build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 14-May-2014 at 16:10
Da, no vide na videoto od pogore, kolku idioti ja pominaa prugata na spusteni rampi. Toa e praktika kaj nas, deka AKO IMA MESTO osum od deset ke ja pominat prugata. Poentata mi bese, znaejki go nasiot mentalitet i faktot deka se pominuva preku prugata na nedozvolen nacin, stavi im "hermeticki rampi" i nesrekata na avtobusot od vcera ke ja nemase!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 14-May-2014 at 16:06
Точно е Денко постојат такви рампи кои ги затварат и двете ленти но постојат и вакви:


Со оглед на интензитетот на железнички сообраќај тоа што го има на местото на несреќата е сосема доволно само треба да има кој да го почитува. Според мене во овој случај ако се востанови дека не е некој технички дефект возачот е 102,5% виновен.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 14-May-2014 at 16:01
Originally posted by kultuzin

Denko апсолутно не си во право. По твоја логика на полна летна на претицување треба да ставаме зидови на средина на патот. Или па место семафори рампи за да не може физички да се поминува на црвено. Види на што ни лчат градовите, се паркира секаде каде што може возилото физички да помине а и ако неможе не е на одмет да се срушат неколку ступчиња. Значи култура на возње ни е на најниско можно ниво и за сообраќајните незгоди најмногу вината треба да се бара во човечкиот фактор. Точно е дека инфраструктурата не ни е на потребно ниво но кога е таква треба да се прилагоди и начинот на возење и да се почитуват правилата. јас кога гледам како се вози во Струмица и помеѓу струмичките села страв ме фаќа буквално. Најлошо од се е што досега никој не се зафатил со таа проблематика. На толку загинати луѓе и несреќи , дефинитивно не гледам досега некоја институција да се зафати со таа проблематика и да се променат работите, Значи не зборува за инфраструктура туку за возачка култура.
Инаку со добра казнена политика и инвестирање во технологијата со која дивјаштвото би се санкционирало може многу да се направи. Според мене инвестиција во камери на семафори и на вакви премини е инвестиција што ќе се исплати за година дена само од казни. После мобилни мерачи на брзина со камери на патиштата исто така би се исплатиле веднаш. После возење под алкохол или дрога веднаш да се санкционира со одземање на возачка од 3 месеци до година дена, по повторувањето на делото да се одзима возачката и возачот да оди на повторно тестирање. Во Германија тоа се вика тест за ИДИОТИ кој одкога ќе го положиш добиваш возачка но ако бидеш уште еднаш санкциониран за истиот прекршок возачката ти се одзима доживотно. Тоа се работи кои треба да се спроведат но очигледно никој не увидел дека има потрба од вакви работи. Затоа секое сабајле ќе бидеме дочекувани за жал со црни хроники и страшни сообраќајки и тоа со интензитет на сообраќај кој одговара на сообраќај помеѓу два помали града во Европа.
Kultuzin, ova jas sto go zboruvam ne e nepoznata rabota, ami mnogu cesto videna praktika. Idioti po ulicite i patistata nema samo vo Makedonija, tuku gi ima nasekade po beliov ni svet. Tokmu vo Germanija ima takvi rampi sto go pokrivaat celiot prostor. Eve ti i fotografija:

http://images.fotocommunity.de/bilder/eisenbahn/privatbahn/bahnuebergang-heerstrasse-in-wanne-eickel-ec713575-0491-4ebe-a253-678cb824bdf5.jpg

Inaku praksata gi pisuva pravilata i zakonite i mojata zabeleska do nadleznite bese za nivnata zaspanost i postavuvanje na smesni rampi (kolku da kazat deka ima rampi), koi pokrivaat polovina metar od kolovozot. So se drugo ne soglasuvam so tebe... i mene mi e strav da vozam, pogotovo koga sum Makedonija.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 14-May-2014 at 15:06
Denko апсолутно не си во право. По твоја логика на полна летна на претицување треба да ставаме зидови на средина на патот. Или па место семафори рампи за да не може физички да се поминува на црвено. Види на што ни лчат градовите, се паркира секаде каде што може возилото физички да помине а и ако неможе не е на одмет да се срушат неколку ступчиња. Значи култура на возње ни е на најниско можно ниво и за сообраќајните незгоди најмногу вината треба да се бара во човечкиот фактор. Точно е дека инфраструктурата не ни е на потребно ниво но кога е таква треба да се прилагоди и начинот на возење и да се почитуват правилата. јас кога гледам како се вози во Струмица и помеѓу струмичките села страв ме фаќа буквално. Најлошо од се е што досега никој не се зафатил со таа проблематика. На толку загинати луѓе и несреќи , дефинитивно не гледам досега некоја институција да се зафати со таа проблематика и да се променат работите, Значи не зборува за инфраструктура туку за возачка култура.
Инаку со добра казнена политика и инвестирање во технологијата со која дивјаштвото би се санкционирало може многу да се направи. Според мене инвестиција во камери на семафори и на вакви премини е инвестиција што ќе се исплати за година дена само од казни. После мобилни мерачи на брзина со камери на патиштата исто така би се исплатиле веднаш. После возење под алкохол или дрога веднаш да се санкционира со одземање на возачка од 3 месеци до година дена, по повторувањето на делото да се одзима возачката и возачот да оди на повторно тестирање. Во Германија тоа се вика тест за ИДИОТИ кој одкога ќе го положиш добиваш возачка но ако бидеш уште еднаш санкциониран за истиот прекршок возачката ти се одзима доживотно. Тоа се работи кои треба да се спроведат но очигледно никој не увидел дека има потрба од вакви работи. Затоа секое сабајле ќе бидеме дочекувани за жал со црни хроники и страшни сообраќајки и тоа со интензитет на сообраќај кој одговара на сообраќај помеѓу два помали града во Европа.

Edited by kultuzin - 14-May-2014 at 15:16
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 14-May-2014 at 14:57
Премини има и без рампи и светла, па вакви несреќи не се случуваат. Овде станува збор за класичен куртон од шофер. Само се надевам дека и кривично ќе одговара.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 14-May-2014 at 14:41
Originally posted by Denko

Mnogu jaki rampi stavile

Zosto ne stavat rampi koi ke si pokrijat dvete kolovozni lenti? Zosto se ignorira nasiot mentalitet t.e. faktot deka cesto se pominuva izmegu rampite sto e najcesta pricina za soobrakajna nesreka vo zeleznickiot soobrakaj!?

Нека стават и шилци и стражар со калашников.
Знам дека инфраструктурата ни е катастрофална но во случајов(и овај на снимкава) се работи за класични идиоти кои го ризикуваат својот и животот на другите околу нив.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 14-May-2014 at 14:41
Не се ставаат такви рампи од причина што ако возило се најде на пруга при спуштањето на рампите не ќе може да излезе.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 14-May-2014 at 14:04
Mnogu jaki rampi stavile

Zosto ne stavat rampi koi ke si pokrijat dvete kolovozni lenti? Zosto se ignorira nasiot mentalitet t.e. faktot deka cesto se pominuva izmegu rampite sto e najcesta pricina za soobrakajna nesreka vo zeleznickiot soobrakaj!?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 14-May-2014 at 12:19
Факт е дека во Македонија единствено се почитуваат решенија што ФИЗИЧКИ неможат да се совладат. Возачката култура ни е на најниско можно ниво, никакви знаци, никави рампи или семафори неможет да не спречат.
Пишувава и на друго место може да направиме најмодерна инфраструктура во светот и повторно со ваква возачка НЕкултура ќе има жртви и несреќи. Тука треба да се работи и тоа е основната и најголема причина за сообраќајните несреќи. Во селото од кај што потекнувам со децении се провлекува проблемот на пребрзо возење во селото во кое автомобилите влегуваа со страшни брзини поголеми од 100 км на час. И досега никој не нашол потреба нешто да направи за ова да се спречи. Ако ништо друго полицијата едноставно по една камера да стават на влезовите на селото ќе се убијат од земање пари.

П.С. Постојат ли воопшто во Македонија камери кои ја мерат брзината и го фотографират возилото, врз која основа можат да се наплаќат казни????
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 14-May-2014 at 12:03
Еве што се случува само неколку часа по сообраќајката.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10203548286965387
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 14-May-2014 at 12:02
Ако се докаже дека шоферот навистина на своја совест поминувал пруга со спуштени рампи тогаш треба моментално да му се одземе лиценцата за возење на автобус.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 13-May-2014 at 23:47
добро,пак ќе се навратам на една работа-што ќе се случува кај нас ако возовите возат по средината на градовите како во САД и Канада???


Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 13-May-2014 at 23:47
Originally posted by zookisk

Originally posted by Denko

Sigurno edno 1000 pati go imam pominato ovoj pat i sekogas vnimatelno ja pominuvam prugata, znaejki gi makedonskite raboti, deka vsucnost moze da pomine voz i bez signalizacija i spisteni rampi... Patem receno, iako ovaa delnica ja imam bezbroj pati pominato, voz seuste ne sum videl da pomine. Na tolku nerazvien zeleznicki soobrakaj da se sluci vakva nesreka e navistina katastrofa...


Не зборувај напразно некои работи...Воз не може да помине доколку рампите не се спуштени туку истиот ЗАДОЛЖИТЕЛНО мора да застане пред патниот премин, да го обезбеди и да продолжи со возење...Така налага прописот за поминување преку патен премин кој е во дефект (доколку е дефект)
E fala sto mi kaza. Ne znam zosto si go razbral moeto pisanie bukvalno. Eve ke pojasnam, poentata mi bese deka covek treba da otvoti 16 oci i da ne brza po patistata. Barem jas imam takov pristap koga sednuvam da vozam, pogotovo vo Makedonija, kade bezbednosnite merki na patistata se na mnogu nisko nivo.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 13-May-2014 at 23:30
Originally posted by kultuzin

Безброј пати го имам поминувано тој премин. Малку е удолнина кога се оди од Струмица према Скопје но прегледноста е убава зошто се работи за рамничарски дел. Искрен да бидам никако не можам да си претставам дека возачот не сакал да сопре, повеќе ми е веројатна варијантата „откажан систем за кочење„. Но ова е претпоставка да почекаме што ќе каже истрагата.
Инаку многу е лошо што овдека јас лично никогаш немам видено воз така да веројатно многумина мислат дека оваа пруга е „мртва„ но не верувам дека возач на автобус си помислил такво нешто.


Не е откажан системот за кочење...Автобусот бил втор пред патниот премин...пред него имало возило кое поминало на затворен патен премин и автобусов се залетал исто како него...дури и на пола поминување возачот бил свесен дека ќе дојде до несреќа...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 13-May-2014 at 23:27
Originally posted by Denko

Sigurno edno 1000 pati go imam pominato ovoj pat i sekogas vnimatelno ja pominuvam prugata, znaejki gi makedonskite raboti, deka vsucnost moze da pomine voz i bez signalizacija i spisteni rampi... Patem receno, iako ovaa delnica ja imam bezbroj pati pominato, voz seuste ne sum videl da pomine. Na tolku nerazvien zeleznicki soobrakaj da se sluci vakva nesreka e navistina katastrofa...


Не зборувај напразно некои работи...Воз не може да помине доколку рампите не се спуштени туку истиот ЗАДОЛЖИТЕЛНО мора да застане пред патниот премин, да го обезбеди и да продолжи со возење...Така налага прописот за поминување преку патен премин кој е во дефект (доколку е дефект)
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 13-May-2014 at 21:41
ма каков сака нека биде преминот,јас кога врвам не 4 туку 14 очи отворам
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 13-May-2014 at 21:16
Безброј пати го имам поминувано тој премин. Малку е удолнина кога се оди од Струмица према Скопје но прегледноста е убава зошто се работи за рамничарски дел. Искрен да бидам никако не можам да си претставам дека возачот не сакал да сопре, повеќе ми е веројатна варијантата „откажан систем за кочење„. Но ова е претпоставка да почекаме што ќе каже истрагата.
Инаку многу е лошо што овдека јас лично никогаш немам видено воз така да веројатно многумина мислат дека оваа пруга е „мртва„ но не верувам дека возач на автобус си помислил такво нешто.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 13-May-2014 at 20:28
Sigurno edno 1000 pati go imam pominato ovoj pat i sekogas vnimatelno ja pominuvam prugata, znaejki gi makedonskite raboti, deka vsucnost moze da pomine voz i bez signalizacija i spisteni rampi... Patem receno, iako ovaa delnica ja imam bezbroj pati pominato, voz seuste ne sum videl da pomine. Na tolku nerazvien zeleznicki soobrakaj da se sluci vakva nesreka e navistina katastrofa...
Back to Top
I.M. View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 60
  Quote I.M. Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 13-May-2014 at 19:51
Koлку и да е лоша и никаква сигнализацијата,треба да си морон да поминеш иако гледаш дека доаѓа воз.Посебно ако на товар имаш 45 души.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 13-May-2014 at 19:23
Автобусот сакал да ја премине пругата и покрај вклучената сигнализација за забрана

Шоферот на автобусот на „Струмица експрес" не ја почитувал вклучената сигнализација за забрана за премин на пругата која упатувала на тоа дека пристигнува воз. Според сведочења на дел од патниците, пред автобусот поминал еден автомобил, па и шоферот на автобусот се обидел да го стори истото

http://www.mkd.mk/crna-hronika/avtobusot-sakal-da-ja-premine-prugata-i-pokraj-vkluchenata-signalizacija-za-zabrana

Еве дека светлата биле црвени.Плус Андреин крст.Плус рампа.


Ќе избегам од темава, ама верувам дека е поврзано.Трета поголема несреќа на Струмица Експрес.До вчера верував дека е лоша среќа...

10 јули 2012, пат Струмица - Радовиш, 20 повредени војници на АРМ
Два дена претходно на истиот пат, уште едно нивно возило излетано



Edited by Тркало - 13-May-2014 at 21:03
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.