build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Kлучка Бит-Пазар

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 31-Jan-2009 at 15:48
Mislite li deka toa bi go namalil metezhot dokolku se napravi most i da se pominuva natamu izpod most a gorniot del da bide bez prekin na soobrakajot, ili pak ne znam dali e planirano toa da se zatvori ili da stoi takva kakva sto e , posto vo toj predel ne gledam deka nesto se planira ili pak deka nesto vo opsto se gradi.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 31-Jan-2009 at 15:24
Тој проблем произлегува од тоа што се работеше за импровизација на дијамантска клучка со три, наместо со две вкстувања и тоа нормално му пречеше на протокот, ама без него не се можеше.

Сега со детелинкава тој проблем се отстранува, нема да има никакви вкрстувања, но ќе се јават нови проблеми особено поради субстандардните карактеристики на некои елементи што детелинкава ја прават импровизација исто како што беше и дијамантот.


Edited by Cloverstack - 31-Jan-2009 at 15:59
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 31-Jan-2009 at 13:42
Да да митатос и јас ја имам приметено гужвата што се создава тука! Еднаш видов еден шлепер неможеше на еднаш, па на неколку маневри го вртеше камионот! Најдобро би било доколку 4 и 3 се прекрстуваат нормално како 1 и 2, ама за да биде тоа така смета овој станбениот објект!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 31-Jan-2009 at 12:53
Kluckava ni e poznata po tie problemi koi gi navedovme i prethodno no sto mislite dali treba ovoj izlezot sto e od leva strana sto vrti desno niz 3-tiot krak e potreben ? i ako e potreben zosto e potreben , ja mislam deka toa kolku poveke e potreben tolku poveke problemi pravi ,posto sekoj den pominuvam od tuka i koci malku sobrakajot na toa mesto ponekogas i toa mnogu cesto. eve na koe mislev potocno go obelezav so crvena boja i so broj 0.


"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 31-Jan-2009 at 01:46
Инаку лаците 1 и 2 можат без проблем да се изведат многу подобро, за тоа има доволно простор. Не знам каква е имотно-правната ситуација, ама од тоа што видов на терен потребниот простор беше зафатен од импровизирани паркинзи, разноразни шупи, и запуштени површини - значи ништо сериозно што би ги одвратило да направат поприкладна клучка.

Лакот бр.3 секако има доволно простор, тука проблемот е од друга природа - станбена зграда на сред клучка Roll%20eyes

А лакот бр.4 е безнадежен без рушење на посочената зграда од сл.8 во погорниот пост.


Којзнае можеби планираат да прошират метро-два кај лаците 1и 2 и со тоа да се обидат колку-толку да ги ублажат проблемите, но тоа е сосема недоволно. А повеќе да навлезат сигурно не планираат, барем ако се суди според оној минијатурен план што го пласираше градот, а за кој треба микроскоп за да го толкува човек колку-толку. Не знам што е проблемот, веројатно се работи за инертна бирократија која нејќе да се замара со имотно-правни односи па решила идиотски да ја набута детелинкава во просторот кој веќе им е на располагање...

Еве приложувам една споредба како би требала да се изведе клучкава доколку навистина сакаа да биде добро завршена работата и долгорочно да се реши проблемот.
Проблематичната зграда кај лакот бр.4 не ми е јасно кој ја дозволил (а со оглед на тоа што е нова уште повеќе збунува целата работа бидејќи модификацијава на клучкава се најавува веќе со години)
Bash
Но сега мора да се размислува за нејзино отстранување ако сакаме еден од клучните сообраќајни јазли да може да се изведе задоволително.

1
Отприлика планот на градот




2
Посоодветно потенцијално решение со многу подобра геометрија



Edited by Cloverstack - 11-Sep-2009 at 06:40
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 31-Jan-2009 at 00:33
Линеа, тоа што го имаш постирано е еден вид парцјална детелинка (поточно Parclo B4) и е преод од дијамант кон детелинка.


Originally posted by dacito

Тоа планираат да го направат со тоа што ќе ги направат малите, смешни лачиња. Мислам дека само тоа е планирано овдека. Мислам никој не ги негира придобивките од една таква клучка, ќе се обезбеди проточност и се тоа, само ова е премногу несериозно. Волку мали лаци, мислам, no comment
Нема да обезбеди баш некаква проточност токму поради субстандардните лаци, но и поради други фактори во кои сега не би навлегувал без да ги знам деталите. За жал за тоа ќе морам да коментирам дури кога на клучкава ќе и се гледа крајниот лик.

Клучкава ќе крпи како-така единствено поради три проекти кои во огромна мера делуваат растеретувачки на нејзе:

- Клучка Континентал
- Бул Словенија
- Обиколницата кога ќе се комплетира

Без овие три проекти кои даваат простор клучкава да дише некое време, тука ситуацијата ќе колабираше и со стариот квази-дијамант, а можеби уште побрзо и со новава квази-детелинка.

Ќе мора да се направи многу подобро долгорочно решение. Со оваа смешка што ја прават сега само замачкуваат очи и го одложуваат проблемот, а пари и време сепак се губи.


Edited by Cloverstack - 31-Jan-2009 at 05:09
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 30-Jan-2009 at 23:55
@Lalinea 
 
Не, али ај ќе му оставам на Cloverstaсk  да ти објасни Big%20smile
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 30-Jan-2009 at 23:52
Тоа планираат да го направат со тоа што ќе ги направат малите, смешни лачиња. Мислам дека само тоа е планирано овдека. Мислам никој не ги негира придобивките од една таква клучка, ќе се обезбеди проточност и се тоа, само ова е премногу несериозно. Волку мали лаци, мислам, no comment
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 30-Jan-2009 at 23:46
Колку што ме служи знаењето, клучката е планирана да изгледа вака, нели?


Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 30-Jan-2009 at 23:27
Ова е импровизација до бескрај. Лаците би биле смешни доколку не би биле трагични. Јас незнам со која совест се нафаќаат да го прават ова, ова нема врска
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 30-Jan-2009 at 23:21
Просто е неверојатно колку се бавни. Ова е сепак минорен проект, без разлика колку се трудат да го напумпаат.

За квалитетот на клучкава пак што да се каже... Roll%20eyes
Сликите доволно зборуваат колку е импровизирана и субстандардна целава работа, особено радиусите на лаците 1,2 и 4 (на 4 изгледа и нагибот нема да му е баш сјаен). Ова прилично ќе го гуши протокот, а проблеми особено ќе имаат автобуси и шлепери.

Вакви карактеристики ретко се толерираат и на многу понезначајни клучки, а овде сепак збориме за еден исклучително важен сообраќаен јазол...

1


2
Поглед спрема Автокоманда (лаци 2 и 3)


3
Лакот бр.1 уште го немаат ни трасирано


4
Лакот бр.2   ...т`нко богами


5
Лак бр.2 од друг агол


6
Единствениот прифатлив - лак бр.3


7
Лак бр.4


8
Лак бр.4 со таа сомнителната нова зграда во позадина (ради која не е ни теоретски можно подобро да се изведе овој лак освен доколку зградата не се урне)

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 03-Dec-2008 at 01:04
Previouskaj nas mnogu retko se raboti intenzivno,a za do sea kako se rabotelo kaj nas ako se orientirame spored toa togas taman si se moze i posporo,ama nejkatBig%20smileBig%20smileBig%20smile
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 03-Dec-2008 at 00:57
Па не се согласувам дека се многу брзи во изградбата. Овие два рова можат објективно да се изградат за помалку од една недела доколку се работи интензивно. Од сликиве ми се гледам дека на терен нема повеќе од околу 10-ина работници.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 02-Dec-2008 at 12:45
               

Оваа слика е специјална сама по себе, морам да им честитам на град Скопје за нивната high-res транспарентност!!! Wallbash



www.skopje.gov.mk


Edited by lslcrew - 02-Dec-2008 at 12:46
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 29-Nov-2008 at 14:09
Асфалт ќе мењаат ли горе?? Ќе мора да мењаат катастрофа невидена е...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 29-Nov-2008 at 10:49
 
Rollin Жално но вистинито
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 29-Nov-2008 at 09:52
ZNaci da ima na sekoj 6 meseci izbori , jas mislam deka i Dubai ke go prestigneme vo razvoj.



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 29-Nov-2008 at 07:27

Започна изградбата на вториот крак на клучката-детелинка „Бит-пазар“

Третата и четвртата позиција ќе се градат по целосно завршување на првите две

Екипите на градежното претпријатие „Гранит“ започнаа со работа и на втората позиција на клучката-детелинка „Бит-пазар“, кај полициската станица. Веќе еден месец се работи и на првиот крак, кај поликлиниката „Бит- пазар“. Деновиве, на двете локации се привршува со премостувањето на подземните инсталации, а се работи и на ископување и тампонирање на теренот. Следната фаза ќе биде асфалтирањето, доколку дозволат временските услови.

„Во трка сме со времето, бидејќи ако наскоро падне првиот снег и ако не успееме да асфалтираме до затворањето на асфалтните бази, ќе мора да чекаме подобри услови“, вели Коста Зекмановски, надзор на изградбата. Тој надополнува дека третата и четвртата позиција од детелинката ќе се градат по целосното завршување на првите две. „Пред да преминеме на спротивната страна на улицата, мора да создадеме услови за измена на режимот на сообраќај поради тоа што првите два крака мора да бидат асфалтирани“, вели Зекмановски.

Со изградба на клучката целосно ќе се реконструира натпатникот кај Бит- пазар, по кој во иднина сообраќајот ќе се одвива според системот вртење само вдесно. Семафорите ќе бидат извадени, бидејќи ќе нема потреба од вртење влево и вкрстување на сообраќај во спротивни правци, со што практично, ќе се сведе на минимум сообраќајниот хаос што постои сега на овој потег. За изградба на клучката кај Бит- пазар, Градот Скопје одвои 40 милиони денари.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=CD6A06C1242F2042A585053EADAC5BA2
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 29-Nov-2008 at 01:13
kolku tolku pocnaa da ni gi sreduvaat ulicive,redno bese,a gleam i na ovaa se raboti,i ne se spori (barem jas taka mislam) sto e mnogu bitno 
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 28-Nov-2008 at 22:19
Od Teren :




"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.