build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 676869
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1361 Posted: 06-Jun-2009 at 00:26
@lsl

ти ја разбирам поентата. Во едни идеални услови би бил 100% во право. Но иако е вон доменот и навлегува во политиката ќе дадам еден краток коментар. Самата ЕУ во ниеден момент на толку многу нивоа не ни покажа со пример дека европските интереси се над националните и дека тие (во случајов олицетворени преку европските коридори) треба да ни бидат на прво место. Напротив секојдневно ЕУ ни демонстрира дека е страшно разединета, дека националните држави и интереси и те како си функционираат а ЕУ е претворена во ништо друго туку бирократска машинерија која нема никаква реална моќ, никаков идеал зад себе и барем спрема мене се помала можност (моќ) да ги сплоти луѓето.

Поаѓајќи од таму, спрема мене автопатот Тирана-Приштина е апсолутно оправдан колку и да би сакале да биде инаку.

Но како што веќе реков, дури и да ја немаше политичката димензија на Албанија во моментов и е од многу поголем интерес да се врзе со Косово отколку со Македонија. Само онаа хрпа туристи од Косово која го запоседнува албанското крајбрежје секое лето е доволен аргумент сам по себе.

Коридорот 8 за кој сите толку копнееме има толку јадни параметри од типот на ПГДС што и да почнеме да градиме некои негови делници тоа ќе биде повеќе заради некакви среднорочни или долгорочни цели а автопатот Тирана-Приштина до тогаш ќе се исплати 10 пати.


Edited by pbanks - 06-Jun-2009 at 00:29
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1362 Posted: 05-Jun-2009 at 23:35
Види Гитар во право си околу легалитетот. Но колку е тоа корисно за заедничката интеграција и за онаа колективна свест која сакаме да ја градиме на европско ниво. Ваква хипокризија сметам дека не е фер ниту према унијата, ниту према граѓаните од соседството, ниту пак према домашните граѓани зашто им го ускратувате правото да бидат реално поврзани со Европа. Неможе ние (балканците) у слободно време да пласираме либерални идеи, "приче о поштењу", интеграции бла бла, а кога ќе дојде време за работа тогаш инстантно да скокнеме у идеолошките води и да градиме патишта од идеолошка идеја, а не патишта како сопствен придонес за регионалното поврзување. Конкретно патот Приштина-Драч освен што има цел да поврзува народи и индустрии има за цел да праќа и политичка порака. Некогаш Бугарија го саботираше поврзувањето Делчево-Благоевград, Чехословачка имаше планови да копа тунел под Австрија, се рушеа мостови од политички причини, ене го преминот Маркова нога уште седи затворен, пругата Битола-Лерин со години е урасната у треви. Па дајте бре мајку му стара ....... стварно имаме план да тераме европска идеја или пак ќе се заебаваме по милионити пат!? Толку години лицитираме со балканската инфраструктура и упорно не ни доваѓа памет дека е на штета на регионалното ниво. (Тука нема исклучoци кога станува збор за Балкан, од секоја едина држава се правело ова во минатото и еве денеска за беља пак го правиме).

Edited by lslcrew - 06-Jun-2009 at 00:10
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1363 Posted: 05-Jun-2009 at 23:25
Originally posted by lslcrew

Па под преседан подразбирам ставање приоритет на автопати кои не се дел од европски коридори. Доколку Грција ги има комплетирано европските коридори апсолутно е легитимно да гради автопати дополнителни и да ја надградува мрежата. Доколку Драч-Приштина не е дел од европски коридори е исто толку преседан колку што е преседан автопат Битола-Охрид.


Ниту меѓународното право го наметнува тоа, ниту пак домашното право, во секоја правна држава (во тие што не функционира правната држава воопшто, нема ни коридори ни патишта). Те разбирам што сакаш да кажеш, но освен ако е на пример поврзаност од типот Косово и Албанија, или Република Српска или Србија (кои се едно те исто горе-долу), нема зошто соседна држава да се лути на својот сосед бидејќи не го градел коридорот, или најважниот проект за нив и регионот. Се знае зошто беше изграден овој патот на Косово, тоа во секој случај им беше приоритет на албанските власти, и беше сосем легитимно (очигледно, инаку досега ќе се огласеше некој суд), и баш ако не го изградеа тој туку Е-8 ќе беше преседан (поради гореспоменатата поврзаност).


Edited by гитардемон - 05-Jun-2009 at 23:26
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1364 Posted: 05-Jun-2009 at 23:20
Па под преседан подразбирам ставање приоритет на автопати кои не се дел од европски коридори. Доколку Грција ги има комплетирано европските коридори апсолутно е легитимно да гради автопати дополнителни и да ја надградува мрежата. Доколку Драч-Приштина не е дел од европски коридори е исто толку преседан колку што е преседан автопат Битола-Охрид со неколплетирани К10 и К8. Доколку ете нели сите претендираме да сме дел од заедничка унија тогаш да ги комплетираме оние мрежи прво кои се дел од плановите на унијата е се на наша територија па после тоа не само што е легитимно туку е и пожелно да се надградува мрежата. Сакав да искажам некое незадоволство за тоа што патот Тирана-Охри е субстандарден и не кошта ниту едноцифрен процент од патот Драч-Приштина.


Edited by lslcrew - 05-Jun-2009 at 23:22
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1365 Posted: 05-Jun-2009 at 20:10


Незнам за каков џеб зборуваш лсл. Воопшто не е поентата да се натпреваруваме со Косово кој бил раскрсница а кој џеб, туку посочувам дека една земја без излез на море и со сериозни природни или политички препреки на сите страни досега беше транспортно зависна од нас. Ова сега се менува. Наместо профитот од транспортот и од нивниот економски "output" да го земаме ние ексклузивно во многу блиска иднина ќе оди во Албанија.

Факт е дека токму Македонија независно од двата коридора што минуваат низ нејзе ќе остане слепото црево на балканот бидејќи сите други се ориентираа/преориентираа на други страни а нам ни останува само транзитот на туристи накај Грција и на турски емигранти накај дома.

А тоа дека изградбата на патот кон Приштина било некаков преседан ми е комплетно безвезе. Албанија е независна држава со свои интереси кои сигурно не се диктирани од тоа каде проаѓаат европските коридори. Тоа е исто како да кажеме дека било преседан што грците го граделе автопатот Александропулис-Игуменица а не ги давале тие пари на коридор 8 кој треба да е главната оска на тој правец или пак на комплетирање на коридор 10. Или пак на Хрватска со изградбата на А1.

Коридор 8 моментално генерира смешни бројки на сообраќај и секако дека на Тирана (која за разлика од нас има излез на море) не и се брза да го изгради додека автопатот кон Приштина дури и без политичката тежина што ја има е доволно физибилен и само со економската тежина која ја носи.


Edited by pbanks - 05-Jun-2009 at 20:12
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1366 Posted: 05-Jun-2009 at 19:34
Мислам дека ситуацијата е далеку помалку црна одколку како што А1 ја прикажува. Овој автопат Драч-Пришитина искрено не мислам дека ќе биде од некој голем конкурент на патот преку Македонија. Барем сега за сега, а и доста наредни години Приштина ќе биде едно регионално инфраструктурно слепо црево, еден инфраструктурен џеб, а колку ќе бидеме ние умешни да го искористиме тоа зависи од нашата агилност на ова поле.

Што се однесува до коридорот 8 конкретно, не сакам да навлегувам во регионалниве политики но мислам дека тука оној дел од Тирана до Охрид е намерно оставен со помал приоритет за разлика од овој што сега се гради. Дури и да постоеше некој солиден магистрален пат на релација Тирана-Охрид, самиот тој регионален пат може да биде поконкурентен одколку било кој бајпас на Коридорот 8. Па сега сеуште делови од Охрид-Тирана се макадам, а колку што имам слушано има и некој краток дел со земја. За сигнализација да не збориме. Преседан е една држава европските зацртани коридори да ги става со помал приоритет од автопатите кои се пред се за домашна употреба. Но како што реков наша задача е да се снајдеме па затоа мислам дека што побрза изградба на коридорите, толку подобро и за нас и на Европа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1367 Posted: 05-Jun-2009 at 19:26
Во право си, спиевме децении, сега барем на пругата да се усредсредиме
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1368 Posted: 05-Jun-2009 at 19:19
Го губиме нашиот најголем адут а тоа е зависноста на Косово од нас. Не дека со изградбата на автопатот Драч-Приштина и онака немаше да ни се девалвира позицијата и дека којзнае што може(ше) да направиме но сепак е штета што врските со Приштина сеуште никој не ги става на листа на приоритети.

Да ви доловам дека Албанците не се заебаваат еве слики од делницата Решен-Калимаш која ја има по медиумите денеска. Се работи за ако не се лажам најтешкиот дел од делницата на албанска страна и она што го имаат направено е навистина импресивно вклучувајќи и 27 прекрасни мостови а тука е и тунел кој е само малку пократок од прекрасните хрватски Св. Рок и Мала Капела.




1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1369 Posted: 31-Aug-2008 at 20:02
Originally posted by pbanks


- изградба на голем малопродажен комплекс веднаш до граничниот премин Прешево (единствено овој е во негативна конотација од наведените проекти)

абе pbanks пополека стануваш sbanks немој толку песимизам ништо не е негативно доколку инфраструктурата е ок бар гледано туристички уште да инвестираат во пругата и дефинитивно тоа и нас ќе не крене па колку и молови попат изградиле...

туку веќе е изграден наскоро е отварањето на интерспид молот кај прешево, па веќе и се продава простор или се дава под закуп... Interspeed Shopping Centar-Investirajte U Buducnost (loso e navedeno vo oglasot deka povrsinata e 10000m2 tocnata povrsina e 20000m2 www.interspeed.rs)Question samo neznam dali od idninata ke se ofajdat investitorite ili nivnite vnuci...

Уште две милијарди евра за коридорот 10 во Србија

Белград, 19.08.2008 - За завршување на работите на Коридорот 10 низ Србија се потребни околу две милијарди долари, вклучувајќи ја и обиколката околу Белград, вели српскиот премиер Мирко Цветковиќ. Според него државата може да ги земе тие обврски и да го финансира проектот со средства од буџетот и меѓународни кредити. За завршување на Коридорот 10 до 2011 година потребни се околу 1,3 милијарди евра за делниците до македонската и бугарската граница, за автопатот од Суботица до Нови Сад се потребни од 130 до 150 милиони евра, а остатаокот од парите е за обиколката околу Белград. „Изградбата на Коридорот 10 е во центарот на владините ангажирања, бидејќи патната инфраструктура е она што и недостига на Србија, а потребна е и за прилив на странски инвестиции и поткревање на активноста на земјата“, тврди Цветковиќ. (Бета)  

Porta3

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1370 Posted: 01-Feb-2008 at 15:07
Мислам дека фино би ни дошла една нишка за проектите од соседството кои се битни или имаат големо влијание на Македонија...

Ја навивам за автопат до Приштина мислам дека е тој убедливо најбитниот пазар за Македонија на кој и онака веќе имаме добри позиции. Во таа ситуација ретко се наоѓаме и тоа треба да се искористи и продолжи.

Освен ова во скоро време уште два проекта кои имаат влијание на Македонија ми привлекоа винмание.

- распишување тендер во Србија за автопат македонска граница - Врање
- најава за распишување тендер во Србија за Грделичка клисура
- реконструкција на граничен премиин Прешево
- изградба на голем малопродажен комплекс веднаш до граничниот премин Прешево (единствено овој е во негативна конотација од наведените проекти)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1371 Posted: 01-Feb-2008 at 14:46
Originally posted by Cloverstack



Не знам колку треба да се зема здраво за готово... Единоствено ми прави логика ако го дадат под концесија. Во секој случај ако они навистина го градат својот дел, за нас не треба да е преголем проблем нашиот дел кој е многу пократок.
 
Да така е, и мислам ако во Косово почне изградбата од Приштина, нашиве треба одма да почнат со тендер за изградба. Тој пат е преоптеретен и вреди да стане автопат.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1372 Posted: 01-Feb-2008 at 14:33


Не знам колку треба да се зема здраво за готово... Единоствено ми прави логика ако го дадат под концесија. Во секој случај ако они навистина го градат својот дел, за нас не треба да е преголем проблем нашиот дел кој е многу пократок.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1373 Posted: 01-Feb-2008 at 13:57
Од косово објавиле тендер за автпат кон македонија. неможам официјална информација да најдам да турам линк, смо што слушнав на вести на прва.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 676869

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.441 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.