![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Author | |
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Постои...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
за раскрсницата кај комплексот банки имаше совршено решение за клучка кое долго време си стоеше во плановите
не ми е јасно зошто е толкава љубовта кон кружните текови кои се лупаат буквално и кај што треба и кај што не треба офтопик: медиумиве со нивните глупости... кружен тек со семафори... кај постои такво нешто? |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ИЗМЕНИ ВО ПРОЕКТОТ ЗА ПОДЗЕМНАТА СООБРАЌАЈНИЦА ПОД КЕЈОТ НА ВАРДАР
Турбо кружен тек и подземен пешачки кај Комплекс банки За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идомм која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра ![]() За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идомм која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра Се менува изгледот на подземната сообраќајница што ќе се гради од мостот Гоце Делчев кај владината зграда до Народната банка под кејот на реката Вардар. Наместо кружен тек со семафори кај Комплексот банки на раскрсницата каде што се вкрстуваат булеварот Кочо Рацин и булевар Кузман Јосифовски-Питу се предвидува изградба на турбо ротонда. Освен суперкружен тек, на булеварот Кочо Рацин се предвидува и подземен пешачки премин, електрика, лифт за хендикепираните лица и скали под мостот Република. За овие дополнителни услуги кон шпанската компанија "Идом" која го изработува основниот проект за подземната сообраќајница Градот ќе доплати уште околу 50 илјади евра. Рокот на овој договор е десет месеци, а Градот го има склучено директно како дополнителна услуга за доработка на основниот градежен проект. "Дополнителните услуги произлегуваат поради измена и дополна на сообраќајниот проект за подземната сообраќајница, а со тоа се промени и проектната задача во обем за градежниот дел во неколку елементи, како вметнување на турбо ротонда на делот на раскрсницата бул. Кочо Рацин" и бул. Кузман Јосифовски-Питу", подземен пешачки премин и скали под мостот Република", стои во образложението на Градот. Инаку, договорот за изработка на основниот градежен и сообраќаен проект за сообраќајницата под кејот на Вардар, Градот со шпанската консултантска куќа го потпиша во март лани. За изработка на градежниот проект Градот на Шпанците се обврза да им плати 500 илјади евра и уште 70 илјади евра за изработка на сообраќајниот проект. Изградбата на подземната сообраќајница е проценето дека ќе чини 32 милиони евра, во кои Владата ќе учествува со 22,4 милиони, а Градот со 9,6 милиони евра, за што двете страни имаат потпишано Меморандум за соработка. Проектот предвидува сообраќајницата да биде долга вкупно 1.300 метри, од кои 900 метри ќе понира под земја, а 400 метри се над земја. Ќе започне со кружен тек над земја кај мостот Гоце Делчев, потоа ќе се движи под земја и ќе излегува кај Комплекс банки. Спуштањето е околу 10 метри под земја, при што 6,5 метри е просторот за циркулација на сообраќајот. Оваа сообраќајница е од клучно значење за функционирање на главниот град. Ќе го растовари сообраќајот во централното градско подрачје, ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот и ќе придонесе за подобрување на екологијата во главниот град. Град Скопје веќе распиша оглас за избор на изведувач за изградба на подземната сообраќајница. Откако ќе се избере најповолната понуда, изградбата треба да трае најмногу три години, или се очекува да заврши околу 2016 г. вечер |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Mislam na nesto vakvo:
http://www.stadtentwicklung.berlin.de/pix/home/verkehr/tunnel_tiergarten_krebs_kiefer_600.jpg Iako izgleda kako avtopat, sepak stanuva zbor za pomali dimenzii na lentite. ![]() Edited by Cloverstack - 11-Feb-2013 at 23:39 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Ако ја направат ќе биде некој тежок фушерај според досегашното искуство. А доколку ја прават со по една лента во правец колку само да ја направат воопшто и нека не почнуваат. Ќе направи хаос, а и не е безбедно.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
daleku pobitna ulica e taa pod kale od sekoj aspekt. zatoa i se sozdava nepodnosliva guzva od mostot goce delcev do krivicniot sud
zosto go forsiraat tunelov, koga centarot e ubavo definiran so vnatresen i nadvoresen ring? baska sto ovoj tunel gi spojuva vnatresniot i nadvoresniot? ![]() Edited by xnx - 11-Feb-2013 at 16:45 |
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
2км автопат над земја не се способни да изградат и немаат изградено , а не па уште под земја да биде . . . Научна фантастика ми е улицава, со години чекам да се направи, ваљда ќе дочекам пред да остарам . . . ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Toa sto sakav da go kazam go kazav.
Sepak "Fossil" fala za dopolnitelnoto objasnuvanje. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
сакаше да каже профил на автопат со два одделни тунели по насока... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
?????? |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Ako tunelit go napravat vo dva smera, ke napravat golema utka. Vakov proekt ne se pravi sekoj den, taka sto ako veke se nafakat na vakvo resenie neka go napravat kako sto treba. Znaci ednosveren tunel so dve lenti i edna za zastanuvanje vo dvata pravci.
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Компанија од Билбао ќе прави проект за подземна сообраќајница од мостот„ Гоце Делчев“ до „Комплекс Банки“10/02/2013 // Пред 37 минути // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај ![]() Шпанската компанија “IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA S.A.“ во следните 10 месеци ќе треба да изработи инвестиционо техничка документација на ниво на Основен проект за подземна сообраќајница од мостот„ Гоце Делчев“ до „Комплекс Банки“, заедно со потребните сообраќајници за влез и излез со вклучена ревизија. Интересно е што Градост Скопје го додели тендерот на оваа компанија од Билбао, Шпанија без објавување на оглас. Исто така интересен е и податотокот што проценетата вредност на Градот Скопје за изработката на овој документ е 48.780 евра, идентична сума со онаа за која “IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA S.A.“ се нафати да го изработи основниот проект за оваа подземна сообраќајница. “Дополнителните услуги произлегуваат поради измена и дополна на сообраќајниот проект за подземната сообраќајница, а со тоа се промени и проектната задача во обем за градежниот дел во неколку елементи, како вметнување на турбо ротонда на делот на раскрсницата бул. „Кочо Рацин“ и бул. „Кузман Јосифовски Питу“ наместо кружен тек со семафори, подземен пешачки премин (електрика и лифт за хендикепирани лица) на бул. „Кочо Рацин“ и скали под мостот „Република“ а со тоа и проектирање на електриката како и промена на предлогот за времени решенија“, вака од Градот Скопје ја објаснуваат причината зошто за овој проект не објавиле оглас, туку во непосредна спогодба ја ангажираа шпанската компанијa http://faktor.mk/archives/28224 |
|
![]() |
|
sdusko2 ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jan-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Многу информации за, како ќе се гради, зашто и дискусија која по мене е непотребна. Прво не сретнав ниту една размисла што со постоечкиот колектор? Или не знаете или го игнорирате ама тој постои и што со него. Последните обиди кога се прошируваше профилот на инасталацијата за фекална канализација е лоша и последиците се намирисуваат секогаш кога сте на улица Македонија. Второ власта, ВМРО напишале во книгата со ветувања дека ќе градат подземна сообраќајница и Тие ќе ја градат со сила и кредити не затоа што треба. Спомна некој ако баш мора нека направат траса за трамвај и не мора да биде под земја. Многу поефтино и покорисно за граѓаните и градот.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Луѓе, како по обичај информациите за овој крупен проект за Скопје можат само со клешти да се извлечат од градската власт. Не заборавајте дека вчера немаше ниту соопштение дека е распишан тендер, се работи во тајност како да треба нуклеарна централа да се гради.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Сега тунелот е со 1+1 лента или 2+2 ?
Господинот Трајановски еднаш вака збори, еднаш така. Во последното излагање кај Јанко Јади Бурек рече дека се работи за вкупно 4 ленти. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не беа планирани како целина за изградба туку заедно беа предмет на студијата што ја изработи (и притоа крајно се дискредитираше) шпански „ИДОМ“. Edited by Cloverstack - 10-Jan-2013 at 09:57 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Најава за any of this нормално нема. Или не ни беа конципирани како целина? Edited by гитардемон - 10-Jan-2013 at 01:58 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
плус, имаме ужасна импровизација за кружен тек на излезот кај Гоце Делчев, и самиот тунел има само две ленти |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Сега кога повторно го погледав планот за тунелот за кој е распишан тендер едно нешто ми падна во очи. Имено псоред она што го гледам и колку што имаим искуство од сообраќајните услови во Скопје со ова решение се создава нов сообрќајен чвор во скопје која ќе генерира многу застои, чвор кој реално нема потреба да се создава, и тој чвор ќе биде токму тој кружен тек кај мостот гоце делчев. Само помислете на фактот дека големиот прилив на возила од партизанска кој се делеше пола, една половина идеше кој мостот гоце делчев друга половина се движеше кон рекорд, сега нема да се дели и со скорор целиот целиот совј капацитет ќе се пренасочи кон тој иден кружен тек кој веќе ќе го опслужува релативно големиот доток на возила од илинденска кој воглавно продолжуваат преку мостот. Исто така во обратна насока, особено поради фактот дека целиот скопје север и чаир до центар сеуште ја користи врската преку мостот, ќе има огормен доток на возила кој доаѓа од мостот и ќе се влева во кружниот тек каде ќе се соединува со дотокот на возила од аеродром од кој што судир на два главни дотоци на возила ќе има прераспределување на возила од двата правци кои ќе се делат на тие што ќе продолжуваат по илинденска и тие што ќе продолжуваат накај партизанска. И целиот тој сообраќај ќе треба да го издржи само еден кружен ток со две ленти......
За мене ова дефинтивно е само едно хорор сценарио за нов инфаркт на скопскиот сообраќај. Да не го спомнувам фактот дека токму овој нов чвор е во непосредна близина на валдата каде што ќе теба да се расчистува сообраќај за транзит на возила под придружба и фактот дека со толку загрчен сообраќај е многу несреќно решение за владата од безбедносна гледна точка бидејќи создава ризик за неможност за брза евакуација. Мое мислење е дека токму ова кога ќе се случи и ќе стане неподносливо ќе се смогнат средства и сили за остварување на однапред планираниот тунел кој иде директно од партизанска кон комплексот банки, само што тогаш тој потфат ќе биде далеку поскап и повторно ќе треба да ја потврдиме старата народна мудрост: сиромавиот плаќа двапати |
|
![]() |
|
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
ne gledam nekoja golema razlika vo funkcionalnosta ako se povrze so ilindenska namesto partizanska, a e bajagi poeftina varijanta. zosto mislis taka?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |