build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 22-May-2013 at 10:38

Дефинитивно не постои новинар во државата кој е способен да го постави прашањето колку ленти ќе има подземната сообраќајница. А како што читам во сите интервјуа на градоначалникот никаде не се спомнува широчината туку должината што е многу помалку битно. 

БИЛД нели сакавте да направите интервју со градоначалникот. Ајде да направивме уште еден обид да составиме прашалник и да се обидете уште еднаш. 

А за градоначалникот од центар би составил една листа на идеи и како тие евентуално да се реализират.

Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 22-May-2013 at 10:01
podzemnava totalni mi nema poenta, a stetata sto ke ja napravi e mnogu golema za vo idnina, bidejki tuka najverojatno eden den ke treba da se secat glavnite metro linii
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 22-May-2013 at 00:59
проблемите се јасни и објаснети милион пати и реално нема повеќе за што да се дискутира (освен ако не предложуваме алтернативни решенија, кои колку што се сеќавам, веќе се предложени), џабе ќе ги повторуваме кога со градов владеат неандарталци чие постигнување е тоа што воопшто градат...
жалосно е само какви малоумни реакции има јавноста на вакви сериозни катастрофи, во споредба со кои и Ск2014 е гола вода, и затоа и воопшто не се надевам на иницијатива за нивно спречување и видоизменување... може само да се надеваме на најдоброто, а тоа е да го баталат проектов ради политичко-економски интереси
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 20-May-2013 at 20:34
Проблемите од таа сообраќајница се невидени, незнам зошто не се борува повеќе за ова на форумов. Овој проект заедно со квази-трамвајот кој се спремаат да го градат се најголемите криминали (од финансиски и урбанистички аспект), кои му се слуќиле на Скопје во последниве 100 години и ова одговорно го тврдам! Еве некои од тезите зошто е подобро да не се гради овој тунел и да се почекаат некои поодговорни, подалековидни, поекспертски и поинтелигнетни власти:

- основен проблем е што нема оставен простор за ЛРТ возила и не се планира изградба на една или две подземни трамвајски станици (пл. Македонија и Кеј 13ти Ноември).
-проблем е што самите влезови во тунелот се криминално решени, особено од страната на Соборната црква или по ново кај мостот Гоце Делчев. Мислам дека нема потреба да се објаснува зошто вкрстување на 5 важни булевари и мост во еден кружен тек е премногу проблематично. Сега се создаваат огромни метежи на раскрсницата пред мостот Гоце Делчев кога истата има само 3 насоки, замислете ја кога ќе има цели 5!
-огромен проблем е габаритот на тунелот. Тука има неколку подпроблеми: фактот што ќе има вкупно 2 ленти за движење, по една во секоја насока (иако пред некое време се спомена и тунел со 4 ленти но се сомневам да е вистина). Втор проблем е што коловизите меѓусебно не се физички одвоени со што се зголемува опасноста од челни удари. Еве зошто е важно лентите да се одвоени дури и ако се вкупно две: замислете ситуација во која возачот губи контрола. Доколку има ограда тој се удира од неа и повторно се враќа во свјата лента, на другата страна не настануваат пореметувања во сообраќајот, а камо ли жртви. Тоа не е случај доколку нема ограда.

Итн, итн.
Би сакал навистина малку повеќе да се размислува на оваа тема ва форумов и од се срце посакувам огромен и срамен неуспех на ова фијаско од проект! Ништо друго и не заслужува!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 20-May-2013 at 20:17
Originally posted by axel

http://porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3504&Itemid=73



Подземна улица од 1.300 метри ќе била мегапроект? Па, не дај боже да треба некогаш да се гради подземна железница во Скопје - ќе го прогласат тоа за настан на милениумот...
За сè има вторпат
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 20-May-2013 at 19:53
http://porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3504&Itemid=73

Интервју со Коце Трајановски, градоначалник на град Скопје: Подземната сообраќајница ќе биде мегапроект

podzemnata-zeleznica-1.jpgПодземната сообраќајница треба да биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри се под земја, а 400 метри над земја. На овој капитален проект работиме веќе неколку години и тој ќе биде вистинска круна на сообраќајните решенија во Скопје.

 

Убедливо победивте на локалните избори и ја добивте довербата за уште еден мандат. Ви остана ли недовршена работа од првиот мандат што сега ќе треба да ја довршите? Кои ќе ви бидат првите проекти?

