![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 18> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Откога ќе се затвори кичевското автотранспортно претпријатие, ќе треба да се воведат повеќе возови кон оваа релација? Единствено не ми е јасно зошто нема толку голем интерес кај локалното население за патување со воз, особено кон оваа релација, кога возовите не доцнат. Во минатото имало и по 10 пара возови дневно помеѓу Скопје и Кичево. |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
концесионерот на станицата е така заминат во `була` што не го ваѓа од калта ништо повеќе,банките му собраа све од недвижен имот,а гаражите со полигонот му ги зеде `Пуцко петрол` за неплатена нафта за автобусите
![]() Edited by gjoko - 12-Feb-2012 at 15:28 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Со оглед дека не е ни мала ситница нешто реновирано од првичната зграда, значи над 40 години... Потребни се доста корекции на оваа станица: - надворешна нова фасада (и зајакнување на објектот, зависно колку е амортизиран овие години) - 4 железнички перони се,сите можат да бидат покриени, внатре е заедничка чекалница за автобус и воз, климатизација и седишта да наредат (мислам дека сега е тој дел празен мермер ![]() - надворешниот (автобуски) дел е многу добро замислен, доволно е нов асфалт и оградување на пероните Многу е грдо една ваква фрекфентна станица, исто како Прилепската (сите линии од Охрид и Струга за Скопје и странство одат низ Кичево + линиите од Кичево исто за Југозападна Македонија) да е во ваква состојба. Доста послаб е железничкиот сообраќај, ама верувам и 5 пара дневно да одат дека би имало патници. Недостаток е и слабата усогласеност со местата околу Кичево (М.Брод 26км, Демир Хисар 48км) во смисла комбинација воз/автобус (комбе), со оглед на слабата поврзаност на овие места со главниот град. Исто, МЖ можат да се договорат за продажба на картите со концесионерот на станицата, не знам колку е исплатливо шалтер за 4 воза дневно(со моменталниот распоред би пополнал работникот 8 часовно работно време, ама само 2-3 сати би била ефективна работа). |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Знам дека сум многу надвор од темата ама морав: Бојан македонскиот јазик те моли да ги користиш совршено соодветните зборови опустошена или разурната. Доволно ми е да ги читам маккедонските неписмени новинари како македонизираат англиски зборови при пренесување на вест од друг јазик само затоа што не си го познаваат речникот на нивниот мајчин јазик. Edited by mirakuliks - 12-Feb-2012 at 00:45 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Колку е само девастирана железничката станица во Кичево, распадната почнувајќи од таванот, парното, прозорците, пероните, фасадата... И не е само таа, но ако го земеме во предвид фактот дека Велес, Прилеп, Битола и многу други градови имаат станици што се стари и повеќе од 100 години, тогаш навистина кичевската треба да изгледа посредено. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Од изградбата на Железничката (и Автобуска) Станица во Кичево, според изворот сликата е пред 1968 година
![]() Панорама на градот со Железничката Станица, 1980 година ![]() |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Во позадина изградбата на Транспортен Центар
![]() |
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
OCB, ovie lokomotivi germanski 52-ki odnosno nasi 33-ki se ostanati i prikluceni kon povoenite zeleznici na drzavite pobednicki
kako raten plen i kako voena osteta/reparacija. Vo SSSR imalo najpovece vakvi lokomotivi, vo nekoi dokumentacii se spomnuva brojka od okolu dve iljadi lokomotivi koi bile vo aktivna upotreba vo ovoj sojuz na drzavi posle vtorata svetska vojna. Kaj nas, odnosno vo togasnata SFRJ bile vo sluzba okolu tristotini lokomotivi, a spored neformalni informacii na sluzba vo Makedonija bile dvaesetina lokomotivi od ovoj tip. Imam slusano za nekoi "podareni" lokomotivi od strana na rusite medjutoa vo belgradskiot arhiv se pronajdeni smetki i dokumenti od koi se gleda deka lokomotivite se prodadeni na SFRJ a ne podareni. Inaku, po raspadot na SFRJ mislam deka vo Makedonija e ostanat vozniot park koj vo SFRJ vremeto pripadjal na JZ-ZTP Skopje taka da nemalo nekoja specificna raspredelba. Mozebi Vladimir bi mozel podetaljno da odgovori na ova prasanje.
Edited by mon - 01-Feb-2012 at 01:09 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
@mon
Имам неколку прашања до тебе. Како оваа и други германски локомотиви се нашле во сопственост на Југославија? Некаде прочитав дека СССР заплениле голем број воени локомотиви по Втората светска војна. Дали можеби тие биле подарени/продадени на земјите од Источниот блок или едноставно преминале во нивна сопственост со тоа што се нашле на нивна територија? Исто ме интересира како се одвивала сукцесијата на локомотиви и вагони по распадот на Југославија? Што добила Македонија и дали според тебе распределбата била правична? P.S. Линк од галерии на парни локомотиви од историчарот Рон Зил: http://ronzielsteam.com/photo_gallery/photo_gallery.htm Во галеријата Foreign countries ја има и Југославија од каде се прикажани неколку парни локомотиви сликани во седумдесетите. |
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Dokolu lokomotivata so tenkot navistina e 33-068 togas taa bila na sluzba vo Belgrad-Lapovo-Pozarevac taka da najverojatno i fotografijata i e nastanata na taa trasa.
Edited by mon - 31-Jan-2012 at 01:14 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Извор: http://ronzielsteam.com/images/Foreign%20Countries/YUGOSLAVIA/YUGOSLAVIA_img-01.JPG Се работи за германска воена локомотива, го носи името BR 52 и е произведувана за време на Втората светска војна. Горната слика е од седумдесетите, некаде во поранешна Југославија. Бројот на локомотивата е ЈЖ 33-068. Еве друга која го носи бројот 33-087. Оваа локомотива денес е реставрирана и е дел од српскиот воз „Романтика“. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ѓоко, сликата што ја постирав е од Винковци, пишува на нејзе. Ја постирав чисто да илустрирам дека на почетокот на 1945 партизаните веќе располагале со Т-34
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
мене одма ми соличи(вероватно субјективно) на старата гимнастичарска сала во Кичево `Соколана` што се наоѓа одма до градскиот стадион,само сликава е од другата страна.можно е,кој знае.да се проба со размери нешто(растојание межу прозори итн)
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Навистина интересна фотографија. Има ли некакво инфо околу нејзе (време, место, било што друго...)? Со оглед дека тенкот е Т-34, теоретски е можно дури фотографијава да датира уште од втората светска војна, бидејќи партизанските формации кон крајот на војната веќе располагале со ова советско орудие, мада со оглед на низа околности, сепак се сомневам дека е можна таква глетка во Македонија во тој период. ![]() Edited by Cloverstack - 29-Jan-2012 at 21:51 |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Непозната Македонија - Во Градско била најубавата железничка на Балканот
"Во 1944 година, престанала да функционира најубавата и најголема зграда на железничка станица на Балканот. Германските трупи кога се повлекувале од Солунскиот фронт, ја минирале станицата Градско. Уништен е убав сон, кој требаше да трае додека постои населбата, бидејќи нивното постоење е меѓусебно поврзано. По речиси 90 години, малкумина знаат дека во 1923 година, во Градско, била изградена зграда на железничката станица, која, според сите критериуми, во тоа време била една од најголемите и најубави во Европа", ги читав овие страници од книгата "Мала Венеција" додека се возев во воз на релација Скопје - Градско. ![]() Токму таа книга беше предизвик да откријам парче душа од Македонија, да копнам под урнатините на старите шини во централниот дел на државата. Додека чекав на станицата во Скопје, некој рече: "Еве доаѓа каубојскиот воз". Зошто каубојски - не ми беше јасно... Целата репортажа е објавена во печатеното и во електронското издание на Вест. http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=2F5ED38F855A6C40B626F6D4845F2688 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Потикант од неколкудневните вести за ископот во железничкиот тунел во близината на село Бигла, Делчевско.
Овој тунел се наога на некогаш започнатата идеја за поврзуванје на Македонија со Бугарија, или продолжување на кракот од Кочани по течението на Брегалница преку Истибања во прва фаза до Царево Село или денешно Делчево а потоа преку Горна Џумаја (Благоевград) до Софија. ![]() Работите со проучување на трасата почнуват веднаш после окупацијата во 1941 година, а веќе во во половината на 1942 година е делумно готов проектот а со тоа запоцнува и неговата изведба. ![]() Бидејќи теренот не е поволен морало да се изградат 30-тина тунели и повеќе премини-мостови преку реката Брегалница што многу ја успорувала изграбата на пругата. Затоа се формирале секции во Кочани и Царево Село за да од двете страни паралелно се работи. Но со лошата состојба на фронтовите во 1944 работите се пркинати, така да останува нецелосно довршен потегот од Кочани до Исибања и мал дел од Царево Село во обратен смер, со завршени железнички станици во Исибања и Царево Село. Или скоро 7% од целата траса беше завршена. Така денеска Делчево има железничка станица во која никогаш не пристигнал воз. ![]() 41°58'4.23"N 22°46'33.88"E Оваја тема веќе е начнавме на: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PN=21 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Убаво што некој ги овековечил овие вагони што одат на касација. Депо Лисиче во моментов е цело празно, има 5-6 патнички вагони што претпоставувам дека ќе одат на реконструкција во Колска во Велес, 10-тин а кушет вагони, дел во сообраќај, дел и тие за реконструкција и не знам конкретно колку спални вагони останаа, знам дека има 1 обновен спален вагон, а дали ќе се обновува дополнително тоа не знам. Во секој случај, не треба премногу да тажиме, секаде во Европа се укинуваат возовите на долгите релации(токму на тие се употребуваа спалните вагони) и се оди на укинување на ноќните возови во европските држави, така што иднината на спалните и кушет вагоните не е многу розова, барем во западноевропски рамки. Русија и Источна Европа е сосема друга приказна, таму ќе се користат уште долго спалните вагони. Македонија нема каде да ги користи овие вагон, единствена реална врска што би имала патници се околниве држави, посебно морињата во летниот период, но и самите знаете дека оваа година се укинаа и возовите во таа насока. Еве и една новост, дефинитивно и за возниот ред 2011/2012 година нема да сообраќа летниот воз Скопје-Бар-Скопје, одлучено е веќе помеѓу српските и црногорските железници. |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
оф оф ,колку ги има,жално е што многу малку се во употреба како што имам информации 1 репарирана и 1 стара, а уште 10-15 тина кои не се во употреба,стварно жално е,минимум треба да имаме 10 вакви ,се надевам ке се нафати некој си обнова на некој од овој тип на вагони или набавка на нови.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Има и галерија со распаднатите спални вагони... http://zoriv.blog.mk/2011/11/02/vozovi-shmrkshmrk/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |