![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 33> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Според возниот ред до Белград треба да се стигнува за околу 9 часа и 15 минути, додај на тоа некој саат каснење и го добиваш патот до Белград. Искрено со ноќниот воз тоа не е проблем бидејќи во Белград според возниот ред треба да стигнеш во 5:40 часот, ќе може да си поспиеш ако касни, но ако треба да фатиш друг утрински воз од Белград...
![]() Сепак, на овие маки ќе дојде крајот со рехабилитацијата на значаен дел од пругата Скопје-Белград, барем ќе нема спори возења од 20 до 50км/ч. |
|
![]() |
|
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
![]() 11 во добри денови
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
11 Sati do Belgrad so voz koja glupost e toa, pa da trcas do tamu e po blisku. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Знам дека српската делница од Коридор 10 треба да оди на друго место, но веста за кредитот на Европската банка за обнова и развој за обнова на делници од Коридор 10 во Србија се од суштинско значење за Македонија.
Ќе се рехабилитираат 111 километри од Коридорот 10 за сума од 35 милиони евра, што значи дека ЕБОР планира Македонија(со сега добиениот кредит) и Србија во исто време да ги надминат проблемите со делниците што се во најлоша состојба. Во Србија најмногу средства ќе се дадат на делови од пругата Ниш-Прешево и Ниш-Белград, онаму каде што се вози со под 50 км/ч. Тоа значи дека наскоро Скопје-Белград-Скопје ќе се патува нормално, а не по 11 саати ![]() |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
СОБРАНИЕТО ОДЛУЧИ
Ќе се позајмува за железничкиот сообраќај
Собранието даде
зелено светло за заем кај Европската банка за обнова и за развој за
Проектот за подобрување на железничкиот Коридор 10. |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Ново си е ново
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да, поточно овде: 41°59'27.66"N 21°31'25.76"E ![]() Сликано е точно на границата помеѓу „новата“ и „старата“ пруга, во правец кон исток се разбира (и на гугл земја се познава преодот од старо кон ново, веднаш после свртницата) Еве имаме регистрирано за потфатот: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=10144#10144 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() За жал само неколку парчиња комплетно нов долен слој имаме во МК. А најголемиот дел на Коридор VIII, кој можете да видите зашто служи. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Ова е во Македонија?!
![]() |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Пругата Куманово-Табановце ќе се реконструираЖелезничката пруга од Табановце до Куманово, како дел од Коридорот 10 ќе се реконструира со ушти три делници со сретства од Европската банка за обнова и развој. Oд Министерството за транспорт и врски објавија дека ќе се реконструираат делниците Табановце-Куманово во должина од 13 километри, Миравци-Смоквица во должина од 13 километри, Згрополци (Ногаевци)-Градско во должина од 9 километри и Градско-Неготино во должина од 21 километар. Градежните работи ќе почнат во 2011 година, а треба да завршат до 2013 година. На овие делници возовите се движат помеѓу 50 и 60 километри, а по реконструкцијата таа ќе достигне до 100 километри. Последниот ремонт на овие делници се извршил пред повеќе од 40 години. http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/prugata-kumanovo-tabanovce-ce-se-rekonstruira.html |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир, навистина е така, има доста ограничувања на брзината, но можеби со модернизацијата на овие делници треба да се врати максималната планирана брзина на пругата-120 километри на час.
Впрочем, и самото Министерство за транспорт и врски во својот петтогодишен план за работа предвидува зголемување на брзината на пругата на Коридор 10 на 120 километри на час до 2011 година. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Но Бојане ние никаде на овој коридор немаме речиси испод 80 на час но само ако се фрли еден поглед на праговите и шините ќе ти стане јасно зошто секојдневно имаме промени и упатства на машиновозачите за ограничување на некој делници, а со тоа и успорување на брзините.
Еве некој пример набрзина ![]() Погледај како е деформирана ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Или министерот Јанакиевски лаже или документите на Македонски железници се неточни.
Во извадокот за брзините на движење од „Објава на мрежа за 2010 година“ на МЖ стои дека брзината помеѓу Табановци и Куманово е 100 километри на час, а истото се однесува и за Миравци-Смоквица, Градско-Неготино, а единствено на делницата Згрополци-Градско брзината е ограничена на 80, т.е. 85 километри на час. Се поставува прашањето кој од овие два извора лаже, министерот кој неточно е информиран за постоечката состојба или МЖ која ги надувава брзините во своите изданија за клиентите? Доколку брзините се навистина како оние од Објавата на мрежа, тогаш со модернизацијата на овие делници би било добро да се зголеми брзината барем на 120 километри на час. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Реконструкција на Коридорот на 10 ќе чини 18 милиони евраАвтор:
Маја Трајковска 08 јули 2010, 14:08 Извор:
Макфакс Европската банка за поддршка и развој (ЕБОР) одобри заем од 17.6 милиони евра за реконструкција за Коридорот 10., изјави министерот за финансии Зоран Ставрески. Рокот на отплата ќе биде 15 години, со “грејс период’ од 3 години и камата од два отсто. „Ова е прва инвестиција после 40 години за реконструкција и ремонт на железничката пруга и претставува значаен проект за подобрување на економијата во Македонија “ рече Ставрески. Се предвидува реконструкција на четири делници во вкупна должина од околу 53 километри. „Железницата е од големо значење за економскиот развој бидејќи околу 90 отсто на движењата на стоки се одвива преку овој коридор“, рече министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески. По реконструкцијата, возовите ќе се движат побрзо, или со 80 до 100 км на час. Министрите одобрија грант од 500 илјади евра за изработка на физибилити студија за пругата кон Бугарија. Овој проект се очекува да чини 400 милиони евра и треба да биде готов до 2011 година, а потоа ќе се обезбедат средства за негово имплементирање. За подобрување на железничкиот транспорт, министрите изјавија дека и двете компании кои беа пријавени на јавен повик, не биле доволно компетентни. /крај/мт http://www.makfax.com.mk/_home/home#111725 |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Македонија со заем од Европската банка за обнова и развој ќе ја
реконструира железничката пруга од Табановце до Гевгелија, која е дел
од Коридорот 10. Заемот во износ од 17,6 милиони евра го одобри Бo...