 

Градот Скопје не направи пауза во своето работење. Како што видовте, по стабилизацијата на временските услови нашите екипи ги асфалтираа втората делница од проширениот булевар Борис Трајковски и новоформираниот кружен тек меѓу улиците Лазо Трповски и Втора македонска бригада. Се асфалтираше и дел од улицата Перо Наков, каде што претходно се поставуваше атмосферска канализација. Забрзано се работи на изградбата на новата водоводна мрежа на улицата Васко Карангелевски, како и на двете катни гаражи, на улиците Даме Груев и Свети Кирил и Методиј. Според мене, кога се работи посветено и на терен, проектите се завршуваат навреме, без одолговлекување и без застој.

Оваа година ќе работиме на изградба на подземна сообраќајница под кејот на реката Вардар, на проширување на улицата Трета македонска бригада, на продолжување на булеварот Партизански одреди кон Ѓорче Петров, на проширување на булеварот Никола Карев, на доизградба на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, на реконструкција на улицата Јордан Мијалков (поранешната улица Железничка). Ќе следуваат уште многу други проекти. Ниту една општина во Скопје нема да биде заобиколена.

 


 

Во изминатиот мандат имавте големи и важни зафати, но тие како да беа засенети од проектот "Скопје 2014" (најчесто заради политичкиот контекст што тој го добиваше). Затоа и постои впечаток дека овие зафати не оставија силен белег. Ќе има ли во овој мандат нешто навистина големо, нешто што ќе се памети? 

 

Не се согласувам со Вашето тврдење. На овие локални избори граѓаните ја препознаа успешноста на проектите што во изминативе четири години ги реализирав заедно со мојот тим и ја наградија мојата работа со уште еден градоначалнички мандат. Проектите на градот Скопје што се дел од проектот "Скопје 2014" - обновата на мостовите на реката Вардар и на фасадите во центарот на градот исто така беа позитивно оценети. Мојот втор градоначалнички мандат, според моето мислење, ќе го одбележи проектот за изградба на подземната сообраќајница што ќе се протега од Комплексот банки до Мостот Гоце Делчев, под кејот на реката Вардар.

Јавниот повик за избор на изведувач за изградба на оваа сообраќајница е во тек, а крајниот рок за доставување на понудите е 10 јуни.

Според повикот, предмет на изградба ќе биде подземна сообраќајница од булеварот Кузман Јосифовски-Питу со раскрсницата со улицата Никола Карев до булеварот Кочо Рацин, од булеварот Кочо Рацин преку кејот 13 Ноември и раскрсницата со булеварот Илинден и булеварот ВМРО, и трасата на сообраќајниот коридор до булеварот Партизански одреди преку булеварот ВМРО и дел од булеварот Илинден. Подземната сообраќајница треба да биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри се под земја, а 400 метри над земја. На овој капитален проект работиме веќе неколку години и тој ќе биде вистинска круна на сообраќајните решенија во Скопје.

 

podzemnata-zeleznica-2.jpg

 

Очекувате ли добра соработка со општините, особено со општината Центар, која ќе ви биде неопходна, пред сè за подземната сообраќајница?

 

Секако. Соработката меѓу градоначалниците на 10-те скопски општини досега беше одлична, а така ќе продолжи и понатаму. Од таа соработка произлегоа многубројни успешни проекти кои во голема мера го подобрија живеењето во градот. Градевме клучни сообраќајници, нови водоводни, фекални и атмосферски канализациски мрежи, проширувавме паркиралишта, уредувавме паркови, градевме мостови. Новите проекти ги договараме со редовни средби, а морам да ја пофалам и работата на Координативното тело на градоначалници кое што по моја иницијатива се сретнува редовно, еднаш месечно. Нашата соработка е во интерес на нашите сограѓани кои на локалните избори ни ја дадоа својата доверба и очекуваат да работиме за нивно добро. Оттука, не се сомневам и дека со градоначалникот на општина Центар, Андреј Жерновски ќе имаме добра соработка, како и со другите мои колеги градоначалници.

 


...




Edited by Cloverstack - 20-May-2013 at 20:24
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 03-Apr-2013 at 15:00
potreben e mozebi, no daleku od neophoden. site golemi gradovi imaat ring okolu centarot, no nigde ne sum videl podzemna pod samiot centar. zlostor ili ne, ne postoi drugo resenie.. pod zgradite ima podrumi, a tuka nema mesto, a sigurno nema da kopaat 10 metra pod zemja za ulicava. vidi i na samata vizuelizacija e taka. t.e. tuka e pod dolniot kej, sto e mnogu tesko i skapo resenie poradi podzemnite vodi

Edited by xnx - 03-Apr-2013 at 15:01
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 03-Apr-2013 at 14:23
Originally posted by xnx

jas voopsto ne go poddzuvam proektov, ne mislam deka e potreben, ima ring road okolu celiot centar koj e dovolen. pre bi go zacuval podzemniot prostor za metro linija. baska kaj narodna banka do skalite na kejot ima samo nekolku metri. kakvo li resenie ke najdat za tuka strav mi e da pomislam. najverojatno ke gi trgnat skalite i ke go izramnat kejot


тоа би било злостор. Сепак, проектов е потребен според мене, проблем е само модусот по кој се реализира.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 03-Apr-2013 at 13:08
jas voopsto ne go poddzuvam proektov, ne mislam deka e potreben, ima ring road okolu celiot centar koj e dovolen. pre bi go zacuval podzemniot prostor za metro linija. baska kaj narodna banka do skalite na kejot ima samo nekolku metri. kakvo li resenie ke najdat za tuka strav mi e da pomislam. najverojatno ke gi trgnat skalite i ke go izramnat kejot
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 03-Apr-2013 at 12:10
Градоначалникот има изјавено дека на местото на понирање ќе се правел кружен тек на две нивоа, но се останува да видиме како ќе го изведат. Јас имам голема скепса кон овој проект.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 03-Apr-2013 at 10:50
Дека ја проширија на 2+2 е факт, тоа веќе јасно го кажаа и тоа е некакво подобрување иако ваков коридор се копа ЕДНАШ и фактот дека се изоставуваат трасите за ЛРТ е чист криминал за градот (промената на трасата на подземнава сообраќајница не треба да влијае на подземната траса за ЛРТ и на станицата под плоштад).

А во врска со кружниот тек. Немора да значи дека клипов е веродостоен, сепак се работи за промотивен клип во кампања а не за некаков прецизен технички приказ.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 03-Apr-2013 at 10:41
Од промотивните видеа на владата се забележува дека подземната сообраќајница е со профил 2 х 2, и ако се водиме по тоа што е прикажано би требало да понира пред владата во продолжение на Илинденска под мостот Гоце Делчев, а од кружен тек пред мостот нема ни к...

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 22-Mar-2013 at 12:26


Thanks
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 22-Mar-2013 at 07:37

41°59'49.51"N  21°25'42.56"E
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 22-Mar-2013 at 02:33
Originally posted by Denko

Moze nekoj da objasni kade se naoga Tifani?


Грда жолта зграда на самиот почеток на Партизанска.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 21-Mar-2013 at 19:28
Со 4 ленти е веќе нешто друго. Иако е импровизација трасата, на долг рок можеби е и подобра. Кога ќе имаме тунел под Кале и Илинденска до обиколница, заедно со ширењето на градот на северозапад, Гоце Делчев и Партизанска ќе бидат многу пооптеретени. Булеваров е веројатно предвиден како алтернатива на Судска палата.

За сообраќајот јужно од Мал ринг оригиналната траса немаше да заврши многу работа. Само Јужен булевар може да биде решение за поврзување на Кисела вода и Аеродром со Капиштец и Тафталиџе. Партизанска треба колку што е можно повеќе да се растеретува и да се направат услови за денивелирана траса за трамвај. По најавуваното затварање на Чуповски за сообраќај, крајниот дел на Партизанска ќе биде само врска меѓу северните и јужните коридори, што е доста позитивно.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 21-Mar-2013 at 18:53
јас кога го гледав(пред неколку месеци) објаснуваше дека длабочината на темелите е проблемтреба под темели да се оди на уште некоја дистанца,а сето тоа е предалеку за толку кратка делница.

вероватно има некоја студија која убаво го објаснува проблемот,но ние знаеме само она што ќе ни го кажат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 21-Mar-2013 at 17:53
Moze nekoj da objasni kade se naoga Tifani?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 21-Mar-2013 at 17:42


Апсолутно. Неможе едно Тифани да биде оправдување за изместување на капитален проект како коридорот.

Сепак Тифани е само оправдувањето, на трасата позади Тифани лежат уште еден куп други објекти кои се изградиа потоа, па ако навистина длабочината е проблемот тогаш решението е скоро невозможно.

Освен тоа ме интересира кое е оправдувањето за кракот кон 11 Октомври? И оваа траса која сега се планира може да се спои со тој крак. Освен Портата Македонија и очигледното немање волја што друго пречи за нешто вакво?
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 21-Mar-2013 at 17:11
Па добро, колку би чинело да се откупи и срушо зградата на Тифани? Дали можеби ова не е вистинскиот trade-off во ситуацијава? Градот може да понуди соодветна локација за замена на маркичката и да се откаже од комуналиите, и со тоа добри 30-40% би се намалила вредноста на откупот. Ако станува збор за 3-4 милиони евра, тоа и не е така голема сума, па редно е грешкаа како што треба се исправи.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.