![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 69> |
Author | |||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Немало заинтересираност од наша страна од идеолошки причини?? Ај да видиме како стојат работите со факти, од граница до најблискиот бугарски автопат (кај Дупница) има 63 км. Патот до таму е обичен двонасочен, мазен е, но поминува низ многу села и треба да се тресеш од полиција на секој чекор. Нови проекти нема. Е сега, од граница до најблискиот македонски автопат (кај Куманово) има 71 км. Патот до неодамна беше дупка до дупка, но и покрај тоа многу побрз и со дополнителна лента кај угорниците. Сега добар дел е реновиран, за година и пол ќе имаме 27 км експресна делница, а остатокот е во фаза на реконструкција и проектирање. Очигледно незаинтересираноста за брзо поврзување меѓу државиве е од бугарска страна. Иста приказна и кај Ново Село, од наша страна има проект за експресен пат, а од другата страна ништо.
|
|||
![]() |
|||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
||
Общо взето ситуацията е като Параграф 22
![]() Така че ,при едни интензивни и трайни икономически връзки и голям туристопоток ,нещата биха се променили значително и изграждането на инфра би било оправдано. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Site merki se povrzani, no terminalot e najvazniot element za razvoj. Stariot terminal imase mal kapaitet i ako ostanevme na nego ke sonuvavme 2 milioni na godisno nivo pa kolku sakata vie subvenicii davajte... Edited by Denko - 08-Jun-2020 at 14:27 |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
![]() Не доаѓа авиокомпанија поради терминал, авиокомпанија доаѓа поради профит. И од нива би летале ако има ќар. За останатото си во право, но терминалот нема никаква врска со растот на сообраќајот, има врска новиот менаџмент и субвенциите од властите, токму како што спомна user8642. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Isto e i so sekoj drug biznis. Ako nema soodvetna soobrakajna infrastruktura ke nema ekonomski razvoj, nitu stranski investicii. Pomegu Makedonija i Bugarija 30 godini nema politika volja za normaliziranje na odnosite i ekonomski razvoj, zatoa se uste se vozime po patista od vremeto na Tito i Zivkov. Za zeleznica ic da ne zboruvam. |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Kluchnata rabota za aerodromot ne bese vo zgradata nego vo menadziranjeto i na aerodromot i na avioliniite is subvenciite shto gi dade vladata. Samata zgrada ne gi odonese patnicite. Porastot na patnici bese so nekakov nagoren trend nekakov i pred zgradata i potrebata od povekje terminali sama se nametna. Nikoj ne vika deka avtopat nema da ima pozitiven efekt, ama ima drugi poprioritetni raboti. Demand-ot go nema. Makedonija i Bugarija imaat slichna ekonopska meshovitost, nema patlidzani da uvezuvame/izvezuvame edni prema drugi, koga i vo dvete drzavi se pravat. Ama zatoa avtomobili i dvete drzavi kje nosime od germanija. Ednostavno korisdorite od/kon Evropa se tie shto se potrebni, za megju sebe po geografski paraleli ni treba samo dobri ekspresni patishta, sakale nie toa da go priznaeme ili ne. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Кој разбра разбра! Ако Букурешт е замена за цела Европа, тогаш нека биде така. Освен ако не го напиша тоа иронично?!
Очигледно за нас не треба ПГДС, студии, планирање, стандарди. Народов сака упорно идеологија мешање во автопати, лидери со cult-of-personality кои решително интервенираат (посеруваат) по планови како Стаљин со лењирчето и после на секој месец идат у "посета на градилиштето". Edited by user8642 - 08-Jun-2020 at 15:23 |
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
Помеѓу Македонија и Бугарија нема голема трговска размена само поради политиката и табу темите, оддалечувањето на народите во изминатите години, инаку овие две земји кој имаат и тоа како блиски народи би требало да имаат меѓусебен трговски бум, но се додека нема соодветна инфраструктура ништо од тоа.
Другар секој понеделник патува до Софија да подигне роба, претходно беше до Пазарџик , а претходно секој викенд му беше Солун, после Пазарџик се вратија повторно на Солун бидејќи патот му беше побрз и поедноставен за разлика од патот до Пазарџик. Сега се во Софија само поради поефтиниот транспорт до Бугарија што им го нудат странските соработници, инаку пак би биле на Солун поради сопствениот побрз и поефтин транспорт. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
koska ![]() Newbiе ![]() Joined: 25-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 3 |
![]() ![]() |
||
Posle Sofija nema nisto?
![]() Bukurest e nisto? |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
||
Јас мислам дека проблемот е што двете држави како приоритет го гледаат поврзувањето према Европа преку Србија. Нема интерес за автопатско поврзување Скопје-Софија заради тоа и што нема некоја голема трговска размена па ниту некој поголем сообраќај. Иако мислам дека е срамота во 2020 година да возиш 4 часа од Скопје до Софија за 230 км, а и како изгледа патот повеќе имаш чуство дека си во Африка отколку во Европа. Мислам дека мора ова да се реши што е можно поскоро ако не автопат бар убав експресен пат. Од тоа голем бенефит ќе имаат и Македонија и Бугарија
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Slicen e pristapot od dvete strani. I posle 30 godini od paganjeto na komunizmot se uste nema politicka volja za sovremeno soobrakajno povrzuvanje pomegu Makedonija i Bugarija. Zeleznicata e zaglavena i nikako da se odglavi, a patnoto povrzuvanje pomegu glavnite gradovi e svedeno na nivo na ekspresen pat.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Инаку во Бугарија експресните патишта ги градат профил како автопат само без помошни ленти. За жал во Македонија така не се гради, а тоа што е градено така, кај нас го нарекуваат Автопат.
Предноста кај експресните патишта во Р. Бугарија е тоа што лесно може да се надградат во автопатишта, а и брзините се скоро исти. На тој дел не очекувам да има огромен проток од Бугарска страна, не дека нема да има, но од наша страна очекувам да има повеќе, особено кога ќе се изгради експресниот пат од нашата страна. Па така да, барем за сега од Бугарска страна е сасвим доволно експресен пат 2+2 профил. |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Исто така треба само да се видат бројките за проток на патници и стока по гранични премини и сликата станува уште појасна. На Македонија излезот према светот односно према Европа, со која најмногу разменува луѓе стока и капитал, и е преку Табановце. Не е тоа дека ете Југославија или Србија нешто направила па затоа е тоа така и ја поставиле Македонија во таква позиција. Не, едноставно Европа е натаму во тој правец, капиталот е тамо, иселениците ни се тамо. Што има накај ДевеБаир/Бугарија? Накај ДевеБаир/Бугарија има само Софија и после Софија едно големо ништо се така до крајот на светот. Дури ни за траснфер на руда, енергетика и стоки со Русија, Украина и Романијаз за Македонија и е полесно да транзитира преку Србија, пошто прему Бугарија нема инфраструктура. Нема идеолошка позадина во инфрастурктурата, едноставно тоа е чистата реалност. Нерентабилен автопат по секоја цена може да биде идеолошки мотивиран проект. Тоа е тоа што Бугарија го гледа идеолошки/политички и тоа е тоа што всушност Бугарија го бара и го очекува од Македонската страна, да изгради автопат за екстрмно низок ПГДС, но реалноста и бројките кажуваат сосема спротивно.
|
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
Македонија веќе работи на тоа да ги донесе границите до Бугарија поблиску до народот, тоа го работи со патиштата кон крајниот Исток, а и со проектите кој во иднина би се реализирале.
Во моментов се гради Три чешми - Кочани, реновиран е целосно Кочани до Делчево, Делчево до ГР Делчево. Се гради Штип - Радовиш како експресен пат, Радовиш - Струмица веќе е изграден од поодамна, се проектира Струмица - Ново Село како експресен пат. И веќе споменатиот пат Куманово - Деве Баир кој веројатно за 2 години би бил целосно обновен и експресен од Страцин до К.Паланка. За разлика од ова ние немаме засега активни проекти кон Грција, Србија , Албанија и Косово (освен 13те км од Скопје до Блаце кој станаа историски) |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Напротив, еве други аргументи кои го покажуваат обратното. Ако претпоставиме дека е точно дека ете во Македонија владеат силите коитоа не даваат поблиски врски со Бугарија. Да речеме дека е точно дека во Македонија се саботира инфраструктурното поврзување на секој начин и да земеме исто така дека е точно тоа дека Бугарија сака да се поврзе со Македонија па дури и тоа прашање го третира како национален интерес.
Еве прв пример, да видиме што се случува со граничните премини. Македонија го има изградено целосно патот Берово-Клепало и ГКПП Клепало како и патот Делчево-Ветрен кој е тампониран во напредна фаза и фали само асфалт. Зашто Бугарија не ги доврши од другата страна овие две поврзувања ако е од национален интерес за Бугарија да се поврзе со Македонија, барем еве едниот, само патот Струмјани-Клепало? Еве втор пример, зашто Бугарија еве не вцрта барем во сопствените просторни планови автопат/експресен према Македонија. Не мора да ги изгради одма, барем да ги вцрта. Значи не е работата дека ете така едностранно само от Македонија нема интерес, едноставно "Македонија" како тема на муабет во Бугарија е предадена и препуштена на копуци и крчмари како Каракачанов за печалење гласови на избори и тука завршува интересот. Верувај, искрено сакам да има многу инфрструктурни проекти и конечно време е да ги има, и затоа сме сите ние тука да ги дискутираме овие работи со најдобри намери. Но одговорот на прашањето не е само во Македонија. Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 20:15 |
|||
![]() |
|||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
||
Вервай ми дека е така. Това не го пиша като кафански муоабет ,па от скука развивам теория на конспирациите.
![]() Поентата ми беше че на българите стана ясно че Мк. има други приоритеи и нема намера на този етап да форсира какъвто и да било проект към Бг. и по тази причина и те се отказаха. Което според мен е глупаво .Експресния път София - Гюешево беше предвиден да е готов до 2020 година ,па ето не е. Edited by Galileo - 06-Jun-2020 at 19:44 |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Во Македонија не би рекол дека има намерно саботирање/провала на таквите проекти, туку повеќе би рекол дека е политичка волја за други проекти, а и немање финансии, иако во бугарското општество на овие внатрешно македонски прашања така се гледа дека тоа е намерно разкинување на врските со Бугарија, те уверувам дека не е. Еве дури и такви да се условите, да земем дека тоа е точно, сепак Македонија има изградба на експресен пат Страцин-Ранковце, проект за трета лента Паланка-ДевеБаир, почнување со реконструкција на Страцин-Куманово и кога и да е би започнало изградба на јужна обиколница на Куманово (Романовце-Добрешане-Страцин), така да не е толку без активности.
Сепак мислам дека отворам нова перспектива, нов поглед, на патната мрежа во Бугарија, поглед кој не верувам дека некој внатре во Бугарија би се замислил да направи нешто од директна корист на соседна држава, не толку о директна корист на својата. На пример што сакам да кажам, автопат во Хрватска преку Осијек е директна корист на Босна и Унгарија, но не толку на Хрвтаска. Ова е таков пример во односите Македонија и Бугарија. Стварно ме интересира дали Македонија може да нпарви некој таков проект за соседските држави, а да не биде толку од директна корист за Македонија. Не дека има многу со оглед на формата географска на Македонија и диспозицијата на корисдорите и главиот град, но добро е да се дадат примери. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |