build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моделарство, макетарство и колекционерство

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 105>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #1621 Posted: 10-May-2012 at 13:08
Originally posted by tomo441

Obicno motorite na modelite rabotat na napon od 0-12(0-15)V, taka da mozes i so regulatorot od mehano da gi vozis posporo


Колку ми е познато од форумџиски дискусии, но и од препораките од произвоителите на модели, пожелно е да се избегнува најголемата брзина, со која се „тераат„ локомотивчињата. Веројатно, при таа брзина, најголемо е „трошењето„ на моторчињата и преносните механизми, како и на придружната електроника.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #1622 Posted: 10-May-2012 at 13:05
Originally posted by mon

Ovde se gleda razlikata i pridobivkite od digitalizacijata na modelite vo zeleznickoto modelarstvo.
So ednostavno programiranje na dekoderot koj e smesten vo modelot se podesuva negovata pocetna brzina, zabrzuvanje, brzinata vo krivini i ugornici/udolnici, kako i maksimalnata brzina.
 
Celiot digitalen sistem dava moznost za porealno vozenje na maketite za razlika od analogniot.
Problem e samo cenata za digitalnite potrepstini koja za zal znae da bide pregolema.Nuts


Пааааа би рекол дека цената од “дигиталните„ локомотиви, може да биде и двојно повисока од „аналогните„...

Затоа и се држам подалеку од „дигиталните„, за мене е неисплатливо да се набавуват. Со мали исклучоци, разбира се...Big%20smile
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1623 Posted: 10-May-2012 at 10:05
Ovde se gleda razlikata i pridobivkite od digitalizacijata na modelite vo zeleznickoto modelarstvo.
So ednostavno programiranje na dekoderot koj e smesten vo modelot se podesuva negovata pocetna brzina, zabrzuvanje, brzinata vo krivini i ugornici/udolnici, kako i maksimalnata brzina.
 
Celiot digitalen sistem dava moznost za porealno vozenje na maketite za razlika od analogniot.
Problem e samo cenata za digitalnite potrepstini koja za zal znae da bide pregolema.Nuts
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #1624 Posted: 09-May-2012 at 22:27
Obicno motorite na modelite rabotat na napon od 0-12(0-15)V, taka da mozes i so regulatorot od mehano da gi vozis posporo
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1625 Posted: 09-May-2012 at 21:58
така ќе направам кога ќе го направам импулсниот регулатор што ми ја прати шемата.вака без обзир што механо ги испорачува овие регулатори,не е пожелно моторите да се оптоваруваат со напон понизок од номиналниот.
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #1626 Posted: 09-May-2012 at 21:53
Pa Gjoko, presmetaj i namesti go regulatorot za napon na modelarski brzini od 80 i 100 km/h i ke gi dobies maksimalno dozvolenite brzini na nasite prugi:

80 km/h za tovarni vozovi
100 km/h za patnicki vozovi
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1627 Posted: 09-May-2012 at 20:25
на овој начин добов 235.5 км/ч што е блиску до мојот начин на пресметка каде добив 246 км/ч за што се користев со точни и прецизни мерења и формули.во секој случај брзината е екстремно нереална
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #1628 Posted: 09-May-2012 at 20:03
Postoi "formula' za presmetuvanje na brzinata kaj modelite. Ednostavno e, samo treba brzinata na vistinskite vozovi (za HO)da se podeli so tri i ke se dobie pat vo cm koj modelot na lokomotiva treba da go pomine za 1 sek.

Na primer:
Vistinski voz 110 km/h
deleno so 3
e cca 36.6 cm/sek

ili druga brzina...

80:3=26,6 cm/sek

Za da se vidi maksimalnata brzina na eden model na lok. potrebno e prejdenoto rastojanie vo cm za 1 sek da se pomnozi so tri.
Ke vidite deka vasite lokomotivi, pri maksimalen napon, vozat so nerealno golema brzina, sporedbeno so vistinskite lokomotivi.

Tomo
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1629 Posted: 09-May-2012 at 19:24
поставив еден круг на шини и зедов штоперица во рака,метро и дигитрон, и на крај по пресметките дојде дека локомотивата на Механо СД 40 користејќи размер од 1:87 развива сведена брзина во стварност од 246 км/ч што е скроз нереална брзина.затоа брзината на овие локомотиви делува нестварна
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #1630 Posted: 03-May-2012 at 22:22
Богами мајсторски! А дали го загледа лозјето на еден дел од макетата, човекот има фат. 
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1631 Posted: 03-May-2012 at 20:41
Pogledajte kako italijanecov majstorski ja ima spoeno pozadinskata slika so maketata.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1632 Posted: 03-May-2012 at 16:20
MIKI1, a sto velis  ti i ostanative modelarci da skoknete do mene pa da CheersCheersCheers
i da se nauzivame vo vozenje vovcinja!?
Sega barem ne trebaat vizi, vo vovce ili avionce i ete ste ovde! Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #1633 Posted: 03-May-2012 at 15:49
А бе ти велам, спушти се малку по јужно, ќе прајме Cheers...

Што се однесува до макетите, секоја чест на тие што се впуштиле во такво дејание, а уште појќе што имаат (веројтано..) вишок соба за таков потфат...Yes

И, разбира се, јаки нерви и трпение.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1634 Posted: 03-May-2012 at 15:14
Kakov kontrast na tolku mal podforum! LOL
 
Jas pak edvaj cekam da go zavrsam ova cudo od maketa pa da gi pustam vo pogon masinive
uz edno ladno Cheers.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #1635 Posted: 03-May-2012 at 14:01
И ремоторизацијата е можна, но мене лично, не ми е преголем проблем бучноста кај поедини модели од локомотиви, оти ги пуштам само повремено, за да се разработат. Мојот мерак за собирање возови се состои во нивното собирање (по модели, епохи...), гледање, бендисување и изнаоѓање педантоност во нивното лиење/детаљизирање, не толку во нивното „вртење„ по шините...Не сум склон кон било какви интервенции на фабрички изработените модели, дури и кога на GP-17 стои ознака од француските државни железници...Big%20smile

Ама и тоа е само моја почетничка грешка.


Edited by MIKI1 - 03-May-2012 at 14:02
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #1636 Posted: 03-May-2012 at 09:32
Овој модел од „Механо„:кој вчера го пропуштив, е спритивен случај. Го набавив преку англискиот „И бај„, како половен, иако беше рекламиран како „целосно нов„ (!), за среќа, сочуван. Моделов е произведен 1999 г. и е многу бучен![/QUOTE]

------------------------------------------------------------------------




Bucnosta kaj MEHANO voglavnom doagja od postarite tipovi na motori. Vikam voglavnom , zatoa sto nekogas i samite prenosi znaat da napravat neprijaten zvuk, no toa obicno se slucuva kaj dizelite, koi imaat prenos so pogolem broj na zabcanici.
Kaj parnite lokomotivi, prenosot e poednostaven i so toa i moznosta za neprijatna buka e pomala.

Znaci,resenieto od Gjoko odnosno remotorizacija, ke ti go resi problemot i ke dobies iznenaduvacki tivka lokomotiva, so dobri vozni karakteristiki.
Ti ostanuva samo da odvois malku vreme, trpenie i priracen alat, za na kraj da uzivas vo vozenjeto na staro-novata lokomotiva.

Ako nekade zapne, tuka sme da pomogneme...

Tomo
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #1637 Posted: 03-May-2012 at 08:58

[/QUOTE]

Имено така Мики, исто и разликата во цена е голема и ќе речам огромна. Смислата на постоењето на Механо и слични фирми меѓу кои и Бахман или Атеарн е превисоката цена да не биде препрека за занимавање со железничко моделарство и толку. Сепак секогаш може да се најде нешто интересно и од овие фирми.

[/QUOTE]

Не можам да си допуштам купување скапи модели од возови, освен по исклучок, така да за мене и „Механо„ има доволно добри и пристапни модели. Имам подоста модели и од „Бахман„, иако кај нивните локомотиви, дури и во класата „Спектрум„, не е решен проблемот со нивната (пре)мала брзина, споредени со, на пример, моделите од „Механо„ или „Пико„.

Од „Атеарн„ немам ниту еден модел, така да не можам да ги коментирам.


Edited by MIKI1 - 03-May-2012 at 08:58
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #1638 Posted: 03-May-2012 at 08:52
Originally posted by tomo441

Originally posted by MIKI1


Еве ги моделите од „Механо„:и




"Maloto" ne me interesira. Imam par takvi, no " B&O " mi izgleda ubavo. Cenata za MEHANO iako e prestige e malku solena.

Me interesira kakva e vo rabota... zvuk, vlecna sila, mirnost pri vozenje...


Локомотивата „Б и О„ е масивна и има голема влечна сила. При работата е тивка, стабилна е на шините, не дава „нервирачки„ звук, далеку е од тоа...Моделов е од кластата „Хоби„, не е од „Престиж„, но и за тоа, цената од платените 120 Евра, ја сметам за превисока.
Како и за другите парни модели од локомотиви, би препорачал што поголем радиус од шините, ради големиот број оски од моделите.

Овој модел од „Механо„:



кој вчера го пропуштив, е спритивен случај. Го набавив преку англискиот „И бај„, како половен, иако беше рекламиран како „целосно нов„ (!), за среќа, сочуван. Моделов е произведен 1999 г. и е многу бучен!
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #1639 Posted: 02-May-2012 at 22:47
Originally posted by MIKI1

.... секако дека е поевтино да се купи од „Механо„ отколку од „Като„, но и разликата во квалитетот е голема...Да не речам, огромна.....
Имено така Мики, исто и разликата во цена е голема и ќе речам огромна. Смислата на постоењето на Механо и слични фирми меѓу кои и Бахман или Атеарн е превисоката цена да не биде препрека за занимавање со железничко моделарство и толку. Сепак секогаш може да се најде нешто интересно и од овие фирми. [/QUOTE]


Ili narodski receno: kolku pari -tolku muzika
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1640 Posted: 02-May-2012 at 22:19
polval,докторирав на лежење на осовини на локомотиви и на вагони

а сега се зафатив со преместување на квачилата од закретните осовини на патничките вагони од Механо(поздрав Мики) на самата шасија од вагонот со што би се спречило при успорување да излегуваат точковите од шините и постабилно возење,чак и при сецкање на локомотивата




Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 105>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.449 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.