build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 585960
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1181 Posted: 03-Oct-2007 at 19:39
Еве нешто малце подетално од официјалниот сајт на градот. Пак во очи упаѓаат импровизациите. Место да се развива паралелно со примарната сообраќајна мрежа (која е потребна не само сама по себе, туку нејзините траси се исто неопходни за ефикасен трамвајски систем), тие ги заплеткале предложените траси низ постоечкиот хаос во Скопје. Каде што има гужва ќе направат уште повеќе гужва, а трамвајот ќе биде спор и неефикасен, вртејќи лево-десно и поминувајќи на скоро секоја закрчена крстосница низ градов.

Angry


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=1355&mid=24&tabId=1&tabindex=0



ФИЗИБИЛИТИ СТУДИЈАТА ЗА ВОВЕДУВАЊЕ ТРАМВАЈ НАСКОРО ГОТОВА

Фирмата „Мак 2000“ и нејзиниот партнер Столичен електро-транспорт од Софија, Р.Бугарија, кои беа избрани за најповолни понудувачи на јавниот повик кој Град Скопје го распиша за изработка на физибилити студија за воведување шински сообраќај во градот /брз трамвај/, денеска, ги презентираа досегашните резултати од изработката на студијата.
 
Светослав Станев, заменик директор на Столичен Електро-транспорт, истакна дека физибилити студијата за воведување шински сообраќај во Скопје ќе биде изработена еден месец пред истекот на рокот предвиден со јавниот повик.
 
- Определени се трасите на трамвајските линии, неколку алтернативи, како и локациите на кои треба да се наоѓаат трафостаниците кои ќе ја опслужуваат електричната мрежа на трамвајот. Определени се правците на трамвајските линии, како и стојалиштата. Останува уште да се изврши економска анализа за воведувањето трамвај во Скопје. Оваа анализа ќе зависи и од резултатите од снимањето на бројот на возила и на патници во јавниот градски превоз, која ќе се изврши утре од страна на ученици во Автосообраќајниот училишен центар “Боро Петрушевски“. Податоците од снимањето ќе се обработат најдоцна до 10 октомври, а студијата ќе биде завршена до 20-ти овој месец – објасни Станев.
Станев нагласи дека системот кој се предвидува за напојување со електрична енергија на трамвајската мрежа има капацитет да ги задоволи потребите и доколку дојде до надградба на мрежите со нови линии.
 
Предвидени се две депоа, согласно ГУП на Градот Скопје, едното до автобазата на ЈСП Скопје во Ѓорче Петров, а другото во Ново Лисиче.
 
Трасите, кои се предвидени во физибилити студијата се следниве:
 
ТРАСА НА ЛИНИЈА БРОЈ 1
 
 
СВРТУВАЛИШТЕ ВО БЛИЗИНА НА МОСТОТ КАЈ САРАЈ – СЕ ДВИЖИ ПО УЛИЦА ЃОРЧЕ ПЕТРОВ – БУЛЕВАР ПАРТИЗАНСКИ ОДРЕДИ – УЛИЦА ДАМЕ ГРУЕВ – УЛИЦА ДИМИТРИЕ ЧУПОВСКИ – УЛИЦА 11 ОКТОМВРИ - БУЛЕВАР КОЧО РАЦИН – ПОКРАЈ КОМПЛЕКС БАНКИ – ПОД ТРАНСПОРТЕН ЦЕНТАР - ПО БУЛЕВАР ЈАНЕ САНДАНСКИ – ДО НОВО ЛИСИЧЕ, УЛИЦА ФЕВРУАРСКИ ПОХОД (КАДЕ ШТО ЌЕ БИДЕ ВТОРОТО ТРАМВАЈСКО ДЕПО)
 
ПРВАТА ЛИНИЈА СЕ ВРАЌА ПО БУЛЕВАРОТ АСНОМ, СРБИЈА, ЈАНЕ САНДАНСКИ И ПО ТРАСАТА КОЈА Е ГОРЕНАВЕДЕНА ВО ПРАВЕЦ НА НАСЕЛБАТА ЃОРЧЕ ПЕТРОВ. 
 
АЛТЕРНАТИВНА ТРАСА НА ЛИНИЈА БРОЈ 1
 
ОД УЛИЦА ЃОРЧЕ ПЕТРОВ - ПО БУЛЕВАР ПАРТИЗАНСКИ ОДРЕДИ – УЛИЦА НИКОЛА ПАРАПУНОВ - ПО БУЛЕВАР ИЛИНДЕН - ПОКРАЈ ЗГРАДАТА НА ВЛАДАТА - ДЕСНО ПО УЛИЦАТА ДАМЕ ГРУЕВ - УЛИЦА ДИМИТРИЕ ЧУПОВСКИ – УЛИЦА 11 ОКТОМВРИ - БУЛЕВАР КОЧО РАЦИН – ПОКРАЈ КОМПЛЕКС БАНКИ – ПОД ТРАНСПОРТЕН ЦЕНТАР - ПО БУЛЕВАР ЈАНЕ САНДАНСКИ – ДО НОВО ЛИСИЧЕ, УЛИЦА ФЕВРУАРСКИ ПОХОД
 
 
ТРАСА НА ЛИНИЈА БРОЈ 2
 
 
ТРАСАТА НА ЛИНИЈАТА БРОЈ 2 Е ВО СОГЛАСНОСТ СО ОНАА ПРЕДВИДЕНА СО ГУП КОЈА ОДИ ПО ЈУЖНИОТ БУЛЕВАР, СО ДОПОЛНИТЕЛНИ ИЗМЕНИ ВО НАСОКА НА ПОВРЗУВАЊЕ НА ТРАМВАЈСКАТА ТРАСА СО ЖЕЛЕЗНИЧКАТА ПРУГА, СО ЦЕЛ ДА СЕ НАПРАВИ ЕДЕН КРУЖЕН ПРЕСТЕН ОКОЛУ ГРАДОТ, КОРИСТЕЈЌИ ГИ НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ИЗРАБОТКА НА ТРАМВАЈ, КОЈ ПОКРАЈ ПО ТРАМВАЈСКА МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖИ И ПО ЖЕЛЕЗНИЧКА ПРУГА. СО ТОА БИ СЕ ДОБИЛА БРЗА ЖЕЛЕЗНИЦА ОКОЛУ ГРАДОТ.  
 
ТРАСА НА ЛИНИЈА БРОЈ 3
 
 
СВРТУВАЛИШТЕ ОД НАСЕЛБАТА КИСЕЛА ВОДА, КАЈ ФАБРИКАТА ОХИС - НИЗ ЦЕНТАРОТ НА ГРАДОТ – ПО БУЛЕВАР КОЧО РАЦИН – БУЛЕВАР КРСТЕ ПЕТКОВ МИСИРКОВ – ПО УЛИЦАТА ЦВЕТАН ДИМОВ- БУЛЕВАР БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА (ДО БУТЕЛ)
 
 
ТРАСА НА ЛИНИЈА БРОЈ 4
 
 
СЕ ДВИЖИ ПО БУЛЕВАР ПАРТИЗАНСКИ ОДРЕДИ – БУЛЕВАР КОЧО РАЦИН - БИТ ПАЗАР-БУЛЕВАР АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ- ДО НАСЕЛБАТА ЧЕНТО – ОД КАДЕ ПО ИСТАТА ТРАСА СЕ ВРАЌА НАЗАД  
 
 
ЌЕ СЕ СНИМА БРОЈОТ НА ПАТНИЦИ И ВОЗИЛА ВО ЈАВНИОТ ГРАДСКИ ПРЕВОЗ  
 
  
Дваесет и шест ученици од Авто-сообраќајниот училишен центар “Боро Петрушевски“ во текот на утрешниот ден ќе вршат снимање на бројот на возила и патници во јавниот градски превоз.
 
Снимањето ќе се врши на 13 пункта во градот, во текот на целиот ден. Учениците ќе бидат поделени во 13 тимови и ќе вршат мерење во периодите од 7 до 9 часот, од 11 до 13 часот, од 14 до 17 часот и од 19 до 21 часот. 
 
Учениците ќе вршат и анкетирање на патниците кое се состои од 12 кратки прашања поврзани околу нивните потреби, сугестии и забелешки за јавниот градски превоз. Се очекува секој тим да изврши по 100 анкетирања. 




Edited by Cloverstack - 03-Oct-2007 at 19:40
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1182 Posted: 03-Oct-2007 at 19:09
Originally posted by pbanks

Eve naucivme nesto novo deka 1km pruga se gradel 5-6 godini. Me interesira kako presmeta tipov 10 godini za 56km. I da mislel 5-6 meseci pak matematikata ne e na mesto.



Тоа е тоа друже... Кога изгубени новинари ќе ги пренесат изјавите на неспособните власти, резултатот е ваков. Тоа ни се случува веќе долго време во континуитет.

Мене ме загрижува суштината, т.е. дека линиите имаат одредени несовпаѓања со ГУП-от. Според мене најголем дел од несовпаѓањата се неоправдани и изгледаат како лоши импровизации (по обичај).
Највеќе ме загрижува неспоменувањето на тунелот под плоштадот и на бул. Крушевска Република, чии траси се клучни и за ефикасен ЛРТ систем. Исто така ме вади од кожа оној некаков си едносмерен кружен тек околу Аеродром (прво по бул. Јане Сандански, после по бул. АСНОМ). На Јане Сандански има доволно место да се спроведе двоен колосек по сите стандарди и тоа во средина на булеварот, со пешачки мостови и модерни станици (најефикасно и најсовремено решение). Мене лично повеќе би ми одговарало ова со АСНОМ зашто ми е многу поблиску, ама навистина не е добро решение. Ако до толку има потреба, нека направат дополнителна линија кога ќе дојде време...

Единствена светла точка ми е дека конечно се става крај на шпекулациите за тоа каков трамвај планираат. Очигледно се работи за ЛРТ концепт, кој би требало да се интегрира и со постоечката железничка мрежа. Барем нешто паметно во целава работа...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1183 Posted: 03-Oct-2007 at 18:49

i vekje pocna novinarskoto raznoglasie za nesto sto treba da bide precizna informacija

 

Првите четири трамвајски линии во Скопје ќе се изградат за најмногу шест години
Првите четири трамвајски линии во Скопје ќе се изградат за најмногу шест години.
 
Трасите се веќе определени, Скопје ќе биде кружно поврзано. Ако се оди според планот, од градот очекуваат изградбата да почне за две години. Консултантите го изработиле планот за инфраструктурата, останува да се направи уште деталната финансиска анализа. Првичните покажаа дека за проектот трамвај треба да се обезбедат околу 40 милиони евра. Поголем дел од парите ќе се бараат од европските фондови.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1184 Posted: 03-Oct-2007 at 18:26

Скопјани со трамвај ќе се возат за 10 години

Бугарското претпријатие “Градски електротранспорт-Софија“ и македонската компанија “МАК 2000“, кои го добија тендерот за изработка на физибилити студија за шински сообраќај (брз трамбвај) во Скопје, денеска го претставија планот за сообраќање на трамвај низ главнит град на четирии линии со вкупна должина од 56 километри, за што конечната верзија со пресметани трошоци ќе биде завршена на 20-ти овој месец. По конечните пресметки, како што најавија од Град Скопје, финансиски средства ќе бидат побарани од фондовите на Европската унија, а откако ќе се добијат парите, следува изградба на пругите во главниот град, но за тоа ќе бидат потребни најмалку 10 години.

Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај при град Скопје, објасни дека изградба на пруга во должина од еден километар во просек трае од 5 до 6 години. Со оглед на тоа дека вкупната трамвајска линија во Македонија ќе изнесува 56 километри, за изградба на пругите ќе бидат потребни околу 10 години.

Според Физибилити сдудијата првата трамвајска линија во Скопје ќе почнува од мостот кај Сарај, продолжувајќи по булеварот “Партизански одреди“ и “Димитрие Чуповски“, кон булеварот “Јане Сандански“ до населбат Ново Лисиче, каде ќе свртува и се враќа назад по булеварот “АСНОМ“. Втората линија, според планот, ќе минува по јужен булевар со можност за поврзување со транспортниот центар, како трамвајот би се искористил и како воз кој ќе сообраќа по железничката пруга.

Третата линија, објасни Светлослав Станоев од “Градски електротранспорт-Софија“, ќе почнува од железничкаат станица кај ОХИС, по “Првомајска“ ќе продолжува кон улицата “Даме Груев“ до населбата Бутел.

Четвртата линија е предвидено да се протега од работничкиот универзитет “ Кочо Рацин“ преку Бит пазар, десно кон булеварот “Александар Македонски“ до населбата Ченто.

Од секторот за сообраќај при град Скопје, за утре организираат снимање на бројот на патници и превозници во јавниот градски превоз, а со цел утврдување на фрекфентноста и потербите од градскиот превоз, кои би се имплементирале во планот за трамвајскиот сообраќај. Освен снимање, граѓаните ќе се анкетираат во врска со нивното мислење за воведување трамвај во градскиот сообраќај.

 
Eve naucivme nesto novo deka 1km pruga se gradel 5-6 godini. Me interesira kako presmeta tipov 10 godini za 56km. I da mislel 5-6 meseci pak matematikata ne e na mesto.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1185 Posted: 03-Oct-2007 at 18:22
...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 585960

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.