build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 33>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 18-Sep-2010 at 09:37
Според возниот ред до Белград треба да се стигнува за околу 9 часа и 15 минути, додај на тоа некој саат каснење и го добиваш патот до Белград. Искрено со ноќниот воз тоа не е проблем бидејќи во Белград според возниот ред треба да стигнеш во 5:40 часот, ќе може да си поспиеш ако касни, но ако треба да фатиш друг утрински воз од Белград...Wallbash

Сепак, на овие маки ќе дојде крајот со рехабилитацијата на значаен дел од пругата Скопје-Белград, барем ќе нема спори возења од 20 до 50км/ч.
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 17-Sep-2010 at 14:19
Previous
 
11 во добри денови
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 17-Sep-2010 at 13:05

11 Sati do Belgrad so voz koja glupost e toa, pa da trcas do tamu e po blisku.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 17-Sep-2010 at 09:53
Знам дека српската делница од Коридор 10 треба да оди на друго место, но веста за кредитот на Европската банка за обнова и развој за обнова на делници од Коридор 10 во Србија се од суштинско значење за Македонија.

Ќе се рехабилитираат 111 километри од Коридорот 10 за сума од 35 милиони евра, што значи дека ЕБОР планира Македонија(со сега добиениот кредит) и Србија во исто време да ги надминат проблемите со делниците што се во најлоша состојба.

Во Србија најмногу средства ќе се дадат на делови од пругата Ниш-Прешево и Ниш-Белград, онаму каде што се вози со под 50 км/ч.

Тоа значи дека наскоро Скопје-Белград-Скопје ќе се патува нормално, а не по 11 саатиBanana!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 16-Sep-2010 at 18:54
СОБРАНИЕТО ОДЛУЧИ
Ќе се позајмува за железничкиот сообраќај

Собранието даде зелено светло за заем кај Европската банка за обнова и за развој за Проектот за подобрување на железничкиот Коридор 10.
Со заемот се обезбедуваат 17, 6 милиони евра за реализација на проектот, што ќе го имплементира Министерството за транспорт и за врски кое дополнително, во рамки на својот буџет, треба да обезбеди средства за намирување на обврските по основа на ДДВ. Рокот на отплата е 15 години и грејс-период од три години. Каматната стапка е варијабилна со шестмесечен еулибор, зголемен за маргина од еден процент на годишно ниво. Заемот ќе се повлекува во транши, а минималниот износ на секоја транша изнесува 250 илјади евра.
Проектот за подобрување на железничкиот Коридор 10 опфаќа реконструкција на 53 километри од пругата, при што се опфатени делниците Табановце – Куманово, Миравци – Смоквица, Згроболци – Градско и Градско – Неготино.
Целта е да се подобри состојбата на железничката пруга од овој Коридор и да се намалат трошоците за нејзино одржување.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&ArticleID=148265&EditionID=2119
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 14-Sep-2010 at 23:40
Ново си е ново
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 14-Sep-2010 at 23:05
Originally posted by Danielbtmk

Ова е во Македонија?!

Да, поточно овде:
41°59'27.66"N  21°31'25.76"E


Сликано е точно на границата помеѓу „новата“ и  „старата“ пруга, во правец кон исток се разбира (и на гугл земја се познава преодот од старо кон ново, веднаш после свртницата)

Еве имаме регистрирано за потфатот:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=10144#10144
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 12-Sep-2010 at 17:28

За жал само неколку парчиња комплетно нов долен слој имаме во МК.
А најголемиот дел на Коридор VIII, кој можете да видите зашто служи.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 12-Sep-2010 at 14:39
Ова е во Македонија?!


Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 05-Aug-2010 at 15:38

Пругата Куманово-Табановце ќе се реконструира

 Железничката пруга од Табановце до Куманово, како дел од Коридорот 10 ќе се реконструира со ушти три делници со сретства од Европската банка за обнова и развој.


 Oд Министерството за транспорт и врски објавија дека ќе се реконструираат делниците Табановце-Куманово во должина од 13 километри, Миравци-Смоквица во должина од 13 километри, Згрополци (Ногаевци)-Градско во должина од 9 километри и Градско-Неготино во должина од 21 километар. Градежните работи ќе почнат во 2011 година, а треба да завршат до 2013 година.

  На овие делници возовите се движат помеѓу 50 и 60 километри, а по реконструкцијата таа ќе достигне до 100 километри. Последниот ремонт на овие делници се извршил пред повеќе од 40 години.

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/prugata-kumanovo-tabanovce-ce-se-rekonstruira.html
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 10-Jul-2010 at 10:27
Владимир, навистина е така, има доста ограничувања на брзината, но можеби со модернизацијата на овие делници треба да се врати максималната планирана брзина на пругата-120 километри на час.
Впрочем, и самото Министерство за транспорт и врски во својот петтогодишен план за работа предвидува зголемување на брзината на пругата на Коридор 10 на 120 километри на час до 2011 година.  
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 09-Jul-2010 at 13:26
Но Бојане ние никаде на овој коридор немаме речиси испод 80 на час но само ако се фрли еден поглед на праговите и шините ќе ти стане јасно зошто секојдневно имаме промени и упатства на машиновозачите за ограничување на некој делници, а со тоа и успорување на брзините.

Еве некој пример набрзина



Погледај како е деформирана

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 09-Jul-2010 at 12:18
Или министерот Јанакиевски лаже или документите на Македонски железници се неточни.
Во извадокот за брзините на движење од  „Објава на мрежа за 2010 година“ на МЖ стои дека брзината помеѓу Табановци и Куманово е 100 километри на час, а истото се однесува  и за Миравци-Смоквица, Градско-Неготино, а единствено на делницата Згрополци-Градско брзината е ограничена на 80, т.е. 85 километри на час.

Се поставува прашањето кој од овие два извора лаже, министерот кој неточно е информиран за постоечката состојба или МЖ која ги надувава брзините во своите изданија за клиентите?

Доколку брзините се навистина како оние од Објавата на мрежа, тогаш со модернизацијата на овие делници би било добро да се зголеми брзината барем на 120 километри на час.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 08-Jul-2010 at 14:35

Реконструкција на Коридорот на 10 ќе чини 18 милиони евра

08 јули 2010, 14:08
Извор: Макфакс

Европската банка за поддршка и развој (ЕБОР) одобри заем од 17.6 милиони евра за реконструкција за Коридорот 10., изјави министерот за финансии Зоран Ставрески.

Рокот на отплата ќе биде 15 години, со “грејс период’ од 3 години и камата од два отсто.

„Ова е прва инвестиција после 40 години за реконструкција и ремонт на железничката пруга и претставува значаен проект за подобрување на економијата  во Македонија “ рече Ставрески.

Се предвидува реконструкција на четири делници во вкупна должина од околу 53 километри.

„Железницата е од големо значење за економскиот развој бидејќи околу 90 отсто на движењата на стоки се одвива преку овој коридор“, рече министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески.

По реконструкцијата, возовите ќе се движат побрзо,  или со 80 до 100 км на час.

Министрите одобрија грант од 500 илјади евра за изработка на физибилити студија за пругата кон Бугарија. Овој проект се очекува да чини 400 милиони евра и треба да биде готов до 2011 година, а потоа  ќе се обезбедат средства за негово имплементирање.

За подобрување на железничкиот транспорт, министрите изјавија дека и двете компании кои беа пријавени на јавен повик,  не биле доволно компетентни. /крај/мт

http://www.makfax.com.mk/_home/home#111725

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 08-Jul-2010 at 13:56
Македонија со заем од Европската банка за обнова и развој ќе ја реконструира железничката пруга од Табановце до Гевгелија, која е дел од Коридорот 10. Заемот во износ од 17,6 милиони евра го одобри Бo... Види повеќердот на директори на Банката на 6-ти овој месец.
Како што соопштија вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески и министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески на заедничка прес-конференција, ќе се реконструираат четири делници од железничката пруга во должина од 53 километри.
Според нив, тоа ќе придонесе за подобрување на состојбата на железничката пруга на Коридорот 10, намалување на трошоците за нејзино одржување и обезбедување сигурен сообраќај на овие делници, како и зголемувње на брзината на движење на возовите за 30 до 40 километри на час.
Министерот Јанакиески појасни дека ќе се реконструираат делниците Табановце-Куманово во должина од 13 километри, Миравци-Смоквица во должина од 13 километри, Згрополци (Ногаевци)-Градско во должина од девет километри и Градско-Неготино во должина од 21 километар. Градежните работи ќе почнат во 2011 година, а треба да завршат до 2013 година.
- На овие делници во моментот брзината на движење на возовите е меѓу 50 и 60 километри, а по реконструкцијата таа ќе достигне до 100 километри, истакна Јанакиески.
Според минитерот за финансии Ставрески, последниот ремонт на овие делници, чиј кумулиран поминат товар е проценет на 230 милиони бруто тони, е извршен пред повеќе од 40 години. Пругата има големо значење и за економскиот развој бидејќи најголемиот дел дури 90 проценти од транспортот на стоките се одвива преку овој Коридор.
Инвестицијата, како што рече Ставрески, ќе претставува значаен проект за подобрување на инфраструктурата, како и за конкурентноста на економијата.
- Одобрувањето на овој заем од страна на ЕБОР претставува уште една потрврда за силната поддршка која ја дава оваа меѓународна финансиска институција на политиките и реформите кои во континуитет ги спроведува Владата на Република Македонија, изјави министерот за финансии.
Заемот што го одобри ЕБОР е со рок на отплата од 15 години, со грејс период од три години и каматна стапка од два процента.
Ставрески и Јанакиески на денешната прес-конференција информираа дека конкретно се работи и на реализација на проектот за изградба на железничката пруга од Коридорот 8 кон Бугарија, која се очекува да продолжи да се гради наредната година, за што, според проценките, се потребни 400 милиони евра.
ЕБОР обезбеди грант средства во износ од 1.200.000 евра како техничка помош за имплементација и и супевизија на проектот, а од овие средства 500.000 евра ќе бидат наменети за изработка на физибилити студија и студија за влијанието врз животната средина. Активностите околу изработка на овие струдии треба да завршат до средина на 2011 година, по што ќе следи и обезбедување на неопходните финансиски средства за затворање на финансиската конструкција, за што досега ЕБОР и Европската инвестициска банка покажаа интерес за финансирање.

Извор: МИА
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 30-Jun-2010 at 00:54
Состојбата со дел од нашите пруги е загрижувачка во последниов период. Помеѓу Скопје и Велес, на самиот излез од Жел.станица Скопје има ограничување од 20 км/ч, а на делот од Жел.станица Скопје до Зелениково речиси и да не постои место на кое нема ограничување на брзината, од 20 км/ч, 30км/ч или 50 км/ч. Во Велес наместо за 50-55 минути се стигнува за 60-65 минути.
Истото важи и за пругата Радуша-Јегуновце и Гостивар-Кичево кај Лакавица, по железничките несреќи единствено нешто што се направи е намалување на брзината, ми се чини на 10 км/ч, а со тоа кичевскиот воз касни минимум 10 минути.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 06-Jun-2010 at 19:10

Еве една слика на железничкото стојалиште Брвеница кое е на самиот премин м под надвозникот.

Возот точно застанува на прелазот на овие два пата а од надвозникот може да се фрли-падне свашта.



Вакви примери можам над 40-тина да наведам и постирам

Edited by Vladimir P - 06-Jun-2010 at 19:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 06-Jun-2010 at 18:45
Пред две и пол години ја регистриравме оваа вест:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=3376#3376

Епа од тогаш ништо не е сменето... Еве, на линијата помеѓу Велес и Кочани рампите сеуште не функционираат, а возовите сеуште застануваат на премините  Wallbash
На клипов всушност не се гледа се, возот беше сосема застанат пред да продолжи.

Бонус македонштина - тој „паметниот“ со џипот Bash




Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 23-May-2010 at 18:28
Clov, одлично ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 23-May-2010 at 15:44
Еве уште неколку од друг агол

1


2


3


4

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.367 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.