![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Србија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 19> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Се преслекува и асфалтот од Макоил до негде 50м по раскрсницата со Трета македонска бригада, на претходно постоечкиот коловоз.... па сега сообраќајот е пренасочен на новиот коловоз од другата страна....
Edited by FoSsiL - 10-Nov-2010 at 14:24 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Хмм.... Мислиш булеварот... Па незнам, можеби некој подобор е запознаен, но колку што знам, булеварот како и сите други се вцртуваат во ГУП на Скопје, како и засебен ДУП. Така да ако збориме за планот на проектот, односно идејниот проект, тогаш најверојатно бил изработен заедно со другите планови по побарувачка на градот од некој приватна компанија за урбанистичко планирање..... А ако збориме за техничкиот проект-план од кај го знам како се вика точно, најверојатно градежната компанија која го гради е задолжена за тоа. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Edited by Cloverstack - 05-Dec-2010 at 01:00 |
||
![]() |
||
GK ![]() Newbiе ![]() Joined: 31-Oct-2010 Location: Sydney Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Zdravo,
Dali nekoi znae koi go dizanirase ovoj avtopat? (i slicni)? Pozdrav, |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да, приметив дека профилот на новиот коловоз е за 3 ленти. Навистина е чудно во однос на планот, но сепак тоа не ги тангира колекторските улици, бидејќи проаѓаат во засебни пролази под надвозникот (од сликите ми личи дека за главните коловози има простор за по 3 ленти и нешто кусур, а за колекторските дека е потесно, ко за 2 ленти и за тротоар). Каков точно им бил планот порано и каков им е сега, дали е нешто привремено, дали горе има простор и за тротоари и за велосипедски патеки, стварно не ми е јасно.
Јас водејќи се од планот погоре, по грешка заклучив дека колектроските се наменети за клучката со Јужен. Ама сега ѕирнав во ГУП-от, планираната клучка е тип Паркло А4, каде што колекторски улици не прават никаква логика: ![]() Во секој случај, доколку поврзуваат под надвозникот, сметам дека треба да има стандардна висина за сите видови возила. Многу подобро е да изнивелираат со помош на уличките што продолжуваат во Лисиче, отколку ограничување на поврзувањето под подвозникот (доколку воопшто прават поврзување, бидејќи во овој стадиум навистина е чудно и не одговара на она што на билд го имаме како план). |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Да не има некои измени во планови за кои не знаеме. Тука профилот е 2+2. Е сега оваа слика што е сликана од надвозникот ме буни. Гледај колку е широк коловозот, изгледа како да е 3 ленти, само не ми е јасно како се протнале под надвозникот, изгледа имало простор. Изгледа од 2+2 е сменето на 3+1, што си има свои предности. А тоа со висината и мене ме збуни. Но од друга страна ова не е предвидено за камиони туку за маалски сообраќај, каде најголемото возило е евентуално некое комби и не е толку проблем. Инаку она што ме багира е како ќе се врзе тука клучка со Јужен Булевар во комплет со овие колекторски улички.
Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 19:44 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Всушност не се предвидени помали колекторски улици, туку баш солидни колектори со по две ленти, што е нормално со оглед на тоа дека пред се се наменети за идната клучка со Јужен Булевар. Онаа уличка што сега се прави е некое провизорно решение. Е сега, со оглед на тоа што уличката што ја направиле е прилично високо поставена во однос на надвозникот за пругите, не очекувам дека ќе може асално да ја протнат под подвозникот на тоа кратко растојание што преостанува, па претпоставувам дека воопшто не се работи за колекторска уличка, туку за обичен линк со булеварот. ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Убаво се гледа од сликите, посебно од онаа што е сликана горе од надвозникот, колку му е очајна реконструкција на овој стариот коловоз. На една една од моите слики се гледа дека од кај Макоил е веќе почнато со гребење на стариот асфалт. А и доста е запустен со испокршени рабници и неисчистено од страна, има ниска вегетација што имала време и да порасне по неколку метра. За овој дел од булеварот има предвидено две помали колекторски улички од кои еднава еве се направи, од страна на лисиче, но остана онаа од страна на Кисела Вода.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Нешто такво, ама спојката треба да е помеѓу жолтата и црвената линија, а тој објектот треба да се отстрани |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Нешто вакво е во план овде? И што е работата со Димо Хаџи Димов, зошто не ја продолжат? После може и некој добро испланиран кружен тек да се вметне тука. ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
31.
![]() 32. ![]() 33. ![]() 34. ![]() 35. ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
21.
![]() 22. ![]() 23. ![]() 24. ![]() 25. ![]() 26. ![]() 27. ![]() 28. ![]() 29. ![]() 30. ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
11.
![]() 12. ![]() 13. ![]() 14. ![]() 15. ![]() 16. ![]() 17. ![]() 18. ![]() 19. ![]() 20. ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еве и од мене некои слики со послаб квалитет од пред некој ден...
01. ![]() 02. ![]() 03. ![]() 04. ![]() 05. ![]() 06. ![]() 07. ![]() 08. ![]() 09. ![]() 10. ![]() |
||
![]() |
||
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
|
http://www.build.com.mk/?p=5326 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Не ми е јасно, зошто воопшто е испланиран вака уште на времето овој мал сегмент за влезот на УСЈЕ, кога можеле елегантно, нормално да го решат преку Т раскрсница со Булевар Србија. Да не имало идеја за некој надвозник/подвозик со булеварот? Сега нема да се користи овој дел, па ни од оние што идат во цементарницата, целиот сообраќај ќе си иде преку булеварот.
Но кога веќе е изграден, може да биде одличен паркинг за камиони. Пристапен е од двете страни, што значи нема потреба од полукружно вртење долги камиони. Може едноставно да се усвои еден правец во кои ќе се движат, што пак значи поголем капацитет. А и поврзан е со внатрешен прстен булевари, односно булеварот Србија му е одлична врска со излез на Скопје. Град Скопје, треба сериозно да размисли за оваа опција. Може би и цементарница треба да размисли за вакво нешто. А и еден среќен и воедно трагичен факт. Овој мал сегмент за кој зборувате, е практично првиот целосно ново-пробиен полн профил булевар после првата делница од Булевар Словенија. ![]() |
||
![]() |
||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|
Искрено кажано многу ја одолговлекоа изградбата на оваа траса, побрзо Илинден ја направија со толку раскрсници и должина, веке неколку месеци ја прават раскрсницата кај хемиското училиште а да не збориме за делот од раскрсницата кон кисела вода.
|
||
![]() |
||
theone ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
i
Edited by theone - 24-Aug-2012 at 00:08 |
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
Конечно некаква активност на потегот од Првомајска до железничката пруга над булевар Србија. Изгледа проблемот со сопственикот на земјиштето до каде што одамна застанаа е завршен, доколку тоа било причината. Сега ископот е завршен се до Првомајска.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 19> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |