build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 14-Apr-2023 at 11:01
Originally posted by deni86

Така ми дојде да напишам..знам дека се далеку од села. Поентата ми беше дека Германија веќе одамна е добро покриена.
Не знам која целта да се субвенционираат летови на пример до Штутгард кога веќе имаш летови до Баден Баден, Хан, Нирнберг, Фридрихсхафен, кои се на помалку од 100 км одалеченост. Франкфурт е друга приказна бидејќи е главен аеродром со одлична конекција за интерконтинентални летови.
Проблемот кај нас е што пред да се објави некој тендер не се прави никаква анализа како да се добие максимум бенефит за вложените пари. Бочварски веќе си ја увиде грешката па срамежливо најави нов тендер за крајот на годината.
Stuttgart e glaven grad na edna od najbogatite germanski pokraini kade ziveat mnogu nasinci. Konekcijata so Stuttgart e korisna i isplatliva vo sekoj pogled, zatoa Stuttgart bese uste od jugoslovensko vreme na mapata na skopskiot aerodrom!

Edited by Denko - 14-Apr-2023 at 11:02
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 13-Apr-2023 at 23:57
Така ми дојде да напишам..знам дека се далеку од села. Поентата ми беше дека Германија веќе одамна е добро покриена.
Не знам која целта да се субвенционираат летови на пример до Штутгард кога веќе имаш летови до Баден Баден, Хан, Нирнберг, Фридрихсхафен, кои се на помалку од 100 км одалеченост. Франкфурт е друга приказна бидејќи е главен аеродром со одлична конекција за интерконтинентални летови.
Проблемот кај нас е што пред да се објави некој тендер не се прави никаква анализа како да се добие максимум бенефит за вложените пари. Бочварски веќе си ја увиде грешката па срамежливо најави нов тендер за крајот на годината.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 13-Apr-2023 at 22:20
Soglasuvam se so deni86.

Ako ne se lazam eden od prvite 2-3 povici za subvencii imase kriterium da se puste linija za Španija - na krajta izleze Barcelona. Dobro bi bilo da se najdat pak edni "must-have" destinaci vo sledniot tender.

Mos pa pametno ke bide Makedonija da se dogovare so AirSerbia da pustat poveke ruti od SKP i OHD pod mantilo na Open Balkan. Vaka bi se minimire rizkot na sopstven nacionalen avio prevoznik a mozas da dobijas konekcija do vazni centri kako Amsterdam, Minhen, Praga, Paris, Madrid, itn.

Fun fact za Minhen - gradot e sega okruzen so WizzAir letovi za Skopje samo Minhen go nema (Stuttgart, Salzburg, Memmingen, Nuernberg - site megu 125-200km odalecni od glavniot grad na Bavarija)
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 13-Apr-2023 at 21:35

Originally posted by Tranquilis

Добро, со кој памет се објавуваат docx документи?

Haha i Slovencite ne bile nisto poarni

Originally posted by deni86

Секоја нова линија е добредојдена, но мислам дека наредниот модел за субвенции би требало да биде променет по пимерот на словенечкиот. Најпрво да се одредат дестинациите па потоа да аплицираат авиокомпаниите за тие дестинации.
Реално не сме некој интересен пазар за авиокомпаниите но вака имаме летови буквално до секое селце во Германија, а нема ниеден лет до Шпанија, Прага, блискиот исток кои мислам имаат потенцијал да бидат исплатливи
  zasto da ne, vredi da se proba. Mene mi se dopagja i zagrebskiot model na incentives. Samo te molam nemoj da narekuvas gradovi ko Bremen, Nirnberg ili Karlsruhe selca, jezivo e.

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 13-Apr-2023 at 21:06
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Obedineta Makedonija

Љубљана - Словенците исто имаат тњковен повик, скопје е во приоритетна прва група…


Ама во нивниот повик наводно имало клаузула дека линијата не смее да е предмет на финансиска поддршка од друг извор — тешко дека ќе добиваат субвенции од две места на таа рута.


Главните критериуми ги имаше објавено пред некој ден на ех ЈУ
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 13-Apr-2023 at 19:54
Секоја нова линија е добредојдена, но мислам дека наредниот модел за субвенции би требало да биде променет по пимерот на словенечкиот. Најпрво да се одредат дестинациите па потоа да аплицираат авиокомпаниите за тие дестинации.
Реално не сме некој интересен пазар за авиокомпаниите но вака имаме летови буквално до секое селце во Германија, а нема ниеден лет до Шпанија, Прага, блискиот исток кои мислам имаат потенцијал да бидат исплатливи
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 13-Apr-2023 at 19:48
Originally posted by Obedineta Makedonija

Љубљана - Словенците исто имаат тњковен повик, скопје е во приоритетна прва група…


Ама во нивниот повик наводно имало клаузула дека линијата не смее да е предмет на финансиска поддршка од друг извор — тешко дека ќе добиваат субвенции од две места на таа рута.

Edited by гитардемон - 13-Apr-2023 at 19:49
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 13-Apr-2023 at 16:06
Originally posted by gorazd

Thumbs%20Up (sepak mislam deka se 4,5€ za Ohrid)
Moe licno mislenje e deka treba da pocnat so forsiranje (subvencija) i na sezonski linii od Ohrid


Согледувајки го искуството и праксата во минатото, сосема си во право…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 13-Apr-2023 at 16:04
Originally posted by Navigator

Originally posted by Obedineta Makedonija

Срања во континуитет, уште еднаш неспособноста на кловновите се потврди во однос на немањето способност како подобро, ова со револт го кажувам дека сите претходни повици кои не ги креираа овие “манекени” беа поуспешни, посодржајни и каде каде по опфатни… , луфт ханза посебно, брука, односно тач даун за нив…
Не разбирам која е вината во овој случај кај манекените и кловновите. Јавен повик е, отворен за сите авиопревозници. Аплицирале 2 компании, од кои за едната веќе беше објавено што ќе воведува и им се поклопил повикот со воведувањето на Франкфурт. Другата аплицирала со 4 линии што им смета дека и се исплатливи. Да се плука каде што има за плукање. А такви има милион ситуации во државичево. Ама не можам да сфатам како некој наоѓа вина во било кој од овој процес, без разлика дали е тој што дава или тој што добива субвенции...


4години критикуваа претходните за лоши политики и лош начин на суббенции, визз дека ги користел сретствата односно монополизирал пазарот, а притоа визз беше обврзан за базирање на авион, домашен персонал, база и тнт…. После толку хендлање, што добивме, ако мислиш дека грешам, ОК
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 13-Apr-2023 at 16:02
Thumbs%20Up (sepak mislam deka se 4,5€ za Ohrid)

Moe licno mislenje e deka treba da pocnat so forsiranje (subvencija) i na sezonski linii od Ohrid


Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 13-Apr-2023 at 15:16
Originally posted by gorazd



Originally posted by laziale

Nishto ne kazaa za Ohrid, dali se planira i tamu neshto?
koga linii kako Memmingen i Malmö se svedeni na sezonski neznam sto si ocekuval da kazat za Ohrid plus za potsetuvanje: London, Friedrichshafen i Milano se ukinati verojatno poradi nedostatok na patnici. Ne znam samo kako si zamislile so 4.5€ po patnik da privlecat nova celogodisna linija...
 
okolu Ohrid: Vo sledniot tender treba da se pokaze fleksibilnost i so sredstvata sto im ostanaa da se baraat linii (sezonski ILI celogodoshni) i po moznost bez onoj strog kriterium rutata da mora dodatno da se opsluziva za isto vreme kolku i traenjeto na subvenciite (i Slovencite go imaat istiov uslov vo nivniot tender, EU izgleda). Potencijalot na OHD go gledam vo sezonski linii

Субвенцијата за Охрид беше 3.5 евра, не 4.5. Тие 3.5 евра се 50% од најниските аеродромски такси што во овој момент ги наплаќа ТАВ за Охрид. И факт е дека 3.5 евра е низок износ на субвенција, ама во исто време имаш правила на државна помош што ги пропишува европска комисија и тие гласат баш така: најмногу до 50% од износот на најниската такса што операторот на аеродромот ја наплаќа од авиопревозникот. Мое мислење е дека за нови линии од Охрид не е пресудна субвенцијата, туку самата атрактивност и потенцијал на аеродромот. Можеби со новата терминална зграда нешто ќе се промени во врска со тоа.

Инаку, износот на субвенцијата за Скопје од 7 евра во времетраење на договорите за овие субвенции може и дополнително да се намали. Визер сега плаќа такса од 14 евра по патник. Ако утре ТАВ и Визер се договорат дека таксата за нив ќе биде 10 евра, да кажеме, субвенциите за сите овие 5 нови дестинации, автоматски ќе се симнат на 5 евра по патник.
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Online
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 13-Apr-2023 at 15:13
koj e targetot so linijata za luksemburg? Relativno blisku se Frankfurt, Keln, Brisel kako i linijata kon Stuttgart
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 13-Apr-2023 at 15:07
Originally posted by Obedineta Makedonija

Срања во континуитет, уште еднаш неспособноста на кловновите се потврди во однос на немањето способност како подобро, ова со револт го кажувам дека сите претходни повици кои не ги креираа овие “манекени” беа поуспешни, посодржајни и каде каде по опфатни… , луфт ханза посебно, брука, односно тач даун за нив…
Не разбирам која е вината во овој случај кај манекените и кловновите. Јавен повик е, отворен за сите авиопревозници. Аплицирале 2 компании, од кои за едната веќе беше објавено што ќе воведува и им се поклопил повикот со воведувањето на Франкфурт. Другата аплицирала со 4 линии што им смета дека и се исплатливи. Да се плука каде што има за плукање. А такви има милион ситуации во државичево. Ама не можам да сфатам како некој наоѓа вина во било кој од овој процес, без разлика дали е тој што дава или тој што добива субвенции...
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 13-Apr-2023 at 14:55
И ја сум „гастарбајтер“ само што неам добра конекција од Чешка
ಠ_ಠ
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 13-Apr-2023 at 14:39
Originally posted by laziale

Nishto ne kazaa za Ohrid, dali se planira i tamu neshto?


koga linii kako Memmingen i Malmö se svedeni na sezonski neznam sto si ocekuval da kazat za Ohrid plus za potsetuvanje: London, Friedrichshafen i Milano se ukinati verojatno poradi nedostatok na patnici. Ne znam samo kako si zamislile so 4.5€ po patnik da privlecat nova celogodisna linija...
 
okolu Ohrid: Vo sledniot tender treba da se pokaze fleksibilnost i so sredstvata sto im ostanaa da se baraat linii (sezonski ILI celogodoshni) i po moznost bez onoj strog kriterium rutata da mora dodatno da se opsluziva za isto vreme kolku i traenjeto na subvenciite (i Slovencite go imaat istiov uslov vo nivniot tender, EU izgleda). Potencijalot na OHD go gledam vo sezonski linii


Edited by gorazd - 13-Apr-2023 at 14:46
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 13-Apr-2023 at 14:09
Originally posted by laziale

zdodevni ruti vo najmala raka, povekje nameneti za gastarbajterite otkolku za ljugeto koi ziveat tuka i od koj se plakjaat ovie ruti. Ruti kako Praga, Madrid, Lisabon, Sicilija...
Nishto ne kazaa za Ohrid, dali se planira i tamu neshto?
Ne znam sto ocekuvas ti!? 1. tn. "gastarbajterski linii" gi koristat i ednite i drugite; 2. Budzetot vo dobar del go polnat gastarbajterite. Tie se nekako neodvoen i vazen del od makedonskoto opstestvo; 3. Da ne se gastarbajterite ke gi nema i ovie linii ili barem ke bidat prilicno smaleni... Vo osnova liniite odgovaraat na realnata potreba i ne znam zosto tolku nezadovolstvo!
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Online
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 13-Apr-2023 at 13:38
zdodevni ruti vo najmala raka, povekje nameneti za gastarbajterite otkolku za ljugeto koi ziveat tuka i od koj se plakjaat ovie ruti. Ruti kako Praga, Madrid, Lisabon, Sicilija...
Nishto ne kazaa za Ohrid, dali se planira i tamu neshto?
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 13-Apr-2023 at 12:52
Ништо ни од Прага...
ಠ_ಠ
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 13-Apr-2023 at 12:19
aman vise od tvoite partisko-politicki stavovi.  Idi popij eden leksilium i smiri se
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 13-Apr-2023 at 12:09
Љубљана - Словенците исто имаат тњковен повик, скопје е во приоритетна прва група…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.717 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.