build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А2] Деве Баир - Ќафасан

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 18-May-2012 at 13:47
вчера возев кон Скопје и започнато е крпењето на дупките од Стража кон Кичево,засега ова ми изгледа за најсериозно крпење на дупки,ако може самото крпење да се нарече сериозно.со машина се греби асфалтот на секое место каде има пукнатина и тоа се прави на онака речено потемелно.ако се стави и асфалтот како што треба ,има шанси да е горе-долу солиден патот во однос на тоа како беше.засега е изгребен дел од околу 1 км
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 18-May-2012 at 06:22
Објавено 17 мај 2012, во Дневен весник
Print%20pageКОМПАНИИ / ПАЗАРИ

Зошто нема автопат до Охрид?!

Дејан Азески
Иако е повеќе од неопходен автопат до главниот туристички центар во Македонија, Охрид, оваа инвестиција ниту влегла, ниту ќе влезе како приоритет на Владата

Околу автопатот треба да се гради целата економско-туристичка стратегија на Охрид, а не обратно, велат охридските хотелиери

Охрид цела деценија по изградбата на автопатот Скопје-Гостивар останува отсечен од Македонија и од Европа поради 130 километри планиран, а неизграден автопат. За делницата за Охрид досега се пропаднати неколку проекти и тендери и никако не се наоѓа маж за да го реализира овој проект, кој охридските угостители и бизнисмени го сметаат за „камен-темелник на каков било иден развој на градот“.

Од Агенцијата за патишта потврдуваат дека за таа цел е изготвена и студија за концесискиот проект, во која меѓу другото, е содржана пошироката економска оправданост на концесијата. Но, никој од надлежните институции не одговара на прашањето што е планирано за во иднина и како ќе се решава овој порблем.

Според последниот тендер што го објави Министерството за транспорт и врски во средината на ноември 2009 година, за давање под концесија на два пакети веќе изградени, но и на нови патни правци по Коридорот 8 во источниот пакет се нудеа под концесија патишта во должина од 177,5 километри, а во западниот 196 километри. На западната страна се Стенковец-Блаце, Гостивар-Ќафасан, Требениште-Охрид, Струга-Подмоље и Гостивар-Тетово-Скопје, за чија изградба се потребни 558 милиони евра.

Од концесионерите се бараше да ги изградат, да ги доизградат и да ги реконструираат предвидените патни правци за најмногу осум години, а потоа со нив да стопанисуваат 35 години, но и истовремено и да ги одржуваат и да наплаќаат патарина. Иако првично заинтересираност пројавија дури 48 странски и домашни компании, во завршната фаза ниту една не поднесе понуда за концесионирање на македонските патишта.

Проекти на хартија, реализација нема

Според првичниот план, кој е стар неколку децении, Стража требало да се премости со тунел долг осум километри, сличен на железничкиот, кој е во употреба уште од 1967 година. Но, според усвоените планови кои беа дадени на тендер, трасата е променета. Почнувајќи од Гостивар, главно се движи кон запад и потоа преминува на исток од постоечкиот пат. Таа поминува низ шумско земјиште по слична траса како железницата, но два километри западно од пругата се качува по стрмниот планински гребен. По гребенот трасата се среќава со постоечкиот пат и продолжува јужно кон Кичево, генерално на западната страна од постоечкиот пат. Од Кичево на југ патот го следи постоечкиот, каде што доаѓа до дното на долината и има полесна хоризонтална проекција.

Кај Требениште идниот автопат се дели на две делници. Првата, како целосно нова делница, оди до Струга, а потоа до граничниот премин со Албанија и завршува кај Ќафасан. Втората делница го следи постоечкиот пат и поминува преку Подмоље и завршува во градот Охрид.

Доколку градбата на сите овие делници започне истовремено, временскиот период потребен само за изградба на овој патен правец е околу шест години од склучувањето на договорот за градба.

Автопатот би значел економска преродба за регионот

Охридските стопанственици и туристички работници се согласуваат за едно - дека воопшто нема потреба да се разговара за придобивките кои би ги донело автопатско решение од Скопје за Охрид. Тие велат дека во секоја книга може да се прочита за благодетите од ваков проект.

Филип Мишевски, заменик-генерален директор на хотелскиот комплекс Метропол, смета дека околу автопатот треба да се гради целата економско-туристичка стратегија на Охрид, а не обратно.

„Од посебно значење е поврзаноста на Охрид со автопат за Скопје. Тоа ќе значи придобивки и за туризмот и за стопанството, а општо и за граѓаните на Охрид. Како општина, не само што сме заинтересирани, туку поддржуваме и подготвени сме да помогнеме каква било иницијатива која ќе се покрене за ова прашање, кое не е важно само за градот, туку како дел од Коридорот 8 е значајно за целата држава“, вели Мишевски.

Автопатот не е значаен само за туризмот. Голем бенифит од него очекуваат и останатите компании од Охрид кои се занимаваат со производство. Љупчо Иловски, заменик-генерален директор на фабриката за сигурносни појаси СИПО, вели дека е природно да се очекува зголемување на можностите за бизнис.

„Градењето автопат првенствено ќе значи скратување на патот, што во секој случај, ќе има позитивно влијание и врз стопанството. Нашите производи побрзо и поевтино ќе стасуваат до посакуваните дестинации и ќе имаме аргумент плус за соработка, бидејки ќе бидеме поповрзани со регионот“, вели Иловски.

Во локалната самоуправа железничкото и автопатско поврзување на Охрид со Европа го сметаат за основа за каков било развој.

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 17-May-2012 at 21:06
Originally posted by gjoko

во 2011 се започна со реконструкција баш на оваа делница но се заврши само делот пре,во и после с.Колари кој беше и полош од делот на стража.дали ќе се оди и према Стража незнам


Денеска поминав, катастрофата е само уште поголема и во растечки статус.

Го ископале делот од Зајас до Стража со кратери по 2,3,5м2 во површина и ~ 20см длабоки, најверојатно за крпење Некаде и по цела ширина на патот сечени делови по 30 - 40см и 20см длабоки.
Патот е на моменти како хрватската шаховница во црно - сиво издание...

Да не спомнувам дека е период пред лето, плус никаде немаше поставено знаци за работа на пат (пред 20-тина дена немаше ништо копано), а како споредба некаде кај Ботун меѓу Кичево и Охрид поставуваа најверојатно јарбол за знаме и беше обележано со знаци работа на патот и светлечка сигнализација уште 100 - 150 метри пред местото, иако беше поприлично надвор од патот   

Edited by Тркало - 17-May-2012 at 21:08
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 30-Apr-2012 at 10:55
во 2011 се започна со реконструкција баш на оваа делница но се заврши само делот пре,во и после с.Колари кој беше и полош од делот на стража.дали ќе се оди и према Стража незнам
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 30-Apr-2012 at 10:45
Ужасен е ,,, баш во средата на 25 Април јас го возев... незнам што да кажам, ама треба посебно да се нафатат да ја средат делницата Стража - Зајас.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 24-Apr-2012 at 10:56
Ни јас не разбирам, нема никаква логика. Изгледа зазеле некој став дека тие „поважните“ гости што доаѓаат од подалеку пристигаат со авион и се шетаат само во Охрид и до Св. Наум (што е тешка глупост и невистина), а дека тие од околните земји што доаѓаат со кола се и така навикнати на такви патишта. Може причините да се сосем други, само нагаѓам, но во секој случај, што и да е, не е право да се запоставуваат патиштата бидејќи самиот во Охрид запознав туристи од југоисточна Азија и знам дека имаа намера да одат со изнајмени возила по други градови.

Edited by Граѓанин - 24-Apr-2012 at 11:02
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 24-Apr-2012 at 10:50
Не нерамнини, јас не сум возел од 2010 таму, лани бев но ме возеа.

Нерамнините се највеќе на кривините пред и после Стража и Пресека, а најголеми оштетувања патот има во делот Колари - Трапчин Дол.

Можеби и има накај Охрид, после Пресека, ама не сум приметил, во кратки црти - страшно е. Промовираме туризам и Охрид како број 1 туристичка дестинација во земјава... а сите патишта до Охрид се ужасни. За жал тоа е реалноста.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 24-Apr-2012 at 10:46
Бев пред некое време на таа релација и приметив такви нерамнини на патот, но претпоставив дека колата ги нагласува бидејќи е низок спортски двосед со мошне тврда амортизација. 

Edited by Граѓанин - 24-Apr-2012 at 10:47
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 24-Apr-2012 at 10:37
Извини граѓанин, ама потполно не си во право... Оваа актуелна влада, нема направено ниту еден автопат во Македонија. Иако ја пресече лентата за Скопската обиколница, не го започна тој проект. Ја направија Илинденска до пола... во Скопје, тоа е.

А за кратерите на Гостивар-Кичево, најконкретно... што да речам, изгледа не одиш на релација Охрид-Скопје, за да знаеш дека од 2008 навака, тој пат станува од катастрофа - уште поголема катастрофа. Слично е и Велес-Скопје, јас буквално во 2009 година, на последниот мост, пред објектите на Македонија Пат, малку фалеше да оставам тркало во дупка (и да продолжам без него).

Како што кажа, Андреј, не е политизацијата темата, кога се зборува за НИКАКВИ приоритети и за неписмен народ, извини ама ја зборувам вистината.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 24-Apr-2012 at 10:14
Тоа не е мое лично гледиште (и јас сметам дека ги имаат запоставено патиштата), но самиот имам чуено таков приговор, и го дадов чисто како илустрација за политизацијата во начинот на искажување.

Edited by Граѓанин - 24-Apr-2012 at 10:14
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 24-Apr-2012 at 10:11
Е кој се тие патишта те молам кажи ми?
Освен Стража - кичево - Охрид, за ИТНА целосна реконструкција е и Велес - Петровец - Миладиновци - Куманово, Велес - Штип... Ама така е кога имаш тотално ненормално поставени приоритети и полу писмен народ.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 24-Apr-2012 at 10:07
Originally posted by gorco

Тоа е преродбата на партијата на власт... скапани патишта и никакви возови, важно, барокни фасади на катни гаражи во Скопје... БОЖЕ ГОСПОДЕм КАЈ ЖИВЕАМ!!!

*п.с. морам да се извинам за постов - ама ми се собира од поодамна веќе!!!


Секако дека мора да се поправат тие оштетувања и поради туристите и поради граѓаните. Но твојов исказ е веќе политизација на темата, што не е во ред бидејќи некој друг може да ти одговори дека имаат направено разни други патишта и проекти од тој калибар, и затоа дискусијата може само да отиде до недоглед, а да го изгуби карактерот што го наметнува овој форум според својата тематика.


Edited by Граѓанин - 24-Apr-2012 at 10:08
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 24-Apr-2012 at 08:24
Тоа е преродбата на партијата на власт... скапани патишта и никакви возови, важно, барокни фасади на катни гаражи во Скопје... БОЖЕ ГОСПОДЕм КАЈ ЖИВЕАМ!!!

*п.с. морам да се извинам за постов - ама ми се собира од поодамна веќе!!!

Edited by gorco - 24-Apr-2012 at 08:25
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 24-Apr-2012 at 02:09

http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=41376

Видео: Магистралата Охрид – Гостивар во катастрофална состојба
    
Големите количини на сол кои поради снежните врнежи во текот на зимскиот период беа фрлени на магистралниот пат Охрид -Гостивар, предизвикале големи штети врз асфалтот, па постоечките пукнатини и дупки, кои веќе подолго време се главна карактеристика на овој патен правец, сега се претворени во вистински кратери.


Големите дупки, не само што им нанесуваат штети на моторните возила кои секојдневно сообраќаат по овој патен праец, тие претставуваат и голема опасност и за безбедноста на возачите и на патниците.

Поради неможноста да ги фотографираме најлошите делови од автопатот , направивме кратко видео на потегот од Кичево до планинскито превој Стража, каде што се видливи најголемите оштетувања.

Инаку Владата на Република Македонија кон крајот на февруари и официјално се откажа од изградба на автопат Ќафасан - Охрид - Гостивар. Наместо автопатно решение, сега се предлага ревитализација и проширување со една лента на постоечката магистрала од Охрид до Кичево, за што било разговарано на една од седниците на владиниот Економскиот совет. Во однос на патниот правец Кичево – Гостивар Економскиот совет одлучил повторно да се оди со концесија на патиштата.


Турстичките работници од Охридскиот регион, во изминатите неколку години многу пати апелираа до надлежните институции за важноста на оваа сообраќајна делница и за тоа дека нејзната неуреденост остава лош впечаток на туристите.

Е.М

© 2012 Ohridnews.com
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 14-Oct-2011 at 00:40
Откако повикот за давање на овој патен правец под концесија пропадна, извесно е дека М-2 засега нема да се гради како автопат. Во Програмата за работа на владата за 2011-2015 е предвидено М-2 да се рехабилитира, надгради и прошири и тоа од Ранковце до Крива Паланка. Предвидениот рок е 2014-2015.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 09-Oct-2011 at 00:32
На клучката кај Кондово има сериозен проблем кога се движите од Ѓорче Петров во правец кон Тетово, односно на местото каде што обиколницата завршува и се спојува со западниот излез од Скопје:
42° 0'18.53"N  21°19'11.78"E

Имено излезот од Скопје има 2 ленти, плус оние 2 што доаѓаат од обиколницата, тоа се вкупно 4 ленти. Но во растојание од 170 метри автопатот повторно се стеснува на 2 ленти. И не само што се стеснува, туку и хоризонталната сигнализација е без врска, јас вака обележано приклучување немам видено никаде на друго место. Двете средни ленти се спојуваат на начин како некој да се трудел да стимулира сообраќајни несреќи, а веднаш потоа (во растојание од 30-тина метри) комбинираниот сообраќај од тие две ленти удира во десната (!?) лента. Баш ме интересира според кои норми е ова вака обележано. За „среќа“ засега немаме којзнае колку густ сообраќај, па последиците од вакви заебанции, во моментов не се толку големи:

1


2


3




Со оглед дека понатака делот од автопатот што поминува низ селото Сарај нема можност за лесно и ефтино проширување, нема ниту можност за проблемот да биде целосно решен. Но сепак има простор за многу солидно решение, без потреба за никакви градежни зафати, требало само малку поодговорно да си ја завршат работата тие што се надлежни за ова.

Еве како може да се оправи работата за неколку часа и единствено со менување на хоризонталната сигнализација. Пред се, лентата за застанување треба да се пренамени во лента за сообраќај, во должина од 200-300 метри. Но лентата за застанување е потесна (широка е 2,5m) од лентите за возење (широки по 3,75m). Таа ширина (2,5m) е апсолутно недоволна за возење на автопат. Но 3,75m е повеќе од доволно (во Холандија на пример сега стандард им е 3,5m а добар дел од автопатите им имаат ленти широки и по 3,25m), па едноставно треба да се преобележи цел тој сегмент и еднакво да се распредели ширината. Со тоа би добиле 3 ленти широки по 3,33m што не е ништо страшно, со оглед дека се работи за краток сегмент.

И се разбира, средните ленти не треба буквално да се спојат како што е сега, особено не онака вртоглаво... туку сето тоа да се одвива со престројување, кое престројување со сигнализација треба навремено да се сугерира. Со обезбедениот дополнителен простор од лентата за застанување, сето тоа би се одвивало многу потечно и побезбедно отколку што е ситуацијата сега. Еве како би изгледало решениево со само 200 метри продолжување (се разбира може и многу повеќе од 200 метри доколку има потреба):




Edited by Cloverstack - 09-Oct-2011 at 00:39
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 05-Oct-2011 at 02:55
Маџаров направил растур  Bow
Скопје - Струга

1 дел


2 дел


3 дел

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 26-Jul-2011 at 10:19
veke mesec dena se raboti na najostetenite delovi od patot
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 25-Jul-2011 at 16:59
Originally posted by mirakuliks


Originally posted by lslcrew

Досега незнам дали сме имале запис, ама патот накај Бугарија преку Крива Паланка се санира на неколку места со нов асфалт, не дупки, туку цели делници. Неколку места има со завршени работи, имаше две изграбани што чекаат асфалт и една што се работеше со наизменично пропуштање.
А не ли е тоа дел од коридорот 8 кој треба да се даде под концесија и со тоа да се реизгради во автопат?


Да,дел се од коридорот,но дедека чекаме за концесија мислам дека крајно време беше да се санираат,затоа што имаше толку катастрофални делови што не се дозволуваа возење над 50-60км/ч
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 25-Jul-2011 at 13:50
Originally posted by lslcrew

Досега незнам дали сме имале запис, ама патот накај Бугарија преку Крива Паланка се санира на неколку места со нов асфалт, не дупки, туку цели делници. Неколку места има со завршени работи, имаше две изграбани што чекаат асфалт и една што се работеше со наизменично пропуштање.


А не ли е тоа дел од коридорот 8 кој треба да се даде под концесија и со тоа да се реизгради во автопат?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.