build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Св. Климент Охридски

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 25-Jul-2011 at 13:08
Ilindenska broj 2 Big%20smile
Inace zar ne mozea da stavea celosen nov asvalt?Nepotrebno stedenje...
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 25-Jul-2011 at 12:52
Проширувањето е одлично сега ќе се врти и на оваа последнава слика на раскрсницата према двете страни ама она што ќе биде трн се фасадите што сега копаат очи пошто нема дрва ќе мора итна иницијатива за нови фасади посебно на оние прастарите куќички (кога знаеме дека нема да се рушат)!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 25-Jul-2011 at 11:36
1


2


3


4


5


6
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 07-Jul-2011 at 14:03
Епа фазното работење доведе до тотално неуреден и непрофесионално изграден булевар Србија. Не да се затвори, но сигурно има поефикасни техники на работење кога се прави зафат во строг Центар. Затворањето на Илинденска не направи голем застој, а беше изведена сосема професионално и солидно. Али ајде не се правам некој познавач на оваа тематика, само искуството од другите улици ме прави скептик при изградбата на оваа. Се надевам дека грешам.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 07-Jul-2011 at 13:31
Arno kazuvas,na fazi se raboti za da se regulira soobrakajot (kolku-tolku)Inaku bi trebalo,zatvori 2 meseci ,pa dali e asfalitrano ili ne ke vidime po 60 dena.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 07-Jul-2011 at 12:58
Па нормално е тоа, се работи во фази за да може полесно да се регулира сообраќајот. Затвараат еден дел, пуштаат друг итн.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 07-Jul-2011 at 12:51

А што има везе третата лента каква ќе остане? Цел град беше изгребан па возеа по изгребани улици. Новава лента е сосема независна и нејзиното асфалтирање е непотребно сега ако не биде пуштена за сообраќај кога другиве две ќе бидат гребени. Они не започнале целосно средување доле кај Соборна, битно овде асфалтирале. За тоа се противев, затоа што на еден дел работат турбо, на друг успорено.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 07-Jul-2011 at 11:34
Originally posted by N23

Е ја ова ам ич не го разбирам. Веќе го асфалтираа едниот дел, а другите тек сеа ќе ги гребат па асфалтираат.


Pa prv sloj e !!! Mora da ima podloga .Kako moze da gi grebat dvete lenti,a drugota da bide zemja-pesok!?
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 06-Jul-2011 at 16:43
Свака част брзо оди!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 06-Jul-2011 at 16:43
Е ја ова ам ич не го разбирам. Веќе го асфалтираа едниот дел, а другите тек сеа ќе ги гребат па асфалтираат.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 06-Jul-2011 at 15:52




Св.Климент Охридски
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 28-Jun-2011 at 20:26

Има напредок и од двете страни. Cheers

Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 20-Jun-2011 at 22:47
dobro , pobarav nazad vo niskata pisi trotoari novi verojatno na toa se misli Big%20smile
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 20-Jun-2011 at 22:44
dali ke bidat prosireni trotoarite od dvete strani i pomesteni lentite koga ke zavrsat so bulevarot ? posto bese negde 13 m zeleniloto , ako mu odzemime ete neka se 2 lenti x 3metri ostanuvaat 7 metri sredisno zelenilo .. mnogu ke da e .. 5 da go naprat i da dodat uste po 1 metro trotoar ..znaj nekoj kako e planot ?!
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 20-Jun-2011 at 21:45

Од денес:

1.

2.

3.

4.

Турбо се работи, само опасно е нема пешаците кај да поминуваат - се бутаме меѓу коли, автобуси...

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 20-Jun-2011 at 14:11
Originally posted by Tuvok

Јас мислам дека оваа улица и претходно си имаше добра проточност но доколку навистина не се дозволуваше застанување на крајната лента.
За ова со застанувањето да, ама главниот проблем настанува заради многу малото растојание меѓу семафорите меѓу Нова Македонија и студентскиот Кузман, па се случува веќе на пола зелено да е исполнета раскрсницата и да е затворен правецот кон Центар...ова освен во летниот период е секојдневие, посебно во ударните периоди рано наутро и после 4...
Реално не гледам вака дека може да се реши овој проблем...може со некакво попаметно програмирање на семафорите и веројатно поголемо учество на сообраќајната полиција, која ја нема во овие периоди на терен како по правило...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 20-Jun-2011 at 13:35
Вчера се обидов да направам паралела помеѓу Климент и МТГ и факт е дека на Климент се работи во полна пареја и очигледно сакаат побрзо да го завршат овој булевар, особено што на МТГ треба да се поставуваат и нови цевки а и некако многу повеќе работници има овдека отколку на МТГ.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 10-Jun-2011 at 16:04
Јас мислам дека оваа улица и претходно си имаше добра проточност но доколку навистина не се дозволуваше застанување на крајната лента.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 10-Jun-2011 at 15:34
јас па не го разбрав за каква улица збори Question
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 10-Jun-2011 at 12:36

Кажи ми една причина зошто би требало да се направи тоа. А и како би функционирал сообраќајот така.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.