![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 26> |
Author | ||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|||
Дефинитивно не постои новинар во државата кој е способен да го постави прашањето колку ленти ќе има подземната сообраќајница. А како што читам во сите интервјуа на градоначалникот никаде не се спомнува широчината туку должината што е многу помалку битно. БИЛД нели сакавте да направите интервју со градоначалникот. Ајде да направивме уште еден обид да составиме прашалник и да се обидете уште еднаш. А за градоначалникот од центар би составил една листа на идеи и како тие евентуално да се реализират. |
||||
![]() |
||||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|||
podzemnava totalni mi nema poenta, a stetata sto ke ja napravi e mnogu golema za vo idnina, bidejki tuka najverojatno eden den ke treba da se secat glavnite metro linii
|
||||
![]() |
||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||
проблемите се јасни и објаснети милион пати и реално нема повеќе за што да се дискутира (освен ако не предложуваме алтернативни решенија, кои колку што се сеќавам, веќе се предложени), џабе ќе ги повторуваме кога со градов владеат неандарталци чие постигнување е тоа што воопшто градат...
жалосно е само какви малоумни реакции има јавноста на вакви сериозни катастрофи, во споредба со кои и Ск2014 е гола вода, и затоа и воопшто не се надевам на иницијатива за нивно спречување и видоизменување... може само да се надеваме на најдоброто, а тоа е да го баталат проектов ради политичко-економски интереси |
||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Проблемите од таа сообраќајница се невидени, незнам зошто не се борува повеќе за ова на форумов. Овој проект заедно со квази-трамвајот кој се спремаат да го градат се најголемите криминали (од финансиски и урбанистички аспект), кои му се слуќиле на Скопје во последниве 100 години и ова одговорно го тврдам! Еве некои од тезите зошто е подобро да не се гради овој тунел и да се почекаат некои поодговорни, подалековидни, поекспертски и поинтелигнетни власти:
- основен проблем е што нема оставен простор за ЛРТ возила и не се планира изградба на една или две подземни трамвајски станици (пл. Македонија и Кеј 13ти Ноември). -проблем е што самите влезови во тунелот се криминално решени, особено од страната на Соборната црква или по ново кај мостот Гоце Делчев. Мислам дека нема потреба да се објаснува зошто вкрстување на 5 важни булевари и мост во еден кружен тек е премногу проблематично. Сега се создаваат огромни метежи на раскрсницата пред мостот Гоце Делчев кога истата има само 3 насоки, замислете ја кога ќе има цели 5! -огромен проблем е габаритот на тунелот. Тука има неколку подпроблеми: фактот што ќе има вкупно 2 ленти за движење, по една во секоја насока (иако пред некое време се спомена и тунел со 4 ленти но се сомневам да е вистина). Втор проблем е што коловизите меѓусебно не се физички одвоени со што се зголемува опасноста од челни удари. Еве зошто е важно лентите да се одвоени дури и ако се вкупно две: замислете ситуација во која возачот губи контрола. Доколку има ограда тој се удира од неа и повторно се враќа во свјата лента, на другата страна не настануваат пореметувања во сообраќајот, а камо ли жртви. Тоа не е случај доколку нема ограда. Итн, итн. Би сакал навистина малку повеќе да се размислува на оваа тема ва форумов и од се срце посакувам огромен и срамен неуспех на ова фијаско од проект! Ништо друго и не заслужува! |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|||
Подземна улица од 1.300 метри ќе била мегапроект? Па, не дај боже да треба некогаш да се гради подземна железница во Скопје - ќе го прогласат тоа за настан на милениумот... ![]() |
||||
За сè има вторпат
|
||||
![]() |
||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||
http://porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3504&Itemid=73
Edited by Cloverstack - 20-May-2013 at 20:24 |
||||
![]() |
||||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|||
potreben e mozebi, no daleku od neophoden. site golemi gradovi imaat ring okolu centarot, no nigde ne sum videl podzemna pod samiot centar. zlostor ili ne, ne postoi drugo resenie.. pod zgradite ima podrumi, a tuka nema mesto, a sigurno nema da kopaat 10 metra pod zemja za ulicava. vidi i na samata vizuelizacija e taka. t.e. tuka e pod dolniot kej, sto e mnogu tesko i skapo resenie poradi podzemnite vodi
Edited by xnx - 03-Apr-2013 at 15:01 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
тоа би било злостор. Сепак, проектов е потребен според мене, проблем е само модусот по кој се реализира. |
||||
![]() |
||||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|||
jas voopsto ne go poddzuvam proektov, ne mislam deka e potreben, ima ring road okolu celiot centar koj e dovolen. pre bi go zacuval podzemniot prostor za metro linija. baska kaj narodna banka do skalite na kejot ima samo nekolku metri. kakvo li resenie ke najdat za tuka strav mi e da pomislam. najverojatno ke gi trgnat skalite i ke go izramnat kejot
![]() |
||||
![]() |
||||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|||
Градоначалникот има изјавено дека на местото на понирање ќе се правел кружен тек на две нивоа, но се останува да видиме како ќе го изведат. Јас имам голема скепса кон овој проект.
