build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1221 Posted: 15-Mar-2011 at 20:44
Се фативте сите за бојата ко слепци. Еве на што мислам:







Небаре толку важна е бојата. Ми се допаѓа идејата. Организиран училишен превоз, а не слободни карти со налепници во Скопје, и доделување на линии на пријатели во останатите градови, и какви не глупости.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1222 Posted: 15-Mar-2011 at 19:59
во неготино вози превозникот памела а на нив и претходно автобусите им беа жолти така да ова што е напишано за жолтата мислам дека е non sense Ohno
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1223 Posted: 15-Mar-2011 at 01:37
Мене лично не ме интересира бојата на возилата, туку ме интересира возилата да бидат пред се, безбедни, удобни и современи.
А ова го мислам не само за Скопје, туку општо за сите возила низ цела Македонија.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1224 Posted: 11-Mar-2011 at 18:34
      Зошто сакаш децата да се возат во небезбедните канти. Дојди во Куманово и види Оли-Травел, Штуз и Глобус какви автобуси пуштаат за школски превоз.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1225 Posted: 11-Mar-2011 at 18:03
Ученички превоз во Неготино. Жолт автобус, баш како на филм



Шала на страна, во многу држави училишните автобуси се жолти. По пензионирањето на кантите од ЈСП, може да се подарат на училиштата кои сами сакаат да организираат превоз. И да се исфарбаат жолти.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1226 Posted: 11-Mar-2011 at 16:41
Шеснаесет се, 3 тендери досега пропаднаа. Како не сме евидентирале? Затоа се купија 84 нископодни еднокатни.

Демек сто еднокатни (84 нормални, 16 минибуси), плус двеста двокатни.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1227 Posted: 11-Mar-2011 at 16:25
Досега не сме евидентирале, еве интервју со Груевски, има најава за осумнаесет минибуси. 1:42:00
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1228 Posted: 05-Mar-2011 at 18:06
^
Муабетот за Санос ми беше поради тоа што гледам сите српски фабрики за автобуси си функционираат нормално а нашата единствена ми изгледа дека е пропадната. Инаку јас слушав муабети дека повеќето од машините од фабриката и им се продадени па и доколку победеа на тендерот за градскиот превоз ќе морале да купуваат и некои нови машини бидејќи старите биле продадени.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1229 Posted: 05-Mar-2011 at 16:27
Previous
 
Претпоставувам дека функционира, барем сервисот Big%20smile
Ама очигледно газдите се профитери, со оглед на фактот дека не успеаа да победат на ниту еден од тендерите за нископодните градски автобуси, како и на ниту еден од тендерите за двокатните градски автобуси.
Па едно време се фалеа дека ќе тераат бизнис со некои кинези и ќе произведуваат автомобили, според неофицијални и необјавени извори на Интернет, нашинциве ја оплескале работата со кинезите.
Едно е кога си имаш работа со инвеститор, а друго е кога си имаш работа со профитер.
А да не додавам па уште и дека е извршена измама во Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври), при што неовластено била извршена продажба на имот на фабриката, не помнам што како, но едно е сигурно, а тоа е дека не е се баш мед и млеко во Санос.
 
А кога сме кај ЈСП Скопје, следува еден бисер:
 
 
Или е 65 или е 53, е сега што како, тоа ЈСП Скопје треба да ги прашаме Big%20smile
Ќе го сликнев и од позади, ама брзо тргна, не ги помина ни 15 секунди на станица, инаку и од позади пишуваше 65.


Edited by Dexter26 - 05-Mar-2011 at 16:31
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1230 Posted: 04-Mar-2011 at 00:34
Незнам дали е за тука...Знае некој што се случува со ФАС функционира воопшто фабриката ?
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #1231 Posted: 03-Mar-2011 at 09:59
Go prefrliv ova na posodvetna niska
Originally posted by Goran

Zosto ne se podeli Skopje na poveke reoni i da se napravi vozen red da se dade pod koncesija na privatnici i drzavata da subsidira po km a i da ima odnapred napraven pravilinik za frekfrentonst i tocnost i kavalitet na vozen park sto ke go kontrolira ispekcija a isto i graganite vo slucaj na ne pridurzuvajne po pravilnikot da se kaznuva pod odnapred opredelna kazna vo kraen slucaj da se odzeme licenca. Na ovoj nacin e organiziran javniot sobrakaj vo poveke zapani drzavi.

