build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 10-May-2011 at 01:19
Обиколницата има поголем проток од Илинденска. Зошто? Затоа што нема сооб. Самиот си кажа, Илинденска нема автобуси, нема пешаци, нема други учесници... па има проток нормално.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 10-May-2011 at 00:51
Originally posted by fichot

Се стеснувала Партизанска.. што нема да прочита човек.

Илинденска, да - има проток затоа што нема доволно сообраќај.


Илинденска нема сообраќај?

Очигледно не си поминал на неа откако се изгради. Не знам зашто пишуваат луѓе што не знаат што зборуваат.

А партизанска, интересна работа, на семафорите кај булевар Климент Охридски има точно 2 ленти што одат право накај центар, што е потполно ист број на ленти што кај Климент Охридски одат право накај центар и од Илинденска. СО тој исклучок што Илинденска нема автобуси, нема уште 2 семафори пред мостот г. Делчев, туку 1, и нема толку пешаци и други учесници во сообраќајот.

Ете затоа сообраќајот по Илинденска се одвива многу побрзо и успева да има поголем проток на возила (во овој дел зборувам, не општо), од Партизанска.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 10-May-2011 at 00:37
Се стеснувала Партизанска.. што нема да прочита човек.

Илинденска, да - има проток затоа што нема доволно сообраќај.

edit: Ок, се стеснува да, сега видов, ама има и дополнително кракче за вртење лево.


Edited by fichot - 10-May-2011 at 00:54
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 10-May-2011 at 00:17
PreviousИскрено и мене ме интересира истото? 
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 10-May-2011 at 00:07
Originally posted by Supervisor

Илинденска ниту Партизанска не се брзи сообраќајници туку обични булевари се додека не се изгради Јужен Булевар како урбан автопат кој како денивелиран и без раскрсници ќе собира сообраќај од Карпош, Ѓорче и директно од Е-65 према Центар, Кисела Вода, Аеродром и кон Е-75 секако со Крушевска Република и спојка со Северен Булевар.


Баш ме интересира дали во врска со Јужен булевар има некој план разработено во етапи/фази да се реализира, или се чека одеднаш да се направи, што секако значи големи средства и можеби никогаш нема да се случи?
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 10-May-2011 at 00:02
Илинденска ниту Партизанска не се брзи сообраќајници туку обични булевари се додека не се изгради Јужен Булевар како урбан автопат кој како денивелиран и без раскрсници ќе собира сообраќај од Карпош, Ѓорче и директно од Е-65 према Центар, Кисела Вода, Аеродром и кон Е-75 секако со Крушевска Република и спојка со Северен Булевар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 09-May-2011 at 23:54
Originally posted by fichot

Како може две ленти да се попроточни од три?

И Партизанска има зелен бран само што пешачките премини го отежнуваат спроведувањето на истиот.


Интересна работа, некогаш на луѓето наочарите им се на глава, ама не можат да си ги најдат.

Интересна работа, на крајот (кон центар) Партизанска се стеснува на 2 ленти (кај Соборна), а Илинденска се проширува на 3.





Edited by Cloverstack - 10-May-2011 at 10:40
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 09-May-2011 at 23:52
Мене ќе ми биде многу криво ако Илинденска од Воена па до крај до Карпош 4 не ја направат 2X3, со цел да се створи подлога за утре. Па здравје кога ќе има можност и останатата траса (сега веќе направената 2X2 ) да се прошири со по уште една лента од двете страни. Секако со понирање под земја на потегот од фонтана во парк до Влада.
Но бидејќи овој дел сега што ќе се прави е комплетно слободен (објектите на кеј се привремени и ќе се рушат) жално е ако не се искористи. Знам дека и повеќе пари ќе требаат но мора да се мисли и за иднината на градот.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 09-May-2011 at 23:48
Како може две ленти да се попроточни од три?

И Партизанска има зелен бран само што пешачките премини го отежнуваат спроведувањето на истиот.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 09-May-2011 at 23:33
Крале, буквално неможам да го поднесам твојов начин на наметнување и извртување на тезите! Еден бегол поглед врз картата на Скопје би требало да ти разјасни, зошто најголемата авенија во западно Скопје е позиционирана централно, минува низ густо населени населби и опфаќа половина град, е многу поважна од една улица, која е поставена периферно и граничи со ливади и шуми! Партизанска исто така засега е крпеница, како што беше(е) сеуште Илинденска. Ајде да видам да се направи денивелирана ЛРТ траса, да се изградат подземните паркинзи и ослодобат сите ленти, се денивелира движењето на неколкуте крстосници со Рузвелтова, 8ми Септември и Климент Охридски, па потоа да зборуваме која е попроточна, може ли? Толку го заморуваш форумов, што навистина не сметам дека е воопшто вредно да се дискутира аргументирано со тебе-многу пати имаш докажано,во секоја нишка дека ја немаш таа способност!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 09-May-2011 at 22:45
Originally posted by tonikostov

дефинитивно побрзо се вози по Илинденска. Секојдневно го одбирам овој булевар пред Партизански одреди. Зелениот бран на Илинденска може да се фати ако возиш константно со 60 км/ч. Најголемиот метеж се создава кај Воена болница, каде две коловозни ленти се собираат во една, а дополнително во близина е и значајна крстосница (Воена болница на едната страна и салата Борис Трајковски на другата).
Ама никако неможам да разберам како не се научија до сега да ги израмнат шахтите со асфалтот. Шахтата пред семафорите кај Зоолошката градина (во насока Центар - Карпош) очекувам да попушти наскоро, многу скоро. Капакот веќе зјае над површината на асфалтот.


Не е можно, Партизанска има проток.


Мене барем така ми солеа памет тука на форумов едно 5-6 души кога зборевме за тунелот што се планира, кој ќе направи еден природен и брз спој меѓу Илинденска и Аеродром (што во моментов е побитно од поврзувањето на Партизанска).
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 09-May-2011 at 20:00
Па знаеш ако е до капакот тогаш и не е некој голем проблем. Вазно е тоа металната рамка да не зјае. Вака ако нешто е до капакот може да се поправи без проблем или пак да се смени.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 09-May-2011 at 19:54
дефинитивно побрзо се вози по Илинденска. Секојдневно го одбирам овој булевар пред Партизански одреди. Зелениот бран на Илинденска може да се фати ако возиш константно со 60 км/ч. Најголемиот метеж се создава кај Воена болница, каде две коловозни ленти се собираат во една, а дополнително во близина е и значајна крстосница (Воена болница на едната страна и салата Борис Трајковски на другата).
Ама никако неможам да разберам како не се научија до сега да ги израмнат шахтите со асфалтот. Шахтата пред семафорите кај Зоолошката градина (во насока Центар - Карпош) очекувам да попушти наскоро, многу скоро. Капакот веќе зјае над површината на асфалтот.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 09-May-2011 at 08:42
Треба да се догради до крај, односно да се поврзе со Ѓорче Петров и со мост преку Вардар.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 09-May-2011 at 05:16
Znaci izgradbata prodolzuva, se nadevam deka celosno ke ja rekonstruiraat Ilindenska.

http://www.sitel.com.mk/video/makedonija/sovremeniot-bulevar-ilinden-znachitelno-go-namali-metezot-vo-skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 22-Nov-2010 at 15:25

ФИРМИТЕ НА ГРАДОТ ЗА КРПЕЊЕ РАБОТАТ ФУШЕРСКИ

Дупките на Илинденска станаа легнати полицајци

Екипите на ГП "Пелагонија-Гостивар" кои беа ангажирани од Градот да ги закрпат огромните кратери, уште толку ја уништија улицата, па сега тие се за неколку сантиметри повисоки од коловозот

Дупките на Илинденска на потегот од салата Борис Трајковски до Карпош 4 станаа легнати полицајци. Екипите на ГП "Пелагонија-Гостивар" кои беа ангажирани од Градот да ги закрпат огромните кратери, уште толку ја уништија улицата. Крпениците сега се повисоки од коловозот, па на секој метар од улицата како да се поставени бетонски легнати полицајци.
"Ова е срамота. Улицава сега е бетер. Па зар вака се крпат дупки. Наместо да биде улицата рамна, на местата каде што се санираше бетон е издигнат над коловозот, па едвај се вози. Ја проширија Илинденска а овој дел го уништија. Кога веќе не се продолжи булеварското решение до крај на улицата, барем нека ја санираат како што треба", велат револтирано жителите на населбите Карпош 3 и 4.
Од Град Скопје признаваат дека фирмата која ја ангажирале несоодветно си ја завршила работата, но и покрај тоа нема да го раскинат договорот со неа.
"Наложено е на екипите на ГП "Пелагонија-Гостивар" веднаш да излезат на терен и да ги закрпат дупките како што треба. Ние не можеме да го раскинеме договорот со фирмата со која досега сме имале одлично искуство во однос на тоа како работат. Сепак ќе има казни, односно на фирмата ќе и биде исплатено многу помалку пари од тендерската цена, а за втората интервенција нема воопшто да платиме", велат од Град Скопје.

http://vest.com.mk/?ItemID=79B690F824F8DC478FA014B6EE220D41
Back to Top
LouReed View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 133
  Quote LouReed Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 02-Nov-2010 at 21:45
Dobro izgelda na slikive, se uste ja nemam videno vo zivo... Samu uste fasadive malce da se sredat na kukive/zgradive
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 02-Nov-2010 at 21:18
Originally posted by lslcrew

Една од причините зашто ја одбирам Илинденска е пред се зашто е нова (ова по билдерска психологија)




исто



и две други причини се густите пешачки на Партизанска и раскопаниот асфалт од Соборен Храм до Рузвелтова што стварно знае да иритира. Зелениот бран на Илинденска функционира и со некоја просечна брзина од 50 км/ч има добар проток.


Не сум баш задоволен од зелениот бран на Илинденска, но генерално имам впечаток дека полесно проаѓам отколку што би прошол на Партизанска.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 02-Nov-2010 at 14:44
Една од причините зашто ја одбирам Илинденска е пред се зашто е нова (ова по билдерска психологија) и две други причини се густите пешачки на Партизанска и раскопаниот асфалт од Соборен Храм до Рузвелтова што стварно знае да иритира. Зелениот бран на Илинденска функционира и со некоја просечна брзина од 50 км/ч има добар проток.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 02-Nov-2010 at 12:40

Clover, ми го извади зборот од уста. 

Енивеј, пред некој ден возев во утринскиот шпиц по Илинденска. Сега кај сите се јавува желба да се стигне до Центар (и подалеку, Битпазар, Автокоманда...) по Илинденска и се праат огромни колони во делот К3-К4. Мислам дека голем пропуст направија што не ја средија до крај улицава.

Како не го изградија Палас (или салата БТ) на аголот кај што завршува Илинденска...  



Edited by fichot - 02-Nov-2010 at 12:41
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.168 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.