build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Скопски сообраќај (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 158>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Скопски сообраќај (општо)
    Posted: 18-Sep-2024 at 19:02
Град Скопје денеска до Министерството за локална самоуправа ги достави проектите согласно објавениот јавен повик на Владата за поддршка на општините, со цел унапредување на квалитетот на живот на жителите на Скопје.

Во сферата на урбанизмот и развој на патната инфраструктура, се аплицираше со проекти за реконструкција на улица Беласица, изградба на булевар Македонско Косовска Бригада од раскрсница со булевар Никола Карев до раскрсница со булевар Босна и Херцеговина, кружен тек на улица Ѓорче Петров со булевар Македонска војска, изградба на кружен тек на булевар Александар Македонски, изградба на кружни текови на булевар 12-та Македонска бригада, реконструкција на булевар Србија и проект за обнова на градежната механизација.

https://www.facebook.com/CityofSkopje
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 18-Sep-2024 at 18:57
Сообраќајот во Скопје колабира на три капки дожд, не се изградија ни булевари ни кружни текови





Во градов подолго време не се прошируваат улици, не се градат булевари, иако градоначалниците честопати најавуваат „градежни офанзиви“ за реконструкција на улиците. Тие подновувања најчесто опфаќаат поставување нов асфалт што го олеснува движењето на жителите на населбите, но на ниво на град не решаваат ништо.

И најмал дожд во Скопје предизвикува вистински сообраќаен хаос, кога улиците се преполни со автомобили, автобусите доцнат, а колоните возила едвај се движат дури и по булеварите. Три капки дожд во главниот град ги предизвикуваат скопјани да ги остават велосипедите и да се откажат од пешачењето, па дури и од користењето градски превоз, стравувајќи дека автобусите што вообичаено долго се чекаат, на таков ден ќе се чекаат со часови. Но, исто така, секој дожд покажува дека сообраќајната инфраструктура во Скопје одамна ги надмина потребите на граѓаните и го надживеа времето кога улиците беа проектирани за едно возило на семејство.

Во градов подолго време не се прошируваат улици, не се градат булевари, иако градоначалниците честопати најавуваат „градежни офанзиви“ за реконструкција на улиците. Тие подновувања најчесто опфаќаат поставување нов асфалт што го олеснува движењето на жителите на населбите, но на ниво на град не решаваат ништо.

Актуелната градоначалничка Данела Арсовска пред да го добие мандатот ветуваше изградба на пет нови булевари за Скопје да стане модерен и урбан град со брзи конекции меѓу населбите во градот.

Предвидуваме отпочнување на изградба на булеварот Хрватска (во соработка со централната власт), продолжување на булеварот Борис Трајковски до Драчево, продолжување на булевар Словенија до Ѓорче Петров, како и продолжување на булевар Митрополит Теодосиј гологанов од студентскиот дом „Гоце Делчев“ до кракот со булевар Ѓорче Петров со 4 ленти. Предвидуваме и подземни сообраќајници под кружниот тек кај „Нова Македонија“ со влез од кај Кисела Вода и излез кон кружниот тек кај католичка црква – стои зацртано во програмата „За модерно Скопје“.

Ниту се изградија булеварите што требаше да го забрзаат протокот на сообраќај, ниту се изведе кружниот тек кај „Нова Македонија“, а продолжувањето на булеварот Борис Трајковски до Драчево тапка во место затоа што на овој потег Град Скопје треба да реши повеќе имотноправни проблеми за да се овозможи проширувањето.

Поради нерешени имотноправни проблеми и мостот „Генерал Михајло Апостолски“, кој требаше сообраќајно да го поврзе Аеродром со Автокоманда, иако изграден завршува до куќите во Ќерамидница. Од Град Скопје овој проект веќе одамна не го споменуваат.

На неполна година пред истекот на мандатот на Арсовска нема ништо ниту од ставањето на подземната улица под комплексот на „Лимак“ во сообраќај. За такво нешто потребно е улицата што веќе е завршена, да се поврзе со излези, што е обврска на Град Скопје. Амбициозниот проект што се најавува со години, предвидува сообраќаен коридор, кој од кај Тутунски комбинат ќе се спојува со подземната улица под комплексот на „Лимак“, со излез кај „Нова Македонија“. Овој коридор треба да овозможи да се растовари центарот на градот и граѓаните што се движат од Карпош, од Ѓорче Петров, побрзо да стигнат до Кисела Вода или Аеродром и обратно.

Арсовска минатата година посочи дека од едната страна кај Тутунски комбинат треба да има булеварско решение со еден кружен тек, а од страната на „Нова Македонија“ треба да има огромен турбо кружен тек, на нивоа, со чија изведба во централното градско подрачје сообраќајот ќе тече брзо и без застој. Проблемот за кружниот тек кај поранешниот НИП биле бараките на компјутерскиот центар на Македонски железници, кои треба да се урнат заедно со постојните куќи во тој дел. Досега тоа не е направено.

Пред неколку месеци, пак, Град Скопје соопшти дека почнува со изградба на булеварот Македонија, голем сообраќаен проект со кој треба да се растовари сообраќајот во центарот на градот особено на улицата Јордан Мијалков, улицата Павел Шатев, улицата Св. Кирил и Методиј и булеварот Кочо Рацин.

Градското раководство почнува со изградба на сообраќајницата на потегот од Тутунски комбинат во Кисела Вода која завршува во централното градско подрачје и во првата фаза се опфатени булеварот и три крстосници, првата меѓу булевар Крушевска Република и улица 11 Октомври, втората меѓу булевар Борис Трајковски и булевар Македонија и третата на двата краци на булевар Македонија кон втората фаза од булеварот што се поврзуваат со подземната сообраќајница кај „Лимак“ – информираа од Град Скопје.

Во меѓувреме, скопјани со часови ќе патуваат од еден до друг крај на градот, пробивајќи се низ тесните сообраќајни грла низ Скопје, со надеж дека некогаш можеби ќе се спроведе сето она што засега е само проект на хартија.

https://www.slobodenpecat.mk/soobrakjajot-vo-skopje-kolabira-na-tri-kapki-dozhd-ne-se-izgradija-ni-bulevari-ni-kruzhni-tekovi/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 05-Sep-2024 at 13:29


Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 30-Aug-2024 at 17:20
СТАРТУВАМЕ СО РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦАТА „ЕЛИСИЕ ПОПОВСКИ“ ВО КАПИШТЕЦ

Започнавме со реконструкција на „Елисие Поповски“ каде целосно ќе го обновиме асфалтот на површина од 4.822 метри квадратни, ќе ги нивелираме шахтите, ќе поставиме нови рабници и ќе ги поплочиме тротоарите со павер елементи.

На овој потег ќе работиме со забрзана динамика бидејќи станува збор за фреквентна улица преку која се пристапува до Клинички центар.





https://www.facebook.com/photo?fbid=945171280956648&set=pcb.945173667623076
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 29-Aug-2024 at 17:24
ФИНИШИРААТ РЕКОНСТРУКТИВНИТЕ РАБОТИ НА УЛИЦАТА „БЛАЖЕ ТОДОРОВСКИ“ ВО НОВО МААЛО

Во финалната фаза е асфалтирањето на коловозот на улицата „Блаже Тодоровски“ кој е во должина од 135 метри и површина од 742 метри квадратни.
На улицата изградивме атмосферска, водоводна и фекална мрежа, со што го решивме горливиот проблем на жителите во населбата. Со градежните активности завршуваме целосно за десетина дена, по што улицата ќе биде пуштена во употреба.
За утре најавувам почеток на реконструкција на улицата „Елисие Поповски“ во Капиштец. Есенската градежна офанзива продолжува со реконструкција на улиците „Светозар Марковиќ“, „Донбас“, „ Алберт Ајнштајн“, „Андон Дуков“ и „Дебарца“ која од Ленинова води до задната страна на студентскиот Кузман Јосифовски Питу.







https://www.facebook.com/photo/?fbid=492725756800247&set=pcb.492726003466889
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Aug-2024 at 17:49


Денешни



Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 19-Aug-2024 at 13:32
Целосно ја реконструираме улицата ,,Христо Татарчев” со површина од околу 7000м2!
Денес се наоѓаме на улицата ,,Христо Татарчев”, каде ќе се врши целосна реконструкција на потегот од бензинската ,,Мечкаров” па сѐ до кружниот тек на последната станица на автобусот со бр.24.







https://www.facebook.com/photo/?fbid=1041931267560162&set=pcb.1041934824226473
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 08-Aug-2024 at 15:22
(Видео) Булеварите во Скопје кој од кој пооштетен



Стотици илјади автомобили секојдневно минуваат низ скопските улици и булевари, а патната инфраструктура е далеку од завидно ниво.

Коловози со дупки, крпеници, вдлабнатини, често пати и неосветлени е секојдневието на возачите низ Скопје.

Најфреквентните булевари се и најоштетени.

Еден од нив е булеварот „Партизански одреди“ бучевар кој низ речиси целата должина (од Влае па се до Соборниот храм) е со вдлабнатини и искривувања првата лента по која најчесто возат автобусите.

Ништо подобар не е ниту булеварот „Кузман Јосифовски Питу“ (оној од Народна Банка до Железничка станица).

Нерамнини, дупки, пропаднати шахти има и на булеварите „Митрополит Теодосиј Гологанов“ „Александар Македонски“ „Јане Сандански“…

Од главните артерии во градот во добра состојба се уште се „Трета Македонска Бригада“ „Илинденска“ како булеварите „Словенија“ и „Босна и Херцеговина“.

Но ваквата очајна состојба на најважните сообраќајници во главниот град очигледно не ги загрижува надлежните во Град Скопје.

Ова лето (период кога треба да има офанзива) не е реконструиран ниту метар од некој булевар во Скопје.

24инфо.мк се обрати до службите во Град Скопје за информација за тоа колку булевари и главни улици се реконструирани во овој период, но оттаму до овој момент се уште немаме одговор.

И додека Град Скопје молчи граѓаните на Скопје, туристите, оние кои транзитираат низ градот продолжуваат да возат по лоши, небезбедни улици и булевари кои не доликуваат на град што себеси се смета за метропола.

https://24info.mk/2024/08/08/видео-булеварите-во-скопје-кој-од/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 31-Jul-2024 at 18:44
Финализиран договорот за реконструкција на улицата „Елисие Поповски“ во Капиштец.
Целта е да го намалиме сообраќајниот метеж и да ја подобриме безбедноста за сите учесници во сообраќајот. Улицата „Елисие Поповски“ ќе добие нов асфалт и рабници, а постојните шахти ќе бидат подигнати и нивелирани.







https://www.facebook.com/OpstinaCentar
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 06-Jul-2024 at 18:21
ФОТО Дупките и отворените шахти низ скопските улици

Овие фотографии се направени на потегот од полициската станица Пролет, дел од нив се и кај зградата на ЗОИЛ Македонија, потоа на улицата улицата „Стив Наумов“ (поранешна Ленинградска) која денес се вика „Славко Јаневски“.









https://gradska.mk/foto-dupkite-i-otvorenite-shahti-niz-skopskite-uliczi/
Carpe diem
Back to Top
SkMk View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Jul-2023
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote SkMk Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 10-Feb-2024 at 14:21
На сликава личи дека од Народен Фронт само ќе може да се излезе на кружниот (не може од кружниот на Народен Фронт),а на Васил Ѓоргов само да се влезе од кружниот (не може од Васил Ѓоргов на кружниот).
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 10-Feb-2024 at 09:50
Значи ќе треба 57мица (кон Центар) да ја префрлат на Народен Фронт, пошто Васил Ѓоргов ми личи како излез од кружниот, не и влез.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1137
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Feb-2024 at 17:51
Цел проект:



Од запад накај исток:









Не знам дали има тема за Јужен булевар / булевар Македонија. Може треба да се префрли се таму за проектов од оваа тема и темите за Лимак и урбани автопати.
Back to Top
SkMk View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Jul-2023
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote SkMk Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 07-Feb-2024 at 10:07
Абе еве не мора да има никакви видеа и 3д визуелизации, ама барем тој 2д проект што е почнат со реализација да биде јавно достапен за граѓаните.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 07-Feb-2024 at 07:00

камо да беа и' законски обврзани на 3д визуелизација во јавен катастарски arcgis како ДУП-ои

но остај така ќе каснат уште толку, а кусур ќе биде што нема за такво нешто да се врат со Градежен и семинарски од студенти туку ќе фрлаат по свои приватни студија екстра народен камен корења и се што сеуште не ет раскрчмено од народното, Но можеби доколку Билд бидне некогаш нво и се собере доволно критична маса тоа и Членои тука да го чинат, а донекаде има и подобни алатки за такво нешто кои попрво туку ќе ги впрегнеме во погон него што држава ќе дочекаме со лесно да ги интегрира у систем [1]


Edited by beTon - 07-Feb-2024 at 07:00
Back to Top
SkMk View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Jul-2023
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote SkMk Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 06-Feb-2024 at 11:06
Дали негде може да се види поубаво целиот проект со сите фази? На сликата не се гледа баш најдобро што сѐ и каде поточно треба да има. Каде ќе биде зеленилото и велосипедските патеки? Каде поточно треба да излегува подвозникот?
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1137
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 05-Feb-2024 at 23:28
Сепак добро што го фатиле потегов. Мислев овој дел ќе остане заборавен да чека клучки со Крушевска република и продолжување на Јужен, што нема ни наредни 100 години да се изградат. Вака барем ќе има кружен триаголник и нови тротоари/велосипедски/асфалт. Плус и ако планираат како на скицата раздвоени ленти кај раскрсницата со зеленило, ќе заличи на нешто просторов.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 05-Feb-2024 at 20:24
Да поедноставам,

Оваа ФАЗА 1 е само пола (полесната половина) од едната страна за спој со тунелот!
Од пола, пола.

Другата половина би била понирање и спојување и + 2 кружни (може и потфази тука нели...)



Па тек после најтешниот дел од другата страна, влез/излаз, огромен кружен и уште куп други работи...2-3 фази...

Добро што се почнува!
Ама вака гледано ќе трае 3-5 години...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 561
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 05-Feb-2024 at 19:22
Originally posted by <Fresno>


Чудно што почнале дури од Стара рампа. Што профил се планира на тој потег, сѐ до влезот за подземната? И фазиве не се баш јасни, ама барем мрдна нешто од мртва точка.


Нема ништо чудно, тој дел е најлесен за изведба. Big%20smile 
Во основа, оваа фаза се сведува на реконструкција на постоечките раскрсници и улици.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2025
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 05-Feb-2024 at 17:46
Ова мислам дека не е вака со години. Сигурно ли ова е тековна ситуација во плановите? Идејата мислам дека за тука е да се оформи некако псеуд-јужен булевар со Првомајска-Лимак-ТеодосијГологанов. И мислам дека треба да има кружен тек за кој зборуваше уште Џорџе Арсов кога беше градоначалник на Кисела Вода. Ме изненадува да е вака, практично постоечката нефункционална ситуација верифицирана на хартија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 158>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.844 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.