Na ovaj nacin ke mu se stavi kraj na bolkata so javni preprijatia i javni nabavki.Drzavata ke bidi vo kontrola a drugi ke se sekira za vozniot park mnogu e polesno da konrtoliras i da sakconiras ako ne si toj sto go sproveduva servisot.



Originally posted by pbanks


Originally posted by Dexter26

Одлична ти е идејата. Всушност, приватен инвеститор, по можност странски, се има докажано како најдобар пример за инвестирање во општествената инфраструктура во Македонија. Еден пријател мој вели дека им се восхитува на ЕВН, бидејќи од кога го купија ЕСМ, ако не плаќаш ќе те исклучат, ако не им дозволиш да те исклучат, ќе ја исклучат целата зграда, или целата улица, или можеби дури и целата населба или целото село, додека кога ЕСМ беше во државна сопственост никој не се осмелуваше на вакви потези.
Воопшто не би се сложил со тебе. Многу често странски инвеститор/концесионер излегол како лоша солуција кај нас од причина што најчесто не знаеме да си ги заштитиме нашите интереси при договарањето на концесија. Воедно, и јас сум задоволен од начинот на кој ЕВН се справува со неплаќачите, но е жално е што главниот аргумент за концесионер е фактот дека сме неспособни да извршиме основни задачи како наплата поради дневна политика или корупција (патарините??)
Кај приватните градски превозници, нема мавање по врата за да некој влезе од средна или од задна врата, туку само од предна може да се влезе, додека кај ЈСП Скопје секој си влегува во автобусот од каде сака, иако со слободен билет, сепак спротивно е на кодексот, треба да му го покажеш билетот на возачот, а нашинциве кои влегуваат од средна или задна врата, не се баш толку многу по кодексот.
Ова е одличен пример дека концесијата/приватизацијата не се солуција доколку претходно нема строги регулативи кои се спроведуваат. Имено приватните градски превозници се синоним за хаос. Влегувањето само од предна врата е случајно работа на место водено од нивната трка за профит, но во иста категорија спаѓаат и застанувањата каде ќе стигнат, излегувањето на патници каде ќе стигнат итн итн... Приватниците се прави каубојци по скопските улици.
Во 2001 јас воопшто не ни верував дека тогашен Македонски Телекомуникации, денешен Т-Хоум, 10 години подоцна, во 2011 ќе нуди Интернет телевизија, оптички Интернет, бесплатен безжичен Интернет на одредени места итн. Можеби во сето ова ќе уживавме и ако Македонски Телекомуникации останеше во државна сопственост, можеби не, но сепак многу повеќе им верувам на приватните странски инвеститори отколку на приватните домашни инвеститори.
Македонски телеком под капата на Т-Хоум беше синоним за пљачкаш во привте 4-5 години од приватизацијата. Мислам дека во копродукција со неколкуте владеачли гарнитури неговата монополска позиција свесно се одржуваше за што ние плативме огромни суми пари. Дополнително мислам дека свесно се одложуваше влезот на некои технологии во Македонија (стартот и перформансите на АДСЛ на пример) долги години додека навистна не се создаде колку толку конкурентен пазар на тоа поле. Да потсетам дека претходно МТ под државна капа работеше одлично, дигитализацијата веќе беше во тек, интернет имавме уште од 1995 итн итн... Сето тоа по доста подостапни цени. На пример основната претплата за телефон во тоа време беше 50 денари, додека денеска без 400 денари + ДДВ нема муабет со нив.

Decki ova ne moja ideja ova sto mene mi tekna otpament e ispitana i provereno raboti super kaj sto ze naogam vo Melbourne i super fukcionira.
Melbourne e podelen na reoni Privatnici si imaat garazi i svoj vozen park i svoi linie sto gi opsluzuvaat i strog parvilnik na koj sto mora da se pridrzuvaat.
A biletite se vo sopstvenost na drzavata tie se prodavat po prodazni punktovi a i vo avtobisi parite se slivaat vo drzavna kasa a drzavata gi plaka privatnicite po km opsluzen a drzavata si ima svoja ispekciona sluzba koja gi kontrolira liniete za tocnost i za frekfrencija a isto i patnici koi sakaat da se svercuvaat i da ne platat potocno dadeno na privatna firma sto gi kontrolira bileti so motivacija kolku poveke patnici kaznat sto ne plakaat bileti procent od kaznata odi zanif a kaznite se rigorzni.Vo isto vreme gi kontrolirat i soferite dali prodavat karti ili profitiraat.

A toa sto se protivi nekoj na privatizacia treba se preispita sebesi.
Ako socializmot bese podobro opstestvo nema da propadnese nasekade. Samo uste 2 drazavi ostana komunisticki a Kina odi kon kapitalizam po poleka se transformiara svatija deka ako se inatat eden den ke bidat smenati so sila ko se sluci nasekade so pament ja trasormiraat svojata ekonimija i stanaa vtora ekonomska sila na svet a za brzo vreme ke bidat i prva.

A za ova da se sluci e lesno edna strucna poseta od vlada vo Melbourne ke i im objasnat kako funkcionira samo trebat da si prilagodot istiot pricip sprema svoi potrebi a koj rece mora da bidi stranska investicija ako Skopje se podeli na reoni ima luge so pari i vo makdonija sto bi zele licenca.

Ne sakam da zboram brojki na avtobusi ama za toa mozi da se razraboti studia i da se deli na reoni.
No ne na mnogu mali reoni pa drzavata da se rasprava so privatnici so 10 avtobisi.

Tie priavtrnicite imaat moznost da si ja prodavaat licencata a nekoj od posteckite ke ja kupi i ke stanat pogolemi.

Taka i ovde se sluci. Od pocetok vo Melbourne bea lokalni privatnici koj postanaa pogolemi a na kraj niv gi kupi setrinska firma na sinagapure Airways no ne da go imaat celosen pazar monopol.

Koga ke se vovedi nova linija se dava na tender sekoj privatnik se nadava toj sto ke dade najpovolna ponuda ja dobiva linijata.

Ke mu bide kraj na javni nabavki i javni preprijatija.
Polesno e da kontroliras nekogo ako ne si vo funkcija na dvatel na usluga.

A so Javni prepriatia ti davas usluga a nikoj ne te kontrolira.

Na drzavata ja kosta isto zatoa sto privatnik ke gi minimizira site davacki i ke vovede pogolema produktivmost.
Profitot e delot od nesposbnost na javno prepriatie i birokratija.
Na toj nacin bugetot nema da trpi a graganite dobivaat podobra usluga.


Edited by Goran - 04-Mar-2011 at 05:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1232 Posted: 03-Mar-2011 at 00:40
Dexter, баш ме интересира нешто повеќе за ова што спомнавме:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1197&PID=89941#89941

Па еве адекватна нишка
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1233 Posted: 02-Mar-2011 at 01:21
Има неколку дупли автобуси кои се реновираа во изминатиов период. Рекоа тоа било само привремено решение за неколку такви автобуси, заради прокапување, дување и сл

Еве и нешто од денес


ЗА ПРИВЛЕКУВАЊЕ ТУРИСТИ ЗА НОВАТА ЖИЧАРНИЦА

Ќе се пуштат автобуси до Средно Водно

Автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се очекува да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуш­тат и преку недела


Град­ски автобуси наскоро ќе возат и до Средно Водно. Идеја за во­ве­ду­ва­ње на автобуски превоз на планината, раководството на ЈСП "Скопје" до­би­ло во пресрет на пуштањето на жичарницата, која се очекува да би­де готова во јуни.
Спо­ред процените на Јавното сообраќајно претпријатие, автобусите ќе при­до­не­сат за поголем интерес кај граѓаните да отидат до Средно Водно, од каде што потоа, со жичарница ќе се возат до Милениумскиот крст.
Не­о­фи­ци­јал­но, автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се оче­ку­ва да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуштат и преку недела. Колку ќе чини билетот до Средно Водно, сe уште не е утврдено, но според груби пресметки на Претпријатието, цената ќе би­де приближно како автобуските карти, односно 30 денари во еден правец.
"За­се­га немаме точно пресметано колку автобуси и на кои линии ќе има потреба да возат до Средно Водно. Идејата ни е да се привлечат по­ве­ќе туристи за новата жичарница, со која ќе стопанисуваме ние. Сакаме ав­то­бу­си­те да тргнуваат од неколку локации во Скопје, но кои ќе бидат тие, допрва ќе одлучуваме", велат од ЈСП "Скопје".
Жи­чар­ни­ца­та до Милениумскиот крст на Водно ќе биде долга 3,4 ки­ло­мет­ри, а трасата која сега се гради е долга 2 километра. Ќе има затворен тип гон­до­ли, во бело-портокалова боја, со слика од македонското знаме во дол­ни­от дел. Двете ВИП-кабини, пак, ќе бидат во црна боја и ќе бидат со ка­па­ци­тет за четворица патници, двојно помалку од обичните. Жичарницата ќе има капацитет да пренесе 1.200 патници за еден час. (М.Ѓ.)

http://vest.com.mk/?ItemID=033E6922029CED4699B5BFA243490C1A
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1234 Posted: 01-Mar-2011 at 21:54
Вечерва во Центар на Рекорд помина рекаросирана двојна 57-ца.
Не влегов бидејќи чекав друг автобус, но забележителни беа новата црвена гума на средината на автобусот,
внатрешното осветлување, вратите кои не се отвораа и затвораа синхронизирано, но сепак не удираа со сета сила, како и надворешната боја.
И моторот не беше многу гласен како за мотор на стар автобус.


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 21:55
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #1235 Posted: 23-Feb-2011 at 21:50
Приватниците покажаа како се работи домаќински.За малку пари набавија сосема солидни автобуси.Само нека продолжат така и нека ги исклучат од сообраќај кантине кои ги гледавме до сега,а кои по ниоедна логика не требаа да се тркалаат по градов.Крајно време е да се воспостави некаков ред и да не може секој да се вклучува во сообраќај,поготово не со канти стари 30 години кои се возат во Африка и останатите земји од т.н. трет свет.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1236 Posted: 22-Feb-2011 at 12:07

Спасот е во новите автобуси


Испокршени или исшкртани столчиња, валкани автобуси, необележани автобуски станици, се дел од забелешките што скопјани секојдневно ги упатуваат до надлежните од јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“

 

 
%20  
Но (не)хигиената е она што најмногу им пречи на оние што се возат со автобус. Лете е уште полошо, велат анкетираните. Па затоа со нетрпение ги чекаат новите автобуси, кои ќе се пуштат во сообраќај денеска.
- Нашите автобуси изгледаат како хорор-филм. Нечисти се, понекогаш има и отпадоци, столчињата се искршени, неретко и испошкртани со вулгарни написи, вратите неисправни - ни изјави студентот Борис Стојанов.

Од јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ велат дека автобусите се чистат два пати во денот, освен кога е многу студено, па може да замрзнат.

Патниците негодуваат и на однесувањето на возачите. Велат дека се дрски, доколку се нема ситни пари за билет, не ги почитуваат постарите, па пребрзо им ја затвораат вратата при симнување.

Одговорните од ЈСП се свесни и за овој проблем, па затоа апелираат до патниците сите поплаки, со бројот на линијата на која се возеле и серискиот број на автобусот, да ги достават на веб-страницата на претпријатието. Оттаму велат дека секоја пријава се разгледува, а се изрекуваат и опомени и казни за возачите.

Да биде ситуацијата уште пострашна, оние што помалку го познаваат градот, имаат проблем и со станиците, особено поради фактот што повеќето не се обележани, поради што треба да талкате додека најдете каде треба да се качите на автобус.

- Овој проблем требаше да се реши со издавање стотина станици под концесија. Но тендерот за издавање на автобуските станици пропадна, од правни причини - вели Билјана Јанкуловска, портпаролка на ЈСП „Скопје“.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=22211931487&id=14&prilog=0&setIzdanie=22213
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1237 Posted: 21-Feb-2011 at 23:51
mojot omilen avtobus vo kumanovo od ponovite.slikan e od nezgodno mesto ama...



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1238 Posted: 16-Feb-2011 at 18:15

Aвтобус на ЈСП Скопје со број „65“ попладнево бил киднапиран од група тинејџери.

avtobus1-500

Од СВР Скопје информираат дека малолетниците влегле во празниот автобус кој бил паркиран на станицата кај Транспортниот центар.

При тоа, еден од нив го запалил автобусот и тргнал, по што веднаш удрил во друг автобус на ЈСП со број „41“.

Во несреќата, повреден е возачот на вториот автобус и уште едно лице. Истите се пренесени во Градската болница.

По судирот тинејџерите, веднаш избегале, а од страна на полицијата извршен е увид на местото на несреќата.

Од билетарата на ЈСП информираа дека во „65“ - ката имало камери, така што тинејџерите-киднапери ќе бидат идентификувани.

avtobus-2-500

 

avtobus-3

 

avtobus-4

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/19354-Kidnapirana-65-na-JSP

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1239 Posted: 12-Feb-2011 at 12:24

Прегоре електронската наплата во автобусите

Фирмата „Кент карт“ не го разви бизнисот како што планираше и сега само ги сервисира апаратите

Снежана Калабакова

Прегоре електронската наплата во приватните автобуси. И по две и пол години од воведувањето на ваквиот современ начин на наплата, не профункционира според планираното. Електронските картички ниту се применуваат ниту, пак, се продадоа во очекуван број. Електронските апарати, валидатори останаа непопуларни кај сопствениците на автобусите. Кај голем дел од нив останаа да висат само држачите за апаратите, кои никогаш не беа поставени. Оние, пак, што купија понови автобуси, не се многу заинтересирани да ги постават апаратите од старите на новите возила, бидејќи непотребно ќе си направат нови трошоци.

Турската фирма „Кент карт“, односно нивното претставништвото „Ксмет карт“, во Скопје не го разви бизнисот како што планираше. Таа сега е тука само за да ги сервисира апаратите.

Од приватното здружение „Слобода превоз“ велат дека пред три недели го затвориле и инфоцентарот на „Рекорд“ во центарот на градот, бидејќи вкупниот приход не можел повеќе да ги покрива превисоката кирија и останатите трошоци, односно, зарабатеното не било доволно да ја покрие ни интернет-конекцијата. Од претпријатието се уверени дека електронската наплата во автобусите ќе стане актуелна тогаш кога ќе профункционира единствениот тарифен систем, кој градските власти го имплементираат многу бавно.

„Одамна се зборува, а бавно се реализира воведувањето единствен тарифен систем во јавниот градски превоз. Очигледно е дека има кочничари на кои повеќе им одговара ваков начин на наплата, во кеш. А, познато е дека од основањето на ’Макекспрес‘ бараме да профункционира овој единствен тарифен систем. По налог на Градот ги ставивме електронските апарати, бидејќи, во спротивно, немаше да добиеме лиценци. Најдовме и препорачавме фирма со најдобри услови. За секој валидатор со ГПС-систем нашите луѓе инвестираа повеќе од 2.500 евра“, вели Ленин Јовановски, директор на приватното претпријатие „Слобода превоз“.

Тој додава дека единствениот тарифен систем ќе дадеше одговор на сите дилеми што се вртат во јавноста, како што е плаќањето на данокот кон државата, евиденцијата за бројот на патници, бројот на направените обрти на линиите и друго. Приватните превозници, вели Јовановски, не може да бидат надвор од системот на јавниот превоз. Но, според него, некому, веројатно, не му одговара да се знае кој го менува возниот ред и кој фалсификува билети.

Од вкупно 80 валидатори, во автобусите сега има 50 активни. Најмногу од нив се на линиите со броевите „22“ и „ 45“, а делумно на „12“, „23“ и „19“. Од „Слобода превоз“ објаснуваат дека не е точен честиот изговор на возачите дека апаратот не им работи затоа што нема сервисери, затоа што „Ксмет карт“ веднаш може да им го замени со друг. Досега се сервисирани 4-5 апарати што настрадале од неконтролираниот напон на акумулаторите на старите возила.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=90E081D4A6600E4E880BEFC6960AE109
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1240 Posted: 09-Feb-2011 at 23:41
Значи се работи за хибридни модели, комбинација од дизел со гасен уред. На постарите кои ги има (на некои пишува и еколошки автобус) се уклушува мануелно и затоа шесто шадат црн шад бидејќи воопшто и не го уклучуваат поради чест недостикх на земјен гас (кој се точи единствено само во ЈСП и се разликѕва од течниот нафтен гас LPG кој го користиме во автомобилите бензинци). Инаку кај поновите модели на автобуси (и кај украинските)се уклучува автоматки. До одреден бр на вртежи (околу 2000вр/мин во зависност од подесеноста, т.е. од патните услови) работат на гас, а над тоа на нафта поради поголемиот степен на корисно дејство.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.443 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.