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Дека ја проширија на 2+2 е факт, тоа веќе јасно го кажаа и тоа е некакво подобрување иако ваков коридор се копа ЕДНАШ и фактот дека се изоставуваат трасите за ЛРТ е чист криминал за градот (промената на трасата на подземнава сообраќајница не треба да влијае на подземната траса за ЛРТ и на станицата под плоштад).
А во врска со кружниот тек. Немора да значи дека клипов е веродостоен, сепак се работи за промотивен клип во кампања а не за некаков прецизен технички приказ. |
||||
![]() |
||||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|||
Од промотивните видеа на владата се забележува дека подземната сообраќајница е со профил 2 х 2, и ако се водиме по тоа што е прикажано би требало да понира пред владата во продолжение на Илинденска под мостот Гоце Делчев, а од кружен тек пред мостот нема ни к...
![]() |
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
![]() Thanks |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
41°59'49.51"N 21°25'42.56"E |
||||
![]() |
||||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|||
Грда жолта зграда на самиот почеток на Партизанска. |
||||
![]() |
||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|||
Со 4 ленти е веќе нешто друго. Иако е импровизација трасата, на долг рок можеби е и подобра. Кога ќе имаме тунел под Кале и Илинденска до обиколница, заедно со ширењето на градот на северозапад, Гоце Делчев и Партизанска ќе бидат многу пооптеретени. Булеваров е веројатно предвиден како алтернатива на Судска палата.
За сообраќајот јужно од Мал ринг оригиналната траса немаше да заврши многу работа. Само Јужен булевар може да биде решение за поврзување на Кисела вода и Аеродром со Капиштец и Тафталиџе. Партизанска треба колку што е можно повеќе да се растеретува и да се направат услови за денивелирана траса за трамвај. По најавуваното затварање на Чуповски за сообраќај, крајниот дел на Партизанска ќе биде само врска меѓу северните и јужните коридори, што е доста позитивно. |
||||
![]() |
||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|||
јас кога го гледав(пред неколку месеци) објаснуваше дека длабочината на темелите е проблемтреба под темели да се оди на уште некоја дистанца,а сето тоа е предалеку за толку кратка делница.
вероватно има некоја студија која убаво го објаснува проблемот,но ние знаеме само она што ќе ни го кажат |
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
Moze nekoj da objasni kade se naoga Tifani?
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
![]() Апсолутно. Неможе едно Тифани да биде оправдување за изместување на капитален проект како коридорот. Сепак Тифани е само оправдувањето, на трасата позади Тифани лежат уште еден куп други објекти кои се изградиа потоа, па ако навистина длабочината е проблемот тогаш решението е скоро невозможно. Освен тоа ме интересира кое е оправдувањето за кракот кон 11 Октомври? И оваа траса која сега се планира може да се спои со тој крак. Освен Портата Македонија и очигледното немање волја што друго пречи за нешто вакво? |
||||
![]() |
||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||
Па добро, колку би чинело да се откупи и срушо зградата на Тифани? Дали можеби ова не е вистинскиот trade-off во ситуацијава? Градот може да понуди соодветна локација за замена на маркичката и да се откаже од комуналиите, и со тоа добри 30-40% би се намалила вредноста на откупот. Ако станува збор за 3-4 милиони евра, тоа и не е така голема сума, па редно е грешкаа како што треба се исправи.
|
||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |