build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 08-Jun-2020 at 15:44
Немало заинтересираност од наша страна од идеолошки причини?? Ај да видиме како стојат работите со факти, од граница до најблискиот бугарски автопат (кај Дупница) има 63 км. Патот до таму е обичен двонасочен, мазен е, но поминува низ многу села и треба да се тресеш од полиција на секој чекор. Нови проекти нема. Е сега, од граница до најблискиот македонски автопат (кај Куманово) има 71 км. Патот до неодамна беше дупка до дупка, но и покрај тоа многу побрз и со дополнителна лента кај угорниците. Сега добар дел е реновиран, за година и пол ќе имаме 27 км експресна делница, а остатокот е во фаза на реконструкција и проектирање. Очигледно незаинтересираноста за брзо поврзување меѓу државиве е од бугарска страна. Иста приказна и кај Ново Село, од наша страна има проект за експресен пат, а од другата страна ништо.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 08-Jun-2020 at 15:11
Общо взето ситуацията е като Параграф 22 . За да има добра икономическа соработка и търговия тредва да има добра инфраструктура , а за да се гради добра инфраструктура требва да има солидни икономически връзки и зависимост . Икономиката е политика и нейно продължение с други средста. Икономическите интереси на Мк. са свързани с Германия , Сърбия и Гърция ,па затова неините инфраструктурни проекти са оста север-юг. Такова е положението и в Бг.Все още икономическите връзки Мк. - Бг . са твърде слаби . Българските производи са непознати в Мк. и обратното . Освен некакви македонски плодове и зеленчуци имаше опит да се отварят КАМ маркети ,както и да се пласират македонски вина и минерална вода ,но претърпяха неуспех,просто не са конкурентно способни.Българските туристи са срамно малко в Мк. ,а македонската държава не прави нищо за привлиането им . След големия интерес края на 90 те години и началото на 2000 ,когато много българи посещаваха Мк ,некаде от 2007-8 година по некои обясними причини туристопотокът рязко спадна.
Така че ,при едни интензивни и трайни икономически връзки и голям туристопоток ,нещата биха се променили значително и изграждането на инфра би било оправдано.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 08-Jun-2020 at 13:11
Originally posted by гитардемон


Не доаѓа авиокомпанија поради терминал, авиокомпанија доаѓа поради профит. И од нива би летале ако има ќар. За останатото си во право, но терминалот нема никаква врска со растот на сообраќајот, има врска новиот менаџмент и субвенциите од властите, токму како што спомна user8642.
Ako nemase vrska noviot terminal nemase da go gradat, ke letavme od niva.
Site merki se povrzani, no terminalot e najvazniot element za razvoj. Stariot terminal imase mal kapaitet i ako ostanevme na nego ke sonuvavme 2 milioni na godisno nivo pa kolku sakata vie subvenicii davajte...

Edited by Denko - 08-Jun-2020 at 14:27
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 08-Jun-2020 at 12:41

Не доаѓа авиокомпанија поради терминал, авиокомпанија доаѓа поради профит. И од нива би летале ако има ќар. За останатото си во право, но терминалот нема никаква врска со растот на сообраќајот, има врска новиот менаџмент и субвенциите од властите, токму како што спомна user8642.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 08-Jun-2020 at 12:33
Originally posted by user8642

Originally posted by Denko

Originally posted by daci92

Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.

Toa e. Ne znam kako nekoi forumasi toa ne go razbiraat. Po nivnata logika nikogas ne trebase da se izgradi novata aerodromska zgrada bidejki pred 15 godini na skopskiot aerodrom nemase mnogu patnici!? Kako toa brojot na patnici se ucetvorostruci!?


Kluchnata rabota za aerodromot ne bese vo zgradata nego vo menadziranjeto i na aerodromot i na avioliniite is subvenciite shto gi dade vladata. Samata zgrada ne gi odonese patnicite. Porastot na patnici bese so nekakov nagoren trend nekakov i pred zgradata i potrebata od povekje terminali sama se nametna. Nikoj ne vika deka avtopat nema da ima pozitiven efekt, ama ima drugi poprioritetni raboti. Demand-ot go nema. Makedonija i Bugarija imaat slichna ekonopska meshovitost, nema patlidzani da uvezuvame/izvezuvame edni prema drugi, koga i vo dvete drzavi se pravat. Ama zatoa avtomobili i dvete drzavi kje nosime od germanija. Ednostavno korisdorite od/kon Evropa se tie shto se potrebni, za megju sebe po geografski paraleli ni treba samo dobri ekspresni patishta, sakale nie toa da go priznaeme ili ne.
Ah bre so tie zameni na tezi. Noviot aerodrom donese aviokompanii. Ako ostanese stariot nemase nikoj da dojde. Siot toj razvoj e poradi politickata volja na vladata, zatoa se izgradi nov terminal, zatoa se dadoa subvencii i zatoa porasna brojot na patnici.
Isto e i so sekoj drug biznis. Ako nema soodvetna soobrakajna infrastruktura ke nema ekonomski razvoj, nitu stranski investicii. Pomegu Makedonija i Bugarija 30 godini nema politika volja za normaliziranje na odnosite i ekonomski razvoj, zatoa se uste se vozime po patista od vremeto na Tito i Zivkov. Za zeleznica ic da ne zboruvam.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 08-Jun-2020 at 12:02
Originally posted by Denko

Originally posted by daci92

Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.

Toa e. Ne znam kako nekoi forumasi toa ne go razbiraat. Po nivnata logika nikogas ne trebase da se izgradi novata aerodromska zgrada bidejki pred 15 godini na skopskiot aerodrom nemase mnogu patnici!? Kako toa brojot na patnici se ucetvorostruci!?


Kluchnata rabota za aerodromot ne bese vo zgradata nego vo menadziranjeto i na aerodromot i na avioliniite is subvenciite shto gi dade vladata. Samata zgrada ne gi odonese patnicite. Porastot na patnici bese so nekakov nagoren trend nekakov i pred zgradata i potrebata od povekje terminali sama se nametna. Nikoj ne vika deka avtopat nema da ima pozitiven efekt, ama ima drugi poprioritetni raboti. Demand-ot go nema. Makedonija i Bugarija imaat slichna ekonopska meshovitost, nema patlidzani da uvezuvame/izvezuvame edni prema drugi, koga i vo dvete drzavi se pravat. Ama zatoa avtomobili i dvete drzavi kje nosime od germanija. Ednostavno korisdorite od/kon Evropa se tie shto se potrebni, za megju sebe po geografski paraleli ni treba samo dobri ekspresni patishta, sakale nie toa da go priznaeme ili ne.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 08-Jun-2020 at 11:53
Originally posted by daci92

Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.

Toa e. Ne znam kako nekoi forumasi toa ne go razbiraat. Po nivnata logika nikogas ne trebase da se izgradi novata aerodromska zgrada bidejki pred 15 godini na skopskiot aerodrom nemase mnogu patnici!? Kako toa brojot na patnici se ucetvorostruci!?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 08-Jun-2020 at 11:21
Кој разбра разбра! Ако Букурешт е замена за цела Европа, тогаш нека биде така. Освен ако не го напиша тоа иронично?!

Очигледно за нас не треба ПГДС, студии, планирање, стандарди. Народов сака упорно идеологија мешање во автопати, лидери со cult-of-personality кои решително интервенираат (посеруваат) по планови како Стаљин со лењирчето и после на секој месец идат у "посета на градилиштето".

Edited by user8642 - 08-Jun-2020 at 15:23
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 08-Jun-2020 at 11:17
Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.

Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 08-Jun-2020 at 11:07
Originally posted by Bakica

Јас мислам дека проблемот е што двете држави како приоритет го гледаат поврзувањето према Европа преку Србија. Нема интерес за автопатско поврзување Скопје-Софија заради тоа и што нема некоја голема трговска размена па ниту некој поголем сообраќај. Иако мислам дека е срамота во 2020 година да возиш 4 часа од Скопје до Софија за 230 км, а и како изгледа патот повеќе имаш чуство дека си во Африка отколку во Европа. Мислам дека мора ова да се реши што е можно поскоро ако не автопат бар убав експресен пат. Од тоа голем бенефит ќе имаат и Македонија и Бугарија
Kako ke ima golema trgovska razmena bez politicka volja i soodvetna patna infrastruktura!?
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 08-Jun-2020 at 11:03
Posle Sofija nema nisto?
Bukurest e nisto?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 08-Jun-2020 at 08:42
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 08-Jun-2020 at 08:37
Јас мислам дека проблемот е што двете држави како приоритет го гледаат поврзувањето према Европа преку Србија. Нема интерес за автопатско поврзување Скопје-Софија заради тоа и што нема некоја голема трговска размена па ниту некој поголем сообраќај. Иако мислам дека е срамота во 2020 година да возиш 4 часа од Скопје до Софија за 230 км, а и како изгледа патот повеќе имаш чуство дека си во Африка отколку во Европа. Мислам дека мора ова да се реши што е можно поскоро ако не автопат бар убав експресен пат. Од тоа голем бенефит ќе имаат и Македонија и Бугарија
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 07-Jun-2020 at 15:29
Slicen e pristapot od dvete strani. I posle 30 godini od paganjeto na komunizmot se uste nema politicka volja za sovremeno soobrakajno povrzuvanje pomegu Makedonija i Bugarija. Zeleznicata e zaglavena i nikako da se odglavi, a patnoto povrzuvanje pomegu glavnite gradovi e svedeno na nivo na ekspresen pat.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 07-Jun-2020 at 15:18
Инаку во Бугарија експресните патишта ги градат профил како автопат само без помошни ленти. За жал во Македонија така не се гради, а тоа што е градено така, кај нас го нарекуваат Автопат.
Предноста кај експресните патишта во Р. Бугарија е тоа што лесно може да се надградат во автопатишта, а и брзините се скоро исти. На тој дел не очекувам да има огромен проток од Бугарска страна, не дека нема да има, но од наша страна очекувам да има повеќе, особено кога ќе се изгради експресниот пат од нашата страна. Па така да, барем за сега од Бугарска страна е сасвим доволно експресен пат 2+2 профил.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 07-Jun-2020 at 14:28
Исто така треба само да се видат бројките за проток на патници и стока по гранични премини и сликата станува уште појасна. На Македонија излезот према светот односно према Европа, со која најмногу разменува луѓе стока и капитал, и е преку Табановце. Не е тоа дека ете Југославија или Србија нешто направила па затоа е тоа така и ја поставиле Македонија во таква позиција. Не, едноставно Европа е натаму во тој правец, капиталот е тамо, иселениците ни се тамо. Што има накај ДевеБаир/Бугарија? Накај ДевеБаир/Бугарија има само Софија и после Софија едно големо ништо се така до крајот на светот. Дури ни за траснфер на руда, енергетика и стоки со Русија, Украина и Романијаз за Македонија и е полесно да транзитира преку Србија, пошто прему Бугарија нема инфраструктура. Нема идеолошка позадина во инфрастурктурата, едноставно тоа е чистата реалност. Нерентабилен автопат по секоја цена може да биде идеолошки мотивиран проект. Тоа е тоа што Бугарија го гледа идеолошки/политички и тоа е тоа што всушност Бугарија го бара и го очекува од Македонската страна, да изгради автопат за екстрмно низок ПГДС, но реалноста и бројките кажуваат сосема спротивно.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 07-Jun-2020 at 06:57
Македонија веќе работи на тоа да ги донесе границите до Бугарија поблиску до народот, тоа го работи со патиштата кон крајниот Исток, а и со проектите кој во иднина би се реализирале.
Во моментов се гради Три чешми - Кочани, реновиран е целосно Кочани до Делчево, Делчево до ГР Делчево.
Се гради Штип - Радовиш како експресен пат, Радовиш - Струмица веќе е изграден од поодамна, се проектира Струмица - Ново Село како експресен пат.
И веќе споменатиот пат Куманово - Деве Баир кој веројатно за 2 години би бил целосно обновен и експресен од Страцин до К.Паланка.

За разлика од ова ние немаме засега активни проекти кон Грција, Србија , Албанија и Косово (освен 13те км од Скопје до Блаце кој станаа историски)
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 06-Jun-2020 at 19:56
Напротив, еве други аргументи кои го покажуваат обратното. Ако претпоставиме дека е точно дека ете во Македонија владеат силите коитоа не даваат поблиски врски со Бугарија. Да речеме дека е точно дека во Македонија се саботира инфраструктурното поврзување на секој начин и да земеме исто така дека е точно тоа дека Бугарија сака да се поврзе со Македонија па дури и тоа прашање го третира како национален интерес.

Еве прв пример, да видиме што се случува со граничните премини. Македонија го има изградено целосно патот Берово-Клепало и ГКПП Клепало како и патот Делчево-Ветрен кој е тампониран во напредна фаза и фали само асфалт. Зашто Бугарија не ги доврши од другата страна овие две поврзувања ако е од национален интерес за Бугарија да се поврзе со Македонија, барем еве едниот, само патот Струмјани-Клепало?

Еве втор пример, зашто Бугарија еве не вцрта барем во сопствените просторни планови автопат/експресен према Македонија. Не мора да ги изгради одма, барем да ги вцрта. Значи не е работата дека ете така едностранно само от Македонија нема интерес, едноставно "Македонија" како тема на муабет во Бугарија е предадена и препуштена на копуци и крчмари како Каракачанов за печалење гласови на избори и тука завршува интересот.

Верувај, искрено сакам да има многу инфрструктурни проекти и конечно време е да ги има, и затоа сме сите ние тука да ги дискутираме овие работи со најдобри намери. Но одговорот на прашањето не е само во Македонија.

Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 20:15
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 06-Jun-2020 at 19:41
Вервай ми дека е така. Това не го пиша като кафански муоабет ,па от скука развивам теория на конспирациите. По един или друг начин съм свързан в тиа области па имам прека информация и наблюдения. Ако и на самите македонци е ясно дека едни по-тесни връзки са от взаимен интерес ,има сили кои работат против по-голямата интеграция. Ете като бонус - гръцкото лоби .Па вие разсъждавайте защо на гърците не им е изгодно от по-тесни връзки между Мк.И Бг.
Поентата ми беше че на българите стана ясно че Мк. има други приоритеи и нема намера на този етап да форсира какъвто и да било проект към Бг. и по тази причина и те се отказаха. Което според мен е глупаво .Експресния път София - Гюешево беше предвиден да е готов до 2020 година ,па ето не е.


Edited by Galileo - 06-Jun-2020 at 19:44
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 06-Jun-2020 at 19:16
Во Македонија не би рекол дека има намерно саботирање/провала на таквите проекти, туку повеќе би рекол дека е политичка волја за други проекти, а и немање финансии, иако во бугарското општество на овие внатрешно македонски прашања така се гледа дека тоа е намерно разкинување на врските со Бугарија, те уверувам дека не е. Еве дури и такви да се условите, да земем дека тоа е точно, сепак Македонија има изградба на експресен пат Страцин-Ранковце, проект за трета лента Паланка-ДевеБаир, почнување со реконструкција на Страцин-Куманово и кога и да е би започнало изградба на јужна обиколница на Куманово (Романовце-Добрешане-Страцин), така да не е толку без активности.

Сепак мислам дека отворам нова перспектива, нов поглед, на патната мрежа во Бугарија, поглед кој не верувам дека некој внатре во Бугарија би се замислил да направи нешто од директна корист на соседна држава, не толку о директна корист на својата. На пример што сакам да кажам, автопат во Хрватска преку Осијек е директна корист на Босна и Унгарија, но не толку на Хрвтаска. Ова е таков пример во односите Македонија и Бугарија. Стварно ме интересира дали Македонија може да нпарви некој таков проект за соседските држави, а да не биде толку од директна корист за Македонија. Не дека има многу со оглед на формата географска на Македонија и диспозицијата на корисдорите и главиот град, но добро е да се дадат примери.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.