build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 16-Feb-2011 at 18:00
A kade stoeja predhodno vagonite i lokomotivata?
Kolku vreme sekoe stoelo nemrdnato?
Dali lokomotivata ke raboti na jaglen povtorno ili ke pushta parea varka a motorot da si bide na nafta?
Koi deneska seushte proizveduva delovi za vakvi lokomotivi ili ke treba da se improvizira so starite delovi?
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 16-Feb-2011 at 17:31
За информации од  колска  јас ќе можам да давам и тоа од прва ракаBanana
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 16-Feb-2011 at 17:12
Auu mnogu interesno!Applause 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 16-Feb-2011 at 16:56
Originally posted by BOJAN

... Ме интересира, знаеш ли дали оваа парна локомотива е онаа истата од филмот Среќна Нова `49? Многу би било занимливо режисерот Столе Попов да си ја одбрал истата по речиси 30 годиниBig%20smile.

Точно Бојане, локомотивата е истата, а дека Столе си е одбрал сигурно не, него само таа за среќа остана, не рачунајќи ја 01 која е во распадната состојба (но за неја во некоја друга нишка и кога за нејзе ќе имаме новости)

Од денеска возот спремен за влез во Колска Велес.



И се надевам дека скоро дневно ќе имаме новости како напредува нивната работа.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 16-Feb-2011 at 16:35
Браво и до мене

Cheers


Неколку прашања:
1. Кога се предвидува да заврши репарирањето и оспособувањето на локомотивата и вагоните?
2. На која делница би се обраќал туристичкиот воз после снимањето на филмот?
3. Што опфаќаше специјалниот режим при транспортот на вагоните до Колска, и зошто било потребно една локомотива да ги влече, а друга да ги турка?
4. И едно офтопик прашање - како се остварува координација помеѓудве 642-ки?

Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 16-Feb-2011 at 15:19
Едно големо браво и од мене! Ова е прекрасно!

Edited by toasumjas - 16-Feb-2011 at 15:19
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 16-Feb-2011 at 13:08
Хммммм интересни фотки , особено од тој парниот воз... се надевам ке проработи иначе ке биде навистина атракција.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 16-Feb-2011 at 11:07
Restavriranjeto na Veleskata 33-ka i nejzinoto pustanje vo upotreba e ubedlivo najubavata
vest koje e povrzana so nasite zeleznici koja ja imam slusnato!
 
Bravo za Vladimir i za site ostanati koi ucestvuvaat vo ovoj proekt!
ApplauseApplauseApplause
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 16-Feb-2011 at 10:41
Владимир, искрено ти честитам за залагањето во последниве години во однос на тоа и нашата земја да добие туристички воз, а се разбира најголема благодарност до Столе Попов, инвеститорите на филмскиот проект, се разбира најмногу на Министерството за култура, но и на транспорт и железница.

Ме интересира, знаеш ли дали оваа парна локомотива е онаа истата од филмот Среќна Нова `49? Многу би било занимливо режисерот Столе Попов да си ја одбрал истата по речиси 30 годиниBig%20smile.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 16-Feb-2011 at 08:30
Откако се однесова во Работилница за шински возила Велес или позната ко Колска, се пристапи со оспособуванје и вадење на приближно 30 години заборавената парна локомотива (ЈЖ) МЖ 33-090





После долги часови на нејзино чистење подмачкување и оспособување за да се извлече од заборавот, беше спремна за нејзино влечење во Колска Велес.



Е тука морам да призаам срцето ми затрепери, се успеа да се покрене една наша заборавена историја.



И на крај на овој дел, морам да спомнам.

Голема благодарност за сесрдното залагање на Владата на РМ, Министерството за транспорт и врски, Министерството за култура, МЖ Транспорт, МЖ инфра структура, Колска Велес и уште многу добри луге кој го помогнаа овој долгогодишен проект да заживее а со тоа и Македонија како претпоследна земја во Европа го добие овој воз, во почеток за потребите на филмот а потоа како историско туристички воз.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 16-Feb-2011 at 08:00
После прегледот и оспособувањето на дел од вагоните во колска - депо Лисиче Скопје за транспорт во Колска Велес за нивна комплетна обнова.



Под специалниот режим тргна за Велес, влечени и буткани од МЖ 642-401 и МЖ 42-403





Edited by Vladimir P - 16-Feb-2011 at 08:07
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 16-Feb-2011 at 07:44
Прво еве го новинскиот текст

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 12-Feb-2011 at 20:45
Имаме одличен пример на форумот за успех, постигнат со љубов кон тоа што го работи, макар да е само хоби.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 12-Feb-2011 at 19:51
Можда сум ја кривецот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 12-Feb-2011 at 11:47
Во весникот Шпиц со наслов „Ориент експрес се подготвува за пат“ е наведено дека за потребите на филмот „Приказни од Дивиот Исток“ на режисерот Столе Попов ќе се адаптираат три вагони и локомотива, а снимањето на филмот ќе се одвива на пругата Бакарно Гумно и Сапотница, а потоа возот ќе остане како туристичка атракција. Снимањето на филмот почнува во јуни годинава.

Владимир, дали е можно да си ја испуштил оваа новостLOL, имаш ли некакви дополнителни информации околу овој проектNaughty
Naughty
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.