![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 585960 |
Author | ||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Еве нешто малце подетално од официјалниот сајт на градот. Пак во очи упаѓаат импровизациите. Место да се развива паралелно со примарната сообраќајна мрежа (која е потребна не само сама по себе, туку нејзините траси се исто неопходни за ефикасен трамвајски систем), тие ги заплеткале предложените траси низ постоечкиот хаос во Скопје. Каде што има гужва ќе направат уште повеќе гужва, а трамвајот ќе биде спор и неефикасен, вртејќи лево-десно и поминувајќи на скоро секоја закрчена крстосница низ градов.
![]() http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=1355&mid=24&tabId=1&tabindex=0
Edited by Cloverstack - 03-Oct-2007 at 19:40 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Тоа е тоа друже... Кога изгубени новинари ќе ги пренесат изјавите на неспособните власти, резултатот е ваков. Тоа ни се случува веќе долго време во континуитет. Мене ме загрижува суштината, т.е. дека линиите имаат одредени несовпаѓања со ГУП-от. Според мене најголем дел од несовпаѓањата се неоправдани и изгледаат како лоши импровизации (по обичај). Највеќе ме загрижува неспоменувањето на тунелот под плоштадот и на бул. Крушевска Република, чии траси се клучни и за ефикасен ЛРТ систем. Исто така ме вади од кожа оној некаков си едносмерен кружен тек околу Аеродром (прво по бул. Јане Сандански, после по бул. АСНОМ). На Јане Сандански има доволно место да се спроведе двоен колосек по сите стандарди и тоа во средина на булеварот, со пешачки мостови и модерни станици (најефикасно и најсовремено решение). Мене лично повеќе би ми одговарало ова со АСНОМ зашто ми е многу поблиску, ама навистина не е добро решение. Ако до толку има потреба, нека направат дополнителна линија кога ќе дојде време... Единствена светла точка ми е дека конечно се става крај на шпекулациите за тоа каков трамвај планираат. Очигледно се работи за ЛРТ концепт, кој би требало да се интегрира и со постоечката железничка мрежа. Барем нешто паметно во целава работа... |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
i vekje pocna novinarskoto raznoglasie za nesto sto treba da bide precizna informacija
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Бугарското претпријатие “Градски електротранспорт-Софија“ и македонската компанија “МАК 2000“, кои го добија тендерот за изработка на физибилити студија за шински сообраќај (брз трамбвај) во Скопје, денеска го претставија планот за сообраќање на трамвај низ главнит град на четирии линии со вкупна должина од 56 километри, за што конечната верзија со пресметани трошоци ќе биде завршена на 20-ти овој месец. По конечните пресметки, како што најавија од Град Скопје, финансиски средства ќе бидат побарани од фондовите на Европската унија, а откако ќе се добијат парите, следува изградба на пругите во главниот град, но за тоа ќе бидат потребни најмалку 10 години. Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај при град Скопје, објасни дека изградба на пруга во должина од еден километар во просек трае од 5 до 6 години. Со оглед на тоа дека вкупната трамвајска линија во Македонија ќе изнесува 56 километри, за изградба на пругите ќе бидат потребни околу 10 години. Според Физибилити сдудијата првата трамвајска линија во Скопје ќе почнува од мостот кај Сарај, продолжувајќи по булеварот “Партизански одреди“ и “Димитрие Чуповски“, кон булеварот “Јане Сандански“ до населбат Ново Лисиче, каде ќе свртува и се враќа назад по булеварот “АСНОМ“. Втората линија, според планот, ќе минува по јужен булевар со можност за поврзување со транспортниот центар, како трамвајот би се искористил и како воз кој ќе сообраќа по железничката пруга. Третата линија, објасни Светлослав Станоев од “Градски електротранспорт-Софија“, ќе почнува од железничкаат станица кај ОХИС, по “Првомајска“ ќе продолжува кон улицата “Даме Груев“ до населбата Бутел. Четвртата линија е предвидено да се протега од работничкиот универзитет “ Кочо Рацин“ преку Бит пазар, десно кон булеварот “Александар Македонски“ до населбата Ченто. Од секторот за сообраќај при град Скопје, за утре организираат снимање на бројот на патници и превозници во јавниот градски превоз, а со цел утврдување на фрекфентноста и потербите од градскиот превоз, кои би се имплементирале во планот за трамвајскиот сообраќај. Освен снимање, граѓаните ќе се анкетираат во врска со нивното мислење за воведување трамвај во градскиот сообраќај. |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
...
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 585960 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |