![]() |
![]() |
![]() |
[А4] Блаце - Ново Село (струмичко) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 9> |
Author | |||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Ајде вака прво објаснување за да нема забуни. Постојат локални регионални и магистрални патишта како поделба. Магистралните патишта можат да бидат од профил две ленти, три ленти, експресен или автопат. Досега профилот експресен не се користел во Македониј аи прв пат каде што воопшто се споменува е оваа програма. Така да како што можам да приметам се користи на оние места каде што државава има потреба од пат поголем од обичен магистрален две или три ленти, но тие правци не се дел од ниеден меѓународен коридор. Така да автопатни решенија се коридорите осум и десет, а помеѓу за Штип, за Струмица, Битола-Охрид и слични се од овој профил, со исклучов веројатно на Прилеп Велес Битола кој исто така е крак од коридор нормално и тука е автопат. Кога истите тие што сега реагирате на ова и не убедувавте дека не треба автопат за Штип сега би било чесно да дадете поддршка на ваквиот избор на патишта зашто и сами ги знаеме потребите. Грција овој профил на дел од коридор десет го користи. Досега воопшто кога сме разговарале на овие теми воопшто и не сме го имале овој профил за да баратаме со него па сме се тегнеле меѓу автопат и обичен магистрале со две или три членти, е ова е сега магистрален со четири ленти ништо различно.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
||||||||||
Чекај малце и мене не ми е јасно, што значи ова две или четри ленти по правец???
Па ќе коштало 250 милиони, каде и до кога со вакви мачканици само тоа не знам. |
|||||||||||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
MileX ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
||||||||||
sakav da kazam , veke koga gradat nov pat da go izgradat paralelno do "stariot" (izgraden pred 10-tina godini) i da se dobie nesto slicno na avtopat . Nema potreba da se gradi odvoeno bidejki veke ima lokalen i magistralen pat Strumica-Radovis (vo blizina na Bucim Magistralata se pretopuva vo stariot pat pred prevojot Pilav Tepe) , najdobro ke e da se duplira i da se resi problemot so povrzuvanjeto na Strumicko-Radoviskiot region . Toa vazi samo za SR-RA , za RA-ST definitivno ke treba nova trasa ,bidejki patot 80% e uzas
no najverojatno nema da bide nisto od ovaa rabota Edited by MileX - 15-May-2011 at 23:10 |
|||||||||||
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Каков експресен пат какви бакрачи. Ова е чисто безобразие. Сеуште незавршен постоечкиот обичен магистрален пат кој се гради сто години и проби неброени рокови, а сега и експресен ќе ни изграделе. Којзнае, со вакво темпо можеби експресниот ќе го изградат и пред да го отворат постоечкиот кој се гради. Предизборна кампања и се е можно...
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
||||||||||
Нема потреба од автопат, паралелно со него се наоѓа меѓународен коридор и веќе постоечки автопат (Е-75), доволно е само пат од ваков тип и добра комуникација со Е-75 кон Неготино, односно Велес. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
MileX ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
||||||||||
a neli e podobro namesto da gradat nov pat , da go prosirat postoeckiot koj od Bucim do Strumica koj e vo odlicna sostojba (osven delot so kockata koj momentalno se gradi) da se nadgradi na nivo na avtopat
|
|||||||||||
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||||||||||
Мммм до Солун мислам дека не е така „замислен“ патот, ама така испаднал во пракса. Лентата што е десно, ја користат автомобили и камиони, ама таа е обележана со полна линија цело време, и веројатно замислата е да служи за застанување. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
||||||||||
Тоа е експресен пат. Ако си одел накај Солун, од македонска граница до Солун најголемиот дел од патот е од ваков тип. Тоа е сосема солидно патно решение и баш сум зачуден зошто до сега не се правеле вакви типови на патишта кај нас. Ограничувањата на брзината се обично 110 километри на час.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||||||||||
Мене ништо не ми е јасно од изјавава на Ставрески! Каков е тој профил на пат со четири ленти од кои две се "побрзи" со 3,75 метри и уште две "побавни" со широчина од 2,5 метри !?!?
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
||||||||||
Eve sto ke se gradi detalno vo kratki crti napisano. Изградба на автопати: Табановце –Куманово, Демир Капија – Смоквица, Куманово - Крива Паланка, Гостивар- Охрид со крак кон Албанија, Скопје - Штип -Кочани , Скопје – Блаце, и реконструкција на автопатот Скопје-Велес Изградба или реконструкција и проширување на експресни, магистрални и регионални патишта: Градско- Прилеп-Битола, Штип – Струмица , Кочани –Виница - Делчево – граница со Бугарија, Кичево - Дебар, Свети Николе – Пробиштип, Скопје-Сончев Град, Таор –Катланово, Тетово – Јажинце, Косел – Охрид – Св.Наум, Скопје-Македонски Брод Ete ke gi pravat patistata Gradsko-Prilep-Bitola ne znam zosto se digna tolku mnogu panika.
