Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page 123 84> |
Author | ||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply
#1 Topic: Патна мрежа (општо) Posted: 11-Jun-2024 at 11:12 |
|
Еве, да се исправам, овој проект го имало во програмата на новата влада, макар што се спомнува само проектна документација, а не и изведба:
Edited by Théoden - 11-Jun-2024 at 11:15 |
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #2 Posted: 09-May-2024 at 22:46 | |
Па не знам дали оправањето на сегашниот стар пат од видеово би чинел поефтино. Дури и да е така, ајде да го поставиме прашањето што е подобро ? Под бр.1 инвестиција и крпење на овој квази спореден пат со доста кривини и серпентини во делот кај Катланово, плус долж целата траса е широк само колку за една кола, значи ќе треба и проширување. Ова би довело и понатаму да се користи постојниот квази автопат од Катланово до Велес кој по ниту еден стандард не е автопат, не знам и зошто плаќаме патарина кога не исполнува услови за автопат поради: -Немање помошна лента за застанување -Остри кривини поради кои максимално дозволената брзина е само 80 км/ч на одредени делови, а во поголемиот дел е само 70 км/ч, а има и делови со 60 па дури и 50 км/ч, а автопат по дефиниција треба да има минимална брзина од 80 км/ч и максимална од 130 км/ч. Да не заборавиме и на радарските контроли од полицијата, да те мерат со 100-110 км/ч и да те казнуваат зошто на "автопат" возиш 110 км/ч и загрозуваш безбедност. Чисто полнење на буџет се радарските контроли на овој квази смешен автопат. Под бр.2 изградба на права и современа автопатска делница во должина од 23 км со брзина од 120-130 км/ч покрај постоечката Велес-Катланово наспроти сегашната квази автопатска делница Катланово-Велес во должина од 27 км со смешни ограничувања од 60, 70 и 80 км/ч. Плус оваа делница многу повеќе одговара да се пренамени во спореден двосмерен пат бидејки е и реконструирана пред 10тина години (иако на одредени делови има попуштено асфалтот), плус и самата ширина на лентите е за двосмерен регионален спореден пат. Така да не знам дали опција 1, односно крпењето на сегашниот претесен и уништен пат е поисплатливо од опција бр.2 и дали би придонело до побрзо и побезбедно патување меѓу Катланово и Велес. Edited by FiLo - 09-May-2024 at 22:52 |
||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #3 Posted: 09-May-2024 at 22:00 | |
А колку реално би чинел автопат Катланово-Велес? Се работи за 20 км, во суштина експресен пат, по веќе одредена траса, со еден тунел и подолг вијадукт. Ако го прави Бехтел и Енка знам дека ќе чини милијарда, но реално, ова не е проект ни од рангот на Штип-Кочани. Не знам зошто го нема во ниту една програма, и зошто ниту една власт го нема воопшто спомнато.
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #4 Posted: 09-May-2024 at 21:13 | |
Тоа е се фино, ама едното кошта бар 100 пати повеќе од другото. |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #5 Posted: 09-May-2024 at 21:11 | |
Го имам минато 15 пати со точак, и стално си велам никад више. Видеово ја обработува најлошата секција мада реално патот е лош од вртењето за с. Брезица до можеби 1-2км пред ез. Младост. Некако не ми оди во глава дека ради 1 патарина (додека сите други може да се заобиколат) патот не се реконструира. |
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #6 Posted: 08-May-2024 at 19:21 | |
Не треба во овој пат да се трошат инвестиции реално, туку треба да се направи нов автопат од Катланово до Велес паралелно до постоечкиот што е во правец Велес-Катланово, а сегашниот "автопат" Катланово-Велес да се пренамени во двосмерен помошен, стар пат како сакате наречете го.
Се останато се квази решенија ако се вложува нешто во овој пат од видеово над мојов пост. |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #7 Posted: 08-May-2024 at 18:43 | |
По стариот пат од Скопје до Велес: Невозможна Мисија и во 2024
|
||
Carpe diem
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #8 Posted: 01-Dec-2023 at 18:18 | |
СО ШЕСТ МЕСЕЦИ ОДЛОЖУВАЊЕ, ЗАВРШИ ОБНОВАТА НА РЕГИОНАЛНИОТ ПАТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО Заврши обновата на регионалниот пат Велес-Градско, со што е испочитуван пролонгираниот рок, кој беше до 30 ноември. Првичниот рок за изведба на градежните работи од девет месеци истече на 30 мај годинава, кога од Државни патишта соопштија дека поради непредвидени и дополнителни работи, рокот е продолжен за шест месеци. Должината на обновената траса е 22 километри. За разлика од обновениот регионален пат Велес-езеро Младост, делницата Велес-Градско е обележана со хоризонтална сигнализација и е поставена заштитна ограда на дел од трасата. Тој се користи како алтернатива за автопатот Велес-Градско. Вредноста на работите беше 5,6 милиони евра, обезбедени со заем од ЕБОР. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/so-shest-mesetsi-odlozhuvane-zavrshi-obnovata-na-regionalniot-pat-veles-gradsko/ |
||
Carpe diem
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #9 Posted: 01-Dec-2023 at 17:32 | |
Дали регионалниов пат Велес Градско е завршен со реновирање ?