Види повеќердот на директори на Банката на 6-ти овој месец.
Како што соопштија вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески и министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески на заедничка прес-конференција, ќе се реконструираат четири делници од железничката пруга во должина од 53 километри. Според нив, тоа ќе придонесе за подобрување на состојбата на железничката пруга на Коридорот 10, намалување на трошоците за нејзино одржување и обезбедување сигурен сообраќај на овие делници, како и зголемувње на брзината на движење на возовите за 30 до 40 километри на час. Министерот Јанакиески појасни дека ќе се реконструираат делниците Табановце-Куманово во должина од 13 километри, Миравци-Смоквица во должина од 13 километри, Згрополци (Ногаевци)-Градско во должина од девет километри и Градско-Неготино во должина од 21 километар. Градежните работи ќе почнат во 2011 година, а треба да завршат до 2013 година. - На овие делници во моментот брзината на движење на возовите е меѓу 50 и 60 километри, а по реконструкцијата таа ќе достигне до 100 километри, истакна Јанакиески. Според минитерот за финансии Ставрески, последниот ремонт на овие делници, чиј кумулиран поминат товар е проценет на 230 милиони бруто тони, е извршен пред повеќе од 40 години. Пругата има големо значење и за економскиот развој бидејќи најголемиот дел дури 90 проценти од транспортот на стоките се одвива преку овој Коридор. Инвестицијата, како што рече Ставрески, ќе претставува значаен проект за подобрување на инфраструктурата, како и за конкурентноста на економијата. - Одобрувањето на овој заем од страна на ЕБОР претставува уште една потрврда за силната поддршка која ја дава оваа меѓународна финансиска институција на политиките и реформите кои во континуитет ги спроведува Владата на Република Македонија, изјави министерот за финансии. Заемот што го одобри ЕБОР е со рок на отплата од 15 години, со грејс период од три години и каматна стапка од два процента. Ставрески и Јанакиески на денешната прес-конференција информираа дека конкретно се работи и на реализација на проектот за изградба на железничката пруга од Коридорот 8 кон Бугарија, која се очекува да продолжи да се гради наредната година, за што, според проценките, се потребни 400 милиони евра. ЕБОР обезбеди грант средства во износ од 1.200.000 евра како техничка помош за имплементација и и супевизија на проектот, а од овие средства 500.000 евра ќе бидат наменети за изработка на физибилити студија и студија за влијанието врз животната средина. Активностите околу изработка на овие струдии треба да завршат до средина на 2011 година, по што ќе следи и обезбедување на неопходните финансиски средства за затворање на финансиската конструкција, за што досега ЕБОР и Европската инвестициска банка покажаа интерес за финансирање. Извор: МИА |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Состојбата со дел од нашите пруги е загрижувачка во последниов период. Помеѓу Скопје и Велес, на самиот излез од Жел.станица Скопје има ограничување од 20 км/ч, а на делот од Жел.станица Скопје до Зелениково речиси и да не постои место на кое нема ограничување на брзината, од 20 км/ч, 30км/ч или 50 км/ч. Во Велес наместо за 50-55 минути се стигнува за 60-65 минути.
Истото важи и за пругата Радуша-Јегуновце и Гостивар-Кичево кај Лакавица, по железничките несреќи единствено нешто што се направи е намалување на брзината, ми се чини на 10 км/ч, а со тоа кичевскиот воз касни минимум 10 минути. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Еве една слика на железничкото стојалиште Брвеница кое е на самиот премин м под надвозникот. Возот точно застанува на прелазот на овие два пата а од надвозникот може да се фрли-падне свашта. ![]() Вакви примери можам над 40-тина да наведам и постирам Edited by Vladimir P - 06-Jun-2010 at 19:15 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Пред две и пол години ја регистриравме оваа вест:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=3376#3376 Епа од тогаш ништо не е сменето... Еве, на линијата помеѓу Велес и Кочани рампите сеуште не функционираат, а возовите сеуште застануваат на премините ![]() На клипов всушност не се гледа се, возот беше сосема застанат пред да продолжи. Бонус македонштина - тој „паметниот“ со џипот ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Clov, одлично ...
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве уште неколку од друг агол
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 33> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |