build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 28-Oct-2012 at 17:47
многу ме иритира кога ќе кажат „решено“, како а се ослободиле од проблемите за наредни 100 години, кога всушност само додале по уште една лента...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 28-Oct-2012 at 15:37
ФОТО: Решено уште едно тесно грло, „Гологанов“ со 4 коловозни ленти
Недела, 28 Октомври 2012 15:19

Премиерот Никола Груевски и градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски денеска присуствуваа на официјалното отворање за сообраќај на втората делница од проширениот булевар „Митрополит Теодосиј Гологанов“.

Втората фаза од проширувањето, со вкупна должина од 1.100 метри, е направено од крстосницата со улицата „Франклин Рузвелт“ до крстосницата со улицата „Братфордска“ и булеварот „8.Септември“, со што булеварот ќе добие четири коловозни ленти.

Со проширувањето, реконструкцијата и обновувањето на булеварот „Митрополит Теодосиј Гологанов“, според Груевски, се проби уште едно тесно грло на градот и се овозможи поголема проточност на возилата.

Тоа е од големо значење за граѓаните, особено за оние кои секојдневно патуваат по овој булевар. Владата на Република Македонија и во иднина ќе ги поддржува проектите на локалната самоуправа кои значат издигнување на Скопје во вистинска метропола по сите стандарди на модерното време, нагласи Груевски.

Да се даде импулс на скопското урбано живеење и да се создаде ефикасен и модерен инфраструктурен сервис за граѓаните во овие години, додаде премиерот, е вистински предизвик, но и голема одговорност

- Тоа е така, затоа што со години наназад во Скопје се зголемува бројот на жители, се прошируваа населбите, скопските улици опслужуваа се повеќе возила, многу работи се менуваа, но улиците и целосната инфраструктура остануваше иста. Таквата немоќ на градските власти и игнорантскиот однос на претходните влади за справување со тековните проблеми на градот, резултираа со бројни проблеми со кои граѓаните секојдневно се соочуваа, нагласи претседателот на Владата.

Тој смета дека резултатите, како што рече, ред по ред, почнаа да излегуваат на секој дел од градот, потсетувајќи на новите и проширени улици и булевари, мостови, кружни текови, паркови, катни гаражи, нов лик на Зоолошката гардина, ново осветлување и зеленило, фасади, автобуси, скулптури....

Градоначалникот Трајановски информира дека од двете страни на новата сообраќајница формирани се тротоари со ширина од по 3,5 метри, покриени со бекатон плочки на површина од 6.500 метри квадратни.



- Проширувањето на овој коловоз се одвиваше од левата страна во насока кон Карпош. По проширувањето, оваа сообраќајница доби четири коловозни ленти и вкупна ширина на коловозот од 16 метри. Во текот на реконструкцијата на улицата се заменети рабниците, а направена е и заштита на подземните инсталации, рече Трајановски.

Проширувањето, додаде, се искористи и за да се изгради атмосферска канализација, а ќе се изврши и реконструкција на постојната фекална канализација.

Во првата фаза Град Скопје лани го прошири и реконструираше овој булевар на потегот од улицата „Франклин Рузвелт“ до улицата „Костурски херои“ и кон улицата „Свети Кирил и Методиј“ до свртување кон улицата „Народен Фронт“.

http://kurir.mk/republika/skopje/89840-FOTO-Reseno-uste-edno-tesno-grlo-Gologanov-so-4-kolovozni-lenti
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 28-Oct-2012 at 11:16
Во 13:30 е свечено отворање на втората фаза од проширувањето.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 27-Oct-2012 at 21:04

Debatirame dali "Teodosij Gologanov e bulevar?
Pa i naslovot gole glasi "Улица Митрополит Теодосиј Гологанов"!

Inaku bulevar e golema ulica so uredena siroka pesacka aleja i zelenilo so mnogu drva. Zeleniloto, drvata i pesackata aleja najcesto se vo sredisniot del, kako sto bese stariot skopski bulevar "Sv Kliment Ohridski".

Za parkingot e veke se izjasniv. Bi bilo pozelno na nekoi mesta da se dozvoli parkiranje na desnata lenta, pogotovo npr. pomegu 20-8h
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 27-Oct-2012 at 20:06
Originally posted by Denko

Ne znam sto Grad Skopje podrazbira pod Bulevar (Bouleward), no "Teodosij Gologanov" mene voosto ne mi lici na Bulevar vo cij sklop spaga i siroka pesacka aleja koja najcesto se naoga vo sredisniot del. Klasicen primer za bulevar vo Skopje bese bulevarot "Sv Kliment Ohrodski".

Inaku treba da se dozvoli parkiranje na desnata lenta, moze bi ne dolz celata ulica, no ima mesta kade sto za toa ima potreba.
исто како што се разликуваат главна и споредна улица, така се класифицира и булеварот... нема врска неговата големина, па до вчера имавме булевари со по една лента во еден правец

инаку за паркирањево, да застанеш на кратко е една работа, а друга работа е на било кој јавен простор да се однесуваш како да е твој

Edited by zabegan - 27-Oct-2012 at 20:09
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 26-Oct-2012 at 18:24
Паркирање на булевар, односно улица со минимум 2 ленти во правец треба да се казни со 300 евра и тука нема дискусија!
Не е во ред никаде да се паркира на улица но ова се главните артерии на градот и треба тоа да се одржува така. Сакаш бурек? Влези на паркингот! Ако можам јас можат сите. Ама не е фраерски нели?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 26-Oct-2012 at 16:00
Ne znam sto Grad Skopje podrazbira pod Bulevar (Bouleward), no "Teodosij Gologanov" mene voosto ne mi lici na Bulevar vo cij sklop spaga i siroka pesacka aleja koja najcesto se naoga vo sredisniot del. Klasicen primer za bulevar vo Skopje bese bulevarot "Sv Kliment Ohrodski".

Inaku treba da se dozvoli parkiranje na desnata lenta, moze bi ne dolz celata ulica, no ima mesta kade sto za toa ima potreba.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 26-Oct-2012 at 15:46
1. „Митрополит Теодосиј Гологанов“ е булевар. Провери ги комуникациските канали на Град Скопје

(1) http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=5431&mid=482&tabId=&tabindex=0
(2) http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=5432&mid=482&tabId=&tabindex=0

2. Дозволено е паркирање и застанување на булевар, онаму каде тоа не е со знак забрането. Во случајов - забрането е.
3. Би можел да разберам паркирање на булевер ако е тоа изведено на начин на кој е одвоен простор за застанување/паркирање. И тоа да е означено како простор за паркирање, при што да се внимава на тоа да не се попречува протокот на возила по булеварот. Но, тоа никако не треба да е на самата сообраќајна лента. Чуму тогаш проширување на улица во булевар?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 26-Oct-2012 at 14:22

Prvo ulicata za koja stanuva zbor ne e bulevar. Vtoro sum videl prilicno mnogu bulevari i slicni ulici i treto ziveam vo milionski grad, taka sto mozam odblisku da vidam kako funkcionira ulicnoto parkiranje.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 26-Oct-2012 at 14:12
Очигледно не си видел многу европски булевари. Иначе не се споредуваат градови од Европа, каде што има силно развиен јавен превоз, кој се користи максимално, мрежа на буферни и градски паркинзи, приградски железници и куп други работи, со град како Скопје кој нема ништо од тоа.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 26-Oct-2012 at 13:56
Na site bilebari sto sum gi videl niz golemite evropski gradovi desnata lenta sluzi za parking. Vo nekoi slucai kade sto ima dovolno prostor do desnata lenta posebno e izgvoen parking!
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 26-Oct-2012 at 13:50
Извини, ама нема оправдување! Има паркинг веднаш зад млечен... Или, мора со возилото да се паркираат баш пред продавницата?

За мене е несфатливо да се паркираш на булевар на коловозот.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 26-Oct-2012 at 13:30
A kade da zastanat? Od ednata strana park, od drugara stanbeni zgradi.
Desnata lenta mora da sluzi za parking!
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 26-Oct-2012 at 12:10
Originally posted by tonikostov

Она што приметив е дека остана истата возачка некултура. Кај млечен ресторан, десната лента од коловозот служи како паркинг простор за возилото додека возачот купува цигари.

Јасно, ова е работа за сообраќајната полиција.


Порано стално имаше џандари тука отсабајле. Купуваат бурек.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 26-Oct-2012 at 08:40
Она што приметив е дека остана истата возачка некултура. Кај млечен ресторан, десната лента од коловозот служи како паркинг простор за возилото додека возачот купува цигари.

Јасно, ова е работа за сообраќајната полиција. Но, сериозно ќе влијае на проточноста на возилата по новопроширената улица.

Гарантирам дека истото ќе се случува и со Првомајска, во делот од Рампа до Чешма. Едноставно, никогаш нема да го сфатам феноменот паркирање на булевар.

Edited by tonikostov - 26-Oct-2012 at 08:40
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 26-Oct-2012 at 07:22
Од страна на Тинекс/Веро т.е.млечен истиот не е прошируван, останува во истите размери. Но од другата страна е проширен сигурнио за 40-50%
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 25-Oct-2012 at 17:32
тротоарот е тесен, со оглед на просторот што го има
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 25-Oct-2012 at 15:22
обележувањето не е проблем,проблем е што ниедна фирма во РМ незнае да подеси асфалт на ниво со шахти.ако ги стават на исто ниво со текот на времето асфалтот се набива и снижува,а ако стават повисок слој на асфалт,потешко се набива и останува грбка.

со еден збор неписмена работа
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 25-Oct-2012 at 08:43
Возев вчера и сабајлево. Не знам дал е до крај завршена работата ама не е нешто посебно. Шахти пак нерамни со коловозот. Нема велосипедска патека од никаков вид. На неколку места (семафорот кај Веро и уличката накај Млечен) не се обележани пешачки премини!!!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 24-Oct-2012 at 15:47
Од вчера

1.


2.


3.


4.


23ka.wordpress.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.162 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.