![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 36> |
Author | |
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Повратна Скопје-Гевгелија (~400 денари), имаш 30 минути таму повеќе од доволно да се купи карта, повратна Гевгелија - Солун (~550 денари), ете ти повратна за 15 евра. Секогаш ми заштедувало пари.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Да не се грешка овие нешто со попустов??
20% е ова не е 30 ![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Бизнисмени и туристи први за СолунЦената на билетот во еден правец е 756 денари (12,2 евра), а повратните билети што ги купивме за еднодневното патување до Солун нѐ чинеа 1.220 денари (19,50 евра). На станицата дознавме дека оваа цена е со 30 отсто попуст и дека ќе важи за време на промотивниот период до 10 јуни, а потоа ќе биде 1.520 денариповеќе на: http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=51214826103&id=10&prilog=0&setIzdanie=23171 него мене ме мачи што е со ценава .... од каде тоа сега дека цената била со 30 посто попуст па ќе се менувала цената ??? |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ВОЗОТ ЗА СОЛУН СО ДВАЈЦА ПАТНИЦИ!
Само две карти за патување со воз од Скопје до Солун се продале на само еден ден пред повторно да профункционира железничката линија меѓу двата града. Обновувањето на релацијата која не' поврзуваше со јужниот сосед, по три години прекин, очигледно не предизвика голем интерес кај македонските граѓани. За разлика од минималниот интерес сега, во минатото, дневно за Солун патувале и над 30 патници, потврдуваат податоците од „Македонски железници - Транспорт“. „Веројатно не е сезоната, или пак луѓето не се информирани“, вели Наташа Дионисиева, директор за патнички сообраќај во „Транспорт“. До 2011 година оваа линија беше меѓу омилените, додека грчките железници, поради лошата финансиска состојба во која се најдоа, еднострано не одлучија да го укинат железничкиот сообраќај меѓу двата града. Минатиот месец, српските, македонските и грчките железници договорија по пругата север-југ повторно да сообраќа возот „Хелас“. Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=0157DCB1033CC44D921E3BC2D34CCAA9 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Денеска и официјално од Белград тргна возот „Хелас експрес“ на релација Белград-Скопје-Солун-Белград. Први фотки може да видите од српскиот форум Railserbia.net. Возот сабајлево ќе биде во Скопје. Првиот воз се состои од еден македонски кушет вагон, еден македонски патнички вагон и еден српски патнички вагон. Во Солун ќе биде додаден и еден грчки патнички вагон, преку лето ќе сообраќа и вагон за превоз на автомобили, а во возниот ред се предвидени и спални вагони на релација Скопје-Белград и Белград-Солун ако има интерес од патниците. Нека е со среќа!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
zookisk не е работата дали ми одговара или не, напротив повеќе би сакал да одам со воз отколку со автобус ,но поентата е дека многу е ...
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Имаш автобуси ако не ти одговара со воз... |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Сметајте дека од тие пет часа патување, еден саат отпаѓа на проверка на пасоши на граница. Иако е само еден воз, треба да се земе во предвид дека тој е редовно полн особено преку лето.
Во последно време возовите од Белград не доцнат многу, Србија доби кредит од ЕБРД за реконструкција преку 100 километри од пругата долж Коридор 10, а овие месеци треба да почне и реконструкцијата на останати делници од Коридорот 10 со кредитот што го добија од Русија во износ од 800 милиони евра. Така што, времето на патување во брзо време само ќе се намалува. |
|
![]() |
|
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
5 часа ce ; )
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
На тие 6 часа задолжително додади 1 до 2 часа доцнење од Белград. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Инаку, возниот ред на релација Скопје-Гевгелија си останува ист како и досега, ама на релација Гевгелија-Скопје вечерниот патнички воз сега поаѓа во 18:50 часот. Edited by BOJAN - 06-May-2014 at 09:39 |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Смешно Скопје - Солун 6 часа...
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Од 10-05-2014 повторно во сообраќај редовен воз на релација Белград-Скопје-Солун и обратно
![]() ![]() |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Искрено колку навивачии беа, односно колку точно вагони имаше, зашто беа најавени 800, ама на тв делуваше како да има не поише од 400. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Спортско - навивачки причини ![]() На влезот на Прилеп... ![]() Edited by Тркало - 12-Mar-2014 at 02:36 |
|
![]() |
|
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
![]() Се надевам дека е така!!!! |
|
Traveling.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Возовите на релација Скопје-Солун ќе се вратат во сообраќај од крајот на април годинава. Во завршна фаза се договорите меѓу железниците на Србија, Македонија и Грција. Конечниот договор ќе падне на крајот на март во Атина, пишуваат српските медиуми. Конечно добри вести!
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Патничкиот воз 642 Битола – Скопје во недела ќе тргне еден час порано
Патничкиот воз 642, кој сообраќа на релацијата Битола – Скопје в недела на 09-03-2014 место во 12.45 часот од железничката станица Битола ќе тргне во 11.35 часот. - Поместувањето на возното време е поради сообраќајни причини. Се работи за еднократно поместување на возното време на патничкиот воз 642. Другите патничките возови од Битола кон Скопје и обратно остануваат непроменети, информира МЖ Транспорт АД–Скопје Edited by zookisk - 07-Mar-2014 at 17:20 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Пролетва повторно воз Солун - Скопје?
Паралелно со патничкиот воз, се' поизвесно е дека ќе почне и редовна линија на комерцијални товарни возови од Солун до Скопје Од нашиот дописник Миркица Поповиќ Атина – Укинатиот воз Солун - Скопје може да се врати во живот оваа пролет. Според информации на „Утрински“, македонските и грчките железници се во преговори за враќање на линијата Солун – Идомени - Скопје, која потоа би продолжила кон Белград. Доколку успешно се завршат преговорите, се очекува првиот воз од Солун за Скопје да свирне некаде околу Велигден. Идејата во Грција е дека сакаат повторно да имаат патнички воз кој ќе ги поврзува со западна Европа, да им се овозможи на младите кои патуваат со Интерреил да имаат одново пристап до Грција, а возот секако би им служел и на патниците од Скопје до Солун, кои ќе имаат железничка поврзаност со Грција. Оваа линија заедно со другите две меѓународни линии од Солун до Софија и Истанбул, беше укината во почетокот на 2011 поради финансиски проблеми на компанијата и неисплатливост. Во овој момент се разговара возот од Солун до Скопје да патува два до три пати неделно. Откако ќе се пушти, ќе се проверува колкава е заинтересираноста и според тоа или ќе се интензивира или ќе се намали бројот на возови. Изминатата летна сезона имаше викенд-воз од Солун до Скопје, за која имаше голем интерес и добра искористеност од македонска страна. Пресметките се дека трошоците на грчката железница ќе бидат околу 2.000 евра за секое патување на возот од Солун до Скопје (трошоците за возот Солун-Атина се околу 300 евра). Поради тоа постои интерес возот да има што повеќе патници, па дури и со нешто поевтин билет. Во секој случај, според информациите и проценките, доколку линијата повторно се пушти, нема да има план за нејзино повторно укинување. Цената на билетите се' уште не е позната, но генералната политика на грчките железници е да обезбедат билет кој би бил поевтин од автобускиот превоз. За сега од Скопје до Солун има само автобуски превоз, а цените се движат од 1.500 до 1.800 денари за повратен билет. Паралелно со патничкиот воз, се' поизвесно е дека ќе започне и редовна линија на комерцијални товарни возови од Солун до Скопје. Ако до сега возовите сообраќаат само по потреба, кога има стока за пренос, планот е некаде од март да има редовно по два комерцијални воза неделно кои ќе пренесуваат стоки од Солун и пристаништето до Скопје. Покрај линијата Солун - Скопје на која работат двете страни, од македонска страна се вршат подготовки за реконструирање на пругата од Битола кон Грција. Македонското Министерство за транспорт и врски неодамна најави дека во текот на 2014 би започнале работите за реконструирање на пругата од Битола до Кременица, кои се очекува да се завршат за две години. При реконструкцијата се планира да се пушти крак и кон индустриската зона „Жабени“, што би можело да отвори шанси за евентуално поврзување и со комерцијален товарен воз од Битола кон Грција за пренос на стоки, извоз и увоз, бидејќи во индустриската зона веќе има грчки инвеститори. Според информациите на „Утрински“, кај грчката страна би имало расположение да се продолжи линијата Солун - Лерин и да оди до Битола. Коментарите од грчка страна се дека доколку навистина се реконструира во догледно време оваа железничка линија не се гледа пречка зошто не би се продолжила линијата која веќе постои од Солун од Лерин и до Битола. Работите во оваа насока се олеснети со повторното враќање на возот Солун - Лерин, кој беше укинат исто така во јануари 2011 заедно со уште голем број домашни и сите меѓународни железнички линии поради финансиски проблеми на грчките железници. Линијата Солун - Лерин беше вратена во живот на крајот на октомври 2012 година, по 22 месеци прекин. Според новиот распоред, воз од Солун до Лерин има три пати дневно, секој ден. Жители на Лерин позитивно гледаат на еден ваков потенцијален развој на железничкиот сообраќај. Првичните коментари се дека оваа линија најдобро би била искористена за комерцијални товарни возови за да се подобри економската размена. Во однос на патнички воз, коментираат дека можеби повеќе би им служел на туристи кои патуваат кон Грција, за да избегнат плаќање патарини, отколку на Грците. Покрај ова, се смета дека покрај железничката линија, општините Битола и Лерин можеби треба да размислат за искористување на фондовите за прекугранична соработка за проект за автобуска линија Битола - Лерин. (М.П.) http://www.utrinski.mk/?ItemID=6A2F32F3F3E9B54281D99BD6B0867AC3 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Што се случи со најавата за повторно воведување на линијата Скопје-Солун. Сега не можеме да се вадиме на фактот дека грците не сакаат. Можеби за македонските патриотски железници е неприфатлива оваа линија? Досега рекоа дека не била рентабилна, божем линиите на домашните релации се профитабилни!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |