![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6061626364 86> |
Author | |||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
Се фативте сите за бојата ко слепци. Еве на што мислам:
![]() ![]() Небаре толку важна е бојата. Ми се допаѓа идејата. Организиран училишен превоз, а не слободни карти со налепници во Скопје, и доделување на линии на пријатели во останатите градови, и какви не глупости. |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||||||
во неготино вози превозникот памела а на нив и претходно автобусите им беа жолти така да ова што е напишано за жолтата мислам дека е non sense
![]() |
|||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
Мене лично не ме интересира бојата на возилата, туку ме интересира возилата да бидат пред се, безбедни, удобни и современи.
А ова го мислам не само за Скопје, туку општо за сите возила низ цела Македонија. |
|||||||
![]() |
|||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||
Зошто сакаш децата да се возат во небезбедните канти. Дојди во Куманово и види Оли-Травел, Штуз и Глобус какви автобуси пуштаат за школски превоз.
|
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
Ученички превоз во Неготино. Жолт автобус, баш како на филм
![]() ![]() ![]() Шала на страна, во многу држави училишните автобуси се жолти. По пензионирањето на кантите од ЈСП, може да се подарат на училиштата кои сами сакаат да организираат превоз. И да се исфарбаат жолти. |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
Шеснаесет се, 3 тендери досега пропаднаа. Како не сме евидентирале? Затоа се купија 84 нископодни еднокатни.
Демек сто еднокатни (84 нормални, 16 минибуси), плус двеста двокатни. |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Досега не сме евидентирале, еве интервју со Груевски, има најава за осумнаесет минибуси. 1:42:00
|
|||||||
![]() |
|||||||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Муабетот за Санос ми беше поради тоа што гледам сите српски фабрики за автобуси си функционираат нормално а нашата единствена ми изгледа дека е пропадната. Инаку јас слушав муабети дека повеќето од машините од фабриката и им се продадени па и доколку победеа на тендерот за градскиот превоз ќе морале да купуваат и некои нови машини бидејќи старите биле продадени. |
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Претпоставувам дека функционира, барем сервисот ![]() Ама очигледно газдите се профитери, со оглед на фактот дека не успеаа да победат на ниту еден од тендерите за нископодните градски автобуси, како и на ниту еден од тендерите за двокатните градски автобуси. Па едно време се фалеа дека ќе тераат бизнис со некои кинези и ќе произведуваат автомобили, според неофицијални и необјавени извори на Интернет, нашинциве ја оплескале работата со кинезите. Едно е кога си имаш работа со инвеститор, а друго е кога си имаш работа со профитер. А да не додавам па уште и дека е извршена измама во Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври), при што неовластено била извршена продажба на имот на фабриката, не помнам што како, но едно е сигурно, а тоа е дека не е се баш мед и млеко во Санос. А кога сме кај ЈСП Скопје, следува еден бисер: ![]() Или е 65 или е 53, е сега што како, тоа ЈСП Скопје треба да ги прашаме ![]() Ќе го сликнев и од позади, ама брзо тргна, не ги помина ни 15 секунди на станица, инаку и од позади пишуваше 65. Edited by Dexter26 - 05-Mar-2011 at 16:31 |
|||||||
![]() |
|||||||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
||||||
Незнам дали е за тука...Знае некој што се случува со ФАС функционира воопшто фабриката ?
|
|||||||
![]() |
|||||||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
||||||
Go prefrliv ova na posodvetna niska
Originally posted by Goran Zosto ne se podeli Skopje na poveke reoni i da se napravi vozen red da se dade pod koncesija na privatnici i drzavata da subsidira po km a i da ima odnapred napraven pravilinik za frekfrentonst i tocnost i kavalitet na vozen park sto ke go kontrolira ispekcija a isto i graganite vo slucaj na ne pridurzuvajne po pravilnikot da se kaznuva pod odnapred opredelna kazna vo kraen slucaj da se odzeme licenca. Na ovoj nacin e organiziran javniot sobrakaj vo poveke zapani drzavi. Na ovaj nacin ke mu se stavi kraj na bolkata so javni preprijatia i javni nabavki.Drzavata ke bidi vo kontrola a drugi ke se sekira za vozniot park mnogu e polesno da konrtoliras i da sakconiras ako ne si toj sto go sproveduva servisot.
Decki ova ne moja ideja ova sto mene mi tekna otpament e ispitana i provereno raboti super kaj sto ze naogam vo Melbourne i super fukcionira. Melbourne e podelen na reoni Privatnici si imaat garazi i svoj vozen park i svoi linie sto gi opsluzuvaat i strog parvilnik na koj sto mora da se pridrzuvaat. A biletite se vo sopstvenost na drzavata tie se prodavat po prodazni punktovi a i vo avtobisi parite se slivaat vo drzavna kasa a drzavata gi plaka privatnicite po km opsluzen a drzavata si ima svoja ispekciona sluzba koja gi kontrolira liniete za tocnost i za frekfrencija a isto i patnici koi sakaat da se svercuvaat i da ne platat potocno dadeno na privatna firma sto gi kontrolira bileti so motivacija kolku poveke patnici kaznat sto ne plakaat bileti procent od kaznata odi zanif a kaznite se rigorzni.Vo isto vreme gi kontrolirat i soferite dali prodavat karti ili profitiraat. A toa sto se protivi nekoj na privatizacia treba se preispita sebesi. Ako socializmot bese podobro opstestvo nema da propadnese nasekade. Samo uste 2 drazavi ostana komunisticki a Kina odi kon kapitalizam po poleka se transformiara svatija deka ako se inatat eden den ke bidat smenati so sila ko se sluci nasekade so pament ja trasormiraat svojata ekonimija i stanaa vtora ekonomska sila na svet a za brzo vreme ke bidat i prva. A za ova da se sluci e lesno edna strucna poseta od vlada vo Melbourne ke i im objasnat kako funkcionira samo trebat da si prilagodot istiot pricip sprema svoi potrebi a koj rece mora da bidi stranska investicija ako Skopje se podeli na reoni ima luge so pari i vo makdonija sto bi zele licenca. Ne sakam da zboram brojki na avtobusi ama za toa mozi da se razraboti studia i da se deli na reoni. No ne na mnogu mali reoni pa drzavata da se rasprava so privatnici so 10 avtobisi. Tie priavtrnicite imaat moznost da si ja prodavaat licencata a nekoj od posteckite ke ja kupi i ke stanat pogolemi. Taka i ovde se sluci. Od pocetok vo Melbourne bea lokalni privatnici koj postanaa pogolemi a na kraj niv gi kupi setrinska firma na sinagapure Airways no ne da go imaat celosen pazar monopol. Koga ke se vovedi nova linija se dava na tender sekoj privatnik se nadava toj sto ke dade najpovolna ponuda ja dobiva linijata. Ke mu bide kraj na javni nabavki i javni preprijatija. Polesno e da kontroliras nekogo ako ne si vo funkcija na dvatel na usluga. A so Javni prepriatia ti davas usluga a nikoj ne te kontrolira. Na drzavata ja kosta isto zatoa sto privatnik ke gi minimizira site davacki i ke vovede pogolema produktivmost. Profitot e delot od nesposbnost na javno prepriatie i birokratija. Na toj nacin bugetot nema da trpi a graganite dobivaat podobra usluga. Edited by Goran - 04-Mar-2011 at 05:06 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Dexter, баш ме интересира нешто повеќе за ова што спомнавме:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1197&PID=89941#89941 Па еве адекватна нишка ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
||||||
Има неколку дупли автобуси кои се реновираа во изминатиов период. Рекоа тоа било само привремено решение за неколку такви автобуси, заради прокапување, дување и сл
Еве и нешто од денес ЗА ПРИВЛЕКУВАЊЕ ТУРИСТИ ЗА НОВАТА ЖИЧАРНИЦА Ќе се пуштат автобуси до Средно Водно Автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се очекува да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуштат и преку недела Градски автобуси наскоро ќе возат и до Средно Водно. Идеја за воведување на автобуски превоз на планината, раководството на ЈСП "Скопје" добило во пресрет на пуштањето на жичарницата, која се очекува да биде готова во јуни. Според процените на Јавното сообраќајно претпријатие, автобусите ќе придонесат за поголем интерес кај граѓаните да отидат до Средно Водно, од каде што потоа, со жичарница ќе се возат до Милениумскиот крст. Неофицијално, автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се очекува да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуштат и преку недела. Колку ќе чини билетот до Средно Водно, сe уште не е утврдено, но според груби пресметки на Претпријатието, цената ќе биде приближно како автобуските карти, односно 30 денари во еден правец. "Засега немаме точно пресметано колку автобуси и на кои линии ќе има потреба да возат до Средно Водно. Идејата ни е да се привлечат повеќе туристи за новата жичарница, со која ќе стопанисуваме ние. Сакаме автобусите да тргнуваат од неколку локации во Скопје, но кои ќе бидат тие, допрва ќе одлучуваме", велат од ЈСП "Скопје". Жичарницата до Милениумскиот крст на Водно ќе биде долга 3,4 километри, а трасата која сега се гради е долга 2 километра. Ќе има затворен тип гондоли, во бело-портокалова боја, со слика од македонското знаме во долниот дел. Двете ВИП-кабини, пак, ќе бидат во црна боја и ќе бидат со капацитет за четворица патници, двојно помалку од обичните. Жичарницата ќе има капацитет да пренесе 1.200 патници за еден час. (М.Ѓ.) http://vest.com.mk/?ItemID=033E6922029CED4699B5BFA243490C1A |
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
Вечерва во Центар на Рекорд помина рекаросирана двојна 57-ца.
Не влегов бидејќи чекав друг автобус, но забележителни беа новата црвена гума на средината на автобусот, внатрешното осветлување, вратите кои не се отвораа и затвораа синхронизирано, но сепак не удираа со сета сила, како и надворешната боја. И моторот не беше многу гласен како за мотор на стар автобус. Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 21:55 |
|||||||
![]() |
|||||||
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
||||||
Приватниците покажаа како се работи домаќински.За малку пари набавија сосема солидни автобуси.Само нека продолжат така и нека ги исклучат од сообраќај кантине кои ги гледавме до сега,а кои по ниоедна логика не требаа да се тркалаат по градов.Крајно време е да се воспостави некаков ред и да не може секој да се вклучува во сообраќај,поготово не со канти стари 30 години кои се возат во Африка и останатите земји од т.н. трет свет.
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Спасот е во новите автобуси
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=22211931487&id=14&prilog=0&setIzdanie=22213 |
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
mojot omilen avtobus vo kumanovo od ponovite.slikan e od nezgodno mesto ama...
![]() Uploaded with ImageShack.us |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Прегоре електронската наплата во автобусите Фирмата „Кент карт“ не го разви бизнисот како што планираше и сега само ги сервисира апаратите Снежана Калабакова Прегоре електронската наплата во приватните автобуси. И по две и пол
години од воведувањето на ваквиот современ начин на наплата, не
профункционира според планираното. Електронските картички ниту се
применуваат ниту, пак, се продадоа во очекуван број. Електронските
апарати, валидатори останаа непопуларни кај сопствениците на автобусите.
Кај голем дел од нив останаа да висат само држачите за апаратите, кои
никогаш не беа поставени. Оние, пак, што купија понови автобуси, не се
многу заинтересирани да ги постават апаратите од старите на новите
возила, бидејќи непотребно ќе си направат нови трошоци. |
|||||||
![]() |
|||||||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
||||||
Значи се работи за хибридни модели, комбинација од дизел со гасен уред. На постарите кои ги има (на некои пишува и еколошки автобус) се уклушува мануелно и затоа шесто шадат црн шад бидејќи воопшто и не го уклучуваат поради чест недостикх на земјен гас (кој се точи единствено само во ЈСП и се разликѕва од течниот нафтен гас LPG кој го користиме во автомобилите бензинци). Инаку кај поновите модели на автобуси (и кај украинските)се уклучува автоматки. До одреден бр на вртежи (околу 2000вр/мин во зависност од подесеноста, т.е. од патните услови) работат на гас, а над тоа на нафта поради поголемиот степен на корисно дејство.
|
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6061626364 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |