![]() |
![]() |
![]() |
Kлучка Бит-Пазар |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 9> |
Author | |||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() Posted: 28-Aug-2011 at 03:28 |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Мало навлегување во дворовите на полициската станица и на џамијата би било супер за перформансите на овој крак, ама суштинскиот и незаобиколлив проблем е токму тој објект. Се додека тој објект пречи, како сакаш прави ја клучкава, пак ќе биде згужвана и значително полоша отколку објектот да го немаше.
Но каква би била таа детелинка за која шпекулираш (нормална, без пренамена на постојните краци)? Не можам да ја замислам на дадениот простор ![]() Уште помалку можам да замислам дека Пенов (знаејќи каков импровизатор беше и он) планирал нешто поадекватно од ова што го направи Трифун. Гледаш дека не сакаат да се замараат ни со рушење на по некоја шупа или полски нужник, а камо ли друго. Еве ја повторно сликата каде што нацртав детелинка со некои минимално прифатливи перформанси. Краците 1 и 2 лесно можеа да ги направат подобри, дури и без рушење на „тврда градба“, ама баш им е гајле за функционалноста на клучкава. Нашлапај нешто колку да се фрла песок во очи дека демек се работи... ![]() Многу наивно е да веруваш дека воопшто помислиле на некаква „нормална“ детелинка. А додека они 10 години планираа крпеница, дозволија и тој објект да никне и да наметне уште поголема крпеница. Навистина нема како поинаку да се опише освен урбана мафија. ![]() Edited by Cloverstack - 11-Sep-2009 at 07:15 |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Сепак не ми изгледа дека поради него е згужван, напротив жебот е за да се обезбеди некој минимален каков таков радиус и и можело мислам да се реши со навлегување во дворот. Сепак доколку се планирала некаква детелника од порано (не знам дека се спремала) ваљда се зборело за некаква нормална без пренамена на постојните краци.
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
![]() lsl баш во меѓувреме едитирав и корегирав во делот за објектот да биде појасно. И ова ти што го кажуваш би ти важело доколку тој крак на клучката не е така згужван ради објектот, ама токму поради него е згужван. Инаку многу се лажеш дека објектот е легален (имање дозволи не го рачунам за легален - исти случај ко кинески ѕид) и дека бил испланиран пред да помислат дека тука ќе прават детелинка. Детелинка тука се спомнуваше уште пред цирка десетина години (побарај по web-архивите на нашите дневни весници најназад што можеш), а објектот е никнат сега скоро. Не знам точно во кој период е граден, ама фигурира само на последната Google Earth снимка (од 16.07.2007) изгледа во фаза на привршување на карабината (се гледаат столбови за најгорниот кат). На претпоследната снимка (од 10.07.2005) нема ни трага дека се спрема некаква градба. Класична урбана мафија! Edited by Cloverstack - 10-Sep-2009 at 23:41 |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Добро фотографија ќе ити важи доколку радисусот е каде ѓто си го нацртал, но во проектов за овој крак конкретно како најблиску до главниот булевар свртувањето од чаир кон автокооманда е поместено нешто поисточно и доаќа меѓу спорниот објект и надвозникот па затоа и поради премалиот простор е навлезено во паркингот но не целосно е навлезено туку дворот (ваљда од џамијата е) не е навлезено и затоа има сега ваков цик-цак. Објектот всушност си е легално испланиран кога на никој не му паѓаше на памет дека ваква егзибиција ќе се прави со клучкава.
А она погоре мислев за парите од клучката да отидеа за булеварот. Edited by lslcrew - 10-Sep-2009 at 23:03 |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Има доста за рушење, но голем дел од тоа е старо и субстандардно. Има и доста времени објекти. Сето тоа секако треба да се урбанизира и е планирано за рушење и со урбанистичките планови. Нема да биде ниту едноставно ниту ефтино, но е неопходно.
И те како е проблемот во самата клучка. Дополнителен и поврзан проблем има со Цветан Димов, ама каква врска има тоа со смешните карактеристики на клучкава?
![]() Edited by Cloverstack - 10-Sep-2009 at 23:06 |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Кловер одлична опсервација на проблемот со пренамена на клучка битпазар. Еве повторно се потврдува она што го имаме зборувано неколку страни поназад дека проблемот не е всушност во самава клучка туку во Цветан димов кој е полуизграден во делот од битпазар до почетокот на паркот во чаир. Со тримилиони евра колку што се потрошени за булеваров можеше многу да се направи во делот на експропријација и пробивање на Цветан Димов. едноставно недоставуваше анализа предходно или симулација каде е проблемот.
А што се однесува до оној објектот погоре што делумно изгледа дека со ќош навлага во трасата на една од рампите, всушност ми изгледа дека тука проблем е тој дворот со живата ограда. Краков можел да има сосема права траса доколку делумно се навлезело во дворот, а тој објект воопшто и да не изгледа дека пречи. |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
Одлично доловена ситуација Кловер
|
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Додека не се реши улицата Цветан Димов нема да се почуствуваат благодетите од оваа инвестиција. Од друга страна, барем за мене, оваа улица е едноставно нерешлив проблем, не гледам начин како би можело да се прошири улицата во толку густо населен простор. Можеби треба да се работи на изградба и проширување на некои од алтернативните правци кон Чаир, на потегот од Автокоманда или Железара кон Чаир за барем тој дел од градот да не ја користи оваа улица.
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Немавме апдејт после пуштањето на клучкава, а нема смисла да не документираме барем некои работи што бодат очи.
Инаку, ги повикувам градските власти и планерите на клучкава, да посочат барем еден пример од цела планета, на клучка со толку субстандардни карактеристики. Или тоа, или барем нека аплицираат за гинисова книга на рекорди, барем публицитет да добиеме со „клучкава“. За почеток еве три клипови: 1. Еве како изгледа вртење на теглач со полуприколка на една од петелките. Овде проблемот е најизразен, но не е лимитиран само на оваа локација, а со проблемот се соочува било какво подолго возило. Еве вака Скопје поврзува урбан автопат со еден од своите главни булевари. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2. Еве како изгледа да се помине по една од петелките на клучкава. - 20km/h - молете се да не наиде поголемо возило од спротивен правец - проточност „на ниво“ - вртоглавица загарантирана 3. Еве ја проточноста на една од петелките и од друг агол и тоа со две олеснителни околности: - надвозникот беше празен - автобусите не се „соочија“ со возила од другата страна на проблематичните точки 4. Една светла точка е дека сега функционираат 6 ленти со запазен минимум од 3m по лента. За жал тука завршуваат добрите страни. ![]() 5. Петелката кај проблематичната зграда која е новоградба! Дали тука не е преочигледен криминалот при урбано планирање и издавање на дозволи? ![]() 6. Еве како изгледа и од горе ![]() Овде поголемо возило практично по цел пат е приморано да навлегува повеќе или помалку во спротивната лента. А кога ќе се сретнат две поголеми возила обавезно е натегање и излегување вон коловоз. Бев сведок и на таква ситуација но за жал не успеав да ја снимам. ![]() 7. Всушност три од четирите петелки се катастрофа според своите сообраќајни карактеристики. ![]() 8. Инаку на клучкава секој прави што сака и се вклучува и исклучува по свое видување. Ова не е ништо, има и такви кои на надвозникот сечат две полни ленти и поминуваат обратно по еднонасочен сегмент за да скратат пат. Полиција врие (полициската станица Битпазар излегува на самава „клучка“ и се гледа на сликава), ама не видов некој полицаец премногу да се вознемири дури и од акробациите што им се случуваа пред нос ![]() До кога вака?!? ![]() 9. Попладневно закрчување на Цветан Димов кон север. ![]() 10. Колоната се протега до Битпазар ![]() 11. Од правец на клучка континентал. Претрчувачи има колку што има и возила. ![]() |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Еве две high-res слики од mia.com.mk
![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Толку жардињери по градов се направија во последнива година, па срамота е овој дел од стотина метри да остане така без жардињера. Колку што ми текнува од клучкава накај чаир има еден краток дел жардињери или грешам?! Доколку има, мислев да се продолжи постојната жардињера по клучката. Edit: Тачно има жардињера и тоа од двете страни. Обавезно треба градот да размисли да го пополни прсоторот со жардињера па да се добие константна жардињера од судот од јаја-паша. Edited by lslcrew - 29-Jul-2009 at 02:43 |
|||||
![]() |
|||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||
uste edna vest da vi kazam ni svetilkite ne se zameneti ,glupo mi e sto se falat deka napravile nesto koe ne go napravile, trebase i opstinata malku so gradot da ja zavrsat i taa rabota na mostot zdravje ke cekame podobri vreminja ,a tie slikite se takvi oti sigurno ima prasina vo objektivot hhehe
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
![]() „На ниво“, како впрочем и проектот во целост. ![]() |
|||||
![]() |
|||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||
Еве од сликата во утрински подобро се гледа колку е реконструирано .... ![]() |
|||||
![]() |
|||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||
митатос стварно штета за мостот, идеална шанса... еве 2 слики од skopje.gov.mk (незнам зошто али ми личат како да се од седумдесетите
![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||
- Со изградба на клучката целосно е реконструиран и постојниот натпатник и е обновена постојната атмосферска канализација. Поставено е ново улично осветление, тротоарите се поплочени со павер-елементи и се наместени соодветни сообраќајни знаци.-
Koj naptatnik bre, za toa ja celo vreme zboram , niso do toa ne e napraveno ama aj.. neka lazat a poeni neka zimaat drugi luge |
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Не толку поради тексто, повеќе поради сликата...
Колку само се забележува импровизацијата! |
|||||
![]() |
|||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||
mnogu e glupo sto mostot ne go rekonstruiraa ne znam dali nekoj pominal od tamu , uff prasina, izgreban asfalt, trebase i toa da go napravat , ama kako sto vidov stavija malku asfalt ama i toa propadna vo zemja od dupkite, sramota e da go ostavat taka na vakva nova klucka
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Самата клучка и нејзините технички карактеристики се доволен лом ![]() |
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |