build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Мост на цивилизациите во Македонија (Мост Око)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 28>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 12-Apr-2013 at 21:06
Originally posted by totobobo

Ви се извинувам на сите на кој сто ви ја навредив интелегенцијата...


моето прашање елегантно го изигнорира...
Back to Top
totobobo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Apr-2013
Online Status: Offline
Posts: 247
  Quote totobobo Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 12-Apr-2013 at 20:59
Ви се извинувам на сите на кој сто ви ја навредив интелегенцијата...
Interceptor design
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 12-Apr-2013 at 10:00
Originally posted by zabegan


забораваш дека во објектот за кој што зборуваш се сместени три неповрзани институции, Архивот, Уставниот суд и Археолошкиот музеј... како ќе збориме за тематска поврзаност на мостот со објектот, кога самиот објект е несериозно населен? па и за мостот да збориме, на него има 500 скулптури од 500 различни ери, и освен тоа што се наводно историја, не се ни оддалеку поврзани со институцијата „Археолошки музеј“а инаку мостов затоа и е грешка, затоа што е изграден поради друга грешка, ипровизација на нечии непромислености... што ако пред објектот имаше ендек висок 100 метра? жичара ќе му правевме?мостот е тотално небитен за било какви пешачки насоки на движење, а како таков, е катастрофално блиску до камениот мост и до мостот на уметноста и не е воопшто инвентивен, за да биде барем сам од себе почитуван... меѓудругото, баш мостот око е копија на мостот на уметноста (обратно од тоа што ти го тврдиш), склопена набрзина...инаку, деталите за кои зборев се светлината со склопот на бои


nikoj ne spori deka objektot e nekoja si nevozmozna meshavina na nepovrzani funkcii, no glavnata namena(naslovot koj e ispisan na zgrdata) e arheoloshki muzej. ovoj objekt-chir, so site svoi urbanisticki propusti nikogas ne bi mozel da funkcionira osven ako nema most bidejki se naoga na provalija. zatoa, ili bi sakal dvata objekti (muzejot i mostot) da gi nema, ama koga veke bi ima, za zal, mislam deka oddelno ne moze da funkcioniraat... skulptuirite kolku sto imam citnato se od anticko vreme. a ocigledno e deka mostot na umetnosta e kopija od mnogu mozni aspekti, a i pocnat e mnogu podocna od ovoj, verojatno tolku gi inspiriralo deloto na mangarovski sto sakale uste edno vakvo slicno do nego.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 12-Apr-2013 at 00:09
Originally posted by xnx

Originally posted by zabegan


Originally posted by xnx

Originally posted by zabegan


Originally posted by Supervisor

Мостот е супер во однос на другиот.
а разликата се состои во...? (освен бојата на скулптурите)


mostov ima i te kakva povrzanost so muzejot pozadi, kako vizuelno, taka i tematski. bojata na skulpturite e najubava do sega sto ja napravile, i ima nekakva si ideja so dupka vo sredina. mostot na umetnosta e edna debilna kopija na ovoj, so nikakva povrzanost so okolinata, mava direkno vo zgrada za koja ne e namenet(za razlika od oko), ima uzasno osvetluvanje i los sklop na boi. edinstveno sto e pozitivno e sto ima skulpturi na umetnici, a ne na site mozni revolucioneri sto postoele.
ова не е разлика, па и да е, далеку од тоа дека разликата е на подоброфактот што мостот е направен за влез во објект е катастрофа сама по себе, тематска позвразност и не можам негде да најдам, затоа што најпрво објектот во кој што мостов влага е тематски неартикулиран и сите забораваат дека во него се сместени три неповрзани институции, а не па мостот да има некаква тематска поврзаност со објектот... а визуелната „поврзаност“ на мостовиве со објектите во кои влегуваат, скоро и да е идентична...се друго се се само детали кои не зависат од изведбата на мостот и можеш да ги смениш кога сакаш


objektot vo najgolem del e arheoloshki muzej, a na mostot ima postaveno likovi od toj period. na drugiot most ima umetnici a vodi vo finansova policija. toa ako ne e tematska povrzanost ne znam sto e isto taka, objketov na arh. muz. e kompletno promashen od urbanisticki aspekt. pred nego treba da ima golem prazen prostor za da dishe i da se dozivee pravilno(da ne se razbereme pogreshno, daleku od toa deka mi se sviga ). so samoto toa sto e bapnat na ivicata na kejot, mozebi i ednistven nacin da se ublazi ovaa greshka e so mostot, koj nekako dozvoluva da mu se pristapi na objektot, pa i vizuelno, od predniot del, zamisli da se idese po kej shirok 1 metar kolku sto ostana pred nego, za od strana za da se vlaga vo objektot. vo drugiot slucaj so postavenosta na mostot kompletno se ignoriraat znacenjata na MOB, filharmonijata i sto i da se gradi tamu, bidejki mostot e ocigledno rezerviran samo za finansova policija(boze, kako degen smislil deka tuka treba da stoi ovaa institucija). a ne mislam deka bojata i materijalot na skulpturata e detalj koj se menuva, bidejki toa e osnovata koja se definira pred negovata realizacija
забораваш дека во објектот за кој што зборуваш се сместени три неповрзани институции, Архивот, Уставниот суд и Археолошкиот музеј... како ќе збориме за тематска поврзаност на мостот со објектот, кога самиот објект е несериозно населен? па и за мостот да збориме, на него има 500 скулптури од 500 различни ери, и освен тоа што се наводно историја, не се ни оддалеку поврзани со институцијата „Археолошки музеј“

а инаку мостов затоа и е грешка, затоа што е изграден поради друга грешка, ипровизација на нечии непромислености... што ако пред објектот имаше ендек висок 100 метра? жичара ќе му правевме?
мостот е тотално небитен за било какви пешачки насоки на движење, а како таков, е катастрофално блиску до камениот мост и до мостот на уметноста и не е воопшто инвентивен, за да биде барем сам од себе почитуван... меѓудругото, баш мостот око е копија на мостот на уметноста (обратно од тоа што ти го тврдиш), склопена набрзина...

инаку, деталите за кои зборев се светлината со склопот на бои


Edited by zabegan - 12-Apr-2013 at 00:13
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 11-Apr-2013 at 13:21
Originally posted by Cloverstack

Претпоставувам не сум единствен кој се чувствува дека му ја вреѓаш интелигенцијата!


Не да не си....бог да чува!

Edited by kire85 - 11-Apr-2013 at 13:21
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 11-Apr-2013 at 09:28
Originally posted by Cloverstack


  DohПретпоставувам не сум единствен кој се чувствува дека му ја вреѓаш интелигенцијата!

ne si
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 10-Apr-2013 at 23:42
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 10-Apr-2013 at 23:26
Зошто се фати баш за театарот? Остатокот од Ск2014 и неговите метастази не си ги приметил? Еве за почеток погледни го насловот на нишкава и доста веќе со офтопик.


А споредбата на Ск2014 со реконструкцијата на Дрезден...   Doh
Претпоставувам не сум единствен кој се чувствува дека му ја вреѓаш интелигенцијата!




Edited by Cloverstack - 10-Apr-2013 at 23:35
Back to Top
totobobo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Apr-2013
Online Status: Offline
Posts: 247
  Quote totobobo Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 10-Apr-2013 at 23:02
Дискусијата во недостаток на аргументи станува политички говор, за смрдливи, нечисти и гладни. Зошто сите тие би биле понајадени, почисти и помалку би смрделе ако оваа што се гради би се градело во модерен стил. Работа на избор е во кој стил ке градиш, интересно е зошто Дрезден по ѕверското бомбардирање не е изграден во нов тогашен стил, туку е реконструиран целосно според проектите кои за срека биле сочувани. Да ама кога е Дрезден тоа е во ред, а кога е Скопје и се прави копија на стариот театар тогаш сите огладнуваат заради тоа. Инвентивноста не се мери со килограми, таа е ирационална категорија, бидејки се што се прави е копија на нешто или е инспирирано од нешто, за некого инвентивно е ако новата зграда е со поинаква боја на фасада од другата, а за некого е инвентивност творештвото на Гауди, колку пати тој и да си се повторувал себеси, пред да почне да ја гради антологиската катедрала. Со други зборови проектот колку и да е оспоруван од секаков аспект, сепак на крај останува исправена неговата грандиозност од историски, национален и цивилизациски карактер...
Interceptor design
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 10-Apr-2013 at 19:01
Originally posted by totobobo

Сами се демантирате еден со друг, Амстердам бил правен, во 17 век, Скопје имало приказна со земјотресот, и според овие тези тогаш веројатно требало да се застане. Државите градат кога ке можат и кога ке треба, ако некои можеле да градат во 17 век, ние можеме сега, ако Скопје се градело масовно по земјотресот, незначи дека требало тогаш да застанеме, но и незначи дека оваа по 50 години нема да биде историја и белег на центарот на градот. Но исто така незначи дек по 50 години на некое друго место во Скопје нема да се прави Доклендс или мини Мехетн, па ке викаме за сегашниот центар дека е старо Скопје. За вкусовите не вреди да се расправа, во многу држави во моментите на економска, финансиска и идинтитетска криза масовно се градело како една од формите за излез од кризата, е сега ние градиме, на некого ова му се допага, некому не, но незначи априори да се напага и негира, понекогаш и да се биде ИН со тоа...


Очигледно и ти си контрадикторен.
Прво, овде никој не спори дека не треба да се гради. Стагнација никој и никогаш не побарал. Тука се противат луѓе против измислувањето стил и користење на истиот кој не е адекватен за 21ви век. Се знае сега што се гради. Пред 5 века се градело тоа што е актуелно. У психата на развиеното човечко битие не е да се враќа назад туку да иде напред и да се усовршува во било што, а особено градовите да се усовршуваат во архитектурата и начинот на кој ќе изградат квалитетен животен простор за граѓаните. А ова сега е само доуништување на и онака скромните вредности кои Скопје ги има. Па немој да ми кажеш дека е креативно да се изградат два идентични моста у размак од 20 метара. Апсурдно е, и само говори за неинвентивноста и желбата за што побрзо и на било кој начин да се избрише еден период за на сцена да стапи период со архитектура, уште еднаш ќе кажам, нетипична за 21ви век. Ова е као да си стигнал на магистерски и одеднаш ти текнува да се вратиш у четврта средно и да си ја поправиш матурата.
Као второ, неприфатливо и неразумно е во време кога имаме смрдлива железница, прљави градови, слаба градска инфраструктура, сеуште недефиниран градски превоз, недостаток од квалитетни патишта, заостанати региони, миграција провинција-Скопје и сл, владата да се реши да го "обогати" народот со стотина споменици, кои пак во таа толку фамозна Европа говорат за тиранијата која ја правеле тогашните монарси, што не е далеку од вистината за денешна Македонија.
23ka.wordpress.com
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 10-Apr-2013 at 18:53
Originally posted by totobobo

Сами се демантирате еден со друг, Амстердам бил правен, во 17 век, Скопје имало приказна со земјотресот, и според овие тези тогаш веројатно требало да се застане. Државите градат кога ке можат и кога ке треба, ако некои можеле да градат во 17 век, ние можеме сега, ако Скопје се градело масовно по земјотресот, незначи дека требало тогаш да застанеме, но и незначи дека оваа по 50 години нема да биде историја и белег на центарот на градот. Но исто така незначи дек по 50 години на некое друго место во Скопје нема да се прави Доклендс или мини Мехетн, па ке викаме за сегашниот центар дека е старо Скопје. За вкусовите не вреди да се расправа, во многу држави во моментите на економска, финансиска и идинтитетска криза масовно се градело како една од формите за излез од кризата, е сега ние градиме, на некого ова му се допага, некому не, но незначи априори да се напага и негира, понекогаш и да се биде ИН со тоа...


Се е во ред тотобобо, но преку една работа неможам да поминам. Што е со збришувањето на тоа што е веќе наследство. Незнам дали си го следел форумов пред да се вклучиш често зборуваме за барикадата околу МНТ, претстојното изобличување на објектот на Влада на РМ.... еве тековната реконструкција за министерството за правда.

Ете велиш за вкусови не вреди да се расправа и во голема мерка си во право. Наследството од 60/70ти им значи на многу луѓе, зошто тоа се пребришува?
Back to Top
totobobo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Apr-2013
Online Status: Offline
Posts: 247
  Quote totobobo Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 10-Apr-2013 at 18:49
Сами се демантирате еден со друг, Амстердам бил правен, во 17 век, Скопје имало приказна со земјотресот, и според овие тези тогаш веројатно требало да се застане. Државите градат кога ке можат и кога ке треба, ако некои можеле да градат во 17 век, ние можеме сега, ако Скопје се градело масовно по земјотресот, незначи дека требало тогаш да застанеме, но и незначи дека оваа по 50 години нема да биде историја и белег на центарот на градот. Но исто така незначи дек по 50 години на некое друго место во Скопје нема да се прави Доклендс или мини Мехетн, па ке викаме за сегашниот центар дека е старо Скопје. За вкусовите не вреди да се расправа, во многу држави во моментите на економска, финансиска и идинтитетска криза масовно се градело како една од формите за излез од кризата, е сега ние градиме, на некого ова му се допага, некому не, но незначи априори да се напага и негира, понекогаш и да се биде ИН со тоа...
Interceptor design
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 10-Apr-2013 at 15:43
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 10-Apr-2013 at 15:30


И истовремено да пребрише некој стилски тренд во архитектурата и уметноста кој тука бил реализиран токму во времето кога требало да биде реализиран.
Back to Top
HugoGoulding View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1304
  Quote HugoGoulding Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 10-Apr-2013 at 15:23
Тоа е точно, но мислам дека со ова никој не се обидува да изгради некаков стар идентитен на градот, ниту пак ова се прави за некаква туристчка атракција стриктно. Повеќе би се сложил со тезата дека се обидува да се надомести некој стилски тренд во архитектурата и уметноста од периодот кој тука бил прескокнат поради x причини.





Edited by HugoGoulding - 10-Apr-2013 at 15:30
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 10-Apr-2013 at 11:26
bas taka. identitetot na gradot se sozdava i gradi so vekovi... ne moze utre na nekoj da mu tekne lele ajde ke staam zlatni lavcinja niz cel grad i ke srusham sve drugo i ete skopje ke stane grad na lavchinja. ne ide toa taka
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 10-Apr-2013 at 11:13
Originally posted by totobobo

Очигледно некои овде се со исклучително негаторски ставови кон се што се прави, сите ние имаме различни вкусови и идеи за тоа како треба нешто да биде, но да се настапува со став дека ништо нечини зборува за пристрасност и необјективност. Мене лично не ми пречат склуптурите ако се земат како целина од еден очигледен проект на национална и туристичка промоција. Има градови на мостови, градови на светлоста, градови на канали, градови на уметноста, очигледно дека Скопје се прави да биде град на Склуптури, и што е тука страшно. Ако овој проект има туристичка, национална, македонска и цивилизациска придобивка, зошто толку негативизам кон него...


Сите тие градови си имаат своја историја и приказна зад епитетот...каква би била нашата?
Каналите на Амстердам кои денес се туристичка атракција биле градени во 17 век од практично-комерцијална причина и како одбранбен систем на градот. Тие не биле правени со цел да привлечат туристи и секако не во 21 век.

А тажно е што Скопје ИМА една ваква приказна која некој очигледно ја смета за недоволно атрактивна и се обидува да ја потисне со некоиси мегаломански проекти. Скопје си е град на солидарноста, кадешто во постземјотресниот период, дотогаш невиден број држави им ја подале раката на скопјани и донеле свој допринос во реизградбата на главниот град. Со таа цел има и улици, имиња на згради, училишта и ред други работи со имиња на градови или познати личности од државите кои му помогнале на Скопје.
Па зарем таа приказна која е произлезена од една трагедија на Скопје и скопјани и која е оригинална не е доволно интересна за да се развива некојаси платформа за промовирање на градот надвор од Македонија?
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 10-Apr-2013 at 09:42
Originally posted by zabegan


Originally posted by xnx

Originally posted by zabegan


Originally posted by Supervisor

Мостот е супер во однос на другиот.
а разликата се состои во...? (освен бојата на скулптурите)


mostov ima i te kakva povrzanost so muzejot pozadi, kako vizuelno, taka i tematski. bojata na skulpturite e najubava do sega sto ja napravile, i ima nekakva si ideja so dupka vo sredina. mostot na umetnosta e edna debilna kopija na ovoj, so nikakva povrzanost so okolinata, mava direkno vo zgrada za koja ne e namenet(za razlika od oko), ima uzasno osvetluvanje i los sklop na boi. edinstveno sto e pozitivno e sto ima skulpturi na umetnici, a ne na site mozni revolucioneri sto postoele.
ова не е разлика, па и да е, далеку од тоа дека разликата е на подоброфактот што мостот е направен за влез во објект е катастрофа сама по себе, тематска позвразност и не можам негде да најдам, затоа што најпрво објектот во кој што мостов влага е тематски неартикулиран и сите забораваат дека во него се сместени три неповрзани институции, а не па мостот да има некаква тематска поврзаност со објектот... а визуелната „поврзаност“ на мостовиве со објектите во кои влегуваат, скоро и да е идентична...се друго се се само детали кои не зависат од изведбата на мостот и можеш да ги смениш кога сакаш


objektot vo najgolem del e arheoloshki muzej, a na mostot ima postaveno likovi od toj period. na drugiot most ima umetnici a vodi vo finansova policija. toa ako ne e tematska povrzanost ne znam sto e isto taka, objketov na arh. muz. e kompletno promashen od urbanisticki aspekt. pred nego treba da ima golem prazen prostor za da dishe i da se dozivee pravilno(da ne se razbereme pogreshno, daleku od toa deka mi se sviga ). so samoto toa sto e bapnat na ivicata na kejot, mozebi i ednistven nacin da se ublazi ovaa greshka e so mostot, koj nekako dozvoluva da mu se pristapi na objektot, pa i vizuelno, od predniot del, zamisli da se idese po kej shirok 1 metar kolku sto ostana pred nego, za od strana za da se vlaga vo objektot. vo drugiot slucaj so postavenosta na mostot kompletno se ignoriraat znacenjata na MOB, filharmonijata i sto i da se gradi tamu, bidejki mostot e ocigledno rezerviran samo za finansova policija(boze, kako degen smislil deka tuka treba da stoi ovaa institucija). a ne mislam deka bojata i materijalot na skulpturata e detalj koj se menuva, bidejki toa e osnovata koja se definira pred negovata realizacija

Edited by xnx - 10-Apr-2013 at 09:44
Back to Top
totobobo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Apr-2013
Online Status: Offline
Posts: 247
  Quote totobobo Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 10-Apr-2013 at 07:10
Очигледно некои овде се со исклучително негаторски ставови кон се што се прави, сите ние имаме различни вкусови и идеи за тоа како треба нешто да биде, но да се настапува со став дека ништо нечини зборува за пристрасност и необјективност. Мене лично не ми пречат склуптурите ако се земат како целина од еден очигледен проект на национална и туристичка промоција. Има градови на мостови, градови на светлоста, градови на канали, градови на уметноста, очигледно дека Скопје се прави да биде град на Склуптури, и што е тука страшно. Ако овој проект има туристичка, национална, македонска и цивилизациска придобивка, зошто толку негативизам кон него...
Interceptor design
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 09-Apr-2013 at 18:59
Originally posted by xnx

Originally posted by zabegan


Originally posted by Supervisor

Мостот е супер во однос на другиот.
а разликата се состои во...? (освен бојата на скулптурите)


mostov ima i te kakva povrzanost so muzejot pozadi, kako vizuelno, taka i tematski. bojata na skulpturite e najubava do sega sto ja napravile, i ima nekakva si ideja so dupka vo sredina. mostot na umetnosta e edna debilna kopija na ovoj, so nikakva povrzanost so okolinata, mava direkno vo zgrada za koja ne e namenet(za razlika od oko), ima uzasno osvetluvanje i los sklop na boi. edinstveno sto e pozitivno e sto ima skulpturi na umetnici, a ne na site mozni revolucioneri sto postoele.
ова не е разлика, па и да е, далеку од тоа дека разликата е на подобро
фактот што мостот е направен за влез во објект е катастрофа сама по себе, тематска позвразност и не можам негде да најдам, затоа што најпрво објектот во кој што мостов влага е тематски неартикулиран и сите забораваат дека во него се сместени три неповрзани институции, а не па мостот да има некаква тематска поврзаност со објектот... а визуелната „поврзаност“ на мостовиве со објектите во кои влегуваат, скоро и да е идентична...
се друго се се само детали кои не зависат од изведбата на мостот и можеш да ги смениш кога сакаш
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 2.631 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.