build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 24-Jul-2014 at 16:31
Откако ги стави камерите на железничките премини, МЖ-Инфраструктура редовно објавува видео-снимки од возачи и пешачи кои ги прекршиле сообраќајните знаци и преминале на преминот пред да наиде воз. Еве линк до неколку видео снимки, само забележете дека сите се направени во речиси исто време и во ист ден, така што може да се претпостави колку ги „почитуваме“ правилата:
http://www.mzi.mk/news-info.php?id=261&&cat=7
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-Jul-2014 at 14:31
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Џоле

Загинатиот ми е прв братучед Селото не е Ранковце, туку Романовце.

http://www.telegraf.mk/aktuelno/hronika/175951-tragedija-vo-kumanovo-voz-udri-vo-motociklist


Најдлабоко сочуство до тебе и целата фамилија.

Тажно навистина. Незнам само уште што траба да се случи за сите ние сите комплетно почнувајки од граѓаните па се до институциите обрнеме малку повеќе респект кон безбедноста и да покажеме малку повеќе почит кон човечкиот живот. Ова што се случува со сообраќајот во Македонија не е нормално. И за чудо никој не чуствува потреба да се промени нешто. Во моето село со години веќе автомобилите, камионите, автобусите влегуваат со 80 км / ч и повеќе и за чудо никој досега не нашол потреба да се проговори за проблемот. Веројатно се чека некој да настрада и после да се интервенира. Јас се обидувам со дописи до одговорните ама слабо оди кога нема подршка од другите граѓани.


Немој да ме сфатиш погрешно, ама познат си по форумов дека во голем дел даваш согласност за новите фасади низ Скопје и СК2014 во целина. Е тоа не убива сите денес, зашто они се заљубени у СК2014, као тинејџер коа паѓа на плавуша, за после 3-4 години да сфати колку уствари изгубил и бил наивен. Исто и овие сеа, претерано внимание даваат на СК2014 и маркетингот и не се ни свесни дека државата колабира на секој чекор и дека најголема жртва е обичниот човек. А се додека тие што возат 80/90 преку сила, мускули, роднини, алфи, тепачи и сл нема да бидат казнувани, и додека за градоначалници просечниот граѓанин гласа недоветни личности без три чисти и потпросечно IQ, вакви работи, а за жал и поголеми трагедии ќе бидат се почести. Неделава возејќи се до Битола приметив дека има најмалку 2 НЕОБЕЗБЕДЕНИ И НЕПРЕГЛЕДНИ ПРЕМИНИ, со сосема солиден проток на луѓе и возила. А за тоа се криви сите што избегаа по секоја цена од тие места за да станат директори у Скопје и со тоа да "заврши" нивната одговорност за локалните и мали места.
23ka.wordpress.com
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 20-Jul-2014 at 23:53
Originally posted by Џоле

Загинатиот ми е прв братучед Селото не е Ранковце, туку Романовце.

http://www.telegraf.mk/aktuelno/hronika/175951-tragedija-vo-kumanovo-voz-udri-vo-motociklist


Најдлабоко сочуство до тебе и целата фамилија.

Тажно навистина. Незнам само уште што траба да се случи за сите ние сите комплетно почнувајки од граѓаните па се до институциите обрнеме малку повеќе респект кон безбедноста и да покажеме малку повеќе почит кон човечкиот живот. Ова што се случува со сообраќајот во Македонија не е нормално. И за чудо никој не чуствува потреба да се промени нешто. Во моето село со години веќе автомобилите, камионите, автобусите влегуваат со 80 км / ч и повеќе и за чудо никој досега не нашол потреба да се проговори за проблемот. Веројатно се чека некој да настрада и после да се интервенира. Јас се обидувам со дописи до одговорните ама слабо оди кога нема подршка од другите граѓани.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 20-Jul-2014 at 23:37
Originally posted by Џоле

Загинатиот ми е прв братучед Селото не е Ранковце, туку Романовце.

http://www.telegraf.mk/aktuelno/hronika/175951-tragedija-vo-kumanovo-voz-udri-vo-motociklist


Сочувство до неговите најблиски. Беа искажани пофални зборови за починатиот како примерен домаќин.

Него го уби системот на државата со испревртени приоритети кои не најдоа за потребно тука да се направи еден надвозник зашто преминот е многу опасен и непрегледен.
За жал, очекувам состојбата драстично да се влоши по изградбата на Коридор 8 зашто во Куманово ќе се создадат уште два исклучително опасни железнички премини кај дивата населба Османов Рид и ромската маала во населбата Перо Чичо.

Во Телеграф напишале

"Ударот се случил во близина на кумановското село Ранковце"

Прво и прво, ниту Ранковце е кумановско село, ниту низ него поминува пруга.

Да не дозволиме да го нарушиме квалитетот на дискусиите постирајќи извештаи од новинари што немаат елементарно ниво на писменост.



Edited by phenomenon - 20-Jul-2014 at 23:57
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 20-Jul-2014 at 12:22
сочуство од мене

да не се створи крива слика дека се работи за некој `бесен моторџија`,човекот се возел на обичен томос,стар со векови




Edited by gjoko - 20-Jul-2014 at 12:38
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 20-Jul-2014 at 10:28
Загинатиот ми е прв братучед Селото не е Ранковце, туку Романовце.

http://www.telegraf.mk/aktuelno/hronika/175951-tragedija-vo-kumanovo-voz-udri-vo-motociklist
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 16-Jul-2014 at 18:57
Веројатно Нагоричане, Романовце и Табановце некому му звучи како множина на српски, па тој некој своеволно си ги преведува на македонски.

Edited by гитардемон - 16-Jul-2014 at 18:58
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 06-Jul-2014 at 16:53
Истото е и со ж.с. ТабановцИ, иако никаде, во ниту еден документ и на ниту една географска или топографска карта не сум сретнал дека селото ТабановцЕ фигурира како ТабановцИ.

Истото важи и за РомановцЕ кое само за Македонските железници е РомановцИ.

Еклатантен пример на неписменост!



Edited by phenomenon - 06-Jul-2014 at 17:02
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 06-Jul-2014 at 16:11


Товарен воз се судри со влекач-сканија вчера попладне на патниот премин Кукуречани, при што нема повредени, но е причинета материјална штета.

Железничка незгода се случила вчера во 16,15 часот на железничката пруга од ЖС-Градско кон ЖС-Кукуречани, помеѓу товарен воз бр.5221 (кој сообраќал на релација Градско-Гевгелија) управуван од машиновозачот Д.К.(1968) од Скопје и влекач-Сканија управуван од М.Н.(1980) од Кавадарци.

Од незгодата, нема повредени лица, а е причинета материјална штета.Во тек е увидот на лице место. Сообраќајот на тој дел од пругата се уште е во прекин.


Инаку селото е КукУричани, Велешко.
КукурЕчани е меѓу Битола и Демир Хисар.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 06-Jul-2014 at 14:19
Вежбал за новите возови, чисто за да остане во форма:

На 05.07 2014 година околу 19,45 часот на делот од пругата помеѓу ж.с.Куманово и ж.с.Табановцe од страна на лице (овчар кој напасувал стока покрај пругата) извршено е каменување на патничкиот воз кој сообраќа на релација Скопје-Табановце. Од извршеното каменување нема скршено стакло или повредени патници, но била загрозена безбедноста на железничкиот сообраќај.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 28-May-2014 at 07:04
Тие „рампи“ што излегуваат од земја се чинат многу делотворни... Во неколку наврати ги спречија возилата да поминат кога обичната рампа се спушташе. Треба вакво нешто и кај нас.
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 28-May-2014 at 00:00
И таман кога си помисив дека барем во поминување на пруга со затворени рампи сме светски прваци налетав на видеото:


Видеото е поставено до Монголеци и пишува на монголски ни незнам каде се случува.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 24-May-2014 at 21:49
Originally posted by phenomenon

Jaс никако не можам да сватам зошто има вкрстување на исто ниво на прометна улица и пруга, како што се случаите во Маџари и во Ѓорче Петров накај Кондово. Зарем е толку тешко тука да има премостување со надвозник?


Во држави како нашата, да, тешко е.

Во нормални држави не е.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 24-May-2014 at 19:32
Jaс никако не можам да сватам зошто има вкрстување на исто ниво на прометна улица и пруга, како што се случаите во Маџари и во Ѓорче Петров накај Кондово. Зарем е толку тешко тука да има премостување со надвозник?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 24-May-2014 at 18:58
несваќам како не им е мил животот на луѓето.па за нивниот живот се работи а не за `бабино здравје`
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 24-May-2014 at 18:03


Edited by zookisk - 24-May-2014 at 23:04
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 22-May-2014 at 13:02





           
По шини како на корзо

Резултатите од нашето набљудување на три железнички премини во Скопје покажуваат дека голем дел граѓани свесно го ризикуваат својот живот преминувајќи на несоодветно место и во несоодветно време     

ИСТРАЖУВАЊЕ - СООБРАЌАЈНА КУЛТУРА ПОКРАЈ ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ ПРЕМИНИ
Сѐ уште се свежи сеќавањата на последната голема сообраќајна несреќата кога воз удри во полн автобус кој нелегално се обиде да ја заобиколи спуштената рампа на железничкиот премин кај штипското село Сарамзалино, при што беа повредени 32 лица. Вчера, во близина на селото Бардовци, патнички воз кој сообраќал на релација Кичево-Скопје удрил во 36-годишен пешак.
Неколку дена претходно, близу Велес повторно се случи блиска средба на воз и автомобил, но за среќа без трагични последици. Овие инциденти ја наметнаа дилемата дали и колку се почитува поставената сигнализација од страна на возачите и другите учесници во сообраќајот, колку се безбедни железничките премини каде што патот се вкрстува со шините. „Нова Македонија“ во текот на целата измината недела следеше што се случува на и околу железничките премини во главниот град. Посетивме три вакви места на територијата на градот, кај Кондово, Хиподром и Маџари, каде што секој ден се задржувавме повеќе од 1 час и го набљудувавме однесување на учесниците во сообраќајот. Во текот на пет дена го набљудувавме однесувањето на пешаците и на возачите на автомобили, мотори и на велосипеди и ги бележевме прекршоците и другите видови ризични однесувања кога е во прашање минувањето на премините или пругите.

Ризично однесување

Генерален впечаток е дека премините се безбедни. На сите има сигнализација, на дел има рампи, а на дел нема, но главно сите имаат семафори и ѕвона, кои доволно гласно и видливо покажуваат кога на премините поминува воз. Но кога станува збор за почитување на сигнализацијата и сообраќајната култура на граѓаните, е тогаш, приказната е сосема поинаква.

Резултатите од нашето истражување покажуваат дека голем дел граѓани свесно го ризикуваат својот живот преминувајќи на несоодветно место и во несоодветно време. Голем е и бројот на оние што минуваат низ железничкиот премин неколку мига пред возот да помине, притоа ризикувајќи го својот и животот на другите. За ефектите од ваквото крајно опасно однесување сведочат неколкуте тешки сообраќајни несреќи што се случија во државава, а во кои имаше и жртви. На овие три локации за пет дена, додека бевме покрај железничките премини, забележавме шеесетина прекршувања на сообраќајните правила и друг вид ризични однесувања на пешаците или на возачите на автомобили. Иако на железничките премини се задржувавме по еден час, половина час пред поминување на возот и половина час по неговото поминување, генерално заклучивме дека голем број минувачи не ги почитуваат
сообраќајните правила и прописи кога се во прашање железничкиот премин и неговата околина. На и околу преминот во Кондово, во текот на петте набљудувани часа, во петте дена, регистриравме 11 лица што ја поминаа пругата надвор од преминот, и тоа кога на пругата не се очекуваше да помине воз. Во истиот временски период додека сигнализацијата укажуваше на тоа дека преминувањето е забрането и се очекува скоро минување на возот, двајца возачи со своите автомобили и еден пешак го поминаа преминот. Ризикот од сигурна смрт беше потиснат од потребата да се побрза и да се стигне неколку минути порано на крајната цел за овие граѓани.

Резултатите, пак, на и околу железничкиот премин кај Хиподром, за истото време, исто така се загрижувачки. Таму забележавме 4 преминувања надвор од преминот додека немаше опасност од поминување на воз, додека, пак, кога сигнализацијата покажуваше дека возот се наближува еден пешак го ризикуваше животот и претрча низ преминот. Во Маџари преминувањето надвор од преминот како да е практика, а не исклучок. Во временскиот период на истражувањето, 41 пешак и тројца велосипедисти носејќи ги велосипедите во раце ја поминуваа пругата надвор од легално обележаниот премин. Додека рампите беа спуштени, еден пешак, еден велосипедист и еден возач на мотор ги заобиколија и ја поминаа пругата, ризикувајќи го својот живот, но и животот на другите.


Не се почитува сигнализацијата

На преминот во близината на селото Кондово нема рампи, но затоа има сигнализација и таа е исправна. На околните бандери се поставени и камери, кои снимаат. При нашата посета на овој железнички премин наидовме на ѓубре што гореше, кое очигледно некој, наместо да го фрли решил да го запали веднаш до пругата. Наидовме и на деца со велосипеди што возат преку него, на стадо овци што слободно беа пуштени да пасат во близината на преминот и пругата, но и на голем број возила и пешаци што преминуваа каде што ќе стигнат. Жителите што живеат во близина велат дека што и да се постави за да предупредува, насочува или забранува, граѓаните сепак ќе се однесуваат како и досега, нецивилизирано и секојдневно прекршувајќи ги сообраќајните правила и прописи.

- Во текот на целиот ден поминуваат неколку воза. Но нервозните возачи не можат да чекаат. Гледаат дека возот доаѓа и е близу, но тие сепак поминуваат. За среќа, тука кај нас досега се нема случено несреќа - вели еден од жителите од населбата пред Кондово.

Тој додава дека не се само возилата проблем туку дека и пешаците и велосипедистите не ја почитуваат сигнализацијата.

- Голем дел од денот преку пругата се поминува кому каде му одговара. Не се чекаат ниту оние десетина минути кога се очекува возот да помине. На голем дел пешаци, велосипедисти и возачи проблем им е да почекаат. Кога на семафорот ќе почне да свети црвено, тие дури и тогаш претрчуваат низ пругата, иако знаат дека е многу ризично. Но кај нас насекаде е така. И по улиците и на железничките премини. Нема сообраќајна и пешачка култура - вели тој.

Следниот премин што го посетивме беше оној во близина на Хиподром, каде што, покрај семафорска сигнализација и знаци има и рампи. На другиот премин, во близината на старото кино во Маџари, владееше вистински хаос. На овој премин, поради тоа што улиците се тесни и мали, редовно се создаваше колона од возила кога поминуваше воз. И пешаците и велосипедистите дополнително го отежнуваат сообраќајот на оваа локација. Околните жители велат дека не е само преминот проблем. Проблем е целиот тој потег, затоа што целата пруга поминува меѓу населено место, каде што има голем број жители. Тука постојано претрчуваат деца и возрасни, но и оние најстарите, кои едвај ја преминуваат пругата. Поради потребите на пругата, целиот тој потег е со големи камења, па едвај ја претрчуваат пругата. Иако знаат колку е ризично тоа што го прават, ние посведочивме на четириесетина лица што претрчуваа преку неа, на недозволено место.

- Мора да се направи нешто за да се обезбеди овој потег. Цело време претрчуваат преку него. Често се случува некој да падне, па едвај станува затоа што има многу камења. Но не е само пругата. И на преминот се однесуваат исто. Токму во тој момент кога поминува воз, возачите стануваат нервозни, па брзаат да поминат. За среќа, има рампи, па мора да стојат, иако некогаш ги заобиколуваат, особено велосипедистите и оние со мотори. Кај пешаците, пак, рампите не значат ништо. Тие се развртуваат лево-десно и минуваат иако рампата е спуштена, не мислејќи за последиците - вели Катерина Милевска, жителка што секојдневно сведочи на несовесноста на некои граѓани.

Само во последните триесетина дена, на локалните, регионалните и магистралните патишта во Македонија загинаа дваесетина граѓани. Најголем број од сообраќајките на магистралните и регионални патишта во Македонија, според полициските анализи, се случиле на неколку патни правци, односно на Тетово-Јажинце, Радовиш-Струмица, Прилеп-Битола и на патот Кавадарци-Росоман. Многу често и многу жртви и повредени има во незгодите кои настануваат на и околу железничките премини и тоа речиси секогаш поради човечки фактор.

Голем број лица минуваат низ железничкиот премин неколку мига пред да помине возот,притоа ризикувајќи го својот, но и животот на другите / Фото: Игор Бансколиев
Конференција „Поголема улога на општините за побезбеден сообраќај“

Република Македонија како земја со кандидатски статус за полноправно членство во Европската Унија постојано го хармонизира своето со законодавството на Унијата, а во тие рамки и во областа на безбедноста на сообраќајот на патиштата. Основната цел е да се применат добрите искуства и практики на ЕУ заради постигнување високи стандарди и минимизирање на сите видови ризици и закани во сообраќајот на патиштата. Ова го истакна вчера претседателот на Собранието на Република Македонија, Трајко Вељаноски, на отворањето на дводневната меѓународна конференција за улогата на локалната самоуправа и општините во унапредување на безбедноста на сообраќајот на локалните и регионалните патишта, како нејзин покровител. Организатори се ПРИ (Превентива на меѓународните патишта) и Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата.
Јуп Гус, претседател на Меѓународната организација за безбедност на сообраќајот на патиштата истакна дека е потребна силна соработка меѓу државната и локалната власт, училиштата, родителите, градоначалниците... Освен безбедна инфраструктура, како што рече, потребно е добро образование во училиштата и добра обука во автошколите.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=52214745156&id=9&prilog=0&setIzdanie=23180
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 15-May-2014 at 11:06
Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Da, no vide na videoto od pogore, kolku idioti ja pominaa prugata na spusteni rampi. Toa e praktika kaj nas, deka AKO IMA MESTO osum od deset ke ja pominat prugata. Poentata mi bese, znaejki go nasiot mentalitet i faktot deka se pominuva preku prugata na nedozvolen nacin, stavi im "hermeticki rampi" i nesrekata na avtobusot od vcera ke ja nemase!
рампите служат за сигнализација и индикација дека не ти е дозволено да поминеш... ако гледаме по твојава логика, било кој идиот може слободно да се улета и да ги сруши тие рампи кои го покриваат цел коловозпроблемот е во самата култура која мора да се испочитува, за тоа постојат надлежни органи и казни... за жал има огромна злоупотреба на тие органи па затоа во нашиот сообраќај безбедноста воопшто не е приоритет, туку е на последно место
Za signalizacija sluzi semaforot a rampite sluzat za da gi zaprat onie nestplivite od videoto pogore. Jas ne izlagam svoja logika ili ideja, tuku prenesuvam veke videna rabota. Ne znam sto tuka ne e jasno i kade ja nosime debatava so rampite!?

PS: Za mene najefikasno resenie e da izgradat nadvoznik

Edited by Denko - 15-May-2014 at 11:09
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 15-May-2014 at 00:02
Originally posted by Denko

Da, no vide na videoto od pogore, kolku idioti ja pominaa prugata na spusteni rampi. Toa e praktika kaj nas, deka AKO IMA MESTO osum od deset ke ja pominat prugata. Poentata mi bese, znaejki go nasiot mentalitet i faktot deka se pominuva preku prugata na nedozvolen nacin, stavi im "hermeticki rampi" i nesrekata na avtobusot od vcera ke ja nemase!
рампите служат за сигнализација и индикација дека не ти е дозволено да поминеш... ако гледаме по твојава логика, било кој идиот може слободно да се улета и да ги сруши тие рампи кои го покриваат цел коловоз
проблемот е во самата култура која мора да се испочитува, за тоа постојат надлежни органи и казни... за жал има огромна злоупотреба на тие органи па затоа во нашиот сообраќај безбедноста воопшто не е приоритет, туку е на последно место
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 14-May-2014 at 17:15
Denko според мене решението се две камери и казна од 300 евра и плус одземање возачка за 3 месеци. Зошто ако го сопре рапмпа на овој премин нема да го сопре да вози како дивјак таму каде што нема рампа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.