build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Клучка Континентал

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 18-Mar-2008 at 00:35
La Linea ме претрка!!!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 18-Mar-2008 at 00:32

Се поставуваат носачите на клучката „Континентал“

Носачите се лијат во фабриката „Карпош“ и ќе се монтираат вкупно 32

Градежните екипи на „Пелагонија“ деновиве започнаа со монтирање на бетонските преднапрегнати плочести носачи на клучката „Континентал“. Носачите се лијат во фабриката „Карпош“. Во моментов има поставено 4 носачи, а треба да се монтираат вкупно 32. Ова е претпоследната фаза во изградбата на подвозникот, по што ќе следува поставувањето на асфалтот, тротоарите и заштитната ограда.

Според информациите од Градот Скопје, потпорниот ѕид е веќе направен, а со завршување на подвозникот ќе започне и подготовката на сообраќајниците кои ќе ја врзуваат клучката со околните улици. Последна фаза од изградбата на овој капитален објект ќе биде кружниот тек кај хотелот „Континентал“, чија изведба ќе трае многу пократко од изградбата на подвозникот. Пред почетокот на изведбата на кружниот тек, откако ќе се асфалтира подвозникот, ќе се направи нов режим на сообраќајот, со што тој и практично ќе почне да се користи. Од Градот најавуваат дека до крајот на месецов ќе биде готова и споредната сообраќајница која ќе ја поврзе општината Гази Баба со булеварот „Александар Македонски“.

На објектот во моментов работат околу 80 работници на „Пелагонија“, а атмосферската канализација ја изведува „Козјак“ од Куманово. Засега, градските власти не сакаат да прогозираат термин за завршување на објектот, за кој велат дека многу зависи од временските услови, но и од условите во градот, како што се блокирање на улиците со протести и слично. Сепак, се надеваат дека доколку не се јавата некои непредвидени проблеми, клулката ќе биде завршена во предвидениот рок, во јуни годинава. (С.Н.)



Utrinski
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 02-Mar-2008 at 22:58
Жалосно. Уште пожалосно е што ова садистичко однесување на работодавците се повторува втор пат
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 02-Mar-2008 at 22:54
ГРАДЕЖНИЦИТЕ НА КЛУЧКАТА ЛУТИ
Робуваме пет месеци без плата

Работниците на ГРО „Пелагонија“ што работат на клучката кај хотелот „Континентал“ ќе стапат во штрајк ако следната недела не им се исплатат заостанатите плати за изминатите пет месеци. Тие бараат и зголемување на личните доходи затоа што со пет илјади денари немаат за нормален живот. Исто така, работниците велат дека има потреба од вработување помлади работници што ќе ги заменат постарите. - Имам 63 години и не сум способен да се качувам по скеле. Треба да ме пензионираат и на мое место да дојде некој помлад - се жали еден од работниците. Тие се огорчени и од односот на работодавците за редовноста на исплата на платите. - Покрај тоа што не ни даваат плата веќе пет месеци, не ни ги намируваат ниту придонесите, па немаме ни сини картони. Веќе 36 години работам и не сакам никој да си поигрува со мене. Од платата од пет илјади денари, три илјади давам за сметка за струја. Децата ми се невработени. Се чувствувам како роб - вели еден од работниците.

Х.Б.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=5&tabid=1&EditionID=1332&ArticleID=85967



Edited by Cloverstack - 02-Mar-2008 at 23:31
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 20-Feb-2008 at 16:09


тоа ќе да е. И јас секој ден проаѓам таму и има активност. Не неаква спектакуларна ама до летоска веројатно ќе ја биде.
Back to Top
skywings View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote skywings Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 20-Feb-2008 at 16:02
Дали се работи на клучката, или повторно има застој... QuestionQuestion !!!! Веќе 10-тина дена кога поминувам од таму у 8 наутро ги нема работниците....не е ваљда дека почињаат со работа у 10, прво добро да се наспијат по дома 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 20-Feb-2008 at 15:44


Ни едно ни друго. Од доушници Yes


Edited by pbanks - 20-Feb-2008 at 15:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 20-Feb-2008 at 15:43


Добар агол Thumbs%20Up


Ти си бил у Континентал или ја ископа од нет?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 20-Feb-2008 at 14:56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 30-Jan-2008 at 23:24
Originally posted by Junkie

Инаку малце чудно ми е зошто се вели клучка на две нивоа, малце нејасно ми е ова. И да се надеваме дека кружниот тек ќе биде завршен за еден месец.



Па навистина е на две. Едното ниво е северен булевар, а другото ниво е подвозникот што поминува испод и треба да ја спојува трубата со кружниот тек.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 30-Jan-2008 at 23:22
Иако беше најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се пролонгирани за три месеци


Како бе стално кога се работи за јавен проект, ова обавезно се дешава? Кога некој приватник гради турбо, он нема проблеми со време и со инсталации?!? Времето и инсталациите ги мразат нашите градски власти???
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 30-Jan-2008 at 23:17

Се знаеше дека ќе има задоцнување, меѓутоа можеби добро е што нема да биде подолго од 3 месеци. Инаку малце чудно ми е зошто се вели клучка на две нивоа, малце нејасно ми е ова. И да се надеваме дека кружниот тек ќе биде завршен за еден месец.

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 30-Jan-2008 at 23:11

СО ЗАДОЦНУВАЊЕ ОД ТРИ МЕСЕЦИ


Клучката кај Континентал ќе финишира во јуни


Иако беше најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се пролонгирани за три месеци


Сообраќајната клучка на две нивоа кај хотелот Континентал ќе биде целосно завршена во јуни годинава. Иако беше најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се пролонгирани за три месеци. Според надлежните, во моментот се работи најтешката фаза од проектот, односно изградба на подвозникот кој ќе биде завршен до мај, а до тогаш и сообраќајот на овој дел од булеварот Александар Македонски ќе се одвива по една лента.

-Бидејќи временските услови се поволни, се работи под полн капацитет на подвозникот. Завршени се темелите, а избетонирани се крајните и средните столбови. Следната работа е да се постави скеле за горниот строј односно за армирано-бетонски елементи што ќе се прават во фабриката Карпош, а ќе бидат донесени и монтирани тука. Доколку дозволат временските услови ќе се изведуваат и насипи на приклучните правци, а во завршна фаза е и потпорниот ѕид во должина од 240 метри, објаснува Коста Зекмановски, главниот надзорник на објектот од Град Скопје.

Во мај, по изградбата на подвозникот, ќе започне и третата фаза која според Зекмановски е многу полесна, а се работи за изградба на кружниот тек, што треба да биде завршен за краток период. Тогаш на булеварот Александар Македонски, повторно ќе биде сменет режимот на сообраќај во согласност со градежните работи на теренот.
Инаку, со новата клучка ќе се растеретат сообраќајните метежи што се создаваат во правец на Бит Пазар и Пластичарската улица, а ќе се овозможи и директно поврзување со мостот кај Транспортниот центар.

Со понуденото решение на гостите кои сакаат да дојдат до хотелот Континентал им се овозможува користење на подвозникот и директен влез кон хотелот преку кружниот тек, а исто така и за користење на влезот кон Саемот. Со ова решение од хотелот Континентал и Скопскиот Саем ќе се овозможи возачите да се движат кон центарот на градот и Транспортниот центар. Клучката ќе овозможи и излез кон западниот дел на градот, без поминување преку Бит Пазар и булеварот Никола Карев. Сите возила кои доаѓаат од Чаир кон Автокоманда ќе се движат по долната коловозна лента, а со клучката ќе постојат две коловозни ленти, една за непречено движење кон излезот на градот кон Автокоманда, а друга преку која ќе може да се користи кружниот тек на клучката кај хотелот Континентал за да можат да се вратат назад кон Чаир и булеварот Никола Карев.

Даниела ТРАЈКОВСКА


Извор: Вечер
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 29-Jan-2008 at 14:56
Originally posted by Junkie

Решението е добро али прашање е дали ке се нафатат на ваков проект од причините кои ги наведе Cloverstuck...
pbanks ке може мало појаснување ви пратив порака па ако може да добијам одговор...


Одговорив Cheers

Originally posted by Cloverstack


Зборуваме за клучка, каде критериуми треба да бидат цената и перформансите, а не нашите субјективни мислења за тоа која е „поубава“


затоа реков дека тоа ми е само  утеха Yes
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 29-Jan-2008 at 14:49
Решението е добро али прашање е дали ке се нафатат на ваков проект од причините кои ги наведе Cloverstuck...
pbanks ке може мало појаснување ви пратив порака па ако може да добијам одговор...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 29-Jan-2008 at 14:37
@ lslcrew

Тоа што не се слагаме, барем за некои работи мислам дека највеќе произлегува затоа што не земаш во предвид одредени факти, ваљда реди слаба комуникација преку нет не можеме добро да се разбереме...

А кружни текови и јас не сакам баш многу, ама во случајов бројот и карактеристиките на улиците што се спојуваат таму тоа го бараат.


Originally posted by pbanks


Мене ми е тоа утехата. Обожавам огромни раскрсници. Ради опструкциите што ги прави клучката Континентал веројатно Крушевска ќе мора да се реши со некое робусно решение за да биде како што треба.


Не знам дали ќе изгледа поимпресивно, ама тоа робустно решение секако ќе биде поскапо а сепак полошо.

Мене лично па повеќе ми се свиѓа поедноставново решение - баш ми е некако елегантно. Ама тоа воопшто не е битно. Зборуваме за клучка, каде критериуми треба да бидат цената и перформансите, а не нашите субјективни мислења за тоа која е „поубава“



Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 14:39
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 29-Jan-2008 at 14:26
Originally posted by lslcrew

Добро очигледно не се слагаме за клучкава. Ама тоа е тоа. На овој план тука кружните токови се многу наццкани, а башка и кружен ток не дава некое добро решение. Јас сепак стојам на ставот дека клучката дава добар пристап на межуградска и на саем, а не пречи на крушевска. А ако некогаш се прави крушевска мислам дека по мојот план ќе се уклопи многу добро, а башка и супер изглед ќе има една ваква огромна раскрсница.


Мене ми е тоа утехата. Обожавам огромни раскрсници. Ради опструкциите што ги прави клучката Континентал веројатно Крушевска ќе мора да се реши со некое робусно решение за да биде како што треба.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 29-Jan-2008 at 14:23
Добро очигледно не се слагаме за клучкава. Ама тоа е тоа. На овој план тука кружните токови се многу наццкани, а башка и кружен ток не дава некое добро решение. Јас сепак стојам на ставот дека клучката дава добар пристап на межуградска и на саем, а не пречи на крушевска. А ако некогаш се прави крушевска мислам дека по мојот план ќе се уклопи многу добро, а башка и супер изглед ќе има една ваква огромна раскрсница.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 29-Jan-2008 at 14:14
Па на рендерите го има и треба нив да ги прашаш зошто го оставиле. Веројатно за да им остават пристап на локалните жители, затоа што трубата не е (и не може да биде) споена со таа локалната уличка. Локалната уличка ќе си остане посебна...

Ама тој субстандардрн пристап е катастрофално лош и не смее да постои. И сега пак да се вратиме на овој план - тука и од газибаба е добро поврзана и со северен булевар и со центарот на градот:



Самата клучка Континентал не би била баш идеално функционална, но би функционирала задоволително. Нормално со изградба на Крушевска, сообраќајот на клучката Континентал значително би опаднал, така да долгорочно би имале одлично решение.

Според оваа верзија, не би имало никакви интерванции врз Северан Булевар. Беласица би го премостувала со надвозник, што значи дека косините треба да почнат доста пред самиот надвозник (Северен Булевар во правец спрема Бит-Пазар е доста високо). Oва би овозможило две важни придобивки:
1. Кружните текови би биле делумно „над ниво“ со што би овозможиле слободни пешачки комуникации (ова би ја зачувало и функционалноста на подземниот пешачки премин). Дури и пристапот кон скривниците не би бил нарушен.
2. Продолжението на Беласица што ќе се искачува по ридот веќе би почнувало доста повисоко и би можело да се реши подобро.

Горе-доле тоа е тоа. Некои точки можат да се поместат неколку метри навака или натака, ама концептот е тој.

Инаку на мапата имам додадено два потенцијални приклучока кои ми изгледаат како многу потребни:
А) Тоа е улица што би била директна врска со саемот и со хотелот.
Б) Тоа е улица што би обезбедувала директна комуникација на делот накај Крњево.




Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 14:17
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 29-Jan-2008 at 11:34
Јас друго ти викам. Зашто да постои воопшто излез Б кога може да се искористи трубата. Цело уличе немора да постои.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.