build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 26-Aug-2020 at 09:15
Градежна компанија, позната по своите проекти во Албанија и Косово кои често ја надминуваа неколкукратно проектираната цена на чинење...

една стара статија:

Albania-Kosovo Highway Costs Soar To 2 Billion Euros

Cache of official documents detail for first time how lobbying, poor-planning, “uncompetitive tenders”, failure to set cost caps and “inflated” prices left Albanian and Kosovan taxpayers with a two billion euro bill for just 137km of road.


повеќе тука https://balkaninsight.com/2014/04/23/albania-kosovo-highway-costs-soar-to-2-billion-euro/
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 25-Aug-2020 at 21:36
^ Кој е бехтел?
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 25-Aug-2020 at 19:01
Originally posted by user8642

Едно размилување. Мислам дека Албанија избрза со градењето на националниот автопат Тирана-Приштина преку трасата која ја одбра. Нели ќе беше попаметно наместо црвената траса да ги изградеше розевата, сината и портокаловата?? Ќе се поврзеше многу полесно со Македонија, Црна Гора и Косово дури и од аспект гледано на градовите во Макеоднија кои се од значење на албанците. Дури на оваа траса ќе поврзеше плус градови како Бурел, Пешкопеја и Дебар, наспорти сегашната одбрана траса која нема ниедно позначајно место меѓу Кукс и Леж.



Не е проблем. Пак ќе се задужат кај Бехтел и ќе направат нов.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 25-Aug-2020 at 17:39
Едно размилување. Мислам дека Албанија избрза со градењето на националниот автопат Тирана-Приштина преку трасата која ја одбра. Нели ќе беше попаметно наместо црвената траса да ги изградеше розевата, сината и портокаловата?? Ќе се поврзеше многу полесно со Македонија, Црна Гора и Косово дури и од аспект гледано на градовите во Макеоднија кои се од значење на албанците. Дури на оваа траса ќе поврзеше плус градови како Бурел, Пешкопеја и Дебар, наспорти сегашната одбрана траса која нема ниедно позначајно место меѓу Кукс и Леж.

Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 25-Aug-2020 at 09:05
Супер снимки!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 23-Aug-2020 at 14:16
New photos from the ongoing extension of Sofia ring road:

















https://www.facebook.com/StroitelstvoSofia
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 29-Jul-2020 at 07:39
ApplauseApplauseApplauseApplause
остана уште западната одсечка . Ми личи дека тоа ќе биде голем проблем

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 29-Jul-2020 at 07:21
Софийски околовръстен път / Sofia Ring Road





Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 22-Jul-2020 at 15:27
Строителство на СОП (21.07.2020), Надлез Младост || Sofia RING ROAD Construction, Mavic Mini



Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 21-Jul-2020 at 13:02
Да и јас се сложувам, убаво што прво најтешкиот дел го почнаа.
Инаку ова не е единствен тежок дел. Има и други ама овој е еден од најтешкиот дел, и интересно е што ќе се заврши некаде 2021.
Ќе треба и Србите следна година некаде да почнат со градба на преостанатиот дел до црногорската граница.
2025 оваа делница целосно може да се комплетира.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 20-Jul-2020 at 19:11
Оваа делница е тука некаде, околу 20 милиони по километар. Другите делници се очекува да бидат поефтини, и тоа е сосема добар пристап да се направи прво тоа што е најтешко. За другите уште немаат финансиска конструкција и неможат да најдат финансирање, па се спомнуваат некакви јавно-приватни партнерства за кои не верувам дека ќе се нафати некој да финансира. Освен ако немаат геостратешки интерес некои држави па преку фиктивни компании така да помогнат. Во секој случај се знае дека во втора фаза ќе иде паралелно изведба на следните две делници: северно во продолжение према Бољаре (српска граница) ќе иде делницата Матешево-Андријевица (не ми е јасно зашто воопшто одат преку Андријевица, а не преку Мојковац), и јужно во продолжение на автопатов према Бар (приморје) ќе почне изведбата на западната обиколница на Подгорица.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 20-Jul-2020 at 19:00
Релјефот низ трасата е ептен филмски, нема што. Која е цената за овој проект? Претпоставувам не е под 20 млн евра за 1 км.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 20-Jul-2020 at 02:23
И една документарка релативно понова, од фебруари годинава на автопатот Бар-Бољаре