Недела, 15 Мај 2011
Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, кој како носител на кандидатската листа во четвртата изборна единица, изјави дека ќе се гради експресен пат меѓу Струмица и Штип.Со програмата на ВМРО-ДПМНЕ „Манифест за реформи и развој“ е предвидено не само довршување на патот Струмица-Радовиш, туку и изградба на нов експресен пат меѓу Струмица и Штип кој ќе има четири ленти, од кои две побрзи со по 3,75 метри и две побавни со широчина од по 2,5 метри. За овој проект ќе бидат инвестирани околу 250 милиони евра, а со оглед на тоа што се предвидува и изградба на автопат меѓу Штип и Скопје, значително ќе биде скратено растојанието и времето на пристигнување од Струмица и другите градови во југоисточна Македонија до метрополата и обратно, изјави Ставрески. - Во делот на инфраструктурата предвидуваме да биде завршена реконструкцијата на регионалниот пат Струмица-Дојран и на другите започнати патиштаhttp://kurir.mk/makedonija/ekonomija/29584-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-megu-Strumica-i-Stip |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||||||
Еве тазе слики. Освен 5 работници, 2-3 камиона и 5-6 багери, се друго статус-кво.
1. ![]() 2. ![]() Иако иам повеќе пати патувано до Струмица, овој дел никогаш детално не сум го приметил. Но после вчерашното возење, НЕ МИ Е ЈАСНО ШТО ПРАВЕЛА ДРЖАВАТА ВО ЗАДЊИТЕ 20 ГОДИНИ ЗА ПОВРЗУВАЊЕ НА ЕДЕН ОД НАЈБОГАТИТЕ ГРАДОВИ ВО МАКЕДОНИЈА СО СКОПЈЕ. ПА У 21 ВЕК ДА СЕ ВОЗИ НА КАЛДРМА?!?!?!?!??!? УЖАС! |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||||||
http://daily.mk/cluster3/8487f9a20305926376494f3964c342dd/608037 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() Дијамант клучка би била непотребен трошок за тоа место. Мало дво-квадрантско паркло би било сосема прикладно. Edited by Cloverstack - 03-Dec-2010 at 03:36 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Не дека може кој кога каде му текне да се прават клучки, но не сваќам зашто не би можело кога и така го има натпатникот. Би требало само четири рампи да се доизградат и да се добие некоја дијамант раскрница. Секако дека би повлекло тоа во експропријавција на ниви, само што проблем ни е некако што ич не баратаме со бројки туку се сведува на само дигање галама. Стварно да споредиме па да знаеме колку тоа чини и зашто да и зашто не. И па незнам зашто се доведуваат до степен на штрајк, па клучката Калуѓерица и така не евоопшто далеку. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||||||||||
Patniot pravec Stip-Strumica (64 km) pocna da se gradi 1992 god. Za 18 godini izgradeni se otprilika okolu 27 km regionalen pat so dve kolovozno lenti. Ako se zadrzi ovaa tempo na gradenje, celata delnica Stip-Strumica ke bide zavrsena 2034 god.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Не би рекол дека има многу повеќе од метро и пол, баш ми изгледа отприлика толку, но метро помалку или повеќе не менува многу, а 80km/h (ако на новите делници не биде дозволено и стотка) не е воопшто брзина за потценување. Малку сум збунет чим е така прецизирано во правилникот, да се надеваме дека е преземено од некаде каде што е базирано на некаква анализа.
Инаку багремите ги има и со многу подебели стебла (не дека 10cm е малку), но и јас сум слушнал за некои чудни својства на дрвото, па ваљда баш целта им е да не се оформат масивни дрва, туку слаби и еластични стебла со многу ситни гранки кои се разгрануваат веднаш над подлогата. Ваква „грмушковидна“ форма можело да се добие со сечење на стеблото додека багремот е уште мал, но се јавувал друг проблем - дрвото брзо и агресивно освојувало хоризонтален простор, па во тој случај би требало посветено одржување. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
На веб сајтот на Министерство за Транспорт и врски ги има сите правилници во врска со технички карактеристики на патишта. Она што јас го најдов за дрва е дека може да се садат надвор од сообраќајниот профил на патот, а тоа е метро и пол после коловозот бидејќи во сообраќајниот профил има метро и заштитен простор од страна. Овдека горе има многу повеќе од тоа. А башка се работи за пат што максимално дозволена брзина веројатно е 80, така да забелешката и не ти е баш оправдана.
А багремот може би е избран зашто расте побрзо него други дрва што растат, а и не сум видел багрем со стебло подебело од десетина сантиметри. Обично ако не се оддржуваат може да наликуваат и на грмушесто диво зеленило што повеќе е за загрижување дали првите неколку години планираат да ги кројат и оддржуваат. Повеќе смета оној ефект како светло што трепка особено насабајле или приквечер кога сонцето доаѓа бочно и има некој ефект како трепкач што знае да збуни. Ова во Скопје може да се види на Илиндеска кај Министерство за одбрана или на Коце Металец во Железара. Барем јас тука го имам видено. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() Забелешка на место, еве нешто повеќе за багремот: http://en.wikipedia.org/wiki/Robinia_pseudoacacia Се прашувам дали има кај нас некакви прописи за тоа што може да се сади покрај пат и на колкаво растојание. Ако нема прописи, треба барем елементарна логика да се примени. Инаку багремот сакал песокливи почви и бил одлична заштите од ерозија, ако е тоа некакво објаснување за изборот ![]() |
|||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |