![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Илинден |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 36> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Без разлика на програми, го спомнуваа од град скопје дека ќе продолжува до обиколница а и на сител пред некој ден го спомнаа пак, веројатно не се до толку да си спомнуваат сами проекти за кои знаат дека нема да можат да ги реализираат. Сепак друга е листата неформлна што е наредно. Теодосиј Гологанов и Првомајска се на првоп место, доаѓаат после тоа Цветан Димов и Христијан Тодоровски Карпош. Така да не очекувај нешто порано, барем од она што досега се има како некоја неофицијална ситуација. За во програми можеш да очекуваш нешто ситно, не е локални избори па да ги има овие работи.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Ха... не може така. Во тој случај, познавајќи го нашиот менталитет, сите ќе ги избегнуваат патарините, и ќе се приклучуваат на останатата градска мрежа пред да се приклучат кон автопатите. Решение е единствено комплетно финансирање од страна на владата, бидејќи гледаме дека градот не е доволно моќен. Некој што ги чита политичкиве програми (посебно на ВМРО и на СДСМ) да каже дали некаде во програмите се појавува овој булевар и кој е рокот? |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Да не одам оф топик ама Јужен само со инвестиција и концесија може да се реши. На крај на краевите претставува јужна обиколница и за целосен транзит може да се плаќа на клучките на Е-65 и Е-75 додека вклучување пример од Карпош према Кисела Вода немора да се наплаќа па така ова е рационално решение за компанијата што би го градела со оглед на тоа дека врската со овие два важни патни правци (автопати) ќе се скрати и помалку би се користела северната обиколница такада решението е рационално додека за вклучување и исклучување ќе функционира без наплата како урбан автопат.
Ама се ова мора да биде јасно нагласено и да не се бега од ОРИГИНАЛНОТО решение кое предвидува денивелирање и паралелни еднонасочни колекторски улици. Само тогаш ќе има ефект секоја друга импровизација ќе биде катастрофална! |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Ах, тој Јужен. По 500м годишно да се правеа сега ќе го имавме готов. Ама не, полесно е да се кука како е тешко, како е неостварливо, како нема пари...па дека има ниви, шупи, кафанчиња.. па незнам дека локалците свикнале со паркот и тополите.. а Скопје ќе се гуши и ќе се гуши.
Edited by fichot - 10-May-2011 at 23:00 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Изградба на булевар Климент Охридски ПРЕКУ ВАРДАР и под калето, ќе го растерети сообраќајот кај Мавровка. Јужен булевар е добро, ама тешко остварливо решение. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Потегот не е решен лошо туку проблемот е што не е изграден Јужен Булевар и целиот сообраќај се следа по Партизанска. Полошо беше и во времето кога немаше мост да го поврзе Теодосиј Гологанов во делот кај Хром према западен излез. Со изградбата на Јужен сообраќајот нема да се закочува и сите што прават транзит или излегуваат во Центар или кон Кисела Вода и Аеродром ќе користат излези кои нема да го закочуваат сообраќајот како што е случајот со раскрсниците на Партизанска и Илинденска бидејќи истите се колекторски булевари во градско подрачје каде едноставно не може да се избегнат семафорите и раскрсниците. Јужен булевар ќе го постигне својот ефект и со двете еднонасочни паралелни улици посебно во делот во Карпош при што ефектот би бил максимално ефикасен. Секое друго решение е катастрофално посебно импровизации на Теодосиј гологанов во проширување или па уште полошо "преадаптирање" на Партизанска.
Edited by Supervisor - 10-May-2011 at 18:01 |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Според мене, проблем е што целиот тој потег е многу лошо решен сообраќајно.
1. Св. Климент Охридски е многу блиску до Даме Груев и сега и на Илинденска, и на Партизански Одреди и на Димитрие Чуповски семафорите на раскрсниците со двата горенаведени булевари доаѓаат многу блиску. 2. Партизанска, што собира сообраќај од цело Западно Скопје, па да не претерам и добар дел од западна Македонија завршува неодредено, а изборот ти е да одиш по Даме Груев низ Центар или да одиш по Гоце Делчев,кој исто така знае доста да се закрчи. 3. Нешто вон темата, но сакам да ве прашам како се чувстувате кога пешачите од левата страна на Митрополит Теодосиј Гологанов, кога одите накај Центар и треба да ја поминете Даме Груев, за накај Рекорд. Ме интересира кој ли капацитет обмисли таков режим на семафорите. ПС. Јас секогаш тука трчам |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Дефинитивно не е решение да се диневелираат Рузвелтова и Климент Охридски. Можеби подобра варијанта е да се проширатраскрсниците (кај Рузвелтова и не е толку критично, иако има простор самиот булевар да се прошири за уште 2 ленти). Кај К.О. треба откако ќе се прошири булеварот (наскоро!) да се прошири и Партизанска за да не бидат 2 ленти што одат право, туку 3, а по можност и 2 ленти што вртат лево (значи со 4 ленти од секоја страна. Не знам колку е ова изводливо (односно дали има простор), ама за по една лента има простор сигурно.
Кај Тифани не гледам лесно решение. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Катастрофално. Како прво тоа што го зборам цело време е дека Партизанска и Илинденска се само градски булевари и ништо повеќе. Се што може да се изведе е само да нема пешачки за да се оствари зелениот бран односно да има надземни или подземни. Се друго е катастрофално. Партизанска си ја одигрува својата улога и нема никаква потреба од нејзино проширување или не знам што. Ако ти ја денивелираш Рузвелтова под партизанска нема да постигнеш ништо на наредните раскрсници пак имаш семафори и на Рузвелтова и на Партизанска. Значи не е урбан автопат и вакви решенија се импровизација. Решението за се ова е Јужен Булевар и тоа за цело Скопје не само за делот Карпош. Крај на прича. Edited by Supervisor - 10-May-2011 at 17:23 |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Како ви се чини како решение Св. Климент Охридски и Франклин Рузвелт да не се вкрстуваат со Партизански Одреди, туку да се денивелираат, т.е. поминуваат подземно под него, а вклучување и исклучување би се вршело на сегашните ленти кои би се приспособиле на тоа, односно би биле направени подолги и со соодветен нагиб.
Или можеби е подобро такво решение да се примени само на Рузвелтова, а Св. Климент Охридски да поминува под Партизански Одреди без можност за поврзување? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Јас не знам како тоа Илинденска станала главна улица во Скопје или во тој дел од градот. Како прво Скопје нема ни една брза сообраќајница или урбан автопат освен северен булевар кој е до пола изграден и кој пак има примитивни и привремени решенија со семафоризација и пешачки премини. Илинденска е обична улица и ништо повеќе точно е дека е растеретен градскиот сообраќај ама па направивте како да е којзнае што а тек па што не е ни проширена према Карпош 3 и 4 се работи за обична уличка. За целиот тој дел од градот решението е јасно јужен булевар во целосната и оригинална негова изведба.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Од кога кружниот тек ви стана една опција? Од кога се презентираше проектот за квазитунел влез во гаражи. Кружен тек е неприменливо решние на ниедна од овие раскрсници зашто се со голем сообраќај со нерамномерен доток и опслужување под правци, внесува поголема достапност од веќе постоечката со можност за 180 свртувања. На сте 4 правци и даваат исто значење, а не треба да се од исто. Затоа се лоши решенија. Скопје има раскрсници каде може да се смести кружен тек, ако до толку мора да го имаме како моден детал, но не е тоа секаде. Кога било форсирано како решение пред неколку века било единствениот начин да се раскрстат три и повеќе крака. Денеска има клучки, семафори, виенска конвенција, рангирање на улици, кружниот тек останува како единствено проточно непрекинато решение во едно ниво за раскрници со мал интензитет, прекрстување на регионални патишта, некаде и со локалн, за улици со пет и повеќе крака и за улици од исти ранг кои се прекрстуваат, никаде на друго место.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Дали мислите дека има можност целиот потег од раскрсницата кај Соборна до раскрсницата кај Тифани, да биде еден голем кружен (т.е. елипсовиден) тек и дали тоа би било добро или лошо решение? Искрено мислам дека е лошо, па и само кај Тифани мислам дека кружен тек не е добро решение, ама не знам како би можела поинаку да се реши таа раскрсница. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
FoSsil, јас со тоа се сложувам што го напиша, и јасно ми е. Нормално дека автобускиот проток е главен закрчувач на сообраќајот на Партизанска, и сето тоа ја прави Илинденска многу атрактивна за авто-сообраќај кој има зголемен проток, наспроти оној на Партизанска.
Патем, што мислиш за предлозите што ги дадов за партизанска во претходниот пост? |
||
![]() |
||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|
Најголем проблем се раскрсниците - тесните грла кај Соборна и кај Тифани и тие треба да се решат инаку. Таа кај Тифани треба да биде кружен тек, а оваа кај Соборна да се прошири веројатно, иако немам идеа како би иэлгедало сето тоа. Партиэанска не е брэа сообраќајница, туку функционира на принцип на огромна маалска улица, што эавршува слепо! Можеби и делот кај Соборна би можел да биде кружен тек, со денивелирање на еден дел од Партиэанска што оди право. Пример эемете ја раскрницата на Buchegplatz во Цирих. А тоа со чисто абтобуска лента - треба само да се обележи асално и да се каэнува дебело эа сите што ги прекршуваат правилата. МИ делува дека Партиэанска хеэ ноу фјучр да престане да биде тесно грло, па дури и со тунел под плоштад. НА КРАЈОТ - СЕ' ДОДЕКА НЕМАМЕ АЛТЕРНАТИВЕН НАЧИН НА ПРЕВОЗ, СООБРАЌАЈОТ ВО СК ЌЕ БИДЕ ЗАКРЧЕН. Беэ подэемна желеэница се' е эалудно . Затоа и ми се глупи сите овие бескрајни проширувања. Сето е само шминка и има краткотраен ефект. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Krale, навистина ме демотивираш, сакав уште вчера да ти пишам, ама викам што ќе се замарам. Но еве на кратко еден податок.
На Партизанска поминуваат 2,4,7,12,15,19,21,22,24,26,59... Тоа ти се 11 градски линии. А плус што има и приградски линии. А Илинденска ги има само 8 и 15А, и без приградски линии. Па направи ја ти разликата и размисли убаво зошто Партизанска е пооптеретена од Илинденска. А верувај не е само автобусиве има уште многу фкатори кои влијаат на состојбите. И кажи ми сега кој има приоритет. Главна градска магистрала или сообраќајница од помал ранг или како сакаш кажи го... ај ако најдам време и желба ќе ти разјаснам поубаво подоцна.... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Точно така. Освен реновирање на партизанска, некои „ситници“ кои би можеле да се направат за подобар проток на партизанска се и: - проширување на раскрсницата кај бул. Климент Охридски, која е сега најголемото тесно грло на целата должина (во најмала рака 3 ленти да одат право кон крајот на партизанска, и/или 2 ленти да вртат лево накај Соборна). - апсолутна забрана на било какво застанување во делот од Рузвелтова, се до крај на партизанска, а никако пак паркирање на улицата (најголем проблем се јавува кај Буњаковец (од двете страни). - можеби втор обид за формирање на чисто автобуска лента, со поквалитетни одбојници, со што паркирањето и застанувањето би се оневозможило, а другите 2 ленти би биле далеку по-проточни за автомобили - решавање на пешачките премини кај Зегин и кај пазарот Буњаковец со подземни или надземни премини. Мислам дека со овие чекори драстично ќе се зголеми сега закрчениот сообраќај. |
||
![]() |
||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со lslcrew. Додека не се реновира Партизанска за мене Илинденска е далеку побрза сообраќајница. Од возачка перспектива, возењето по Илинденска е далеку порелаксирано поради зелениот бран. На Партизанска има зелен бран, но пешачките премини секако ќе ти направат проблем да го фатиш истиот. Да не зборувам за зеленилото во средината кое често го блокира погледот и возачот неможе навремено да види дали позади грмушките има пешак кој сака да премине. Ова е очајно лошо изведено!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Како илинденска нема проток. Илиндеска сега е далеку пофункционална од Партизанска. Да го добие и Партизанска реновирањето, а еве го најавено, дополнително зелен бран што лесно се воведува далеку ќе биде пофункционална од Илинденска. Конечно мора да се размислува за закрчениот дел со пешачките кај буњаковец. Два премина кога тогаш ќе мора да бидат решение. Тогаш стварно ќе имаме улица што ќе може количина возила да пренесе ефективно од центар до центар.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |