![]() |
![]() |
![]() |
Жичарница на Водно |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 39> |
Author | |||||||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||||||
За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов.
Економската криза ја користат како им текне, од една страна било добро да се градело, од друга гледаме треба да се штеди ![]() Таква е оваа моја чудесна Македонија хахаха |
|||||||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|||||||
![]() |
|||||||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
||||||
edno od retkite proketi koi se potrebni i toj e prekinat. bravos
|
|||||||
![]() |
|||||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||||
Да, нека се потрошат за ограда на мост, уште неколку споменици на плоштад, можеби уште една вртелешка и уште еден пајтон. Останувам без зборови секојпат кога ќе се соочам со вакво безумие ![]() |
|||||||
За сè има вторпат
|
|||||||
![]() |
|||||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||||
Лоша вест
Жичницата нема да се доградува до Kозле Лани со жичницата се возеле 350.000 патници, но засега ниту во Градот ниту во Министерството за транспорт немаат планови за доградба на преостанатите две секции Жичницата на Водно е атрактивна и користена и од скопјани и од туристи, но нема да се доградува до населбата Kозле како што беше планирано затоа што не е приоритет, ниту се предвидени пари за нешто такво. Kога почна изградбата на првата секција од средно Водно до врвот, инвеститорот, Министерството за транспорт и врски, најави дека изградбата на останатите две секции ќе зависи од посетеноста на жичницата и нејзините финансиски резултати. Втората секција е планирана од Институтот за белодробни заболувања до средно Водно, а третата е од црквата „Свети Јован Kрстител“ во Kозле до Институтот. Две години по изградбата на првиот дел надлежните не размислуваат за реализација на целиот проект, ниту во Министерството за транспорт и врски, ниту во Град Скопје. - По изградбата и пуштањето во употреба на жичницата од средно Водно до Милениумски крст, Владата на Република Македонија донесе одлука за пренесување на правото на сопственост на жичницата на Градот Скопје - кусо одговорија од Министерството за тоа што планираат со доизградбата на жичницата. Велат дека договорот со австриската фирма „Допелмаер“, која ја изгради жичницата, се однесувал на проектирање на трите секции и изградба на постојната, но не и за изградба на останатите секции. Од Градот објаснуваат дека ним им е пренесена сопственоста на објектот, но не и обврската за градење. - Во програмата за работа за оваа година немаме предвидени пари за изградба на втората секција на жичницата - велат во Градот. Жичницата ја стопанисува ЈСП „Скопје“, од каде што велат дека имаат позитивен извештај за нејзината работа. Во 2012 година имала 350.000 патници, од кои 220.000 биле возрасни, 60.000 деца, а 70.000 се возеле со бесплатните билети за постарите лица и децата. Според директорот Мишо Николов, ова прашање е чувствително, а проблем за изградбата се финансиите. - Потребни се уште 8 до 10 милиони евра за изградба на втората делница. Но, според мене, треба да се направи јавна дебата дали навистина ни треба. Лично сметам дека засега нема поголема потреба, затоа што оној што сака да го посети средно Водно има автобуска линија „Милениумски крст“ што оди дотаму. Сега, откако се затопли времето, ќе биде пуштен отворен, панорамски автобус. Оние што сакаат да одат до врвот, можат да се превезат со жичницата. Но, предностите од изградбата на втората секција на жичницата е тоа што луѓето не ќе мора да користат автобус до средно Водно. За во иднина, добро е да се направи, но сега, во време на економска криза, не е потребно да се потрошат пари за тоа. Подобро е да се пренасочат за нешто друго - вели Николов. Жичницата е владин проект што свечено профункционира на 2 јуни 2011 година. Изградбата чинеше 6,7 милиони евра. Првата секција е долга 1.750 метри, а вкупната должина на сите три секции е 3.000 метри. Има капацитет да превезе 1.200 патници на час. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=AFC77A6156A88B45BC312347F0932676 |
|||||||
За сè има вторпат
|
|||||||
![]() |
|||||||
MartiniMKD ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Jan-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
државни фирми мора да градат објекти и кога не се финансиски исплатливи,едноставно е тоа општо добро.не се тоа приватни фирми па да вложуваат ако има корист од тоа.еден поголем град(да не речам метропола) мора да има театар(во Кичево нема),повеќе кина,зоолошка,жичара,големи трговски,музеј,опера и балет,убав аеродром,голема жел.станица итн,да не набројувам понатака
ПС.патниот железнички сообраќај никогаш не бил исплатлив,дури ни сега во САД,ама мора да го има |
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Е па кој би се рекламирал на жичарница која нема посетеност, забеган ? Настрана пензионерите кои се возат бесплатно секој вторник, петок и сабота, сепак има организирани групи кои ја користат жичарницата, можеби не се толку масовни секој ден, освен понеделник кога жичарницата не работи, но има значителна посетеност, не гледам како тоа е неисплатливо. А што се однесува до тоа дека жичарницата почнува на средно Водно, наместо подолу, тоа е веќе друга приказна. |
|||||||
![]() |
|||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||
повеќе би рекол дека е доказ за неисплатливоста на жичарата моментално
|
|||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
ако сакаме да одиме кон запад,ова е ликот на западот
|
|||||||
![]() |
|||||||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
||||||
Одвратно...
според мене, единствена реклама што треба да се закачи на жичарницата е реклама за туристичка промоција на Скопје (или други туристички локации во Македонија). |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
паметно
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
И жичарницата Милениумски Крст стана средство за рекламирање.
![]() ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
MGS ![]() Senior Member ![]() Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Добро е кога човек си ги знае приоритетите. [ ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Spiridon ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 03-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
||||||
Nema pari vo budzetot za edinstveniot normalen proekt sto e napraven.Vazno ima za smizli.
|
|||||||
![]() |
|||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||
жичарава сега според сите медиуми испадна пропадната инвестиција, ниту довршена, ни исплатлива, неорганизирана и што уште не...
|
|||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Нема пари за продолжување на жичницата
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=114121013543&id=14&prilog=0&setIzdanie=22480 |
|||||||
![]() |
|||||||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
||||||
Кажано е неколку пати, ресторан или било каков објект на крстот не е можно додека не се направи канализациски и водоводен приклучок, за што е задолжен градот. Има најави дека во 2012 конечно тоа ќе се среди
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
@ Ченто - добри фотки
![]() @ ivopfc - една ама вредна ![]()
До никаде не е стигната. Neverending story... И последната епизода, која беше на тема „кафана/ресторан“ на приземјето на крстот, беше без завршница. Протагонистите во нејзе не можеа да се согласат ниту за тоа дали се договориле или сеуште преговарале: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=29&PN=11 Edited by Cloverstack - 05-Jan-2012 at 18:10 |
|||||||
![]() |
|||||||
Čento ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 05-Jan-2012 Location: Dortmund | GER Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||
Еве некој слики од мене, праени се од лани во летото кога бев во Скопје.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
||||||
греота крстот.жан нели требаше да право прект со хотел ресторан и пропратни објекти? до кај стигна таа работа?до кај е со ресторанот во крстот?
|
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 39> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |