![]() |
![]() |
![]() |
Вардарска Долина |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 14> |
Author | |||||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||||
Еве уште некоја анализа правена од некој најголемиот дел од анализата е за Србија но во ја кажува од прилика и трасата http://www.tvojportal.com/index.php/sr/ekonomija/ekonomija/item/21986-kanal-dunav-morava-vardar-solun-predlog-projekta-za-strate%C5%A1ku-saradnju-s-nr-kinom.html
Edited by daci92 - 27-Jan-2013 at 18:22 |
|||||||
![]() |
|||||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||||
Бесмислено според мене е Вардар воопшто да биде пловен ,но ајде да речеме дека ќе биде добро за Економијата на Македонија ,прашањето е која Грчка влада ќе се согласи на тоа кога знаеме дека 90% од увозот во Македонија и околу 60% во Србија идат преку Грчките пристаништа а доколку ова се направи они нема веќе да бидат никаков фактор ни за Македонија ниту за Србија.
А денеска една Грчка влада несака да дозволи да се средат граничните премини со Македонија и да се отворат нови дополнителни кој би ја олеснувале работата и протокот на возила меѓу двете држави. Друга работа е дали парите за овој проект се воопшто вредни за да се направи ,според некој пресметки цената изнесува од 12-17 милијарди долари или можеби евра ,а за тие пари можеме да направиме одлични пруги и автопати Белград-Солун со кој транспортот би бил многу олеснет и нема да има потреба од тие канали. Да овој проект е поволен од страна на Хидро и Електро ресурсите но чини премногу пари за да се размислува на тоа. Прочитав интересни коментари на Б92 кој велат за тие пари можеме да направиме автопати низ Србија-Грција и одлична пруга која би била минимално 150км/ч за товарни вагони и во тој случај нема да ни треба канал по кој бродови би се движеле со 30км/ч и тука се во право ,а од тие пари е можно и многу пари да ни останат за други проекти кој би го подобриле и хидро и електро секторот и во Македонија и во Србија и во Грција. Во однос на плаќањето мислам дека најголемиот дел од парите се за Каналот Морава-Вардар и за зголемување на нивото на Вардар ,во тој случај Македонија би имала најголем дел за плаќање. Edited by daci92 - 27-Jan-2013 at 18:12 |
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
![]() И јас го мислам истото, тотално бесмислено е Вардар да биде пловен во Скопје. Разбирлив е песимизмот кај Б92, од наједноставна причина бидејќи Србија веќе подолг временски период е во долгови, има среќа бидејќи не е држава членка на ЕУ и бидејќи не е дел од евро-зоната, или во спротивно ќе беше во друштво со Грција и Шпанија. Токму последното што ти го велиш, за тоа кој колку ќе треба да плати, е тоа што мене многу повеќе ме интересира отколку песимизмот на Б92 и задолжувањето на Србија, како и фактот дека сеуште Србите не излегле со конкретен проект. |
|||||||
![]() |
|||||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||||
Б92 има тотално промашена анимација поради фактот дека во Македонија нема шанси властите да дозволат да се гради канал кој ќе завршува некаде во Центарот на Скопје односно пред Камениот мост ,јас не верувам дека има некој кај нас толку голема храброст да го направи тоа ,да уништи живот на стотици илјади граѓани кој живеат на таа територија и воедно да го срушат камениот мост кој е од историска значајност на Скопје и Македонија.
Каналот би требало да се гради Морава-Пчиња со кое допирната точка на Скопје би било кај Катланово. Исто така ова од Б92 ми изгледа како повеќе против владата отколку стручна расправа за проектот.Они разговараат за задолжување на Србија за дополнителни 12-17 Милијарди долари но не кажуваат дека Србија нема ни половина од таа цена да ја плати при градење на овој проект бидејќи таа сума се предвидува за целиот проект од Белград до Солун ,а во секој случај проектот би се градел само со јавно-приватно партнерство или пак концесија што на крајот излегува сума од 1-2 милијарди долари за Србија или околу 1/2 или 1/3 од нашиот вкупен долг. |
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
Настрана фактот дека и понатаму Србите не излегуваат со конкретен
проект, сепак Б92 излегле со анимација и со конкретно објаснување каде
ќе биде потребна сериозна градежна офанзива доколку воопшто се премине
кон било каква реализација на проектот наречен Пловен Балкан, како и
дали и колку реализацијата на ваквиот проект е исплатлива или
неисплатлива за Србија.
На крајот од видео клипот во втората вест од 25 јануари 2013, новинарката говори за посета на Скопје во блиска иднина од страна на српскиот министер за природни ресурси, рударство и просторно планирање, Милан Бачевич, со цел дискутирање токму за проектот Пловен Балкан чијашто реализација, потенцира новинарката, е невозможна без согласност на Македонија и Грција. http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=01&dd=22&nav_id=679763 B92: Isplati li se kanal do Soluna?
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=01&dd=25&nav_id=680577 Kanal do Soluna neće nas zadužiti
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
Конечно некој од македонска страна да излезе со конкретни официјални информации околу оваа, засега сеуште само српска иницијатива.
http://www.sitel.com.mk/srbite-kje-go-gradat-kanalot-belgrad-solun-bez-amin-na-skopje-i-atina Србите ќе го градат каналот Белград-Солун без амин на Скопје и Атина
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Bačević ide u Kinu po pare za D-M-VIzvor: BetaBeograd -- Ministar Milan Bačević boraviće od od 21. do 27. januara u poseti Kini, gde će razgovarati s potencijalnim partnerima za plovni kanal Beograd-Solun. ![]() Foto: Tanjug Kako je najavilo Ministarstvo, Bačević će se prilikom boravka u Pekingu sastati s kineskim zvaničnicima i predstavnicima kompanija koje su pokazale interesovannje za saradnju ili strateško partnerstvo na realizaciji tog projekta. Taj infrastukturni projekat, kako se ističe, "značajan
je ne samo za Srbiju i Balkan nego i šire, s obzirom da je predviđeno
da prolazi kroz Srbiju, dalje preko teritorije Makedonije do luke Solun u
Grčkoj". Taj kanal trebalo bi da poveže reke Dunav, Moravu i Vardar. http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=01&dd=18&nav_id=678689 |
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Па тоа и го имам спомнато во повеќе наврати на оваа тема на форумов. Овој проект Пловен Балкан само го најавуваат Србите, а ни збор не сме слушнале ни од македонска ни од грчка страна. Ај за нашинците можеби ќе кажеш дека се незаинтересирани, но што со Грците ? Токму Грција, која се наоѓа во тешка должничка криза, би требало да профитира од ваков проект на долг рок, но сепак не сме слушнале ништо ни од нив, што уште повеќе говори дека овој проект засега е само илузија на Србија, која сеуше не излегла со ништо официјално, а на ветар во магла не може да се очекува Македонија да изрази интерес за учество, па дури ни проектот Скопје 2014 не е ветар во магла, прво имаше анимација, па конкретни најави, па се премина кон конкретна реализација на проектот, додека Србиве само говорат за проектот Пловен Балкан, без притоа да приложат било каква официјална документација. |
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||
Абе прво ова се приказни за мали деца, далеку од реализација е овој проект. Навистина е неприкосновено сложен и скап. Иако беспорно треба да се изработи барем некаков идеен проект, за да имаме така наречена проектна готовност.
Друго е што Македонија исто така би имала бенефит од овој проект, така што не гледам ништо лошо (напротив) ние да им се обратиме на србите и да побараме учество во изработката на проектот. Очигледно е дека нивните институции не се далеку поподготвени од нашиве и не се степаа да ни се обратат. Ние не треба да си ја оставаме судбината во туѓи раце и да зависиме од туѓата желба, способност или готвоност да не поканат било каде. Ниту ќе ни се скрши грбот од работа, ниту ќе ни се повреди честта ако ние излеземе со барање први. |
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
Ова не е исто како АЕЦ Белене и Јужен Поток. АЕЦ Белене е, односно требаше да се гради на територија на Бугарија, а Јужен Поток на Балканот почнува на територија на Бугарија, а притоа ниту една друга држава од Балканот не е обврзана да учествува во ниту еден од овие проекти. Од друга страна, самиот факт дека се спомнува реката Вардар говори повеќе од доволно дека Република Македонија мора да учествува во тој проект, а не е Република Македонија таа која го подготвува овој проект наречен Пловен Балкан, туку Србија, поради што во овој случај, Србија е таа која треба отворено и јавно да ја повика Македонија на учество во овој проект, а не да чека Македонија да изрази интерес за учество во истиот тој проект. Едно е да кажеш дека ќе градиш автопат кој мора да поминува низ локацијата на која се наоѓа мојата куќа, поради што мораш да се обратиш кај мене за откуп на куќата, а друго е да кажеш дека локацијата на која се наоѓа мојата куќа е само една од можните локации низ кои би поминувал автопатот кој ќе го градиш, притоа додавајќи дека имаш и алтернативи, односно дека не си обврзан да преговараш со мене, туку можеш најкомотно да го изградиш автопатот, така што истиот не би поминувал низ локацијата на која се наоѓа мојата куќа. А во случајот со овој проект Пловен Балкан, Србите отворено и јавно велат дека истиот ја опфаќа реката Вардар, што значи дека тие мораат отворено и јавно да упатат покана кон Македонија за учество во истиот тој проект, а не да чекаат Македонија да изрази интерес за учество во тој проект. Ако Србите си имаат алтернативна траса за нивниот проект Пловен Балкан, која не би поминувала низ територијата на Република Македонија, тогаш воопшто не мораат да ја покануваат Македонија за учество во истиот тој проект. Edited by Dexter26 - 10-Jan-2013 at 13:49 |
|||||||
![]() |
|||||||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||||||
Па јас повеќе сум да се изгради проектот Вардарска долина со замислените брани и хидроцентрали, како и Чебрен и Галиште, со кои Македонија енергетски би зајакнала, отколку пловно поврзување со Солун, кога и така имаме добра поврзаност со Србија и Грција, како железнички, така и патно. Подобро инвестирање и вложување на тие пари кон поврзување кон другите соседи, отколку ова.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||
Јаооој! Неспособни готовани, исто вака збореа и за АЕЦ Белене. Некој се нив ќе ги гони и ќе им праќа покани за учество. Врзани за столици ли се што неможе нашата страна да и пристапи за Србија со предлог за заедничко, те. паралелно правење на плановите?
![]() |
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Србија сама си крои план за каналот Дунав - Морава - Вардар
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=11013855336&id=10&prilog=0&setIzdanie=22775 |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
можеби зборувале со нашиве,ама овие ќутат да не испадне утка па да им се смее народот
|
|||||||
![]() |
|||||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||||||
Никако не ми е јасно како тоа Србите на големо се спремат за овој проект без притоа да се консултирате со останатите две засегнати страни.
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
План за канал Дунав-Морава-Вардар
Просторни план за изградњу канала Дунав-Морава-Вардар до средине 2013, најавио министар Милан Бачевић. За пројекат су заинтересоване многе стране компаније, рекао министар. Најзначајнија активност Министарства природних ресурса, рударства и просторног планирања у 2013. у сектору за просторно планирање биће израда просторног плана посебне намене за изградњу пловног канала Дунав-Морава-Вардар, који би требало да буде завршен до средине 2013. године, изјавио је ресорни министар Милан Бачевић. Ушће Велике Мораве у Дунав "Прилично смо одмакли у припреми документације и методологије за израду просторног плана за изградњу канала Београд-Солун, познатијег као Дунав-Морава-Вардар", рекао је Бачевић у интервјуу агенцији Бета, наводећи да је предвиђено да се тим планом обухвати површина од 10.500 квадратних километара, што је, према његовим речима, једнако површини Косова и Метохије. Министар је истакао да је то озбиљан посао, али да је уверен да ће почетком јула моћи да се са планом изађе пред јавност. Бачевић је објаснио да би потом уследила припрема посебног закона који би означио градњу пловног канала као пројекта од националног значаја, као што је то гасовод "Јужни ток" кроз Србију. "Надам се да ћемо у том року од шест месеци довести до краја и разговоре које водимо са заинтересованим компанијама које желе да учествују у реализацији грађевинског дела пројекта, студије изводљивости", рекао је Бачевић. Он је рекао да су за тај пројекат заинтересоване многе стране компаније, јер су свесне његовог значаја. Бачевић је рекао и да тренутно не постоји тачно утврђен прорачун вредности пројекта, јер последње процене о вредности инвестиције датирају са краја седамдесетих година прошлог века, када је улагање процењено на износ од 15 до 17 милијарди долара, у шта су били урачунати и радови на територији Македоније и Грчке. Велика Морава код Сталаћа Бачевић је рекао да се озбиљно размишља о изради студије изводљивости, односно бизнис плану, и да је за тај посао заинтересовано неколико компанија "међу којима највећу упорност показују две државне кинеске компаније, али и америчка савезна држава Илиноис". "Многи учешће у том пројекту виде као шансу за добру зараду и добро позиционирање у Европи, а на Балкану посебно. У Србији и не постоје услови за реализацију већег пројекта од овог, како просторно, тако и економски", рекао је министар просторног планирања. Милан Бачевић је додао да би Србија изградњом канала Дунав-Морава-Вардар постала незаобилазан фактор у свим саобраћајним и инфраструктурним везама на релацији између југа Европе и средњег и западног дела континента. "Оваквим пловним системом читава Србија би се повезала сa системом Рајна-Мајна-Дунав, који је од највећег значаја у Европи, али и са системом пловних токова Роне и Сене у Француској, као и Одре и Висле", рекао је Бачевић. Он је напоменуо и да би изградњом канала Морава све те системе повезала и бродове усмерила у Егејско море одакле се рачвају поморске везе према другим деловима јужне Европе, Азији и Африци. Вардар код Криволака Изградњом тог пловног канала, како је рекао, на боље би се променио геополитички положај Србије и њен међународни статус. Говорећи о законодавним активностима његовог министарства, Бачевић најавио и да би до половине 2013. требало да буде усвојен и нови закон о просторном планирању. Како је прецизирао, реч је о изменама и допунама постојећег закона, које ће омогућити лакшу реализацију већ урађених планова, али и уредити ту област за нареднии 20 година. Према речима Бачевића, нови закон би требало да обухвати и територију Косова и Метохије, који није у важећем Закону о просторном планирању. "Ми желимо да мањкавост тог просторног плана неутралишемо израдом новог плана и отворимо канцеларију за просторно планирање у Косовском Митровици, јер још увек жвимо у држави која има законом прописане границе, које су међународно признате", рекао је Бачевић и најавио да ће и тај део Србије бити уређен планском документацијом. http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%98%D0%B0/1242352/%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD+%D0%B7%D0%B0+%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB+%D0%94%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%B2-%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D1%80.html |
|||||||
![]() |
|||||||
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
||||||
уствари зошто Николич беше во Македонија и весело потенцираше дека лично ќе се заложел за решавање на грчкиот проблем со нашето име,но тоа требаше да го изјави во атина со оглед дека тие имаат со нас проблем а не ние со нив!друга работа ако за пари се тргува со името и идентитетот тогаш што да речам освен наздравје скопјани новиот канал,според текстов 3 до 5 милијарди евра треба да се инвестира за овој проект на потегот Скопје-Солун реално не треба да бидат пречка за какви и да е економски инвестиции тоа грчките фрустрации апропо Македонија и Македонците,но за нив неколку милијарди плус минус ништо не значат,та комотно можат да ја користат и оваа прилика за уцена пошто нам ни е од поголема важност,сепак економски ќе кренеме,но културно,еколошки и морално посекако ќе ослабиме,но кого муе гајле за идеализам и здрава животна средина кога живееме сред ненаситен материјализам каде битно е само што повеќе да имаш да трошиш во најмала рака да имаш утре осигурано на што да се ложиш,белки нема да биде пеколен таквиот залог!?
|
|||||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|||||||
![]() |
|||||||
zdravozivo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
![]() ![]() |
||||||
Всушност во времето кога е идеата за Вардарска Долина не постои брзиот шински сообраќај и јас не знам како сеуште еве во Србија поминува идеата дека е можна Вардарска Долина.
Добро е....понапред сме општествено во некои работи ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
ако некој го гради ова,сигурно тоа ќе биди приватен инвеститор,а тој најпрво ќе види од што можи да извади најмногу пари.прво дигитронот на маса,па после тоа инвестиција
|
|||||||
![]() |
|||||||
shyes ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||||||
[QUOTE=zdravozivo] Со толку пари јас би размислувал на брза пруга или некој нов вид хибриден транспорт и на патници и на стока,бидејќи се стварно многу пари....../QUOTE] тотално се согласувам, поарно и сигурно поевтино ќе биде ако се изгради брза дво насочена пруга низ заинтересираните земји па можда дури ислучиво за транспортирање роба немосто ова вардарска долина. По еколошки па дури и по брз систем. Ако планират толку градиозно нешто барем нека вложат во маглев возови хехе.
|
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |