Одморишта на патните правци |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply
#1 Topic: Одморишта на патните правци Posted: 01-May-2022 at 21:21 |
Убави примери и идеи но тешко дека би се реализирале вакви дури и поедноставни комбинации.
Има две места предвидени за одморишта на делницата Д.Капија-Смоквица кои веќе со години стојат празни,нешто почнаа и после Велес ама го забаталија. Има доста нови бензински на Коридор 10 кои имаат доста големи паркинзи но без настрешници или било какви други погодности. Инаку освен странски туристи кои претежно се транзит кон Грција во летните месеци другите делови од годината овој патен правец е со ептен слаба динамика(освен шлепери) се случува и по 10км да се пројдат без да наиде друго возило. Така да не верувам дека некој би се впуштил во таква инвестиција за градење комплекси како одморишта. А исто така треба да се подобри и квалитетот на патиштата,Е 75 буквално се распаѓа целиот е дупки и крпеници. По патиштата низ земјите што ги наведе едноставно има премногу возила и динамика(економија) во споредба со состојбата кај нас и сосем е оправдано да експериментираат со разни типови на одморишта кои се солидно посетени континуирано низ текот на целата година. |
|
Carpe diem
|
|
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #2 Posted: 01-May-2022 at 21:07 |
2 км автопат не можат да направат (а треба 12) од Блаце до Скопје, косини на Миладиновци-Штип не средија и одрон 6 месеци не можат да исчистат, ивестиции од 100 милиони евра ќе направеле во одморалишта.
Помирете се со реалноста дека со патната инфраструктура ќе бидеме сеуште во Римско време. |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #3 Posted: 01-May-2022 at 19:32 |
Имам еден интересен предлог, ќе напишам подолу. Чиста win - win ситуација за секого.
Гледајки по другите држави како се развиени со одмаралиштата по патните правци, ние сме дефинитивно доста назад. Една Србија е далеку подобра... значи до кое дно сме паднале не ми се верува. Сега како што короната "стивнува" и пополека одиме према ендемија (барем така не убедуваат научниците), мислам дека е време власта и надлежните да созреат малце и веќе еднаш да се обидеме "на големо" да привлечеме туристи и да ја зголемиме безбедноста на патните правци. Еве што предлагам: Да се изградат големи одмаралишта на поважните патни правци, различен микс, со модерен дизајн, зелена површина, повеќе паркинг места за автомобили и камиони. Дополнително освен тоа може да се додадат и продавници, шопинг центри, ресторани за брза храна, паркови, јавни тоалети, клупи, маси, инфо центри па може и нешто туристичко, како на пр. продавница за сувенири или нешто од историско значење. Промоција на туризам е исто така добра опција, да има и турист - инфо бордови, луѓе кои што ќе помагаат и даваат информации на туристи. По потреба може да има и мотели, па и хотели да се изградат ако има навистина голема потреба од такво нешто. Подолу имам објавено неколку слики, примери од различни видови на одмаралишта низ светот. free upload photo Сега разбирам дека овие примери се едноставно премногу за нас. Не мора толку огромни одморалишта да се направат, може и нешто по едноставно. Пратив погоре чисто за пример. Како што гледате има и одморалишта и ресторани во вид на надвозници кои што одат низ самите патишта. Такви има доста во Италија, Шведска а мислам имам видено и во Бугарија и Турција ако не се грешам. Интересен е и тој начин на одмаралишта. Вреди да се експериментира и да се направи нешто интересно. Еве ви уште еден навистина интересен и чуден пример од Франција: https://maps.app.goo.gl/B7FDDS4aE99cY3898 Ова е навистина интересен дизајн на оваа бензинска станица и одмаралиште. Ми се допаѓа како експериментирале, и само ги смениле насоките на патните правци од овој автопат, па наместо од десен дел на автопатот, се вклучуваш на бензинска од лева страна. Овде бенефит има и тоа што може да се направи и кружно вртење, па да се врати назад во другиот смер на автопатот. Ова би било доста од корист, на пр. ако некој ја згреши клучката каде што сака да излезе од автопатот, или за итни случаеви. Но секако ова зафаќа далеку повеќе простор исто така, бидејки се преусмерува автопатот од една на друга страна. Е сега друго што може да се направи е да се изградат полициски станици на самите патни правци. Ваков пример имам видено во Романија: https://maps.app.goo.gl/WCR249N3GjK583sS7 Како што гледате, Романците си имаат посебен оддел од полицијата за патрола низ автопатиштата и за оддржување на безбедноста. Вакво нешто би помогнало и би било многу од корист кај нас, секако ако од МВР се нафатат да инвестираат на такво нешто. Има пристап од двете страни на автопатот, може да се пристапи во секој момент. Со ова самата полиција би се интегрирала уште подобро со важните патни правци во државата. Претходно на форумов имаме доста дискутирано за лошата практика на полицијата да се паркира на страна од автопат, каде што возила одат над 100 км/ч и со тоа да стопира на многу лош и опасен начин (како што е прикажано на сликата погоре). Па затоа јас предлагам наместо таква практика, да се создаде еден посебен оддел во полицијата, да се земат посебни автомобили во цивилка (како што прават на пр. во Србија, Хрватска, по Германија), и така да се патролира по патиштата. Тие полицајци би се нарекле возачи пресретнувачи. Би тргувале од такви полициски станици / центри кои што би се изградиле покрај главните патни правци, и би патролирале, т.е. во цивилка би возеле како секој нормален, чекајки да уловат и санкционираат брзи возачи, возачи кои што возат непрописно, кои што не ги почитуваат правилата. После тоа, се пуштаат светла и текст од задниот дел кој што индицира на тој возач кој што не возел како што треба да застане на следниот паркинг или одмаралиште. Така функционира полицијата во развиени земји, така треба и кај нас да биде. Со тоа ќе се зголеми безбедноста, нема да има полиција која што ќе стои на страна од брзи патишта, и најважно нема да има полиција која што ќе запира возачи без причина. На сево ова дополнително, може да се вметнат и пожарникарите, авто мото сојузот, Македонија Пат, и многу други институции за брза реакција на патишта по потреба. Овде заедно може да никнат и нови центри за мониторинг и безбедност на патишта, секако со камери, мерачи на брзина, мерачи за колку сообраќај поминува на таа одредена делница, сензори и други работи кои што добро би легнале со ваква инвестиција. За сево ова гледам само бенефит.
И најважно од се, возачите ќе имаат повеќе места каде што ќе можат да се одморат. Со повеќе одморени возачи, значително ќе се зголеми безбедноста, и ќе се намалат сообраќајките предизвикани од премореност. И исто така ќе имаат и МВР со што да се изнапофалат колку ефективни си се во својата работа. Win - Win ситуација за секого. Инвестиција испод 100 милиони евра, насекаде низ Македонија на важните патни правци. Па тогаш ќе видите каква разлика ќе има. Секако не мора многу вакви одморалишта, нит па многу големи. За почеток може да се почне со нешто по - едноставно, па во иднина како ќе се развива овој план да се оди на поголемо. Што викате за овој мој интересен предлог? Сакам да чујам мислења, ајде дискусија EDIT: Ми текна и за уште една идеја. Аква Паркови по патиштата. Ова го имам видено на неколку места во Србија, баш покрај автопатот А1 имаат на неколку места такви аква паркови, со кафичи, со ресторани, посебни клучки до самите вакви места. И вакво нешто би било корисно за Македонија, зо што ќе се зголеми интересот за посетеноста на вакви места и ќе ни ги направи и патиштата по - атрактивни. Edited by The Wild Boy - 01-May-2022 at 19:44 |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #4 Posted: 13-Nov-2020 at 18:07 |
Што се однесува до Коридор 10 од Скопје до Гевгелија рута која релативно често ја минувам нема некои поголеми промени ниту најави за изградба на нови бензински или одморишта.Тие бензински кои се градеа прилично долго време веќе се во употреба(Dadi Kompani,Gulf,Detoil) а на патот Демир Капија Смоквица предвидените места за Rest Area сеуште стојат празни и мислам дека поради ситуацијата со вирусот драстично им е паднат прометот на повеќето бензински особено на оваа релација и незнам колку има економска оправданост и логика за новоизградените бензински кои буквално се празни барем тоа е мој впечаток кога минувам.
|
|
carver91
Senior Member Joined: 09-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 162 |
Quote Reply #5 Posted: 13-Nov-2020 at 18:00 |
Nekoi novosti za novi benzinski stanici,odmorista vo MK?
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #6 Posted: 12-Aug-2020 at 08:41 |
Jas patuvav pred nekoj den i zastanav da jadam. Imaat mnogu dobra hrana. Se nadevam kje drzat do kvalitetot
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #7 Posted: 12-Aug-2020 at 06:37 |
Prviot objekt e ubavo i pristojno mesto za pauza , samo so ne im se pogodi so koronata i gi nema stranskte turisti , ako izdrzat do slednata sezona ke imaat veruvam dosta rabota , bidejki lokacijata e odlicna , i samoto mesto e uredeno da opsluzuva bas kako sto nalikuva na popatna pauza.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #8 Posted: 11-Aug-2020 at 11:34 |
На неколку км по патарината Петровец,делува пристојно средено но штета сезонава и не е баш многу искористено
.... неколку км пред наплатната станица кај Велес,со години стои во горе-долу иста состојба |
|
carver91
Senior Member Joined: 09-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 162 |
Quote Reply #9 Posted: 24-Jul-2020 at 17:07 |
нешто ново на автопатот Миладиновци-Штип?
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #10 Posted: 01-Jan-2020 at 18:35 |
Делува одлично средено,веќе е пуштено во употреба,одамна му требаше вакво нешто на коридор 10 се надевам ќе изградат барем уште едно на делницата Демир Капија-Смоквица каде има предвиден простор за такво нешто... |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #11 Posted: 25-Nov-2019 at 12:03 |
Definitivno koridor 10 zasluzuva vakvo mesto za odmor , poinakvo od zastanuvanje po benzinski stanici , mislam deka lokacijata e odlicna i deka kako sto izgleda e odlicno i moderno sredeno , kako sto nalikuva na edno mesto za pauza , sekoja evropska zemja ima vakvi mesta na svoite glavni patista
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #12 Posted: 23-Nov-2019 at 16:33 |
Сеуште не е отворено но добило име Drive Cafe,делува пристојно барем однадвор |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #13 Posted: 29-Sep-2019 at 13:31 |
Nemam info koj go gradi pocnaa pred 4-5 meseca i togas mislam deka bese postavena nekakva tabla no za zal ne bev vo moznost da zastsnuvam i da slikam.Kako i da e vazno e da se sredi mestovo i da ponudi pristojni uslovi za odmor. Za zal na nasite patista nema mnogu odmorista,kolku sto znam stojat prazni i parcelite na avtopatot D.Kapija-Smokvica koi se predvideni za vakva namena. Ima i uste edno odmoriste vo izgradba pred naplatnata stanica kaj Veles no tamu rabotite nekako se odvivaat mnogu bavno prvicno izveduvac bese Zikol pa posle nekoe vreme nemase aktivnosti pa sega gledam povtorno ima nekakva aktivnost no sega mislam izveduvac e Rapid Bild. |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #14 Posted: 29-Sep-2019 at 11:46 |
Конечно ова место ќе стане место за одмор, со години стоеше така запустено, а причината никогаш не беше откриена.
Дали знаеме кој го гради ? |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #15 Posted: 28-Sep-2019 at 16:49 |
Незнам дали има некоја посебна нишка за одморишта,но еве тука ги ставам фоткиве од ново одмориште кое се гради на патниот правец Катланово-Велес неколку км по наплатната станица Петровец
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 29-Sep-2011 at 22:28 |
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #17 Posted: 26-Aug-2011 at 05:45 |
По осумгодишна пауза Втор живот за мотелот „Македонија“
Мотелот „Македонија“, на автопатот меѓу Велес и Градско, пет години
откако е продаден и осум како не работи, наскоро повторно ќе ги отвори
вратите за многубројните туристи што се на пропатување низ Македонија.
Мотелот беше и остана речиси единствениот сместувачки објект крај
автопатот од Куманово кон Гевгелија и обратно и место каде што можат да
здивнат намерниците. Со ова се отвора повторно можноста дел од милионите
странци што се на минување низ Македонија, барем за час да се задржат.
Мотелот ќе биде отворен за десетина дена, а моментално се екипира со
персонал. Туристите минуваат Автопатот Куманово - Гевгелија е во должина од 180 километри и овој мотел е единствената понуда по целата негова должина за престој на туристите. Процените се дека по автопатот лани поминале 3,5 милиони туристи, кои немаат избор каде попатно да одморат. Посебно е прометно лете, кога има илјадници туристи - Срби, Чеси, Словаци, Унгарци, Полјаци, кои се на пат или се враќаат од одмор на Егејот, но и Турци кои се на пропатување за дома или кон Германија. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=4F932A49DBCB4043B5DC220DB91D6387 |
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #18 Posted: 16-May-2010 at 12:44 |
На бензинските на Црна Река може добро да одмориш среден двор, со паркинг за коли и камиони,кафе-бар,мини маркет и бензинска јас мислам дека тоа е доволно да го има на бензинските во Македонија а на наекои може и да мал мотел со 10-15 соби и тоа би било доволно но нема кој да го направи тоа.. а имаме потенцијали..
|
|
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #19 Posted: 16-Mar-2010 at 02:01 |
Па, освен што во изминативе 20 години се констатираше дека имаме потенцијал за транзитен, а покрај него и алтернативен туризам, (што и не е тешка филозофија да се утврди) - ништо друго не е направено. Па дури ни прашањето со тоалети не е решено! Сите нешто се туфкаат.. едвај ја направија онаа национална стратегија и се . Па ние ни асален информативен туристички центар/и немаме, знаци земаа да ставаат и тие ги утнаа, а за тоалети ич да не збориме.. Хотелине не сакаат да чујат за подигнување на квалитет на услуга, си вработуваат кого сакаат, без никаков осет за услужен менаџмент, а тешко дека има и некои професионални обуки.
Битно спотови на CNN имаме и лупнавме тешки милиони за нив. Гладна кокошка - просо сонува. Ние уште производ не сме креирале и немаме абер да го направиме, а се удривме на промоција.
Имаме ние 2.000.000 потенцијални туристи и без промоција - поентата е како да ги задржиме, што да им понудиме и на кој начин ќе го направиме тоа - односно дали ќе бидат задоволни, за да дојдат пак или никад више.
За квалитетни и безбедни автопати и да не почнуваме.
Знам дека сум офф, ама освен ваков коментар што друго да се искоментира на ваква очајна состојба. Доволно е само Србија да ја земеме за пример каде OMV има на секој чекор. Да не излезе дека се е црно - се прави по нешто ваму-таму, ама премногу бавно и несериозно. Edited by SkyBoy - 16-Mar-2010 at 02:11 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #20 Posted: 16-Mar-2010 at 01:04 |
Незнам каде точно се нуделе локации, но мора како сериозен параметар да се земе ПГДС-от на локациите, и уште подитно да се земе проектиран ПГДС после израмнувањето на бројот на возила по глава на жител во иднина кога просек за нормална држава со димензии на Македонија е одприлика нешто помалку од милион возила, како и проекција за ПГДС-от после изградба на коридорите и другите планирани дополнително автопатишта и регионална мрежа. Долгорочно најатрактивна делница е делницата од Куманово до Миладиновци каде што всушност оваа делница е дел од два меѓународни коридора, близина на аеродромот и излез на главен град. А исто така од тука некаде треба да биде и автопатот према Штип, па да речеме и евентуален аеродром во Штип.
Така да, ова може ќе треба да го пишам во друга нишка, меќутоа сега еве ми се наметн аи прашањето дека можеби во иднина оваа делница и ќе треба да ја прошириме по една лента за двата правца. |
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |