице кое ќе продава билети во автобусот ама воопшто не е исплатливо, повеќе пари ќе отидат на платата за продавачот на билетите, отколку за одржување на автобусите. Од 2 до 5 автомати кај постојките со мала фреквенција на патници, од 5 до 8 автомати кај постојките со средна фреквенција на патници, од 10 до 15 автомати кај постојките со најголема фреквенција на патници, во овие последниве спаѓаат постојките кај Битпазар, како и Рекорд, каде што ем нема билетарници (исклучок е билетарницата кај Битпазар која ја има само во еден правец), ем ова е поисплатливо, бидејќи нема да мораат да вработуваат продавачи на билети, а и нема да мораат да отвораат билетарници, поставување на вакви автомати е многу поисплатливо наместо отворање на билетарници, каде што има потреба од овозможување на нормални услови за работа за вработените, како и плата за истите, а ќе повторам: за разлика од автоматите, билетарниците не работат 24/7. Edited by Dexter26 - 22-Jun-2011 at 23:14 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Ми изгледа дека ги сменале условите за постојките. 50 бода носи времетраењето, 40 бода изгледот, а 10 надоместокот. Најпаметно! За бројот на постојките не сум сигурен, ама мислам дека останаа истите побарувања. Па ај аирлија нека е, до 6 јули ќе знаеме! Башка за 8 месеци се обврзани да завршат со работите. А за системот за наплата, интересно е што бараат и 40 електронски билетарници низ градот. А критерум има само еден, а тоа е процентот кој фирмата изведувач ќе го бара од продажбата на билети. Не пишува на колкав рок ќе добиваат пари? До крајот на светот ли? ![]() |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=9
http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=8 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
И дали потрошувачката на гориво и трошоците за одржување се намалиле. |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Би било интересно, кога би добиле податок од ЈСП како воведувањето на новите автобуси влијае врз бројот на превезени патници. Односно дали Скопјани повеќе користат сега јавен транспорт, откако е понов, почист, поефикасен отколку порано. Ова би бил убав параметар да се види во која насока да се развива и планира јавниот сообраќај.
|
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Хемиско чистење на автобусите
ЈСП распиша тендер за избор на фирма која ќе изврши комплетно хемиско чистење на автобусите. Намерата е да се исчистат седиштата на новите автобуси и тоа да се прави на секои два месеца. Од ЈСП тврдат дека засега немаат поплаки во врска со однесувањето на патниците и тие внимаваат на внатрешноста на возилата и тоа како на хигиената, така и на инвентарот. „Засега се покажа дека патниците ги чуваат автобусите и не кршат делови од внатрешноста, како што се случуваше во старите возила. Тендерот што го објавивме е со цел да не губиме време во моментот кога ќе се јави потреба, туку избраната фирма да ни биде на располагање. Наместо да чекаме, добро е одвреме-навреме да ги освежиме возилата. Избраната фирма ќе ги чисти и новите кинески и украински автобуси што треба да пристигнат“, објасни Билјана Јанкуловска, одговорна за информирање во ЈСП. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2261802F8E9BD14D861D27AB1634690A |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Па сигурно. Ако може да очекуваш Таврија да биде како Мерцедес во автомобилската индустрија, тогаш можеш да очекуваш и ЛАЗ да биде како Мерцедес или МАН.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|
Дечки јас пред некој ден кога се возев во 8 ца ( лаз), кога врнеше многу внатре капеше од 2 места од кровот.
![]() |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Јас, незнам колку гледам, или не гледам... ама колку што видов, а што е навистина срамота е тоа што новиве Лаз немаат таков систем. Тие имаа копчиња, ама еднаш видов во една 15 некој го извадил копчето (што е друг проблем од сферата на вандализмот) но, така извадено копчето, можеше да се види дека внатре нема никаква инсталација, односно дека копчињата најверојатно стојат така како декор. Освен ако не го собрал со се кабли, што не верувам...
Edited by FoSsiL - 14-May-2011 at 13:43 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Незнам дали имало до сега ваква идеја на форумов, но сепак ќе ја предложам.
Зошто не се воспостави систем во автобускиот превоз во Скопје, каде што автобусите ќе застануваат само ако се притисне на копчето за застанување, односно ако има патници за симнување, или ако некој од патниците што чекаат на автобуската подигнат рака. Ваков систем традиционално функционира во Лондон. |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Има ли некаква можност од новите автобуси од LAZ, Владата да подари барем по 5-6 автобуси на Куманово, Битола и Тетово. За Битола и Тетово не сум толку запознаен, па ќе зборувам само за Куманово.
Добро би ни дошла една донација од барем 6 автобуси (на линиите 2, 3, 5 и 8 како најоптоварени), со тоа што државата или општината, зашто не знам под чија надлежност е, ќе оформи Јавно Сообраќајно Претпријатие.
Ова го барам, бидејќи сегашните градски линии ги држат приватни превозници (линиите 5 и 5а ги делат дури пет приватни превозници, линија 8 -тројца, линија 2 - двајца), кои врска немаат од превоз. А страдаме ние, обичните патници. Пуштаат на линиите најискршени таканаречени автобуси и комбиња, качиле цена од 20 денари за линии од по 6 километри и сл. И на сето тоа нередовни се со превоз.
Инаку, порано, градскиот превоз го држеше Југ-Турист (имаше осум линии), но бидејќи поаѓањата им беа ретки, на еден час, зашто за секоја линија имаа само по еден автобус, ги загубија патниците и начисто се повлекоа од градскиот сообраќај.
Сега, кога гледам дека овие квазипревозници одат по истата удолница по која се стрмоглави Југ-Турист, ќе ве замолам овој предлог за донација на барем 6 автобуси и за формирање на јавно претпријатие да се разгледа.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Трет обид на ЈСП за воведување електронска наплата
![]() Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ (ЈСП) по трет пат почна постапка за јавно-приватно партнерство за воведување систем за автоматска локација на возилата, како и за воведување интелигентен систем за наплата во возилата на ЈСП. Истовремено, по втор пат е објавена е и одлука за почнување постапка за исто такво партнерство, но за одржување на автобуските стојалишта и на електронските информациони дисплеи на линиите во градот Скопје. Според директорот на ЈСП, Мишо Николов, системот на автоматска локација на возила ќе значи следење на возилата со помош на ГПС-уреди и формирање нов диспечерски центар, каде што на големи екрани ќе се следат возилата на ЈСП. За електронската наплата, потсети дека таа ќе се воведе во 450 автобуси, а тоа ќе значи модернизација на системот на наплата во ЈСП. Новина е што ЈСП одлучил да има два вида картички, персонализирани со слика од корисникот и без слика, кои ќе се надополнуваат со пари, изјави Николов. - За возврат, на партнерот ќе му отстапиме дел од рекламниот простор, како и дел од приходите - истакна директорот Николов. Јавно-приватното партнерство ќе трае 10 години, од склучувањето на договорот. Воведувањето на овој систем во автобусите на ЈСП се очекува да биде до крајот на годинава или почетокот на наредната. За разлика од ЈСП, приватните превозници воведоа електронски картички и читачи уште во септември 2008 година, но с` уште системот не се користи во сите автобуси. (А.П.) http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E7EFA8D3795D1A4C892961E0E0C23862 |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Уф, минатиот пат ме збунија приватниците. Имаат неколку црвени автобуси слични на ЛАЗ-овите од ЈСП.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5758596061 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |