build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А4] Блаце - Ново Село (струмичко)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 789
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 21-May-2009 at 08:01
11


12


13


14


15


16



Edited by Cloverstack - 18-Dec-2009 at 03:12
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 21-May-2009 at 08:00
Фотки од Петровец --> Хиподром (август 2007)

1
На надвозникот поминува М-1


2


3
Наплатна станица Петровец


4


5


6
Спомнатиот дел кој може да се адаптира во писта за вонредни услови


7


8


9


10



Edited by Cloverstack - 18-Dec-2009 at 03:02
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 22-Nov-2008 at 02:30
Ќе се гради делницата Струмица - Радовиш

Агенцијата за државни патишта на Македонија го распиша огласот за изградба на заостанатиот дел од регионалниот патен правец Струмица - Радовиш долг десетина километри.За оваа намена од Буџетот се издвоени 7,5 милиони евра, а се очекува изградбата да почне напролет, со што целосно ќе биде заокружена реконструкцијата на овој дел од источната магистрала како еден од единаесетте најоштетени во земјава.Според најавите, до крајот на наредната година треба да биде завршена изградбата и на овој патен правец со што растојанието од Струмица до Бања Банско ќе се скрати двапати.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=E55F2D44CEFD0143B85B571CB16CEDD4

Еве коска од владата и за источниот регион.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 21-Nov-2008 at 13:35
Ќе биде завршена реконструкцијата на патот Струмица - Радовиш

Струмица, 21 ноември (МИА) - Агенцијата за државни патишта на Република Македонија веќе го распиша тендерот за изградба на заостанатиот дел од регионалниот патен правец Струмица - Радовиш во должина од десеттина километри.

За оваа намена од Буџетот се издвоени 7,5 милиони евра, а изградбата на делницата се очекува да започне наредната пролет со што целосно ќе биде заокружена реконструкцијата на овој дел од источната магистрала кој влезе во Програмата на Агенцијата за државни патишта како еден од 11-те најоштетени во земјава.

Наредната сезона ќе започне и изградбата на делницата од Куклиш до Бања Банско во должина од околу осум километри.

Агенцијата за државни патишта во моментов води постапка со Управата за имотно-правни односи која се однесува на проверка на предлозите за експропријација, а до крајот на оваа година се очекува да биде распишан и тендерот за избор на изведувач на градежните работи.

Според најавите до крајот на идната година треба да биде завршена изградбата и на овој патен правец со што растојанието од Струмица до Бања Банско ќе се скрати за двапати. ив/дма/12:28




Edited by Cloverstack - 26-Nov-2008 at 15:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 29-Nov-2007 at 19:46
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1263&ArticleID=81101

ТЕНДЕРОТ ЗА ПАТОТ ШТИП - СТРУМИЦА ПРЕД ВТОРОСТЕПЕНА КОМИСИЈА
Фондот за патишта одбрал понуда поскапа за милион евра

Градежната фирма „Пелагонија инженеринг“ поднела жалба до второстепената владина комисија за јавни набавки бидејќи Фондот за патишта на тендерот за изградба на магистралниот пат Штип - Струмица не ја прифатил нивната понуда иако била за околу еден милион евра пониска од понудата на „Маврово инженеринг“ и „Конструктор инженеринг“, која го добила тендерот. На тендерот за изградба на делница од околу 10 километри на магистралниот пат М-6 се пријавиле пет компании. Главен критериум за избор на најповолен понудувач била вредноста на изградбата. „Пелагонија инженеринг“ понудила цена од околу шест милиони евра, додека „Маврово инженеринг“ со својот партнер од Хрватска понудил цена од околу седум милиони евра. - Без никакво образложение Фондот за регионални и магистрални патишта во почетокот на ноември не извести дека за најповолен понудувач се избрани „Маврово инженеринг“ и „Конструктор инженеринг“. Поради тоа поднесовме жалба до второстепената владина комисија и еве се уште чекаме членовите на комисијата да се изјаснат по нашата жалба - велат во „Пелагонија инженеринг“. Во Фондот за патишта велат дека не можат да го коментираат случајот бидејќи е во тек жалбена постапка, меѓутоа додаваат дека понудувачите на тендерот се обврзале да исполнат одредени критериуми. Оттаму кратко велат дека на тендерот била избрана понудата со најниска цена. „Време“ дојде до допис од кој се гледа дека во тендерската процедура Фондот за патишта побарал од „Пелагонија инженеринг“ да достави дополнителна документација. „Од документацијата треба да се види тековната состојба на компанијата, решение од Централен регистар, договор за регулирање на односите меѓу капитално поврзаните субјекти и друга документација со која располагате и која ја сметате за потребна“, пишува во дописот до „Пелагонија инженеринг“. Фондот тогаш образложил дека документите се потребни поради утврдување на правната поврзаност меѓу градежната компанија „Пелагонија“ и „Пелагонија инженеринг“. Во одговорот што компанијата го испратила до Фондот биле испратени повеќе документи од УЈП и Трговскиот регистар, од кои се гледа историјата на фирмата „Пелагонија инженеринг“. Таа била основана во 1998 година, а единствен основач била градежната компанија „Пелагонија“. Во октомври 2006 година била извршена промена на основачите и единствен основач станала фирмата „Инвестициско биро“, која станала доминантен сопственик и на градежната компанија „Пелагонија“. Се очекува второстепената владина комисија да каже дали тендерот бил исправен или бил направен пропуст во Фондот за патишта.

В.Н.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 27-Nov-2007 at 08:00

Патниот правец М-3 се протега од Петровец (клучка со М-1), преку Хиподром, низ Скопје (Северен Булевар), Стенковец, до граничниот премин Блаце. Должината изнесува 40km.Делот од Стенковец до Блаце е воедно и дел од Е65Моментално е автопат од клучката Петровец до источниот дел на Скопје. Најголем дел низ Скопје треба да се надгради во урбан автопат, а исто така во автопат треба да се надгради и делот Стенковец-Блаце кој моментално е обичен пат 2х1.Интересен момент кај овој пат е 2,5km правиот сегмент близу Петровец кој може да се адаптира во писта при вонредни услови.


Edited by Cloverstack - 06-Apr-2020 at 23:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 27-Nov-2007 at 08:00
Патниот правец М-6 се протега од Штип (клучка со М-5), покрај Радовиш , низ Струмица, до граничниот премин Ново Село (со Бугарија).
Должинате на М-6 е 95km.




Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 03:18
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 789

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.102 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.