build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 29>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 22-Apr-2021 at 12:32
Интензивно работиме на изградба на трета лента и целосна рехабилитација на автопатската делница Петровец- Катланово, проект вреден 7,2 милиони евра.





ww.facebook.com/bochvarskiblagoj/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 22-Apr-2021 at 12:17
Рустеми: „Уште една лента добива автопатската делница Катланово-Петровец“

„Рехабилитацијата на А1 автопатска делница Катланово-Петровец е со цел да се подигне нивото на безбедноста на учесниците на сообраќајот. Десетте километри што се рехабилитараат на левиот и десниот коловоз ќе бидат и проширени со уште една лента со што ќе се добие комплетна автопатска делница по сите стандарди.
Проширувањето ќе биде во внатрешниот зелен појас на автопатот со цел да се избегне дополнителна експропријација.
На левиот коловоз се руши постоечкиот мост над Ржанички канал од причина што мостот е со две коловозни ленти и ќе се изгради нов со 3 коловозни ленти. Сега се работи на долниот строј од новиот мост и избетонирани се 4 колови за темелење на новиот мост, 3 главни носачи и се армираат останатите носачи.
Исто така, ќе се изврши рехабилитација и на десниот коловоз, а пред клучката Катланово, во должина од околу 460 метри ќе се изврши проширување на коловозот со уште една лента, а на мостот над Ржанички канал ќе се изврши само рехабилитација.
Вредноста на проектот е 7,2 милиони евра, финансирани од ЕБОР. Изведувач на работите е Бетон, а главен Надзор е ГИМ заедно со Евроконсалтинг и ИРД. Очекуваме во периодов што следува кога временските услови веќе и ќе се подобрат да се забрза темпото на изградба и да добиеме безбедна и брза автопатска делница“, Ејуп Рустеми, директор на Јавно претпријатие за државни патишта.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 25-Sep-2020 at 11:19
Na konkretnava delnica ostaven e pogolem prostor vo sredisnoto zelenilo i ima mesto za lenta za zastanuvanje da se izvede so prosiruvanje prema sredien zele pojas a pri tio da ostane povtorno del sredisno zelenilo i sekako elasticna bankina. Vakvi prosiruvanja se izvrsija i na delot smokvica Gevgelija. Izgledot za 12 meseci ke bide ist kako na renoviraniot del megu smokvica i Gevgelija ili Demirkapija - TEC Negotino. Ke si ima dve letni za vozenje i pomosna za stoenje vo dvata pravci + Sredisno zelenilo i standardni elasticni ogradi.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 25-Sep-2020 at 11:11
Originally posted by Џоле

Originally posted by The Wild Boy

Чек сега јас се збунив, или сум прочитал грешка.
Оти прочитав пишуваше од десната страна зборам за правец Катланово - Петровец ќе се ширел не од десната страна туку од Левата. Тој дел ме збуни оти од левата страна нели е тоа измеѓу двата автопатишта, освен ако не мислеле да се помести левата страна од автопатот.
Извинете, не се разбирам јас многу баш баш, не сум некој експерт па заради тоа незнам.

Ако го поместуваат Петровец - Катланово за да се остави простор па тогаш Катланово - Петровец да се прошири од другата страна, тогаш тоа ми има смисла, ама ако е како што мислев јас, да треба тоа со железата да се отстрани, тогаш тоа ќе е лошо.

Не ми замерувајте оти не сум некој експерт, и незнам како оди тоа, само прочитав погоре дека ќе го ширеле од лева страна, па заради тоа ме зачуди како.

Инаку кај повеќето автопатишта во Америка, т.н. Interstate, измеѓу двата правци немаат никаква заштита, нити ограда па често се случуваат сообраќајни несреќи од типот излетал од едната страна и удрил во кола од другата страна. Такво дизајнирање на автопатишта е многу лошо, и незнам што ги мрзи да ставаат железа измеѓу како што е кај нас.


Еве неколку примери од Interstate Highway во САД:

(извор: Википедија)

Калифорнија (нема средишна банкина, коловозите се одвоени само со земја)



Мериленд (одвоени со средишно зеленило, без банкина)



Пенсилванија (одвоени со бетонска препрека, како Тетово-Гостивар)



https://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_Highway_System

Ми се допаѓа тоа што обично во САД на автопатите има помошна лента за застанување од двете страни, многу е корисно во случај на некаков дефект на возилото.


Во САД, левата “помошна“ лeнта е помошна за Автобуси, Брза Помош, Пожарна, Полиција.... и затоа приметете е со жолто обележана, кој идел од Џерси до Њујорк преку Холанд Тунелот - знае за што зборам
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 25-Sep-2020 at 10:47
Jas imav moznost na dva pati da ja posetam Amerika i se vozev po nekolku avtopatista , toa so e vistina e deka i nemoze nikako da se sporeduva so bilo koja druga drzava veruvam deka ni vo Evropa a najmalce pa kaj nas ima avtopat koj stoe pravo se vozi bez nitu edna krivina so po nekolk kilometri , duri da se zaboravis usvari deka vozis , slobodno ako ne si span mozis da se uspies na volan oti premnogu se vozi pravo , zboruvam so po 20 kilometri ako ne i poveke delnici koj sto nemaat ni krivinka , ni benzinska ni nisto , bukvalno kako pista pravo. E sega zosto se razdeleni so zemja a nemaat bankina , moe mislenje e deka nekoj states ili drzavi vo Amerika koj sto se izlozeni na pozari i kade sto ima pekolni temperaturi zeleniloto tamu e svedeno na 0 , pokraj sekoj avtopat tamu e iskopano so zemja za da pozar od strana ne navleze na avtopat tuku da zastane vo zemjata , isto i za sredisniot del nema zelenilo tuku e ednostavno zemja za da ne se zagrozi samiot avtopat od pozar , i na nekoj ima bankina vo sredina kaj nekoj ima zica , toa e mnogu interesna bankina so salji , ne sum videl vo druga drzava takvo nesto , a kaj nekoj avtopati vo sredina e ispropadnato kako dupka doagja i taka ne ti dozvoluva da premines od edna strana na druga strana , a i zemjata ke ti ja zakoci brzinata i te usporuva , duri pa i na nekoj delnici voopsto nema ni dupka ni zemja ni bankina tuku cisto zelenilo kako slikata vo Maryland pogore. A za slikata za pomosna lenta od dvete strani, taa pomosna lenta do samata betonska ograda ako zabelezite e oboena so zolto , I tamu smeat da minuvaat samo vozila na Policija , Brza pomos , Pozarna , pridruzba i t.n . Duri na taa lenta i policijata zapira vozila , a na desnata strana taa lenta oboena so belo sluzi za zastanuvanje kako i kaj nas.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 25-Sep-2020 at 10:32
Originally posted by MKDSTRUGA

Vo nasoka prema Katlanovo veke ima 3 lenta. Samo vo nasoka prema Petrovec nema. Sega rabotat vo nasokata koja ima treta lenta i samo ke se zameni asvaltot.

Taka da toa e momentalnta delnica sto ja pocnaa so rabota , ama jas prasuvam zosto ne e daden prioritet na delnicata prema Petrovec koja treba da dobie 3 lenta i da se renovira kompletno , bidejki e pre ostetena , a ovaa prema Katlanovo sto momentalno ja pocnaa ke se raboti 12 meseci samo za da se obnobi asvaltot , a usvari ne e tolku losa kolku sprotivnata ,me razbiras ...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 25-Sep-2020 at 09:46
Originally posted by The Wild Boy

Чек сега јас се збунив, или сум прочитал грешка.
Оти прочитав пишуваше од десната страна зборам за правец Катланово - Петровец ќе се ширел не од десната страна туку од Левата. Тој дел ме збуни оти од левата страна нели е тоа измеѓу двата автопатишта, освен ако не мислеле да се помести левата страна од автопатот.
Извинете, не се разбирам јас многу баш баш, не сум некој експерт па заради тоа незнам.

Ако го поместуваат Петровец - Катланово за да се остави простор па тогаш Катланово - Петровец да се прошири од другата страна, тогаш тоа ми има смисла, ама ако е како што мислев јас, да треба тоа со железата да се отстрани, тогаш тоа ќе е лошо.

Не ми замерувајте оти не сум некој експерт, и незнам како оди тоа, само прочитав погоре дека ќе го ширеле од лева страна, па заради тоа ме зачуди како.

Инаку кај повеќето автопатишта во Америка, т.н. Interstate, измеѓу двата правци немаат никаква заштита, нити ограда па често се случуваат сообраќајни несреќи од типот излетал од едната страна и удрил во кола од другата страна. Такво дизајнирање на автопатишта е многу лошо, и незнам што ги мрзи да ставаат железа измеѓу како што е кај нас.


Еве неколку примери од Interstate Highway во САД:

(извор: Википедија)

Калифорнија (нема средишна банкина, коловозите се одвоени само со земја)



Мериленд (одвоени со средишно зеленило, без банкина)



Пенсилванија (одвоени со бетонска препрека, како Тетово-Гостивар)



https://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_Highway_System

Ми се допаѓа тоа што обично во САД на автопатите има помошна лента за застанување од двете страни, многу е корисно во случај на некаков дефект на возилото.
За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 24-Sep-2020 at 22:53
Чек сега јас се збунив, или сум прочитал грешка.
Оти прочитав пишуваше од десната страна зборам за правец Катланово - Петровец ќе се ширел не од десната страна туку од Левата. Тој дел ме збуни оти од левата страна нели е тоа измеѓу двата автопатишта, освен ако не мислеле да се помести левата страна од автопатот.
Извинете, не се разбирам јас многу баш баш, не сум некој експерт па заради тоа незнам.

Ако го поместуваат Петровец - Катланово за да се остави простор па тогаш Катланово - Петровец да се прошири од другата страна, тогаш тоа ми има смисла, ама ако е како што мислев јас, да треба тоа со железата да се отстрани, тогаш тоа ќе е лошо.

Не ми замерувајте оти не сум некој експерт, и незнам како оди тоа, само прочитав погоре дека ќе го ширеле од лева страна, па заради тоа ме зачуди како.

Инаку кај повеќето автопатишта во Америка, т.н. Interstate, измеѓу двата правци немаат никаква заштита, нити ограда па често се случуваат сообраќајни несреќи од типот излетал од едната страна и удрил во кола од другата страна. Такво дизајнирање на автопатишта е многу лошо, и незнам што ги мрзи да ставаат железа измеѓу како што е кај нас.

Edited by The Wild Boy - 24-Sep-2020 at 22:55
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 24-Sep-2020 at 21:55
парк
Originally posted by Vasilij

Не ми се верува каков пост... Како може да бидат отстранети железата... Дефиниција за Автопат: автопат е моторен пат од највисока категорија каде што постојат два коловози одвоени со физичка бариера.
Во интерес на вистината: средишното зеленило ќе биде намалено од постојните 4,5 метри на 3,5 метри, а ќе се проширува и од десната страна 1м, со цел да се добијат 2 м за трета лента.

Богами глупост кажа, ама ќе му опростиме, помал е. Иначе не мора да има зеленило воопшто. Многу автопати се одвоени само со бетонска или железна бариера, возени ми се модерни автопати со по 5-6 ленти, а одвоени со само 20 цм банкина. Во случајов со автопатов кај Катланово, не мора да остават зелен меѓу-простор, само да го направат да личи на нешто, да има лента за застанување, по некој паркинг со ВЦ и доволно е, впрочем тоа е најбитниот и најрепрезентативен автопат во државата.

Edited by Marxentric - 24-Sep-2020 at 22:04
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 24-Sep-2020 at 21:55
Хаха Вајлд Бој ме насмеа, дај од тоа тревата жити се
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 24-Sep-2020 at 19:50
Не ми се верува каков пост... Како може да бидат отстранети железата... Дефиниција за Автопат: автопат е моторен пат од највисока категорија каде што постојат два коловози одвоени со физичка бариера.
Во интерес на вистината: средишното зеленило ќе биде намалено од постојните 4,5 метри на 3,5 метри, а ќе се проширува и од десната страна 1м, со цел да се добијат 2 м за трета лента.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 24-Sep-2020 at 17:47
А средишниот појас, и делот со железата ќе бидат отстранети??? Каде ќе биде безбедноста тогаш
Што ако некој од едната лента излета во другата, и удри друго возило???
Ќе се правиме ко Америка, автопатишта без заштита во средината и физичко одвојување на коловозите.

Браво. Толку ги мрзи експропријација на земјиште а знаат да крадат пари од нас народот... Срамота.

ПА ЌЕ ГИНЕМЕ ПОСЛЕ НОРМАЛНО
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 24-Sep-2020 at 12:48
Vo nasoka prema Katlanovo veke ima 3 lenta. Samo vo nasoka prema Petrovec nema. Sega rabotat vo nasokata koja ima treta lenta i samo ke se zameni asvaltot.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 24-Sep-2020 at 12:45
Da ama i ovaa strana ke se prosiruva i ke trae zafatot 12 meseci , so znaci ne e bas brzo , tretata lenta za nivo na avtopat ke bide pravena na sredisniot pojas za da ne se plakjalo eksproprijacija , toa go ima vo videoto na ministerot ,so znaci istiot zafat ke bide i na dvete strani , i dvete strani ke imaat golem obem na rabota ...
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 23-Sep-2020 at 19:08
Katlanovo Petrovec ke se proshiruva i zafatatot ke bide po kompleksen. Ovaa strana brzo ke ja renoviraat i ke bide dvosmerna dodeka trae zafatatot na pravecot Katlanovo Petrovec.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 23-Sep-2020 at 18:42
A Katlanovo - Petrovec ? Zosto ne e daden prioritet na taa strana svarno ne razbiram , ovaa e losa ama i ne e tolku losa za razlika od drugata ....
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 23-Sep-2020 at 17:33
Еееееј им текна да стават овде лента за застанување...

Ајде сега Скопје - Куманово исто така каде што нема да се стават ленти за застанување.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 23-Sep-2020 at 16:32
Се реконструира автопатот Петровец-Катланово, граѓаните бараат да се работи навечер

Јавното претпријатие за државни патишта ја започна реконструкцијата на автопатската делница Петровец-Катланово на патниот Коридор 10. Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на ЈП за државни патишта Зоран Китанов денеска извршија увид во градежните работи на проектот вреден 7,2 милиони евра. Градежните екипи работат на рехабилитација на коловозот во вкупна должина од 10 километри во двата правци.

Покрај поставувањето на нов асфалт, со проектот се предвидува изградба на дополнителна лента на автопатот. Директорот на ЈП за државни патишта Зоран Китанов објасни дека делницата Петровец-Катланово е најстариот дел на автопатот, којшто требало да се рехабилитира пред десетина години.

– Во моментов на овој потег има само две коловозни ленти. Проширувањето ќе биде во внатрешниот зелен појас на автопатот со што ќе се избегне дополнителна експропријација. Овој регион ќе биде едно големо градилиште бидејќи во октомври ќе се распишат тендери за рехабилитација на автопатот А4 делница Хиподром–Петровец, Миладиновци–Петровец, Миладиновци–Хиподром како и рехабилитација на регионалниот пат Р1102 делница Катланово–Велес – изјави директорот Китанов.

Градежните работи на оваа автопатска делница се очекува да се завршат за 12 месеци. А токму рокот на изведба и временскиот период во кој се изведуваат градежните работи е голем проблем за граѓаните кои секојдневно патуваат меѓу Скопје и Велес. Покрај рехабилитацијата на автопатот Петровец-Катланово, во моментов Градот Скопје врши санација на коловозот на булеварот Александар Македонски меѓу населбите Автокоманда и Хиподром.

Поради секојдневните гужви во утринските и попладневните часови, граѓаните кои со автомобили или автобус патуваат меѓу Скопје и Велес секојдневно доцнат на своите работни места. Тие бараат од градежните фирми што ги вршат двата зафати да работат во текот на вечерните часови кога има помала фреквенција на возила, додека во текот на денот да се направи напор на двете делници биде овозможено движење по сообраќајните ленти кои во моментов се санираат.

https://meta.mk/se-rekonstruira-avtopatot-petrovecz-katlanovo-graganite-baraat-da-se-raboti-navecher/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 23-Sep-2020 at 12:58
Китанов: 7,2 милиони евра инвестиција за рехабилитација на постоечкиот коловоз и проширување на автопатот А1, делница Катланово-Петровец
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во рехабилитацијата на автопат А1, делница Катланово – Петровец. Градежните активности опфаќаат обнова на двата коловоза и проширување. Се спроведуваат преку Програмата за изградба и одржување на патиштата на ЈПДП, а средствата се обезбедени од ЕБОР.
Во моментов се одвиваат работи на рехабилитација на десниот коловоз од 37-ми километар стационажа





https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 22-Jul-2020 at 21:14
Originally posted by MKDSTRUGA

Ima nekoj info za Negotino - Tec Negotino i Stobi Gradsko do kade se so rekonstrukcija?


Posleden pat koga pominav toa bese sigurno Februari pred da pocne pandemijata do togas nemase nisto , a sega momentalno kako e neznam , osven nekoj so pominal po skoro da kaze , a i stom nema na AMSM nikakvo izvestuvanje za rabota na pat , sigurno ne se raboti , barem po moja logika mislam deka nema nikakvi aktivnosti stom nema rezim na soobrakaj objaveno na AMSM...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.453 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.