![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 10 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 9> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Апсолутно НИКАКО неможе да се надеваме на ни километар повеќе од 120 на саат! Тоа е проектираната брзина на линијата (и тоа само на некои делови)! Средствата се повеќе од мизерни, инаку до сега сите земји ќе имаа експресни железници.
Не заборавај дека со овој зафат само се санира пругата, додека нема никакво ублажување на кривите или наклоните (демек максималната проектирана брзина на трасата нема да се подигнува). Да не зборуваме дека пруги помеѓу 130 и 160 се класифицираат како брзи, така што неопходно е вкрстување на различни нива со сите видови на сообраќај, што вклучува патни премини, претпазни огради за добиток, огради кои штитат од бука... но и самите железнички станици мора да имаат денивелирани коридори за премин на патниците помеѓу пероните. Не смее во никаков случај да се дозволи преминување на пруга, па да налета експрес со 160 на час кој не застанува на некоја селска станица. Демек поредното плештење на глупости без никаков допир со реалноста. Edited by Andrej_LJ - 10-Jul-2012 at 15:23 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Од МИА:
Во зависност инспирацијата на градежните работници ли ? Ако им тргне и едно Ауди да не извадат ? Како треба да го сфатиме макар спомнувањето на 160 km/h особено кога ќе се земе во предвид неконкретноста и непрецизноста на иформацијата, а и минорните финансиските средства за проектот. Дали воопшто има простор да се надеаме на такви брзини на некоја од споменатите делници, или веќе и за вакви егзактни податоци може да се сервираат комплетни дезинформации? Edited by Cloverstack - 10-Jul-2012 at 15:17 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Знам дека парите од ИПА фондовите се неповратни, но самиот факт дека над 90% од оваа инвестиција ќе бидат платени со немакедонски пари, со пари кои не доаѓаат од даноци, говори повеќе од доволно дека си имаме работа со влада која не е заинтересирана за инвестирање во нова и современа железница, ај да не навлегувам во фактот дека ја затворија железницата за странски железнички транспортери. И да, во целост се согласувам со тебе, ова е крпење дупки, и самата влада го признава тоа, велат дека станува збор за реконструкција, односно за обнова, никаде не го спомнуваат изразот осовременување на железницата, и да, ова е само крпење на сегашната ситуација и не е правилниот потфат за долгорочно решавање на проблемите во железницата. Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 00:17 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
За жал сега немам многу време за подетална анализа и оценка на проектов, но две работи треба да се јасни:
ИПА фондовите се ЕУ фондови кои се неповратни (не треба да враќаме ништо). ЕБРД пак има најдобри каматни стапки за големи инфраструктурни кредити. Стручната јавност се огласи и кажа дека овие средства се крајно недоволни за целосен ремонт на пругата, однсно за апгрејд. Станува збор за реконструкција и делумно осовременување со мало подигнување на брзините (веројатно враќање кон проектната брзина на пругата која моментално е снижена заради неодржување, но не и подигнување на проектираната брзина на пругата). Сфатете го ова како крпење на дупки или преасфалтирање на парчиња, наместо целосно преасфалтирање на една улица (од основа до асфалт). Дали е ова правилниот потход за долгорочно решавање на проблемот, или крпење на сегашната ситуација?-моето мислење во некоја следна пригода. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Па вообичаено така се полни балонот со долгови или со непотребни инвестиции, а бидејќи е повеќе од јасно дека железницата плаче по обнова, ова дефинитивно не е непотребна инвестиција, но со оглед на фактот дека најголемиот дел од парите не се македонски пари, следува заклучокот дека станува збор за полнење на балон со долгови. Колку за потсетување, така започна нарачката на двокатните градски автобуси за Скопје, прво планираа да нарачаат помеѓу 10 и 30 нови двокатни градски автобуси, па скокнаа на 50 двокатни градски автобуси, па 80, па 100, па 120, па 150, за да на крајот нарачаат 200 нови двокатни градски автобуси + 2 двокатни градски автобуси со отстранливи покриви - кабриолети, а подоцна уште 15 такви кабриолети ги нарачаа. Така се полнеше балонот со непотребни инвестиции, а ова со железницава е само почеток, со тек на време ќе се зголемуваат и сумите и должината на пругата која ќе планираат да ја обноват, туку да не им текне на нашинците и нови двокатни возови да нарачаат, во ретро стил се разбира, е тогаш ептен ќе ја нае_еме. Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 00:12 |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Ovie se rasfrlaa so milioni... de 2,4 de 9, de 22 veke ne mozam da gi sledam, kako i bi mozel koga shibaat so 160km/h kon jug...
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Несакам да звучам опозициски, ама сепак 200 илјади евра од Буџетот и 2,4 милиони евра за реконструкција на железницата во Скопје се многу малку средства.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
и јас го прочитав и верувај исто помислив да не го постирам текстот,од други причини,а вредно е за споменување дека нема да се реконструира делот на коридорот кој ќе биде потопен со евентуална изградба на вардарска долина.
конечно нешто да се гледа барем малку понапред од утре,па да не фрламе пари за џабе(нормално сила да го реализираат овој проект имаат само кинезите,кои ни се последна сламка на спас) |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Од Табановце до грчката граница по нови пруги со брзина од 160 километри на час
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=6D026766FE5B1A41957CCA925BEC3166 Текстот намерно не го копирав затоа што битен е само насловот, приказната ја има погоре. Името на весникот во комбинација во феноменалниот наслов ме тера на смеење...ќе помине време па ќе видиме, дај воже да сум грешка ![]() Edited by alexsend - 09-Jul-2012 at 22:20 |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Недостатокот на пари не е изговор туку точно една од причините. Да го споменеме одржувањето на железниците, дупките по патиштата може и да се игнорираат, железницата не трпи таков тип на импровизации.
Значи: трошоци за одржување на пруги = сериозна сума трошоци за одржување на патишта=сума на пари која може и да не се потроши бидејќи возачите секогаш може да бидат обвинети дека не знаат да возат ако им се случи да го оштетат возилото на дупка која е на патот веќе подолг временски период, нели требало веќе да знаат дека таму има оштетување на патот. Edited by polval - 23-Jun-2012 at 19:12 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Луѓе заборавате дека апгрејд на пруга до брзини од 160/200 км/час чини многу, многу повеќе од изградба на автопат, особено низ планински терен каков што имаме во Македонија. Тоа вклучува целосна автономност на трасата (со денивелирани премини), правење на втор паралелен колосек, реконструкција на сите станици за бесконфликтно преминување на патниците, исправување на радиусите на кривите, пеглање на наклоните...
Друг фактор што треба да се земе в предвид е сплетот на околности дека Македонија засега останува комплетно изолирана и зависна на К10, коридор кој забрзано станува подреден на паралелниот К4. Грција е во рецесија од која нема да излезе во следнава декада, а Србија ја приоретизира делницата кон Бугарија, наместо кон Македонија. Затоа мислам дека е тотално непотребно да се реконструираат пругите на К10 над 120 км/час, а парите да се вложат во довршување на изградбата на К8 кон Бугарија и изградба на пруга кон Охрид и Албанија. Секако мислам дека има огромен потенциал во пругата кон Албанија, особено на делницата Скопје-Тетово-Гостивар, како и фактот дека Охрид ни е главниот туристички центар, кој мислам дека би доживеал ренесанса доколку се пушти пругата Софија-Скопје-Охрид-Тирана. Edited by Andrej_LJ - 22-Jun-2012 at 22:48 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
Edited by zabegan - 22-Jun-2012 at 22:30 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
По мое мислење исклучиво поради пари, поточно недостаток на истите. Друга причина не ми паѓа на памет.
|
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Ако е така не ми е јасно зашто не извршиме реновирање на пругите кое ќе овозможи поголеми брзини. Па 21 век сме побогу! Која нова моторна гарнитура и да ја купиме во иднина ќе има максимална брзина многу поголема од проектираната!
|
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Да, има такви стандарди за градење железнички пруги. Имам некои постари книги каде што се обработени елементи на колосек и контактна мрежа за брзини до 160 км/ч на ЈЖ.
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Според она што го имам видено во германија и како се класифицираат железничките делници, сум скоро сигурен дека станува збор за проектираната максимална брзина на пругата по која ќе можат да се движат возовите. Повторно од моето набљудување на германскиот железнички систем имам впечаток дека има стандарди по кои се градата железнички делници, како радиус на кривина, изолираност од околина, тип на електрификација и комуникација според кои се одредува кои се максималните брзини со кои возовите безбедно смеат да се движат по дадената пруга. На пример ICE делниците во германија по кои максималната е над 220 км/ч обично имаат целосно бетонски основи за разлика од тие кои се предвидени за 160 км/ч каде пругите се на бетонски прагови врз чакал
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Но, тука на оваа пруга, максималната односно проектираната брзина на пругата е 120 км/час дури и да имавме локомотиви за поголеми брзини. Значи според мене се работи за втората причина.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Максималната брзина на Кенеди локомотивите (серија 661) е 120 км/ч, тука негде се и Макоса гарнитурите (освен ако поради староста не се задржани истите перформанси, а е доста логично.Сепак, ремонтираните би требало да ја држат таа брзина). Електричните би требало да се со поголеми брзини, особено за последните репарирани во Кончар 140-160км/ч., 80% сум сигурен. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Od nasite novinari moze se da ocekuvame. No koga se dava vakva informacija bi trebalo da se odnesuva na prugata, zatoa sto prugata se restavrira a ne vozovite. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |