build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А4] Блаце - Ново Село (струмичко)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 07-Jun-2010 at 15:22
Oчигледно возачот на шлеперот не забележал дека е низок мостот си возел кај што треба..

Имам и јас слики сликав од М-6 незнам колку се добри сликано е од автобоус но ке ги постирам
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 07-Jun-2010 at 10:48
чекај што е фората со шлеперот? оптичка илузија или будала возач?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 07-Jun-2010 at 03:28
Вметнав стандарден уводен пост. Ќе следат и фотки, само да ги средам.

@ ko4ani
Мапата што ја постираше не е во целост точна. Тоа накај Валандово се други патишта, а М-6 оди источно од Струмица до границата со Бугарија.

А тие сините делови за кои праша, тоа накај Кавадарци е Р-107, а тие накај Дојран се Р-604 и Р-111.


Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 16-May-2010 at 11:49
ова кај Удово со надвознакот и шлеперот ... Applauseза шоферот 
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 16-May-2010 at 11:48
Се уште се вози по коцката пред Струмица.Но минав Сптември 2009 градат нов пат со 2 ленти или со 4 ленти не сум скигурен ама мислам дека е со две и нешто гради Пелагонија Инжењееринг - Скопје.Исто така Пелагонија градат нешто кај Дојран мислам дека го градат Струмица-Дојран.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 15-May-2010 at 22:51
Јас го имам возено М6 од Штип па до исклучувањето кон неготино (плавиот дел кој го имаш обележано). ОВа беше пред неколку години и на дел од патот имаше коцка. Дали е тоа уште така?

Исто така "интересен" беше преминот преку Вардар по плавиот пат. Реката е доста широка во тој дел и се преоѓа преку еден чуден мост кој и тогаш беше климав, а ми текнува дека лани или преклани кога надојде Вардар се подрија темелите на неколку столбови. Баш ме интересира дали е ревитализиран, не сме налетале на таков инфо.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 15-May-2010 at 22:00
еве неколку слики од патот
Валандовско Брдо:

Пред Струмица:

Пилав Тепе Радовиш:

Удово Каде се вклучува во М-1(Е-75):


Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 15-May-2010 at 21:44
М-6 Почнува од Штип каде се двои од М-5 и пдолжува за Радовиш,Струмица и кај  Валандово се спојува со М-1(Е-75).Дел од овој правец е добар но дел е и оштетен

еве го М-6 (со црвено) а ова што е со плавто незнам дали е дел од М-6 ако може некој нека ми каже


Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 19-Jan-2010 at 09:12
Нели е логично да го поврзат прво Штип со автопатот до Велес? Струмица+Радовиш е 50000 жители, а само Штип е 40000. Но кај нас се се прави без ред.

Овде мислам не се работи за автопат, добро спомнавте, туку за регионален пат со 4 ленти - што за овој крај е супер.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 18-Jan-2010 at 20:26
Ама еве сега видов се работи за магистрален М6, па вероватно го спремаат на онаков со четири ленти без средишно зеленило, само со дупла линија помеѓу, нешто како према Солун после граница, тој тип, Што е вака сосема одлично решение за патишта од ранг измеќу автопат и обичен регионален. Нешто што можеби го спремаат и за накај Штип само што се си викаат автопат па можеби и ние реагираме околу дуплирање делници бадијала. Којзнае?!


Edited by lslcrew - 18-Jan-2010 at 20:28
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 18-Jan-2010 at 20:22


И мене ме буни тоа „автопат“ и тие најавени четири ленти, но патот Штип-Радовиш-Струмица никогаш не го спремале за концесија, дури ни во првичните мегаломански најави. Токму имавме дискутирано и на форумов, зошто цела македонија виртуелно ја прошараа со автопати, а Струмица дури и ни на хартија не беше поврзана.

Инаку реконструкција на патов се најавува неколку години наназад, ваљда конечно ќе се обиситини...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 18-Jan-2010 at 20:16
Малку ме збуни целава вест. Не ми е јасно за кој всушност пат се работи, нели ова требаше да иде под концесија?! Кој е оваа нова траса што не проаѓа по предходната?! Кој пат е ова, дали е дел од Р или од М мрежата?! И околу профилот на патот не ми е јасно. 4 ленти?! Автопат?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 18-Jan-2010 at 20:13

Се проширува главната сообраќајна артерија Штип-Струмица

До старт за градба на идниот карго аеродром, во Источна Македонија се проширува главната сообраќајна артерија Штип-Струмица. Машините ја оформија новата лента Радовиш-Струмица. Првата делница од новиот автопат Штип-Радовиш, в година ќе го гради Балкан консалтинг од Скопје. Автопатот ќе биде со две коловозни лента по една страна, вкупно четири појасни штипскиот градоначалник Зоран Алексов.

Строгите европски стандарди за безбедност ќе ги тргнат не саканите подсетници од острите свиоци во теснецот Пилав Тепе, а коцката ќе остане во сеќавање. Епитетот пат убиец, се надеваат градежниците и локалното население ќе се избрише. Доста ни се венци по патот, да ги нема повеќе и млади да не ги губат животите, децидно е локалното население од Лакавичко.

Според планот, клучката на излезот од Штип кон Радовиш, ќе е почетната точка на идниот автопат. Истиот, ќе поминува над селата Лакавица и Дамјан, значително скратувајќи го растојанието помеѓу Штип-Радовиш-Струмица.

Сегашниот пат ќе остане за потребите на жителите во Лакавичкиот регион.




http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=56928
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 18-Dec-2009 at 03:10
lslcrew, еве потврда за твоите сомнежи што се случува со клучката кај наплатна станица Петровец:

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 01-Aug-2009 at 20:03
Стенковец - Блаце   (Snupix, лето 2008)

1


2



Edited by Cloverstack - 01-Aug-2009 at 20:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 06-Jul-2009 at 03:16
Нема ништо ново на терен. Ситуацијата месец ипол е точно истата како што е регистрирана во предходниот пост од пред месец ипол. Нема никакво помрднување.



Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 05:55
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 25-May-2009 at 21:31
Не знам дали е добро обмислено и пресметано сето ова. Се надевам дека навистина ќе делува дестимулативно и дека досегашната злоупотреба произлегуваше во најголем дел од кратката релација што се возеше вон автопат. Но не тврдам дека навистина таков ќе биде резултатот - и јас како тебе имам дилеми и нејаснотии. Можна е и опција дека ова не е баш премногу осмислено или оправдано, туку дека е само невешт одговор на незадоволството на месното население кое долго време се буни за транзитниот сообраќај што им поминува низ населеното место поради избегнување на патаринатаа. Ми останува само да се надевам дека сепак знаат што прават и дека тоа е вистински корисно.
А сите овие теории ни паѓаат во вода доколку модификацијата се прави од некои сосема трети причини  Laugh


Edited by Cloverstack - 25-May-2009 at 21:32
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 25-May-2009 at 21:17
Ова само дополнително може да го загрози локалниот пат и голем број камиони да ги пренасочи преку Р103 и ништо повеќе. Мене ми е доста нелогична интервенција ова, се додека не видам образложение од надлежните што всушност планирале да постигнат со ова?! Dunno Неместо потегот Петровец-Катланово, сега ќе се злоупоитребува Скопје-Петровец и сите камиони ќе искачаат на автопат преку новата модификација и дополнително голем дел од сообраќајот ќе се пренасочи преку Р103 од Скопје се до Петровец каде што ќе се искача на отворен пат. Единствено забрани за тешки возила и контроли можат да ги спречат злоупотребите. А вака сега и најголемата негативна страна ќе се наметне плаќањето патарина за до аеродорм кој е дел од Скопје.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 25-May-2009 at 21:09
Originally posted by lslcrew

Е сега незнам од кои мотиви се иде на ваков зафат?! Дали е тоа за да се избегне онаа појава на масовно избегнување патарина (што не ми е многу веројатна опција) или се работи за одвојување на аеродормот и неколкуте села околу од Скопје (со тоа што се плаќа патарина за излез всушност сте веќе надвор од градот и неговите придружни села и предградија). Значи мистерија ми останува мотивот за зафатов.


Аеродромот е секако одвоен. Под претпоставка дека ова е поврзано со патарината, мотивите се разбирливи. Со ова ќе се дестимулира заобиколувањето на оваа патарина (што масовно се случуваше иако оваа конкретна патарина е релативно ефтина) со тоа што дел од транзитниот сообраќај возеше по Р-103 помеѓу Петровец и Катланово. Ова е проблем меѓдругото и затоа што сите возила што ја избегнуваа патарината правеа гужва во населени места - низ Петровец и кај Катланово. Од друга страна месното население има алтернатива преку Р-103 (Директно према Маџари или преку претходната клучка кај Идризово/Кадино. Исто така и клучкава останува во игра за тие што би ја платиле патарината).

Ми се чини има доволно простор за модификацијата да се изведе без преголеми заебанции и импровизации.

Само се надевам дека ова ќе повлече и поголема грижа за Р-103 во „субурбаниот“ дел на Скопје, за да може да биде вистинска алернатива, а не повеќе на хартија. Исто така се надевам смислиле начин како да го спречат прелевањето на злоупотребата кај клучката кај Кадино/Идизово. Навистина таа е помалку атрактивна опција отколку што досега претставуваше клучкава кај патарината Петровец, но не се сомневам дека луѓе повторно би ја користеле, несвесни дека можеби во желбата да заштедат нешто ситно всушност направиле поголем трошок.


Edited by Cloverstack - 25-May-2009 at 21:11
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 25-May-2009 at 20:19
На наплатната рампа Петровец (41°56'30.41"N 21°37'12.91"E) се одвива некој градежен зафат ама воопшто не ми е јасен. Се работи на два нови краци од патот кои вероватно ќе ги заменат постојните два од другата страна на наплатната. Е сега незнам од кои мотиви се иде на ваков зафат?! Дали е тоа за да се избегне онаа појава на масовно избегнување патарина (што не ми е многу веројатна опција) или се работи за одвојување на аеродормот и неколкуте села околу од Скопје (со тоа што се плаќа патарина за излез всушност сте веќе надвор од градот и неговите придружни села и предградија). Значи мистерија ми останува мотивот за зафатов. А уствари и никогаш до сега немаме слушанато за интервенцијава.



северниот крак...


јужниот крак...



Edited by lslcrew - 25-May-2009 at 20:20
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.