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 20-Jul-2020 at 01:35
Bemax повторно веќе втор месец се вратија на редовно објавување drone-updates секој 15ти во месецот за автопатот Бар-Бољаре, сега за приоритетна делница Подгорица-Матешево. Еден од ретките вакви мега-проекти кои кога ќе се завршат ќе имаат невероватен позитивен економски импакт за Црна Гора и централниот Балкан, како и неспорни ефекти по географска/економска/демографска/социјална/политичка и секаква структура на Балканот. Едноставно ќе ја смени улогата и позицијата на Црна Гора во поширок контекст. Голем поздрав за проектот, едвај чекам да се заврши. Би отишол еден викенд за Црна Гора само да го извозам кога ќе биде.



Edited by user8642 - 20-Jul-2020 at 02:03
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 16-Jul-2020 at 11:06
Дрон видео от строежът на СОП (Софийски околовръстен път) от жк "Младост" до автомагистрала "Тракия



https://www.facebook.com/StroitelstvoSofia/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 16-Jul-2020 at 11:04
На клипа виждаме строежа на част от Софийският Околовръстен Път (Южна Дъга) от Младост 4 до детелината с "Цариградско шосе".Дължината на участъка е 6 км. На Младост 4, Самоковско шосе, Герман и Лозен ще бъдат изградени кръгови кръстовища като Околовръстният път ще минава над тях.

Габаритът е 46 м:
1. 6 ленти за движение ( 0,50м+3.25м+3.00м+0.50м)х2
2. Средна разделителна ивица-3м.
3. 2 разделителни ивици между локалите и директното трасе-2х3.00м.
4. 2 локални платна - 2х6м.
5. 2 тротоара - 2м. и 1.50м.



https://www.facebook.com/StroitelstvoSofia/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 04-Jul-2020 at 16:20

Чисто информативно, насип е македонскиот збор за тоа.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 04-Jul-2020 at 09:14
Разгледувајќи ги балкнскиве патишта секогаш сум се прашувал зошто во Грција автопатот Солун-Атина го кружи заливот кај Ламиа. Генерално иде по права линија и тука прави големо свртување, а релативно едноставно може да се исправи и да се скрати. Ако се изведат два моста во некоја форма слична на Кримскиот мост се добива скратување од 60км. Сега кружењето е 75км, а оваа кратка врска би била само 15км. Башка би се добило и поврзување на северната половина од островот Евиа према северна Грција да немора до Халкида да се оди. Кај нас незнам дали има соодветен превод за Causeway, или долг мост незнам како да го наречам, со тоа што мора да има два класични моста со некоја не многу голема висина за да не се опструира поморскиот сообраќај во заливот кај Ламиа во кој и нема баш некои битни пристаништа.





Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 10-Jun-2020 at 19:14
Няколко интересни дронвидеа от строящите се в момента пътни обекти в Бг.

1.А6 - Магистрала Европа - София-Калотина. Финансира се от националния бюджет.

   

2.А3 - Магистрала Струма лот3.1 . Финансира се от еврофондове.

   

3. А2 - Магистрала Хемус лот 1 -Ябланица-Торос. Национален бюджет финансиране

   

4. А2 - Хемус лот8.

   

5 . Околовръстен път София - южна дъга Младост - магистрала Тракия.
     Финансира се от националния бюджет.



6. Обход на град Габрово етап 1. Републикакнски път категория А и беше официално открит преди една седмица. Финансиран от бюджета. Важен за транспортното свързване на северна и южна България в централната и част. Досега това става чрез прохода Шипка ,които е недостатъчен и опасен.Етап 2 е прокопаването на тунела под връх Шипка и връзка с Велико Търново и Русе.





Edited by Galileo - 10-Jun-2020 at 19:20
Back to Top
David View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Feb-2020
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote David Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 09-Jun-2020 at 18:43
Абе грчко лоби најзастапено а главниот град преплавен со албански и турски проекти,да не збориме за светски ланци за брза храна како Бургер Кинг и КФЦ кои исто ги "донесоа" албанци и турци.

Немам впечаток дека грците нешто се претргнаа да фрлат пари во државава,а се понадевав дека ќе има придвижување во таа насока после циркузите околудоговорот
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.467 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.