![]() |
![]() |
![]() |
Клучка Континентал |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Еве, зборот прееска ми беше дека помеѓу влезот А и излезот В има катастрофален конфликт... Прашање е дали има цели 50 метри
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
За трубата не можам точно да проценам од оние бедни рендери, ама горе доле таа е... Ако сум ја напраил помала, тогаш сум и прогледал низ прсти на клучкава затоа што таму има друг конфликт со тој субстандардниот влез/излез од северен булевар за гази баба (кој што генијалциве решиле да го остават, барем според рендерите
![]() А за уличката мислам дека грешиш. Уличка дефинитивно има кај што имам одбележано. Тоа кај што ти си го нацртал изгледа не е воопшто поврзано, мада не сум 100% сигурен... Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:33 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Кловер абе ја нешто приметив, ај те молам провери. Кога си ја цртал трубава си ја нацртал помала од што е. И тоа уличе што ти си го бележал жолто, према пмф, тоа е уствари тоа што го нацртав во последнава слика.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() А зошто сето тоа, кога има поевтино и подобро решение. Плус тоа, таа улица (ќе има поважана функција и нема да е „уличка“) треба пред се да се надоврзува право, директно на ул. Беласица. Во вториот предлог исто така ги имаш приближено излезот од трубата со влезот во новиот крак. Не дека е толку критично - простор има... ама сепак зошто би се задоволиле со добро решение, кога можеме да имаме одлично? BTW Ми текнаа уште два проблеми со клучката на трифун: 1. Се отсекува подземниот пешачки премин со сообраќајница што ќе биде многу фреквентна и со самото тоа се губи многу од неговата смисла. 2. Како што стојат работите, обезбедува само еднонасочен пристап до хотел Континентал (освен ако не се поврзе со ERA city, ама којзнае како ќе се реши тоа... На крајот на краиштата ERA е приватен проект, кој сам ќе си ја гради мрежата... Дали ќе прифатат Континентал да се приклучи кај нив?) Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 03:24 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Таа уличка воопшто и не мора да се прави поради тоа што може да се обезбеди влез кон уличката преку трубата со издвојување од трубата кон десно, а излез од уличката преку левиот крак на Т од предлогот, преку левата горна црвена линија.
А ако мора да се гради еве еден друг предлог, само што сега едниот вијадукт го продолжив, а тој љиљковиот дел би дошол на минимално пониски столбови од другите ради тоа што така налага теренот. ![]() Edited by lslcrew - 29-Jan-2008 at 03:03 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еј ме мрзи сега да цртам, ама и таа ја имам у памет. Замисли ја едно 2 цм лево, веднаш покрај...., уствари ај утре фото ќе пуштам.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Добро не се слагаме кое е подобро решение (меѓудругото не се слагам и со тоа како ја дискфалификува улицата накај ПМФ која треба да добие поголема важност), ама дефинитивно ти пружам рака за тоа што сепак најде теоретски „лек“ за клучка-трифун.
Сега прашање е дали нема да биде сепак поефтино (а во секој случај ќе биде сообраќајно подобро) да се урне и да се гради спрема добар, однапред готов план. Јас сум дефинитивно за ваква опција. Мрзам импровизации, поготово на места каде што се прават со сила - каде што имало можност за добро решение, ама сепак ги заплеткале работите ради х фактори, без оправдание што навистина држи... А имињата на клучките (не се крстосници ![]() ![]() Абе побарај по нет, денеска сигурно има доста сајтови каде што ќе можеш добро да се информираш... Имаше кога ја ги учев пред години, а камо ли сега ![]() Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 02:48 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
За уличката према пмф, ако е тоа малото жолтото кај вториот виадукт тогаш тоа е само обично приклучно и не е проблем да се помести, може и да е поискривено сепак не се работи за битна улица. А доколку се гради крушевска мисламдека ова решение највеќе одговара на новонастанатата ситуација.
Сега џабе е да глеаме кој што згрешил, него мораме да бараме решение, а решението мислам дека го има во претходниот пост. ![]() А имињата на раскрсниците ги знам повеќето, само неможам да најдам комплетен список, па ако го имаш прати го. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Решениево би функционирало, тоа не е спорно ![]() Но сигурно е поскапо, а е инфериорно по перформансите (полоши радиуси и градиенти, а сепак поголемо кружење отколку во оргиналното решение). Плус тоа ќе биде невозможно да се сврзе планираната сообраќајница нагоре према ПМФ, а ќе биде попроблематично и да се реши локалниот сообраќај во делот кај Гази Баба. Затоа заклучокот ми останува дека со напуштање на веќе готовите сеопфатни решенија се прави од готово вересија. Сето тоа ради глупави импровизации како клучката на Трифун и ред други. Во случајов испаѓа дека треба да ја обликуваме многу поважната клучка за крушевска околу оваа импровизирана клучка континентал. Редот на работите треба да е обратен - тогаш и клучката континентал не би била импровизација и дивоградба пред се. BTW клучката што ја предлагаш се вика "semi-directional T" Морам да признаам дека добро си ја вклопил „трубата“ ![]() Сепак остануваат слабостите кои ги набројав и лично не би посакувал вакво решение... Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 03:53 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() еве овде со плаво се обележани денивалации или па вијадукти кои би се изградиле. Мислам дека вијадукти се подобра опција поради тоа што теренот од едната страна е повисок, од кај ридот, а башка за да се направи ова воопшто не би имало прекин у сообраќај, иако не е некој битен фактор во изградба. Ама не се сложувам дека клучката попречува на крушевска. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Ај ке глеам да нацртам ендо кадро.
|
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
смета смета од авион се гледа
![]() |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ај нацртај па ќе збориме
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Клучката не смета за крушевска. Со мало оддалечување, на спојот на крушевска, од клучкта може со две денивелации да се спои крушевска.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Иако клучката е катастрофа гледана од технички аспект, твое право е да ти се свиѓа или не. Ама пак останува фактот дека крушевска не може да се поврзе ако клучката континентал се догради и остане во таква форма. Додуша можеби може да се изведе некое лудо решение, многу поскапо и повторно многу полошо од сообраќаен технички аспект, ама тоа е превење од готово вересија. Не знам зошто имаме тенденција од едноставни и ефтини работи да направиме толку многу компликации... дали е неспособност, дали е корупција, за мене останува мистерија
На пример за комплицирани објаснувања у 3D, и воопшто било каква комплицирана дискусија е тешко да се води по нет. Едноставно нема добра динамика, а има премногу недоразбирања... |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
za kakvi raboti mislis ne te razbiram?
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Мене па ми се свиќа клучката и милсма дека може крушевска од овде да почнува.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Ај на наредното собирање обавезно да дојдеш, пошто некои работи е стварно тешко да се објаснат и дискутираат по нет. ![]() |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
go znam gup od prethodno, mislenjeto za krusevska delumno mi e razlicno nego gup, nema vrska.. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ама друже ти слабо читаш ![]() Не си ме разбрал добро изгледа... 1. Двата моста си имаат свои сосема различни улоги. Не се исклучуваат воопшто. 2. Нема пречка зошто „другиот мост“ никогаш не би се направил. 3. Обратно ги поставуваш работите околу крушевска. Не треба крушевска да ја прилагодуваме на клучката континентал, туку обратно. А за клучката континентал кажав - мора да се руши (ионака е дивоградба) 4. Ако крушевска завршува до булевар гоце делчев, тогаш ја губи целата своја логика и нема ни зошто да се гради (а со тоа пропаѓа и целиот сообраќаен концепт за Скопје). Крушевска е интегрален дел од еден комплетен сообраќаен модел со кој нема играње и импровизации. Имам впечаток дека не ја цениш доволно „тежината“ на урбаните автопати, кои имаат сосема друга функција и карактеристики него булеварите на пример. Ај ти оставам 3-4 дена да го проучиш гуп-от и да прочиташ неколку тредови на форумов кои ги обработуваат овие теми, па после ќе збориме... ![]() Се зезам ![]() Ама искрено ти препорачувам да прочиташ тоа што веќе е напишано на форумов од порано. Некои теми се веќе апсолвирани. Сигурно ќе дојдеш и до некои нови сознанија што ќе ти се корисни. Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 00:04 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |