build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 16-May-2013 at 14:40
За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.

Економската криза ја користат како им текне, од една страна било добро да се градело, од друга гледаме треба да се штеди

Таква е оваа моја чудесна Македонија хахаха
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 16-May-2013 at 10:41
edno od retkite proketi koi se potrebni i toj e prekinat. bravos
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 16-May-2013 at 10:12
Originally posted by Џоле

Лоша вест

Според директорот Мишо Николов, ова прашање е чувствително, а проблем за изградбата се финансиите.

- Потребни се уште 8 до 10 милиони евра за изградба на втората делница. Но, според мене, треба да се направи јавна дебата дали навистина ни треба. Лично сметам дека засега нема поголема потреба, затоа што оној што сака да го посети средно Водно има автобуска линија „Милениумски крст“ што оди дотаму. Сега, откако се затопли времето, ќе биде пуштен отворен, панорамски автобус. Оние што сакаат да одат до врвот, можат да се превезат со жичницата. Но, предностите од изградбата на втората секција на жичницата е тоа што луѓето не ќе мора да користат автобус до средно Водно. За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.


Да, нека се потрошат за ограда на мост, уште неколку споменици на плоштад, можеби уште една вртелешка и уште еден пајтон.

Останувам без зборови секојпат кога ќе се соочам со вакво безумие
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 16-May-2013 at 10:10
Лоша вест

Жичницата нема да се доградува до Kозле



Лани со жичницата се возеле 350.000 патници, но засега ниту во Градот ниту во Министерството за транспорт немаат планови за доградба на преостанатите две секции

Жичницата на Водно е атрактивна и користена и од скопјани и од туристи, но нема да се доградува до населбата Kозле како што беше планирано затоа што не е приоритет, ниту се предвидени пари за нешто такво. Kога почна изградбата на првата секција од средно Водно до врвот, инвеститорот, Министерството за транспорт и врски, најави дека изградбата на останатите две секции ќе зависи од посетеноста на жичницата и нејзините финансиски резултати. Втората секција е планирана од Институтот за белодробни заболувања до средно Водно, а третата е од црквата „Свети Јован Kрстител“ во Kозле до Институтот.

Две години по изградбата на првиот дел надлежните не размислуваат за реализација на целиот проект, ниту во Министерството за транспорт и врски, ниту во Град Скопје.

- По изградбата и пуштањето во употреба на жичницата од средно Водно до Милениумски крст, Владата на Република Македонија донесе одлука за пренесување на правото на сопственост на жичницата на Градот Скопје - кусо одговорија од Министерството за тоа што планираат со доизградбата на жичницата.

Велат дека договорот со австриската фирма „Допелмаер“, која ја изгради жичницата, се однесувал на проектирање на трите секции и изградба на постојната, но не и за изградба на останатите секции.

Од Градот објаснуваат дека ним им е пренесена сопственоста на објектот, но не и обврската за градење.

- Во програмата за работа за оваа година немаме предвидени пари за изградба на втората секција на жичницата - велат во Градот.

Жичницата ја стопанисува ЈСП „Скопје“, од каде што велат дека имаат позитивен извештај за нејзината работа. Во 2012 година имала 350.000 патници, од кои 220.000 биле возрасни, 60.000 деца, а 70.000 се возеле со бесплатните билети за постарите лица и децата.

Според директорот Мишо Николов, ова прашање е чувствително, а проблем за изградбата се финансиите.

- Потребни се уште 8 до 10 милиони евра за изградба на втората делница. Но, според мене, треба да се направи јавна дебата дали навистина ни треба. Лично сметам дека засега нема поголема потреба, затоа што оној што сака да го посети средно Водно има автобуска линија „Милениумски крст“ што оди дотаму. Сега, откако се затопли времето, ќе биде пуштен отворен, панорамски автобус. Оние што сакаат да одат до врвот, можат да се превезат со жичницата. Но, предностите од изградбата на втората секција на жичницата е тоа што луѓето не ќе мора да користат автобус до средно Водно. За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.

Жичницата е владин проект што свечено профункционира на 2 јуни 2011 година. Изградбата чинеше 6,7 милиони евра. Првата секција е долга 1.750 метри, а вкупната должина на сите три секции е 3.000 метри. Има капацитет да превезе 1.200 патници на час.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=AFC77A6156A88B45BC312347F0932676
За сè има вторпат
Back to Top
MartiniMKD View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote MartiniMKD Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 19-Jan-2013 at 17:41
Жичарница на Водно























Превземено од МАКЕДОНЦИ
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 28-Sep-2012 at 18:09
државни фирми мора да градат објекти и кога не се финансиски исплатливи,едноставно е тоа општо добро.не се тоа приватни фирми па да вложуваат ако има корист од тоа.еден поголем град(да не речам метропола) мора да има театар(во Кичево нема),повеќе кина,зоолошка,жичара,големи трговски,музеј,опера и балет,убав аеродром,голема жел.станица итн,да не набројувам понатака


ПС.патниот железнички сообраќај никогаш не бил исплатлив,дури ни сега во САД,ама мора да го има
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 28-Sep-2012 at 18:08
Previous
 
Е па кој би се рекламирал на жичарница која нема посетеност, забеган ?
 
Настрана пензионерите кои се возат бесплатно секој вторник, петок и сабота, сепак има организирани групи кои ја користат жичарницата, можеби не се толку масовни секој ден, освен понеделник кога жичарницата не работи, но има значителна посетеност, не гледам како тоа е неисплатливо.
 
А што се однесува до тоа дека жичарницата почнува на средно Водно, наместо подолу, тоа е веќе друга приказна.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 28-Sep-2012 at 16:46
повеќе би рекол дека е доказ за неисплатливоста на жичарата моментално
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 28-Sep-2012 at 14:12
ако сакаме да одиме кон запад,ова е ликот на западот
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 28-Sep-2012 at 08:44
Одвратно...

според мене, единствена реклама што треба да се закачи на жичарницата е реклама за туристичка промоција на Скопје (или други туристички локации во Македонија).
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 27-Sep-2012 at 22:56
паметно
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 27-Sep-2012 at 22:15
И жичарницата Милениумски Крст стана средство за рекламирање.
 

 

 

Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 24-Jan-2012 at 21:39
Originally posted by Spiridon

Nema pari  vo budzetot za edinstveniot normalen proekt sto e napraven.Vazno ima za smizli.
...и за врби од 250 000 евра во Вардар.
Добро е кога човек си ги знае приоритетите. []
Back to Top
Spiridon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Spiridon Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 24-Jan-2012 at 17:37
Nema pari  vo budzetot za edinstveniot normalen proekt sto e napraven.Vazno ima za smizli.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 14-Jan-2012 at 19:11
жичарава сега според сите медиуми испадна пропадната инвестиција, ниту довршена, ни исплатлива, неорганизирана и што уште не...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 14-Jan-2012 at 12:16

Нема пари за продолжување на жичницата

Иако жичницата на Водно е еден од најомилените објекти на скопјани, нејзината траса годинава нема да се продолжи до Капиштец и до Козле, како што првично беше планирано, бидејќи за тоа не се предвидени пари во буџетот.

 
 
%20  

Дознаваме дека изградбата на втората и третата секција што требаше да поминуваат од институтот за белодробни заболувања „Козле“ до Средно Водно и од црквата „Свети Јован Крстител“ во населбата Капиштец до институтот за белодробни заболувања ќе биде замрзната или, пак, воопшто нема да продолжат да се градат. Од Министерството за транспорт и врски немаат одговор за доградбата на другите секции од жичницата, но според предвидениот буџет за годинава не се предвидени пари за таа намена. За скопјани, пак, изградбата на жичницата придонела многу Водно да стане посетувано, но и просторот кај Милениумскиот крст да се уреди.

- Без оглед на тоа што повеќе од 20 пати со семејството сме се возеле со жичницата, не ни е досадно, ниту на нас постарите, ниту на децата. Мислам дека најмногу се радуваат кога ќе се договориме да одиме на Водно, особено убаво беше за празниците кога имаше навеано и снег. Се надевам дека надлежните нема да се откажат од идејата да се изгради целата траса на жичницата, како што беше планирано - вели Трајче Богоевски.
Единствен проблем што скопјани го имаат со жичницата на Водно е недостигот од паркиралишта. Тие велат дека секој со секого се кара и, според нив, еден автобус е премалку за да ги превезува патниците до Водно.
Мишо Николов, директорот на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, кое стопанисува со жичницата, вели дека идејата за изградба на втората и на третата секција на жичницата сé уште постои, но тој не знае дали Министерството има план оваа година да ја доврши изградбата на преостанатите фази од жичницата.

- Ние имаме направено анализа од која произлегоа многу позитивни резултати. Луѓето навистина ја сакаат жичницата, и по муабети што сум ги слушнал од граѓаните, но и по тоа што ни оставаат позитивни критики на интернет-страницата. Во првите десет дена од годинава имаме продадено осум илјади билети, без оние субвенционираните, додека, пак, од почетокот на нејзината работа во јуни минатата година до крајот на 2011-та се продадени вкупно 120 илјади карти. Мислам дека тоа не е малку - објасни Николов.
Изградбата на овие две секции беше предвидена со потпишувањето на договорот на австриската компанија „Допелмаер“.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=114121013543&id=14&prilog=0&setIzdanie=22480
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 06-Jan-2012 at 14:45
Кажано е неколку пати, ресторан или било каков објект на крстот не е можно додека не се направи канализациски и водоводен приклучок, за што е задолжен градот. Има најави дека во 2012 конечно тоа ќе се среди
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 05-Jan-2012 at 18:08
@ Ченто - добри фотки  Cheers
@ ivopfc - една ама вредна  Applause


Originally posted by WNBARCH

греота крстот.жан нели требаше да право прект со хотел ресторан и пропратни објекти? до кај стигна таа работа?до кај е со ресторанот во крстот?

До никаде не е стигната. Neverending story...

И последната епизода, која беше на тема „кафана/ресторан“ на приземјето на крстот, беше без завршница. Протагонистите во нејзе не можеа да се согласат ниту за тоа дали се договориле или сеуште преговарале:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=29&PN=11




Edited by Cloverstack - 05-Jan-2012 at 18:10
Back to Top
Čento View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-Jan-2012
Location: Dortmund | GER
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Čento Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 05-Jan-2012 at 12:17
Еве некој слики од мене, праени се од лани во летото кога бев во Скопје.

http://img696.imageshack.us/img696/5386/img0076op.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/2883/img0079ge.jpg

http://img862.imageshack.us/img862/4285/img0120pg.jpg

http://img401.imageshack.us/img401/9880/img0168l.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/1243/img0090xn.jpg
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 05-Jan-2012 at 03:10
греота крстот.жан нели требаше да право прект со хотел ресторан и пропратни објекти? до кај стигна таа работа?до кај е со ресторанот во крстот?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.311 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.