build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 02-Nov-2013 at 01:26
Мислам дека нема шанси сега да се менува возниот ред поради новите брзини. Секој возен ред си има свои брзини на делниците и 1 месец пред новиот возен ред би било непродуктивно да се менуваат. Сепак, верувам дека новиот возен ред е направен со вклучени 100-120 км/ч на овие делници, па така верувам дека кон Табановце ќе се патува некои 5 до 10 минути пократко, исто како и за Гевгелија.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 02-Nov-2013 at 01:21
   Ме чуди како сиве овие години во МЖ никому не му текна патниците за Куманово наместо да се симнуваат на Железничката Станица во Куманово, да направат прекачување во шинобус кој би сообраќал до станицата Перо Чичо којашто се наоѓа во самиот град.

   Плус ако од Министерството за Транспорт и Врски започнат да ги казнуваат превозниците што на линијата Скопје-Куманово и обратно застануваат под секој надвозник, па дури и под оние што се на автопатот, тогаш би имале значаен број патници на станиците во Маџари и Илинден, т.е. работници на кои не би им се исплаќало да доаѓаат на Автобуската Станица во Скопје, па тука би чекале воз.

Гледаш колку малку треба, а јас овде на форумот читам дека со намалувањето на појдовната разликата на автобуските линнии за Куманово од 20 на 10 минути ѝ се потпишувала смртна пресуда на МЖ.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 02-Nov-2013 at 00:24
Сакам да прашам како новите делници кон Табановце и Неготино ќе се одразат на возниот ред? Дали МЖ веднаш ќе пристапи кон негова промена и какви се воопшто плановите и целите?

Edited by Andrej_LJ - 02-Nov-2013 at 00:25
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 17-Oct-2013 at 17:55

Пред некоја недела бев во Загреб у чекав нешто на железничка случајно го загледав дисплејот со инфорамци за доаѓање на возови беше полн. Еден куп возови пристигаа во многу краток период. Секоја чест за Хрватите. Инаку со новите Еуро Кард тикети ептен се раздижи железничкиот сообраќај од Хрватска кон западна Европа особено Германија. Инаку картата од Минхен до Загреб со оваа понуда е 49 Евра што е сосема ОК па затоа возовите се често полни. 

Затоа ако ништо друго Скопје мора да издејствува директно поврзување Скопје, Белград, Загреб ,Љубљана а после од Загреб и Љубљана полесно се стига со воз до Европа. 



Edited by kultuzin - 17-Oct-2013 at 17:59
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 17-Oct-2013 at 17:46
Трагајќи по други информации што ми се неопходни, случајно го пронајдов возниот ред за 1983 година на тогашното ЖТП-Скопје. Делува импресивно и неверојатно колку возови поаѓале тогаш од Железничката станица Скопје. Еве инфо:

Скопје-Белград: 9.30(е), 9.55(б), 11.35(е), 14.45(б), 20.55(б), 21.10(е), 22.05(б).
Скопје-Ниш: 7.15(п), 9.30(е), 9.55(б), 11.35(е), 11.45(б), 17.35(п), 20.55(б), 22.05(б).
Скопје-Косово Поле: 11.30(п), 15.50(б), 21.10(е), 21.48(б).
Скопје-Љубљана: 9.30(е), 11.35(е), 20.55(б), 21.10(е).
Скопје-Солун-Атина: 9.00(е), 17:17(е), 22:43(е).
Скопје-Венеција-Трст: 11.35(е).
Скопје-Минхен: 21:10(е).
Скопје-Минхен-Келн-Дортмунд: 9.30(е).

Скопје-Битола: 2:50(м), 6.00(м), 8.00(б), 11.05(м), 14.32(м), 17.07(м).
Скопје-Гевгелија: 6.00(м), 9.00(е), 15.20(м), 17.17(е), 22:43(е).
Скопје-Кичево: 2.42(ш), 6.31(ш), 8.10(п), 11.06(м), 13.22(п), 15.05(м), 18.06(м), 21.30(м)
Скопје-Кочани: 1.00(м), 15.20(м).
Скопје-Титов Велес: 2.50(м), 5.30(м), 6.00(м), 7.37(ш), 8.00(б), 9.00(е), 11.05(м), 14.32(м), 15.20(м), 17.07(м), 17.17(е), 17.57(ш), 20.30(ш), 22.43(е).
Скопје-Куманово: 2.54(ш), 5.24(ш), 7.15(п), 9.30(е), 9.55(б), 11.35(е), 11.47(п), 14.45(б), 15:00(ш), 17.30(п), 19:00(ш), 20.55(б), 22.05(б), 22:52(ш).
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 17-Oct-2013 at 09:41
Инаку мошне интересно е што српските и македонските железници сега се договараат за тоа дали треба да има побрз воз меѓу Скопје и Белград, во момент кога речиси сите европски железнички управи ги објавија возните редови за меѓународните возови за 2014 година, а некои земји во регионот, како што е Романија, го објавија и целосниот возен ред за внатрешниот сообраќај.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 11-Oct-2013 at 15:50
Деловен автобус беше и тој во 4:00 од СК за БГ, со време на пристигнување 9:30.Без ниедно запирање, освен гранични формалности.За жал, превозникот на оваа линија - Млаз Богданци е со една и пол нога во калта и не ја возат подолго време.
На нивното време на патување тешко дека и други превозници би биле конкуренција, а камо ли воз со моменталната инфраструктура.

Дури и стандардните автобуски линии меѓу двата града, со станици во сите поголеми места (обично се Врање,Лесковац,Ниш и Јагодина) одат за 30-тина минути помалку од тие 8 саати...

Eдинствена некаква предност моментално е немањето нови времиња за тргнување, кои поради новиот начин на распределба на линиите се веќе исполнети (90 или 120 мин. меѓу 2 тргнувања на оваа траса).Железницата со ваков ‘проблем‘ не е засегната, баш напротив Само да договорат некаков здрав начин на работа, на пример без смена на локомотиви како примерот со ЖС и ЖПЦГ.

Edited by Тркало - 11-Oct-2013 at 15:51
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 11-Oct-2013 at 15:05
Деловни автобуси има само во вечерните часови, при што ноќниот воз за Белград секогаш бил добро пополнет бидејќи има кушет и спални вагони кои нудат удобност во споредба со автобуските седишта. Проблемот во моментов е дневниот воз за Белград кој поаѓа празен од Скопје и воопшто не е конкурентен на автобускиот превоз. Тука треба нешто да се направи. Јас сметам дека за се` најпрво треба волја.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 11-Oct-2013 at 12:42
Originally posted by BOJAN

Uskoro voz više klase na relaciji Beograd - Skoplje

Četvrtak, 10. oktobar 2013.

Voz bi relaciju od srpske do makedonske prestonice prelazio za šest do sedam sati, stajao bi samo u nekoliko stanica i bio bi namenjen, uglavnom, poslovnom svetu.

Izvor: http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/46535.html


Српски или македонски воз наменет за деловен свет во суштина е оксиморон. Воз кој на тргнување од Скопје за Белград доцни секогаш барем по 15 минути, а на пристигање околу два часа не може да биде интересен за деловниот свет.
Вие заборавате дека пред околу еден месец возот Белград-Бар патуваше 32 часа. За тоа време се поминуваат релации Париз-Москва и Пекинг-Урумки кои се долги над 3000 километри.
Кој менаџер, директор или сопственик на фирма, колку таа да е маргинална би договорил средба со својот деловен партнер во Белград во 18 часот, а би тргнал изутрина со воз?Или на некој семинар? Ќе стигне кога семинарот ќе заврши. Или ќе го извиси партнерот и ќе си упропасти некоја добра зделка, а може да си го доведе и целиот бизнис во прашање.
Зошто толку многу би ризикувал кога деловните автобуси таа релација ја возат за 6 часа?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 11-Oct-2013 at 10:40
Со моментални најбрзи времиња според МЖ и ЖС помеѓу овие места пак некако тешко под 8 да го спуштат времето ...
СКопје 23:00 КУманово 23:30 Прешево 23:50 Врање 00:32 Лесковац 01:50 Ниш 02:27 - 02:33 Белград 07:03

ама веројатно е дека и меѓу Ниш и Белград, на пример постојат станици како Јагодина, Лапово, Алексинац, а можат да се исклучат од ваков воз, па едно 20-30 минути да се намалат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 11-Oct-2013 at 10:07
Originally posted by daci92

Најпрво го поздравувам ова и мислам дека одамна требало да се воведе ,но ме мачи една работа , зашто Македонија и Србија не направат договор за прекугранично возење за да се дозволи нашите влечи да возат до Белград и обратно бидејќи така значително би се убрзал превозот?



Па мислам дека токму тоа сакаат да го направат, србите и црногорците имаат веќе ваков договор за возовите помеѓу Белград и Бар, тоа би го скратило времето за патување за минимум 20 минути до половина час. Дополнително, ако се реализира идејата за заеднички преглед на пасоши и царинска контрола тоа би го скратило чекањето на уште минимум 20 минути. Ако возот во иднина не застанува на едно 20 станици кои би му одзеле 2-3 минути во застанување, тогаш можеби и би стигнале до посакуваните 7 саати патување. Искрено, 6 часа со воз до Белград во моментов се нереални, но патување помеѓу 7 до 8 саати е реално остварливо.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 11-Oct-2013 at 01:27
Најпрво го поздравувам ова и мислам дека одамна требало да се воведе ,но ме мачи една работа , зашто Македонија и Србија не направат договор за прекугранично возење за да се дозволи нашите влечи да возат до Белград и обратно бидејќи така значително би се убрзал превозот?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 10-Oct-2013 at 23:54
Uskoro voz više klase na relaciji Beograd - Skoplje

Četvrtak, 10. oktobar 2013.

„Železnice Srbije“ 9. oktobra, posetili su predstavnici Makedonskih železnica, na čelu sa generalnim direktorom Oliverom Derkoskim i razgovarali sa čelnim ljudima srpskih železnica o mogućnosti da se već od novog reda vožnje, koji stupa na snagu 14. decembra, na relaciji Beograd - Skoplje uvede voz višeg ranga ( Inter siti). Voz bi relaciju od srpske do makedonske prestonice prelazio za šest do sedam sati, stajao bi samo u nekoliko stanica i bio bi namenjen, uglavnom, poslovnom svetu. Ukoliko se, nakon uvođenja, ispostavi da je voz rentabilan, obe železnice su saglasne da on produži trasu do Grčke.
Direktor Direkcije za prevoz „Železnica Srbije“ Negosav Teofilović i predstavnici Makedonskih železnica dogovorili su se da uskoro potpišu ugovor kojim će bliže biti definisan okvir buduće saradnje i zajednički nastup na transportnom tržištu.
Dogovoreno je da se u skladu sa komercijalnim politikama oba preduzeća, prevozna usluga oslobodi svih dodatnih, nepotrebnih troškova kako bi obe železnice bile konkurentne na tržištu i privukle veći broj komitenata. Bilo je reči i o skraćenju i pojednostavljenju procedure na granicama, kako bi prevoz robe i putnika bio brži.

Izvor: http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/46535.html
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 15-Sep-2013 at 18:14
Бидејќи читам дека грците се поприлично „загреани“ за да се врати возот помеѓу Скопје и Солун, а и почнале за рентабилност да размислуваат, можеби со воведувањето на овие возови да направиме мало проширување на железничката поврзаност со земјата. Мислам дека би можело во договор со Турските железници да воведеме директен вагон на релација од Скопје до Истанбул и со договор со Грчките железници да воведеме директен вагон на релација од Скопје до Атина.

Претпоставувам дека бројката на патници не би била огромна, но сепак се работи за метрополи што се често посетувани од наши граѓани и кон кои или нема никаква поврзаност (Атина) или пак има преголем интерес за патување (Истанбул), така што со добра промоција би можеле да бидат исплатлив потег. Најбитното е што асален воз во моментов нема помеѓу западна Европа и Турција, ниту преку Букурешт, ниту преку Белград. Постои само еден воз на релација Софија-Истанбул, а бројот на патници е голем. Опцијата Белград-Скопје-Солун-Истанбул е подолга, но мислам дека можеме да ја продадеме како солуција. Плус, патувањето покрај море од Солун до Истанбул е незаменлива рута во споредба со патот од Ниш до Истанбул или од Букурешт до Истанбул. Мислам дека вреди да се размисли за ова.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 11-Sep-2013 at 00:23
Се подготвува враќање на возот Солун - Скопје

На Меѓународниот саем во Солун од Грчката железница најавија дека од следната година ќе бидат вратени трите меѓународни линии од Солун кон Македонија и Србија и кон Бугарија и Турција

Од нашиот дописник
Миркица Поповиќ



Атина - Грчката железница ОСЕ планира одново да ја воспостави меѓународната патничка линија Солун - Скопје. Првиот човек на железницата, Атанасиос Зилиаскопулос, за време на прес-конференцијата на ОСЕ во рамки на меѓународниот саем во Солун најави дека се работи на тоа во текот на следната година да бидат вратени трите меѓународни линии од Солун кон Македонија и Србија и кон Бугарија и Турција. ОСЕ ги укина Меѓународните возови од Грција во почетокот на 2011 поради големи финансиски проблеми и неодржливост на линиите.

Целта на враќањето на линиите Солун - Скопје - Белград, но и оние кон Софија и Истанбул е да се услужи големиот број на туристи од Македонија, Бугарија и Турција кои доаѓаат во Грција. „Летото 2014 сакаме да ја имаме можноста да пренесуваме туристи од Бугарија, Србија, Скопје на нашите плажи“, потенцира Зилиаскопулос претставувајќи ги плановите и приоритетите на железницата. Според процените на ОСЕ, враќањето на линијата Солун - Скопје, која потоа продолжува кон Белград, може да почне уште утре. За Зилиаскопулос ова е најлесната меѓународна железничка линија, за чие повторно воспоставување нема никакви ниту економски ниту технички проблеми. За разлика од оваа линија, ОСЕ треба да надмине одредени пречки за поврзувањето со Софија и Истанбул. Една од пречките се финансиските проблеми со кои се соочуваат Бугарските железници, што предизвикува одолжување и доцнење на проектот за враќање на линијата Солун - Софија. Проблемите за линијата кон Турција се повеќе технички бидејќи на пругата периодов се изведуваат технички работи, кои се очекува дека ќе траат со сигурност до првите месеци на следната година.

Со цел да им се излезе во пресрет на туристите кои би патувале со воз до Солун, од ОСЕ планираат и подобро поврзување со меѓуградските автобуси кои возат од Солун до туристичките места на Халкидики, до чија главна појдовна станица, која се наоѓа во близина на маркетот „Карфур“ во насока кон ИКЕА, во моментов нема директна автобуска линија од железничката станица. Зилиасопулос нагласи дека е запознат со ситуацијата оти македонските туристи плаќаат поскапи цени за да дојдат со автобус до Солун или Халкидики отколку што би ги чинело да патуваат со воз. Токму поради тоа најави дека ОСЕ преговора со државната компанија за меѓуградски сообраќај од Солун за Халкидики, да се постави линија од железничката станица до главната автобуска станица за Халкидики. Според процената на Зилиасопулос, постои позитивно расположение да биде воспоставена ваква линија со која ќе се олесни превозот до Халкидики.

Ваквиот чекор на ОСЕ ќе помогне повторно да заживее железничкиот транспорт меѓу Македонија и Грција, кои во моментов немаат ни авионски, ни железнички директен патнички транспорт. Грчките и македонските железници успеаја да склучат договор за привремена употреба на патничката линија Солун - Скопје летото 2012 за време на викендите за да им излезат во пресрет на туристите од Македонија. Пред да биде прекината линијата во 2011 поради финансиски проблеми на грчката страна, возот Солун - Скопје, кој сообраќаше два пати дневно беше популарен и меѓу македонските студенти во Солун и граѓаните кои патуваа за работа или прошетка, но и меѓу граѓаните кои од Скопје патуваа до Велес, Неготино, Демир Капија и Гевгелија поради неговата брзина во споредба со брзината на обичните локални возови. Цената на повратен билет до Солун беше 1.500 денари, а за студентите и младите до 26 години имаше попуст и изнесуваше 1.200 денари за студенти и млади до 26 години. Единствениот начин во моментов да стигнете до Солун, доколку немате или не сакате да патувате со сопствено возило, се автобуските линии на две македонски компании кои сообраќаат секојдневно кон Солун или, пак, со автобуските шопинг-тури кои одат во Солун само во сабота. Цената на повратните билети се движи од 1.600 до 1.800 денари, со тоа што само една од компаниите дозволува датумот на повратниот билет да биде отворен за датум кога ви одговара, додека пак доколку патувате со другата и сакате да се вратите друг ден од оној кога патувате, цената на билетот ќе биде 3.600 денари. Од Солун потоа може со воз да се продолжи кон туристичките места Катерини, Лептокарија, Платамона и Неи Пори, а со воз до речиси сите туристички места на Халкидики.

Грчките железници се дел од државните компании кои се на листата за приватизирање, но иако има интерес од повеќе инвеститори, како Кина, засега нема најави кога би почнал процесот на нивна продажба.


http://www.utrinski.mk/?ItemID=042B96D11E3FCA41B8804B674676D980
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 11-Jul-2013 at 15:32
На RailSerbia се шпекулира дека би можел да се врати ноќниот воз на релација од Будимпешта до Солун преку Белград и Скопје од новиот возен ред за 2014 година. Иако има многу скептицизам за ова помеѓу тамошните форумаши, сепак една ваква врска би ни била добредојдена.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 11-Jul-2013 at 14:18
ВОЗЕН РЕД ЗА ПИВО ФЕСТ 2013 (РЕДОВНИ И ВОНРЕДНИ ВОЗОВИ)



Uploaded with ImageShack.us

Edited by zookisk - 11-Jul-2013 at 14:18
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 30-Jun-2013 at 09:38
Возови од Скопје за Солун нема веќе неколку години. Има три возови од Скопје за Гевгелија, два утрински и еден попладневен, трбе да се симнете во Гевгелија, па да фатите автобус или такси за Солун, па од таму воз за Лептокарија. За кратка релација и за одење на одмор, мислам дека ова е вистинско мачење.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 29-Jun-2013 at 16:47
ne vozat za Solun


od Solun za Leptokarja imas 8 voza dnevno, po 9-10 evra vo pravec, a do Solun avtobus sekoj den vo 6 nautro 1500 den povratna
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 29-Jun-2013 at 15:45
Takva vrska nema, vozovite ne odat samo do Gevgelija tuku se do Solun (ili Atina, zavisi kako koj voz/vagon).
Moja preporaka ti e da zemes karta i da se simnes vo Solun
pa tamo da se rasprasas kakvi se alternativi kon Leptokarija nudat Grcite.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.