Автопат Кичево - Охрид |
Post Reply | Page 123 45> |
Author | ||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply
#1 Topic: Автопат Кичево - Охрид Posted: 16-Sep-2024 at 09:19 |
|
Фотографиите се од 28 август годинава:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100067749490839 |
||
За сè има вторпат
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #2 Posted: 05-Aug-2024 at 16:10 | |
Од Пресека до Ботун е во ред.
На едно место се префрлуваш од една во друга лента. Ама има постојано чуњеви за работа, ограничувања од 40, 50 и 60 км/ч дека има работа на пат. Потоа од Ботун до Охрид е катастрофа, ем дупки, ем исти ограничувања, ем стои полиција мери со радар. А кој вози 40 ? Катастрофа е цел пат. Пресека да не зборувам самиот превој по тоа мостовите, со 20 на саат последно кога возев надоле мислам дека ја искршив цела кола. |
||
ElfGT
Newbie Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #3 Posted: 05-Aug-2024 at 00:02 | |
Ааа, па така кажи, видиш јас не сум знаел за ова...
Се си мислев дека ќе донесат бар 100-200 кинези и до сега ќе си ја завршат работата... А механизација си видел да работи таму, или стандард за сликање ја има само? Оддамна не сум мрднал, добро ли е барем тоа што го направиле и за тие 40/60км/час, што афтопат ни направија, оф мор? Edited by ElfGT - 05-Aug-2024 at 00:53 |
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #4 Posted: 04-Aug-2024 at 23:36 | |
Не ја сфакаш поентата на мојот коментар.
Ајде да ти ја објаснам. Значи автопатов се гради 10 години. Цело време се зборува за промашена траса, клизишта итн. И да, траса како траса во целост нова, низ тежок терен е во делот од Кичево до после планинскиот превој Пресека. Од таму па до Охрид е покрај постоечката магистрала. Веќе ако има проблеми во новата траса, таа покрај постоечката магистрала е далеку полесна и во најмала рака требаше да биде од порано готова и ќе олеснеше колку толку. Вака се вози по пат кој е полн со ограничувања, 40, 60 км/ч, стои полиција со радар. Ете тоа е поентата на мојот коментар, ако имаат потешкотии во делот на новата траса Кичево-Пресека, тогаш нека запнат барем тие 40 км од Охрид до Пресека да ги завршат а не да се вози 60 км по роскоп пат. |
||
ElfGT
Newbie Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #5 Posted: 04-Aug-2024 at 23:16 | |
Чим не го возите, значи не е, така?
Тогаш бликирајте го и фаќајте преку дебар или Битола. |
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #6 Posted: 04-Aug-2024 at 18:19 | |
А направен е комплетно од Пресека до Охрид за да го возиме ?
Edited by FiLo - 04-Aug-2024 at 18:20 |
||
ElfGT
Newbie Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #7 Posted: 03-Aug-2024 at 19:14 | |
А кој ви брани да го возите?
|
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #8 Posted: 03-Aug-2024 at 15:23 | |
Ај за теренот од Кичево до после Пресека тие 15-20 км е тежок итн.
Ама делот од Пресека па се до Охрид каде што трасата го следи постоечкиот пат (освен мал дел кај Ботун), ова нели можеше досега да биде готово ? Во најмала рака од пред 2 години и да го возиме ? Edited by FiLo - 03-Aug-2024 at 15:23 |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #9 Posted: 03-Aug-2024 at 11:59 | |
Дечки, на линков има најнови фотки од автопатов:
https://www.skyscrapercity.com/threads/nmk-north-macedonia-road-infrastructure-%E2%80%A2-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%BD%D1%84%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0.476243/page-192?post_id=189423654#post-189423654 фотографиите се на поранешниот член gjoko-mkd |
||
За сè има вторпат
|
||
ElfGT
Newbie Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #10 Posted: 29-Jul-2024 at 11:14 | |
Зарем толку не е возможно да го затворат автопатот со тунелски цевки и одгоре да ги стабилизираат со насипи косините на кои се јавуваат свлечишта, тоа барем бил требало да биде едноставно да се реши со јаки статички носачи со сводови. Се да се работи без некаков концепт |
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
ElfGT
Newbie Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #11 Posted: 29-Jul-2024 at 11:09 | |
Оваа кључкава кај Требеништа изгледа дека не воделе сметка за близината на бензинската станица пред неа шо е, изгледа таа целосно намераваат да ја приклучат само на регионалниот пат заради близината на ова убаво решение |
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #12 Posted: 29-Jul-2024 at 09:10 | |
Го гледав интервјуто на новиот министер за Транспорт Николовски, во темата кај експресниот пат Крива Паланка е ставено.
Ако навистина им било посочено на кинезите дека гледајки по интернет како градат автопати, мостови, облакодери, а кај нас автопат од 57 км сеуште не се ни до пола што се вика, значи не сакаат да го завршат. И има логика, на секоја година две по нов анекс, оп нови милиони, цицај додека можеш. Edited by FiLo - 29-Jul-2024 at 09:11 |
||
ElfGT
Newbie Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #13 Posted: 29-Jul-2024 at 09:02 | |
Ај нека размислат тоа инженерите веќе за некои други поповолни решенија цели планини ни ги срушите со тој повеќедецениски автопат |
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
ElfGT
Newbie Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
Quote Reply #14 Posted: 29-Jul-2024 at 08:59 | |
Во право сте и двајцата, додека да се заврши Кичево - Охрид треба да се заврши и Букојчани - Кичево како би се надоврзало на новиот автопат Тетово-Гостивар-(Букојчани) Кичево - Струга - ЌафаСан / Требеништа - Ресен / Требеништа - Охрид |
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 460 |
Quote Reply #15 Posted: 25-Jul-2024 at 09:02 | |
Кичево Букојчани е нешто подолга делиница можеби и 10км. Иначе ќе може да се пушти делот одма после кичево од клучката кај Другово која ќе ги спои новиот автопат со стариот магистрален пат па се до Охрид. Нема да може да се користат некои 5 км од новиот пат кои се обиколница над Кичево. Така што добри 60 км ќе може да се возат.
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #16 Posted: 25-Jul-2024 at 08:25 | |
Ќе ме поправи некој ако грешам.. Без Кичево - Букојчани, последните 3-4 километри односно делот над Кичево (обиколницата) нема да можат да се пуштат и стават во функција со делницата Кичево - Охрид и ќе треба да се чека комплетирањето на делницата Кичево - Букојчани
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #17 Posted: 23-Jul-2024 at 17:59 | |
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #18 Posted: 27-Mar-2024 at 08:19 | |
ДО КРАЈ НА 2026 Е НОВИОТ РОК ЗА ИЗГРАДБА НА АВТОПАТОТ КИЧЕВО-ОХРИД, ВЛАДАТА ЌЕ СКЛУЧУВА НОВ АНЕКС
До 31 декември 2026 е новиот рок за завршување на автопатот Кичево-Охрид. Владата на денешната седница донесе одлука за продолжување на рокот за изградба на делницата долга 54 километри која што веќе се гради 10 години. Сега во Собранието треба да се донесе Закон за дополнување на Законот за реализација на оваа патна делница со склучување на анекс број 6. „Со утврдените законски дополнувања, 31.12.2026 година се предвидува како краен рок до кога изведувачот треба да ги заврши работите на оваа автопатска делница. Причина за пролонгирање на рокот за изградба се 13 нови свлечишта што се појавија на трасата, како резултат на првичниот несоодветен проект и предвремен почеток на изградба на оваа делница“, стои во соопштението од Владата. Автопатот Кичево-Охрид до овој момент со сите анекс договори чини преку 600 милиони евра. Започна да се гради на 22 февруари 2014. Кредитот за оваа капитална инвестиција беше земен од кинеската банка „Ексим“ и државата треба да го врати за 20 години. Во октомври 2013, Собранието го одобри кредитот, а во ноември беше потпишан договорот меѓу македонската Влада и кинеската компанија. Тогашната власт на ВМРО-ДПМНЕ вети дека новиот автопат ќе биде готов за 4 години, до 2018 година. Но, со доаѓањето на власт на СДСМ во 2017, беше кажано дека проектот е утнат, има еден куп нерешени проблеми на трасата. Првичниот проект претрпе промени поради несовпаѓање на проектираната и изведената траса, градежните активности беа сопрени, а цената за тоа ја плаќаат граѓаните и беше потпишан нов анекс договор со кинеската фирма од дополнители 185 милиони евра. https://sdk.mk/index.php/naslovna/do-kraj-na-2026-e-noviot-rok-za-izgradba-na-avtopatot-kichevo-ohrid-vladata-ke-skluchuva-nov-aneks/ |
||
Carpe diem
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #19 Posted: 09-Feb-2024 at 12:23 | |
Автопатот Кичево – Охрид пак со нов термин, свлечиштата го продолжуваат рокот
https://mkd.mk/galerija/avtopatot-kichevo-ohrid-pak-so-nov-termin-svlechishtata-go-prodolzhuvaat-rokot/ |
||
За сè има вторпат
|
||
Realistic88
Newbie Joined: 24-Dec-2019 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 28 |
Quote Reply #20 Posted: 08-Feb-2024 at 06:35 | |
Deset godini za 50setina km. Poleka poleka rekordi rushime. Bash senes citav deka ke ima nov tender za da se sredat nekoi 10tina vechishta. Strashno
|
||
Post Reply | Page 123 45> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |