build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-Nov-2020 at 23:50
https://wiiw.ac.at/one-trillion-euros-for-europe-how-to-finance-a-european-silk-road-with-the-help-of-a-european-silk-road-trust-backed-by-a-european-sovereign-wealth-fund-and-other-financing-instruments-dlp-5106.pdf
Според европските факти Бугарија има помалку автопат од Македонија и според жител и според територија, па бесмислено ви е тврдењето дека вие многу градите, а ние поради политика демек не сме сакале да градиме. Од Деве Баир и Ново Село до најблискиот бугарски автопат возењето е бавно, поминува низ многу населени места и полиција има на секој чекор кои чекаат како хиени и напаѓаат штом помине возило со странски табли. Тие патишта нема да бидат трансформирани во експресни или автопат во блиска иднина, а можеби и никогаш. Од наша страна напредува изградбата на експресниот Ранковце - К.Паланка, а се додава и трета лента до Деве Баир. Има најави и за експресен пат Струмица - Ново Село. Тоа е многу повеќе отколку што се прави на источната страна. Единствено кочење од наша страна е кај железницата, која се гради веќе 3-4 децении. Премногу пари изгубивме на неа, дел од инфраструктурните елементи се оштетени или ограбени и сега повторно пробуваме да го завршиме тој тежок проект. Сакаме, но едноставно не сме способни, претежок/неисплатлив е дури и за германската компанија која што скоро се повлече од проектот. Сигурно дека нам не ни одговара да им дадеме 150 милиони евра и тие да заебат после 20% прогрес, па да се мафтаме по судови.

Edited by Marxentric - 21-Nov-2020 at 23:53
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-Nov-2020 at 13:23
Пред неколку месеца пишував за една патна делница во Бугарија колку би била значајна за Македонија, односно Бугарија би го скратила патот на Македонија и Косово до Турција. Со Балканскиот политички менталиете тешко дека може да се очекува така лесно на друг добро да му се направи, напротив се прави се ако може на другиот лошо да му се направи без сопствен ќар.

Сепак, ова да ти било и дел од коридорот 8, а денес Бојко Борисов има објавено на фејсбук дека е завршена реконструкцијата, не ни знаев дека се реконструирала. Добро е тоа што се направило, но уште еднаш се гледа каков третман добива коридор 8 не само од македонска страна, него и од бугарска. Добро е што нешто се работи, ама едноставно ова никој не го гледа како потенцијален автопат.



Originally posted by user8642

Има на форумот и неколку членови од Бугарија па би сакал да продискутираме една идеја. Автопат/Експресен Кјустендил-Ихтиман кој нема до толку директна корист за Бугарија, но би имал голема корист за Македонија.

Прва Делница ГКПП Гјуешево-Дупница како далеку поважна за автопатско/експресно поврзување меѓу двете држави и дел од врската Скопје-Софија.

Втора делница од Дупница-Ихтиман. Побрлиска врска на Скопје према Пловдив/Бургас/Варна/Истанбул. Многу важна делница која би била автопатската врска на Скопје со Боровец, како и Софија со Боровец и Самоков.



Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 19-Nov-2020 at 17:42
Гени, Би ти бил благодарен ако може да ја пуштиш картата за тој автопат (София-Гюешево).
И махни това С. Дразни.


Edited by AmyntA - 19-Nov-2020 at 17:50
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 19-Nov-2020 at 12:39
Originally posted by Џоле

И јас сакав да го прашам истото, но без политички контекст, едноставно, дали на Бугарија во моментов ѝ е битно да биде инфраструктурно добро поврзана со Македонија (автопат, железничка врска, гасоводи итн.) или има други приоритети?
Eve jas ke ti odgovoran. NE. Za toa e potrebana politicka volja a ne se uste ja nema i kaj dvete strani. Dali ke ima avtopat, magistrala ili zid pomegu dve drzavi direktno zavili od politickite odnosi na dvete drzavi. Zatoa koga vidov deka od nasa strana se planira ekspresen pat a od bugarska nisto, vednas rekov deka se uste nema politicka volja za vistinsko normaliziranje na odnosite pomegu dvete drzavi i mi stana jasno deka dogovorot e samo hartija bez sustinsko znacanje.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 19-Nov-2020 at 11:56
Отговора на въпроса ви е защо не се прави автопат до С.Македония е..Ние ви се молим 50 години да довършите пругата Куманово -Гюешево която укинахте тази година отново при положение че има пари и финансиране ..не е до политика до морал е и съзнание хвърля България пари и до там пример с Гюешево през 2000 г митница нова гара компресорна станция за влакови спирачки и.т.н Уви за да стане всичко топ трябва да се мръднете..а План за автопут София-Гюешево има още от 2003 год Воля братя воля !!!
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 19-Nov-2020 at 01:04
Бугарија има многу ретко испланирана автопатна мрежа. јас разбирам дека нема поволна географија како Чиле или Виетнам па со еден автопат да покрие се, ама за големината, теренот, географската форма, распределбата на градови слободно може да смета на повеќе. И тоа мислам на три целосно оформени вертикални траси Видин-Софија-Петрич-Солун, Букурешт-Русе-ВеликоТрново- Стара Загора - Хасково -Крџали- Грција (излез на Комотини, Александрополи, Ксанти), како и источната Констанца- Варна-Бургас-Одрин, како и хоризонталните две-и-пол што веќе се изградени или се градат само продолжено со автопат до Македонската граница. Секако со автопатските чворови околу Софија како спој на дбете хоризонални коридора и едниот вертикален. Зашто овака се прерипани делови од оваков common-sense план не ми е јасно?!
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 19-Nov-2020 at 00:05
Originally posted by Galileo

На тиа въпроси не може да се отговори с две изречения Темата е сложна и комплексна . Политика и инфрасттруктура са взаимно свързани и когато се говори за едното винаги се има впредвид и другото.
Че е битно ,битно е ,нема нормален човек ,който да твърди противното. Но в момента не мисля че е от най-важните приоритети.

Ако треба да ги степенуваме по важност ,приоритете са следните..
- Довършване на А3 - Струма.
- Довършване на А2 - Хемус ,коя се строи веке 40 години.
- Изграждането на скоростния път София-Видин.
- Цялостното завършване и модернизация на ж.п линия София-Пловдив -Свиленград и направлението към Бургас , където след 10 години европейско финансиране все още са доникаде.

След това идват втората група проекти ,които не са толкова форсирани ,но са също така важни , а именно.
- Завършване обиколницата на София.
- Завършването на А6-Европа
- Строежа на Автомагистрала Русе - Велико Търново и тунела под връх Шипка.
- Обиколницата на Пловдив .
- Строеж на мостове на река Дунав ,но там с румънците нещата са сложни..
И на последно място идват проектите за които само се говори но нищо повече.
- А5 - Черно море
- Коридор 8 към Македония
За коридор 8 вече съм писал в друга тема по въпроса и няма да кажа нищо ново и не сакам да се повтарям.
Едно е сигурно и от македонска и от българска страна има заинтересовани страни и лица нещата да се случват бавно и проблематично.


























Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 18-Nov-2020 at 23:59
На тиа въпроси не може да се отговори с две изречения Темата е сложна и комплексна . Политика и инфрасттруктура са взаимно свързани и когато се говори за едното винаги се има впредвид и другото.
Че е битно ,битно е ,нема нормален човек ,който да твърди противното. Но в момента не мисля че е от най-важните приоритети.

Ако треба да ги степенуваме по важност ,приоритете са следните..
- Довършване на А3 - Струма.
- Довършване на А2 - Хемус ,коя се строи веке 40 години.
- Изграждането на скоростния път София-Видин.
- Цялостното завършване и модернизация на ж.п линия София-Пловдив -Свиленград и направлението към Бургас , където след 10 години европейско финансиране все още са доникаде.

След това идват втората група проекти ,които не са толкова форсирани ,но са също така важни , а именно.
- Завършване обиколницата на София.
- Завършването на А6-Европа
- Строежа на Автомагистрала Русе - Велико Търново и тунела под връх Шипка.
- Обиколницата на Пловдив .
- Строеж на мостове на река Дунав ,но там с румънците нещата са сложни..
И на последно място идват проектите за които само се говори но нищо повече.
- А5 - Черно море
- Коридор 8 към Македония




























Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 18-Nov-2020 at 23:16
И јас сакав да го прашам истото, но без политички контекст, едноставно, дали на Бугарија во моментов ѝ е битно да биде инфраструктурно добро поврзана со Македонија (автопат, железничка врска, гасоводи итн.) или има други приоритети?

Edited by Џоле - 18-Nov-2020 at 23:16
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 18-Nov-2020 at 22:23
Ајде и јас да замешам малку политика, како што редовно во бугарскиот интернет простор се замешува. Ако на Бугарија и беше толку важна Македонија што не направи политички мотивиран автопат премна Македонија, а прво се фати со автопатот за Србија?! По истиот начин како што тоа бугарската јавност го очекува од Македонија. Нормално дека нема, зашто излезот према Европа им е од тамо, како што на Македонија и е преку Коридор 10! Бугарија нема ни во плановите идејно замислено такво нешто, не па да дојде до реализција.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 18-Nov-2020 at 22:00
Originally posted by Staro Skopje

До каде е проектот за автопатот Варна-Бургас?

До никаде ,нема пари за него. Поне бизките 10 години нема шанса за реализация.
Се говорят секакви варианти - или инвестиране от държвния бюджет ,или отдаване на концесия на частен инвеститор ,но за сега са само приказки.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 18-Nov-2020 at 21:52
До каде е проектот за автопатот Варна-Бургас?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 18-Nov-2020 at 21:35
Преди неколко дена бе открит 17км. дел от А6 - Автомагистрала Европа
























Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 26-Oct-2020 at 17:58
Ovako će izgledati autoput preko Peštera koji će spojiti Srbiju i Crnu Goru

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 26-Oct-2020 at 17:57
Auto put Bar-Boljare ,Montenegro 15.10.2020



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 19-Oct-2020 at 17:14
Изградбата на патот „Егнација“ во Албанија втурната во ќорсокак



Патниот правец Ќукс-Ќафа Плоча со должина од 43,4 километри, познат како патот „Егнација“, по повеќе од една деценија одолговлекување може да се смета како втурнат во ќорсокак. Проектот започна да се гради со почетна сума од 134,6 милиони долари, цена што сега е двојно поголема, додека крајот на изградбата е одложен за уште 22 месеци.

„За целосна реализација на проектот за лотовите 1 и 2 со сите нивни елементи, потребен е дополнителен фонд од 56,8 милиони долари. За да се заврши лот 3 потребни се дополнителни 25 милиони долари, нешто што не беше достапно во склучениот договор. Достапно е само половина од финансирањето, плус дополнителен проблем во вредност од 24 милиони за падините кои немаа геолошка студија. Од моментот на алокација на средствата, тој пат завршува за 22 месеци“ – рече министерката за инфраструктура и енергетика, Белинда Балуку, во Собранието во интерпелацијата побарана од 7 опозициски пратеници.

Правецот Ќукс-Ќафа Плоча требаше да заврши уште во 2018 година!

„Проектот требаше да биде завршен во 2018 година, додека до крајот на октомври 2019 година не се реализирани повеќе од 57 отсто од исплатите. Осврнувајќи се на измените одобрени до моментот на ревизија и оние во процесот на одобрување, цената на проектот се зголемува за над 59 милиони долари, вредност што се очекува да се зголеми до крајот на проектот, што го чини многу државниот буџет во делот инвестиции со странски финансии“ – се вели во ревизорскиот извештај на Државниот завод за ревизија, објавен во декември 2019 година.

Патниот правец Ќукс-Ќафа Плоча е поделен во три лотови. Во март 2020 година, по барање за информации упатено до Министерството за инфраструктура и енергетика, беше соопштено дека до тој момент се завршени 79,16 проценти од работите во лот 1 и 78,06 проценти од работите во лот 2.

Лот 3 останува најпроблематичен. Работите од овој дел, финансирани од Саудискиот фонд за развој, продолжуваат со бавно темпо и досега само 50 проценти од нив се завршени.

Патот „Егнација“ како поврзување на две земји!

Иако патот беше изборно ветување од 2009 година од страна на поранешниот премиер Сали Бериша, изградбата на патниот правец Ќукс-Ќафа Плоча беше „искористена“ и од премиерот Еди Рама во рамките на меѓувладиниот состанок меѓу Северна Македонија и Албанија на 15 декември 2017 година, каде тој рече дека овој патен правец би им служел на односите меѓу двете земји.

Патниот правец Ќукес-Ќафе Плоче, дел од патот „Егнација“, освен што останува неисполнето ветување, ги зголемува и трошоците со високи стапки, додека завршувањето на работите е сè уште далеку.

https://meta.mk/izgradbata-na-patot-egnaczija-vo-albanija-vturnata-vo-kjorsokak/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 28-Sep-2020 at 13:07
22.09.2020 - "Europe" highway - from Serbia to Sofia



https://www.facebook.com/SkyscraperCityBulgaria
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 28-Sep-2020 at 13:07
19.09.2020 - АМ "Струма" Лот 3.1 - от Симитли до тунел Железница



https://www.facebook.com/SkyscraperCityBulgaria
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 26-Aug-2020 at 11:00
Jas mislev Kosovarite kje ucat od Albancite za infrastruktura. Ispaga deka od Kosovo moze i Albanija i nie da ucime kako se gradat avtopati. Osobeno za brzinata na izgradba i kvalitetot.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 26-Aug-2020 at 09:44
А и самиот автопат од Тирана до Косово, има еден дел кој што е полуавтопат, а каде што е автопатот, ич не е убаво направено, има многу остри кривини, и плус на тоа нема ни лента за застанување ни ништо.
Вака ако се прави автопат, јас незнам што да кажам...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.395 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.