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #10 Posted: 27-Jul-2023 at 13:34 | |
РОКОТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ПАТОТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО ПРОДОЛЖЕН ЗА ШЕСТ МЕСЕЦИ
Наместо до 30 мај, регионалниот пат Велес-Градско ќе се работи до 30 ноември, објавија од Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП). Градежните работи што ги изведуваат „Хидрострој“ и „Ескаватори“ почнаа на 30 август лани, а рокот за изведба беше девет месеци. За овој период, изведувачите не можеле да ги реконструираат предвидените 22 километри пат. Причината за тоа биле непредвидени работи кои се појавиле при градежните активности. „Поради непредвидени и дополнителни работи на патната делница, рокот за завршување на работите е продолжен за шест месеци или до 30 ноември 2023. Асфалтирани се 12 километри прв и шест километри втор, завршен слој“, информираа од ЈПДП. Поради високите температури, изведувачот работел во периодот од 7 до 11 часот. Останува да се асфалтираат уште 10 км со прв и 16 км со втор слој. Вредноста на работите е 347 милиони денари, обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/rokot-za-rekonstruktsija-na-patot-veles-gradsko-prodolzhen-za-shest-mesetsi/ |
||
Carpe diem
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #11 Posted: 21-Jun-2023 at 12:25 | |
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #12 Posted: 06-Jun-2023 at 06:43 | |
Да не знае некој до кај се со регионалниот Велес-Градско?
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #13 Posted: 25-May-2023 at 16:03 | |
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #14 Posted: 25-May-2023 at 16:02 | |
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
|
||
За сè има вторпат
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #15 Posted: 02-Feb-2023 at 11:08 | |
Сите страни малку ја извртуваат приказната... Потенцирано е дека се однесува на изминатите 5 години и дека станува збор и за реконструкции не за изграба. Инаку да, во последните година-година ипол месеци беа пуштени Штип - Радовиш и Штип - Кочани (втората секција) како целосно нови делници.
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #16 Posted: 02-Feb-2023 at 07:46 | |
Вид на пат Километри
Автопат 242 Магистрален пат 911 Регионален пат 3.771 Локален пат 9.258 ВКУПНО: 14.182 Не ми е јасно РСЕ од каде го извадиле графикот, кога ЈП за Државни патишта има сосема различни бројки и нема категорија експресен пат. За бројките од Влада нема што да се коментира. Фино што довршија неколку делници, ама ова е поразително за 6 години: „Оправдано премиерот Ковачевски во видеото како успех ја нотира изградбата на експресниот пат Крупиште – Кочани од 13,7 километри, бидејќи е единствениот нов пат кој го започна и заврши неговата Влада.“. |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #17 Posted: 02-Feb-2023 at 07:18 | |
Мора да е некоја грешка.. и во моментот тие што се градат да ги земеме имаме: Штип - Кочани - 34км Штип - Радовиш- 42км Страцин - Крива Паланка - 28км Градско - Прилеп - 32км (Плетвар останува постојниот проширен) дури ни ако ги сметаат: Велес - Кадрифаково - 30км и Тетово - Гостивар 26км далеку е од изнесената бројка.
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #18 Posted: 31-Jan-2023 at 01:17 | |
Баш ме интересира од каде им испаднале тие 420 километри експресни патишта, и како ги прорачунале.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #19 Posted: 29-Jan-2023 at 19:00 | |
https://www.slobodnaevropa.mk/a/%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE-%D1%81%D0%BE-1300-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D1%84%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%BE-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-13-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%82-/32239163.html?fbclid=IwAR03_H7FCZQTkboA4DgpbTk5F7LVUXI0cPUZFmbjZNkHRW9syPAMpMpD5-Y |
||
За сè има вторпат
|
||
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #20 Posted: 07-Dec-2022 at 17:49 | |
Од пред неколку денови започнаа подготвителните активности за реконструкција на патот од Битола до границата со Грција, кој е во многу лоша состојба. Засега се чисти земјата од двете страни на коловозот со багер, особено околу мостовите. Поставен е семафор за регулирање на сообраќајот. Најавата е дека со реконструкција треба да се започне на 01.03.2023, па ајде да видиме.
|
||
Post Reply | Page 123 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |